گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 7 دی – 89
تصادف (گفت و شنود)
گفت : یارو گفت عجب شانسی آوردم در خیابان؟
یک ماشین با سرعت بسوی من آمد شتابان
نزدیک بود لت و پارم بشم ، هردو شویم کشته
گفتند مگر تو یکی نیستی ، خالی بندی زشته؟
خالی بند گفت اگر می شدم کشته، نوکر من
خرجش قطع می شد، اوونم می مرد پس از من
گفت: سايت وزارت خارجه اسرائيل، با تحليل خود درباره طرح هدفمندي يارانه ها، سران فتنه را سنگ روي يخ كرد.
گفتم: چطور مگر؟! تا حالا كه اسرائيل و آمريكا و انگليس به سران فتنه دلداري مي دادند كه طرح هدفمندي يارانه ها شكست مي خورد و دل موسوي و خاتمي و كروبي خنك مي شود!
گفت: ولي ديروز وزارت خارجه اسرائيل با عصبانيت اعلام كرد كه اين طرح دست جمهوري اسلامي ايران را براي پيشبرد برنامه هاي خود بازتر مي كند و بر قدرت داخلي و منطقه اي آن مي افزايد.
گفتم: يارو براي دوستانش تعريف مي كرد و مي گفت؛ امروز در خيابان يك ماشين با سرعت به طرف من آمد و نزديك بود لت و پارم كند و هر دو نفر كشته شويم! پرسيدند، چرا 2 نفر؟ مگر خودت تنها نبودي؟ و يارو جواب داد؛ خب اگر من مرده بودم، نوكرم هم كه خرجش را مي دهم از گرسنگي تلف مي شد
گفت : سرباز جو باز کیلوئی داده تحلیل
نقل کرده از سایت وزات خارجه اسرائیل
گفتم : این سربازجوی متکدی بر دست زنبیل
چگونه هذیان گوئی کرده از موضع هر دم بیل؟
گفته در دفاع با حذف یارانه های دولتی
تورم و گرانی ملت نمی کشاند به ذلتی
با کمال وقاحت و پرروئی بدون خجالتی
ادعا ی وارونه کرده بی منطق و دلالتی
چون مدعی شده این تحریف گر ابلیس
شکست خوردندآمریکا و اسرائیل باانگلیس
چون به سران فتنه داده بودند دلداری
دل خوش دارند اینان با معرکه داری
طرح حذف یارانه های دولی دارد پیام
خیزش های اعتراضی داردتوأم با قیام
ولی کنون متوجه شدند این طرح با جدیت
پیش میره برای اینان شده موجب عصبانیت
بالاتر ازمانور های نظامی و موشکی شده آزمایش
قدرت داخلی و منطقه ای و جهانی رژیم داده افزایش
گفتم : چگونه رشد تورم و گرانی بالا حتی به ندرت؟
میتونه برای محرومان ثروت بیاره، برای حاکمان قدرت؟
گفت : یارو گفت عجب شانسی آوردم در خیابان؟
یک ماشین با سرعت بسوی من آمد شتابان
نزدیک بود لت و پارم بشم ، هردو شویم کشته
گفتند مگر تو یکی نیستی ، خالی بندی زشته؟
خالی بندگفت اگر می شدم کشته، نوکر من
خرجش قطع می شد، اوونم می مرد پس از من