دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 9 دی ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " روز خدا "
" در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد بطور دروغ اعلام شد که شرکت کنند گان 40 میلیون و 86% جمعیت واجد رأی دهنده کشور بودند . ولی پس از سرکوب و ضرب و شتم در چندین تظاهرات های ضد حکومتی مدعی قلم بردست ادعا کرده است که ساندیس خوران 9 دی سال 88 بیش از 50 میلیون نفر بودند چون روز خدا بود"
رژیم ضد بشری و نا مشروع بحران ساز و بحران زی پس از معرکه گیری پیرامون سالگرد ساندیس خوران لمپن در روز 9 دی 88 که علیه ی رقیب طراحی شد . البته در اصل واکنش انتقامی مقابل فریاد اعتراضی میلیون ها ناراضیان ایرانی بود که کودتاگران وحشت زده مجبور شدند که توطئه ی روز 9 دی ساندیس خوران علیه ی این میلیون ها مخالف ناراضی طراحی کنند تا که موجب پائین کشیدن شعله های سرکش و فروزان شوند که پس از نمایش خیمه شب بازی کودتائی 22 خرداد بطور عریان کلید این خشم و نارضایتی عمومی زده شد . آنگونه که این خشم و نفرت در چندین تظاهرات ضد حکومتی در سال 88 متبلور شد و عینیت یافت . به خصوص که همراه با پژواک اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت وقیح همراه بود که سر داده شد. البته تظاهرات 6 دی یا قیام عاشورای 88 را در پی داشت که عجیب این خشم و نفرت علنی شده ی در چنین روزی رادیکال شد. بگونه ای اقدامات رادیکال ناراضیان در ین روز که علیه ی کودتا گران پاسدار و ولی وقح نامشروع دین فروش بود موجب شد تا که کودتا گران و ولی وقیح نامشروع از این فریاد و اقدامات رادیکال ناراضی سخت ترسنیده و دچار وحشت زدگی شوند . طوری که بسیج ساندیس خوران و لمپن ها و لباس شخصی های دژخیم را دادند تا با نمایش قدرت نمائی کاذب 9 دی با تهدید نمودن زهر چشم گیری از مخالفین کنند و در مقابل ساندیس خوران ضمن لبیک گوئی به ولی وقیح از سران رقیب مغلوب هم می خواستند که می بایست توبه کرده و لبیک گوی ولی وقیح و کودتا گران باشند . بهر حال نتیجه این وحشت و ترفند تلاش برای دفع خطر بود که از موضع ضعف می بایست قدرت نمائی تهدید آمیز می شد . برای همین ساندیس خوران وا دار شدند تا که مرگ بر منافق و محارب سر دهند واز دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض تقاضای اعدام بر ای باز داشت شد گان و سران رقیب مغلوب نمایند. جالب و عجیب است که حال طلبه پاسدار وارونه و هذیان گوی زیاد احمق و عاری از درک و شناخت اعداد و ارقام ریاضی آماری و حراف و حرفه ای نظر و تئوری حوزوی – پاسداری کیلوئی با مرور کردن وقایع پس از 22 خرداد 88 البته آنگونه که مأمور به بیان و رله کردنش شده است با وقاحت تمام سور به همه همتایان وخالی بندان تبلیغاتی کودتاگر زده است که در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد بطور دروغ اعلام شد که شرکت کنند گان 40 میلیون و 86% جمعیت واجد رأی دهنده کشور بودند . ولی پس از سرکوب و ضرب و شتم در چندین تظاهرات های ضد حکومتی پاسدار طلبه ی قلم بر دست ادعا کرده است که ساندیس خوران 9 دی سال 88 بیش از 50 میلیون نفر بودند چون روز خدا بود تا که توانسته با شد با این رقم ساختگی مدل گنجشک و منار خاتمی و سران رقیب را سران فتنه و متهم به قاتل و جاسوس بیگانه نماید و مدعی شود که اینان هنوز هم طرح مخالفت با حذف طرح یارانه های دولتی همسو با بیگانگان را به پیش می برند . هم اینکه این چنین خودشان را بر ای حضور در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی بازار مکاره ی نهم آماده می کنند:
"امروز سالروز حماسه 9 دي است. روزي كه مردم خداجو و آرمان خواه ايران با تكيه بر ولايتمداري و در پاسداشت ارزشهاي اسلامي و انقلابي با حضوري بي نظير در صحنه دفاع از نظام حاضر شدند و بساط فتنه 88 را برچيدند.9 دي روز مجاهدت بود. روز تهذيب روح ملت از زنگاره هاي شبهه و انگاره هاي فتنه گراني كه در سايه تلاش دشمنان و بدانديشان، سعي مي كردند بين مردم و نظام فاصله انداخته و آنان را از آرمانهاي امام و انقلاب دور سازندحوادث تلخ 88 عبرت آموزي هاي زيادي براي همه داشت. قدري به روزهاي حادثه برگرديم. اتفاقات بعد از انتخابات در حالي شكل مي گرفت كه عناصر خودفروخته و عده اي هم از سر بي خبري و بي بصيرتي، دشمن را در هدف شوم خود كمك مي كردند. برخي مواضع عجولانه خواص و يا سكوت مهلكي كه هيچ توجيهي براي آن نمي توان يافت، خواه ناخواه قطعات پازل و نقشه دشمن را به مرور كامل مي كرد.