گزیده خبر های 8 دی – 89 قسمت - 2
چرا تروريست سابقه دار را براي چهارمين بار آزاد نكرديد؟! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/891008/2.htm#other210
دروغ نامه ی کیهان سربازجو شریعتمداری که در زندان شاه همکار ساواک بود . پس از انقلاب 32 سال است که از آن تجربیات در دستگاه های سرکوبگر پاسداری – اطلاعاتی – امنیتی و مطبوعاتی مشغول پرونده سازی و تحریف گری علیه مخالفان و منتقدان بوده است . اکنون با فراموش کردن آخوند شجونی که عضو باند غارتگر انگلیسی مؤتلفه می باشد که اعتراف کرده و گفته است بیش از 20 بار سابقه دستگیری در زمان شاه داشته است که بعنوان سند افتخار از آن یاد می کند . ولی اکنون سر بازجوی شکنجه گر اعتراف گیر وتواب ساز زندان با کمال وقاحت و در ندگی خوی و خصلت دژخیمی آدمکشی افتخار به اعدام جاهد قهرمان کرده است که 4 بار سابق ه ی دستگیری با سابقه ی 24 سال زندان کرده که قربانی دو نظام شاه و شیخ بوده است . ولی ننگ و شرمندگی جنایت اعدام وی نصیب حاکمان رژیم آدمکشان ضد بشری شده است . غافل از آنکه اعتراف به این اعدام یعنی سنگینین تر کردن کار نامه ی ننگین و انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران می باشد.
اعدام يك عضو گروهك تروريستي منافقين و يك جاسوس موساد در ايران با واكنش قابل تامل رسانه هاي ضدانقلاب مواجه شد.روز گذشته علي صارمي عضو سابقه دار گروهك منافقين، كه تاكنون 4 بار دستگير شده و به دلايل مختلف از مجازات گريخته بود، اعدام شد. علي اكبر سيادت هم كه از سال 83 در ازاي دريافت دلار براي سرويس امنيتي موساد اسرائيل جاسوسي مي كرد، به مجازات اعدام سپرده شد.به دنبال اعدام اين دو محارب و جاسوس، رسانه هاي ضدانقلاب نظير بي بي سي مدعي شدند جمهوري اسلامي ايران دو «زنداني سياسي»! را اعدام كرده است. اين در حالي است كه منظور از زنداني سياسي، كسي است كه صرفا به دليل عمل مجرمانه در چارچوب نقد و اعتراض سياسي بازداشت شده بود. به همين دليل عضويت در گروهك هاي تروريست و محاربه و فسادفي الارض يا جاسوسي براي بيگانگان جرم سنگيني است كه اساسا هيچ انطباقي با «جرم سياسي» ندارد و در هيچ جاي دنيا- از جمله آمريكا و اروپا هم- تروريست و جاسوس را به عنوان مجرم سياسي به شمار نمي آورند.
سيد عمار موسوی 600 كلمه حرف حساب!(نكته)http://www.kayhannews.ir/891008/14.HTM#other1401
تحلیل و مثال مقایسه ای چرتکه ای پاسداری – حوزوی که تحلیل گر و قلم زن همکار سر بازجو پاسدار شکنجه گر حسی نشریعتمدری ارائه داده است که پیرامون حذف یارانه های دولتی و افزایش قیمت کالا ها به خصوص بنزین و گازوئیل است که چگونه تأثیر برروی افزایش قیمت کالا هی دیگر دارد؟ یا چگونه در فضای خرت و خر و بی حساب و کتاب به چاپ به چاپ ها ی حاکم آنگونه که اعتراف شده است هرکه به سهم خودش مشغول سر کیسه کردن مرم و چاپیدن شان مشغول می باشد . گرچه تلاش شده استاین غارتگری ماستمالی شود . ولی آنگونه گلاب زدگی عریان شده که به جای زیر ابرو بر داشتن چشم کور شده است.
:
صبح براي خريد به سوپري محل مراجعه كردم اما مغازه دار كالايي را كه چند روز پيش به عنوان مثال 120 تومان فروخته بود، 140 تومان محاسبه كرد. علت را كه پرسيدم، گفت من تا امروز 4 هزار تومان به آژانس داده و مي آمدم، اما امروز 6 هزار تومان داده ام. طرف خيال مي كرد كه بايد به همين نسبت قيمت اجناس را اضافه كند. به او گفتم مش اسماعيل شما روزي چقدر فروش داريد؟ گفت سه ميليون تومان. پرسيدم آن دو هزار توماني را كه اضافي داده اي تقسيم بر اين سه ميليون كن ببين اصلاً رقمي مي شود كه بخواهي بابتش روي هر كالاي خرده ريزي حتي 10 يا بيست تومان اضافه كني؟ مش اسماعيل گفت آقاي دكتر درست مي فرمائيد. قيمت را هم همان 120 تومان سابق محاسبه كرد!
حسين شريعتمداري:خاتمي و دوستانش تقليد از مراجع را كاري ناشايست مي‌دانستند.خبرگزاري فارس: حسين شريعتمداري با اشاره به "تلاش ناشيانه " محمد خاتمي "براي پوشاندن خيانت‌هاي خود " به مراجع، نوشت كه مگر ايشان و دوستان فتنه‌گرشان «تقليد از مراجع را كار ميمون»! نمي‌دانستند؟!.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910080057
خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس آنگونه همچون رژیم ضد بشری بی اعتبار شده و به پیسی و افلاس افتاده است که نیاز به باز تاب دادن موضع همکار منفور و بد نام و تابلو سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری علیه ی خاتمی و موسوی و کروبی دارد که چرا اینان آخوند های در خدمت ولی و قیح و حکومتی را قبول ندارند؟
تصاویر: آلودگی هوای امروز تهران ابرشهر ایران همچنان شاهد آلودگی هوا است.
http://www.fardanews.com/fa/news/130657
در کشور مدعی قدرت بر تر جهان تصور کنید وقتی که آسمان تهران در اوایل ماه اول زمستان تهران چنین آلوده باشد با خشکالی بی بارانی که در پیش است و همچنان که ادامه دارد در فصل تابستان این هوای آلوده چگونه خواهد بود؟
عکس: دیدار دو زندانی آلمانی با خانواده‌شان
http://www.fardanews.com/fa/news
آخر این چه نوع دفاع از حقوق بشری می باشد که مقابل رژیم ضد بشری که دارای رتبه ی اول جهانی محکومیت مستمر نقض کننده ی جهانی می باشد زانو زده می شود و به جای اینکه قطع رابطه ی دیپلماتیک شود و به سیاست خائنانه ی مماشات گری مذاکره و معامله گری با رژیم ضد بشری اصلا و تغییر نا پذیر گروگان گیر پایان داده شود . ولی زد و بندهای کثیف پنهانی و علنی ادامه می یابد تا که آشکارا هم گروگان گیری کند . هم اتهام بزند . هم با تحمیل کردن روسری با توسری وادار کند تا که تن به تحقیر و حقارت اجباری حجاب داده شود تا بیشتر باج گیری کند؟