گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 دی – 89
شانس (گفت و شنود)
گفتم : برای چه این زهوار در رفته پیزوری؟
به این روز فتاده از فرط افلاس زده زوری؟
گفت : چون زیر بار بریده است این یابو
یادش افتاده چه اشتباهی کرده سربازجو؟
چون گفته اسبی دیده است این قاطر
ناگهان زیر سنگینی بار زده است تر
فکر کرده ،برای خودش داده این تحلیل
چرا برای اسب شدن، نداد ادامه تحصیل؟
عجیب پشیمان شده است این نسانس!
افسوس خورده ،چرا آزمایش نکرد شانس؟
یعنی اینکه دلخوره که چرا این یابوی کلاش؟
برای شانس اسب شدن خود، نکرد تلاش
گفت: سايت جرس- حلقه ماسوني لندن- به سران فتنه دلداري داده و خطاب به آنها نوشته است، اگرچه شكست خورديم ولي مي توانيم به عنوان يك گروه «چپ مدرن»! به فعاليت خود ادامه بدهيم!
گفتم: قماربازي كه همه چيزش را باخته، اگر نگويد «به درك» از غصه مي تركد.
گفت: همين سايت پيشنهاد كرده كه بايد «پول ملي» ايجاد كنيم تا هزينه حركتمان را تامين كرده باشيم!
گفتم: موش توي سوراخ نمي رفت، جارو هم به دمش بسته بود.
گفت: نوشته است ما يك جريان مستقل هستيم!
گفتم: حيوونكي ها بد جوري به هذيان گويي افتاده اند.
گفت: چه عرض كنم؟! جوان هم نيستند كه بشود گفت آرزو بر جوانان عيب نيست! تازه اگر دستشان هم به جايي بند مي شد، باز هم مثل حالا فلك زده بودند!
گفتم: قاطري كه زير بار سنگين نفس نفس مي زد، چشمش به يك اسب افتاد و پيش خودش گفت؛ بخشكي شانس! كاش من هم به تحصيلاتم ادامه داده بودم
گفت : سربازجو شکنجه گر جاسوس
به روغن سوزی فتاده خورده افسوس
گفتم : برای چه این زهوار در رفته پیزوری؟
به این روز فتاده از فرط افلاس زده زوری؟
گفت : چون زیر بار بریده است این یابو
یادش افتاده چه اشتباهی کرده سربازجو؟
چون گفته اسبی دیده است این قاطر
ناگهان زیر سنگینی بار زده است تر
فکر کرده ،برای خودش داده این تحلیل
چرا برای اسب شدن، نداد ادامه تحصیل؟
عجیب پشیمان شده است این نسانس!
افسوس خورده ،چرا آزمایش نکرد شانس؟
یعنی اینکه دلخوره که چرا این یابوی کلاش؟
برای شانس اسب شدن خود ،نکرد تلاش
گفتم : چرا این یابوی سور زده به خر؟
اعتراف کرده چنین کرده است عر عر؟
گفت : آخه سایت جرس کرده خطاب
برایش باز کرده است یک در کتاب
نقل قول کرده که دادند پیشنهاد
گر باختیم به پاسدار احمدی نژاد
اماچون وزیر بهداشت صوفیالورن
کنون تبدیل شده اندبه چپ مدرن
گفته اندباید پول ملی کنیم ایجاد
تا تو انیم بدست آوریم اعتماد
چون فزونی واردات اقتصادداده بر باد
باپول ملی نجات یابدورشکسته اقتصاد