آنان كه دشمن بودند با نقشه اي از پيش طراحي شده با تمام قوا توسط ايادي فتنه نقشه هاي خود را دنبال مي كردند. اما حوادث دردناك عاشوراي 88 و اهانت به ساحت قدسي حضرت سيدالشهدا(ع) آخرين حلقه عمليات ميداني فتنه گران بود. مردم مسلمان و عاشورايي ايران كه جسارت به عزيزترين مقدسات خود را شاهد بودند، به خشم آمده و به فاصله چند روز پس از اين واقعه، با شور حسيني در دفاع از انقلاب و نظام و رهبري به پاخاستند. . حماسه حضور 50 ميليوني مردم در راهپيمايي 9 دي 88، بار ديگر خاستگاه عاشورايي و ماهيت معنوي انقلاب را يادآور شد. مردم با همان شور حسيني كه در ميدان جنگ عليه دشمن كافر مي جنگيدند، به ميدان دفاع از نظام و انقلاب آمدند و كيد و فتنه دشمنان را به خودشان بازگرداندند.امروز هر كاري كه بتواند به اجراي قانون هدفمندي يارانه ها لطمه بزند، مطلوب و مورد طمع دشمن است. از نامه نگاري ها، صدور بيانيه و ساير اظهارات برخي از سران فتنه برمي آيد كه قصد دارند با ظاهرفريبي، بازگشت خود را به آغوش نظام اعلام نمايند. مهمترين هدف پروژه جديد، علم كردن دوباره اردوگاه اصلاح طلبان و بازسازي مجدد آنان است. سال آينده انتخابات مجلس شوراي اسلامي را در پيش داريم. به نظر مي رسد كه آقاي خاتمي با ابراز برائت از ديگر سران فتنه و به عنوان كسي كه روزگاري خود را رهبر اصلاح طلبان قلمداد مي كرد، بار ديگر با نگاه به انتخابات آتي مجلس، سوداي تجديد حيات سياسي خود و دوستانش را در سر مي پروراند.آقاي خاتمي بايد قبل از هر چيز پاسخگوي نقش آفريني خود در ماجراي فتنه 88 بوده و درباره نسبت خويش با سرخط هاي خارجي جريان فتنه در پيشگاه ملت توضيح بدهد.مسئوليت خونهاي بي گناهاني كه به زمين ريخته شد و خسارتهاي مادي و معنوي بي شماري كه به كشور و نظام وارد آمد، بدون ترديد بر گردن سران فتنه است. آقاي خاتمي يا هر كدام ديگر از آنان، پيش از هر چيز بايد درپيشگاه عدالت و مردم پاسخگوي اين موارد باشند"
در خاتمه اینکه در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت وحذف رقیب مغلوب که همگی مسئولین سابق رژیم ضد بشری بودند . بطور عریان مورد بد ترین و اهانت واقع می شوند تا جائیکه به اتهام خائن و قاتل مردم ایران و جاسوس بیگانه شدن تهدید به بازداشت و محاکمه و مجازات می شوند که معنی و مفهوم واقعی آن سوی سکه ی حکومت قول داده شده ی حکومت از آن مستضعفان خمینی شیاد می باشد که اکنون نصیب پیروان نزدیکش شده است . از سوی دیگر اکنون از ضریب نگرانی و وحشت ناشی از قیام مردم ناراضی محور قطع یارانه های دولتی و افزایس قیمت کالاها موجب ربوده شدن خواب از چشمان کودتا گران پاسدار و ولی وقیح شده است . آنچنان که دستگاه بد نام وزارت اطلاعات و مزدوران به خدمت گرفته شان که اعزام به عراق شدند و ملحق به ساندیس خوران مزدور عراقی شدند و با حمایت ار گان های سر کوبگر دولت دست نشانده ی نوری مالکی و کمیته سرکوب اشرف درون دولت دست نشانده ی عراق در جلوی کمپ اشرف مستقر شدند و دست به توطئه ی مشترک علیه ی مجاهدین کمپ اشرف زدند. هم زمان نیز در داخل کشور مداحان و گماشته نمایندگانش در ارگان های سر کوبگر ولی وقیح پیرامون روز 9 دی ساندیس خوران بر سر منبر رفته و علیه ی رقیب مغوب روضه خوانی های تهدید آمیز کردند . البته مشخص و قابل پیش بینی است که پس از این نمایش معرکه گیری دستگاه تبلیغات جنگ روانی دروغ پرداز خبر رسانی و مطبوعاتی کوک خواهد شد . زیرا که حاکمان نامشروع چون بشدت از قیام عمومی وحشت دارند و نگران آن می باشند . بنابراین باید مرثیه خو انان مزدور و قلم بر دستان در خدمت پاسداران کودتا گر و ولی وقیح نا مشروع موازی دستگاه تبلیغاتی خبر رسانی شوند . برای اینکه اشراف کامل دارند که اگر چنانچه مردم ناراضی و خشمگین روزنه یا فرصتی کسب کنند موج وار توی خیابان ها سرا زیر می شوند و فریاد مرگ بر دیکتاتور را رساتر از سال قبل صدا سر خواهند داد . لذا برای تعویق انداختن طنین این پژواک اعتراضی و منحرف کردن اذهان عمومی از یک سو ضریب سرکوب و خغفقان و ارعاب و سانسور هر چه بیشتر گسترش داده می شود . از طرف دیگر پس از نمایش روز 9 دی ساندیس خوران ، معلوم است که مأموران تبلیغاتچی و جارچیان جنگ روانی باید محور22 بهمن فعال و بسیج شوند و آن را مکمل 9 دی نمایند
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891009/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 9 دی ماه سال 1389
روز خدا (يادداشت روز
)