گزیده خبری 28 آذر - 89
براساس اطلاعيه شماره 2 ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها؛بنزين سهميه‌اي 400 و آزاد 700 تومان تعيين شد.خبرگزاري فارس: ستاد هدفمند كردن يارانه ها در اطلاعيه شماره 2 خود ميزان سهميه و قيمت هاي جديد حامل هاي انرژي را اعلام كرد.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909280007
عجیب است که پس از چپ و راست تکذیب کردن قیمت بنزین آزاد 700 تومان که قبلاً گزارش می شد . اما از سوی دولت نا مشروع انکار می شد . ولی اکنون برای سر کیسه کردن مردم و تلاش برای جبران کسری بودجه این قیمت آزاد 700 تومانی هر لیتر برای بنزین تأئید و اعلام شده است که تازه در باغ شروع هدفمند نقدی کردن یارانه های دولتی می باشد .
از سال 1948 تاكنون؛ليست 130 مورد مداخله نظامي آمريكا در ايران و ساير نقاط جهان.خبرگزاري فارس: دولت آمريكا مداخلات گسترده‌اي را با شگردهاي مختلف از ساخت فيلم مستهجن از رئيس جمهور قانوني يك كشور براي تخريب وي گرفته تا دستور مستقيم رئيس جمهور اين كشور براي ورود ارتش به بهانه بازپس‌گيري يك قايق متعلق به نظاميان آمريكا انجام داده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907160327
گذشته از اینکه این اقدام یک واکنش انفعالی مقابل اسناد منتشره شده ی ویکی لیکس مبنی بر مداخله گری پاسداران در عراق می باشد . اما اگر چنانچه این گزارش لیست شده ی تهاجم آمریکا درست است که منافات باو ادعای دشمنی با آمرکا دارد . زیرا که سئوال است که پس برای چه گروگان های سفارت آمریکا در تهران آزاد شدند؟ چرا زد و بند های پشت پرده با آمریکا همچنان ادامه دارد ؟ چرا همانگونه که رفسنجانی در خطبه های نماز جعه ی تهران خود اعتراف کرد در اشغال نظامی افغانستان و عراق دو کشور با هم کاری کردند؟ مهمتر اینکه چرا علیه ی مجاهدین پیوسته همکاری مشترک داشته اند؟
رئيس جمهور خبر داد؛واريز 4 هزار تومان يارانه نان به حساب مردم.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور در گفت‌وگوي زنده با مردم از شبكه اول سيما اعلام كرد: ظرف 7 تا 10 روز آينده براي يارانه نان مردم نفري 4 هزار تومان واريز مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909271626
مگر نان غذای اصلی اکثریت محروم جمعیت 80% کشور نمی باشد که در زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند؟ مگر 4 هزار تومان یا کمتر از 4 دلار چه رقمی می باشد که قرار است جوابگوی افزایش قیمت کالا ها به خصوص نان باشد ؟ به خصوص اینکه تأکید شده است که مبلغ واریزی دریافتی رانه های نقدی دولتی مردم بر داشت نکنند تا این که قبض آب و برق و گاز را دریافت کنند . عنی اینکه پول اگر چیزی هم برروی آن مجبور نباشند اضافه کنند برای پرداخت آن داشته باشند . بهر حال هدف دولت نا مشروع از این جیب در آوردن و توی جیب دیگر خود گذاشن می باشد.
چون نان به عنوان مهمترين غذاي مردم شناخته مي‌شود و مردم بايد نان خوب بخورند ظرف 7 تا 10 روز آينده براي هر نفر مبلغ 4 هزار تومان يارانه نقدي جداگانه به حساب مردم واريز مي‌شود.احمدي‌نژاد از مردم درخواست كرد: با توجه به اينكه مردم از فردا مي‌توانند يارانه نقدي واريز شده به حساب سرپرست‌ خانوارها را برداشت كنند اما به مردم توصيه كرد دست نگه دارند تا قبض آب، برق و گاز ارسال شود و با توجه به برنامه كاهش مصرف انرژي و مديريت خانواده يارانه نقدي خود را برداشت كنند.
انفجار در نزديکی کنسول گری در ایران
http://www.fararu.com/vdcivvaq.t1ap52bcct.html
ضمن اینکه این اقدام مشکوک است. ولی نمی تواند بی ارتباط به فضا سازی جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی سفیر دولت فخیمه در ایران نداشته باشد. به خصوص اینکه گفته شده که این بسته از سوی کار کنان سفارت ترور و جاسوسی رژیم ضد بشری در لند جا به جا شده است . همچنین می تواند به اختلافات درونی مثل بر کناری منوچهر متکی داشته باشد که مثل همیشه انگشت اتهام به سوی مخالفین نشانه خواهد رفت.
يک بسته پستي مشکوک که به کنسول‎گري سفارت ايران در لندن ارسال شده بود، در خارج از ساختمان منفجر شد. به گزارش ایرنا، شاهدان اعلام کردند که کارکنان بخش کنسولگری ایران که به این بسته مشکوک شده بودند، به ‌سرعت آن را به خارج از ساختمان منتقل کرده و همزمان به پلیس اطلاع دادند.
زاکانی: فتنه هنوز زنده است
http://www.fararu.com/vdciuvaq.t1apr2bcct.html
مشخص است که فتنه و فتنه گری علیه ی مردم ایران زنده است . زیرا که فتنه گران ضد بشر جنگ افروز دین فروش 32 سال است که حاکم می باشند و اخیر هم برای حذف رقیب و انحصاری کردن قدرت دست به کودتا هم زده اند.
مارادونا و جریان سازی دروغین علیه ایران!
http://www.fararu.com/vdcdoj09.yt0ss6a22y.html
به نظر می رسد که چون مارادونا پیشنهاد رژیم ضد بشری را نپذیرفت. بنابراین تبلیغا ت منفی و تخریب شخصیت وی شروع شده است . از سوی دیگر هم تکذیب هم در دستور کار تبلیغاتی واقع شده است . هم اینکه ادعای جریان سازی دروغین مر تبط به این موضوع هم مطرح شده است.
مشاور رئيس جمهوري و مدير عامل خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران(ايرنا) انتشار خبر انتخاب مارادونا به‌عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ايران را يك نمونه از جريان‌سازي‌هاي منفي خبري عليه ايران قلمداد كرد. به گزارش ایسنا، علي‌اكبر جوانفكر كه به‌شيراز سفر كرده، در جمع خبرنگاران افزود: احتمال انتخاب مارادونا به‌عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال يك جريان‌سازي جعلي توسط رسانه‌هاي خارجي بود. وي ادامه داد: رسانه‌هاي خارجي اين خبر را ساخته و سپس خودشان آن را تكذيب كردند و در اين راستا عبارات توهين‌آميزي در مورد ايران به‌كار بردند. مشاور رئيس جمهوري و مدير عامل خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران(ايرنا) با تاكيد بر اين‌كه حمايت دولت از رسانه‌ها به عنوان يك هدف مهم در دستور كار دولت قرار داشته و دارد، در خصوص جريان‌سازي رسانه‌اي بيگانه هشدار داد
.