دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 8 دی ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " راست بگو، نهان مكن ! "
"تلاش و مبارزه ی بدون وقفه بر ای تغییرات دمکراتیک و حکومت سکولار جزو واجبات هر مدعی مخالف ومبارز آزادیخواه ایرانی می باشد"
چگونه است که سر بازجو حسین شریعتمداری اعتراف کرده است که بیش از 13 سال پیش در دوران قدرت گیری مدعیان اصلاح طلبان اینگونه سلسه گزارش های مستند بقول خودش در دروغ نامه ی کیهان را تنظیم و پیگیری و بازتاب می داد :
ثروت هاي بادآورده» را به دست چاپ مي سپرديم و پرونده هاي متعددي از غارتگري بيت المال كه حاصل تلاش ميداني خبرنگارانمان بود را براي اطلاع مردم و پي گيري مسئولان مي گشوديم. در نشست آن روز شوراي عالي امنيت ملي، آقاي غلامحسين كرباسچي، شهردار وقت تهران كه مديرمسئول روزنامه تازه تاسيس همشهري نيز بود، خطاب به آقاي دكتر روحاني، رئيس جلسه گفت: پيشنهاد مي كنم روزنامه كيهان در اين فاصله 2ماهه تا برگزاري اجلاس سران، گزارش هاي خود درباره دله دزدي ها- دقيقاً با همين تعبير- را متوقف كند كه باعث آبروريزي نشود! آقاي روحاني كه قصد داشت مذاكرات جلسه را جمع بندي كند نظر نگارنده را جويا شد كه به ايشان گفته شد؛ پيشنهاد بنده آن است به جاي توقف سلسله گزارش ثروت هاي بادآورده در كيهان، از «دله دزدها» بخواهيد براي حفظ آبروي كشور، لااقل دراين دو ماه باقيمانده تا اجلاس سران، از دله دزدي دست بردارند و غارت بيت المال را دستكم براي همين دو ماه متوقف كنند! و توضيح داده شد چرا بايد به جاي نهيب بر غارتگران بيت المال، روزنامه كيهان را كه نسبت به اين غارتگري ها هشدار مي دهد، سرزنش كرد؟!"
عجیب است که معلوم نیست که چرا سربازجو شریعتمداری نگفته است که چرا از ز مان قدرت گیری رقیب کودتا گر که با حذف ر قیب مغلوب دوم خردادی ها حاکم شده اند دنبال نمودن اینگونه گزارشات اشاره شده تعطیل شده است .در صورتی که فساد و رانت خواری و رشوه و تبعیض در شرایط کنونی خیلی بیش از گذشته رایج و مرسوم شده است ؟ یعنی اینکه آشکاراعتراف کرده است که آن سلسله گزارشات مستند ابزار تبلیغاتی و جنگ روانی برای حذف رقیب از صحنه ی قدرت بوده است . بهر حال همانگونه که گفته می شود سلام بی مورد عاری از طمع و چشم داشت نیست . بنا براین نقل قول کردن سر باز جوی بهانه گیر و تحریف پرونده ساز که عادت مزمن دارد جائی که نکاشته است می چیند تا چه رسد به اینکه مقدمه چینی برای پیگیری هدف کرده باشد . به خصوص اینکه رقیب مغلوب چه آن زمان که حاکم بود و چه اکنون که مغلوب و حذف شده از قدرت می باشد . نقش سپر بلا و مرغ عزا و عروسی داشته است . بنا براین برای قلم زنانی همچون سربازجو شریعتمداری موضوع از هر جا و با هر پوشی شروع شود . می بایست به رقیب مغلوب منتهی شود . به خصوص اینکه کودتاگران پاسدار و ولی وقیح و دولت نامشروع در بن بست و بحران قرار گرفته اند که برای برون رفت از این شرایط می بایست که همه کاسه و کوزه ها بر سر رقیب مغلوب شکسته شود . به ویژه اینکه بهانه هم وجود دارد. زیراکه نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 و تظاهرات های ضد حکومتی پس از آن است که برای پاک کردن صورت مسئله و حذف مردم ناراضی و پژواک فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح ادعای کمدی فتنه ی 88 طرح و ترسیم شده است . آنگونه سر بازجو اشاره به یادداشت روز اول دی خود کرده است که چرا برخی از آخوند های حکومتی با اعضای خانواده های زندانیان رقیب مغلوب دیدار داشته و با اینان ابراز همدردی کردند و اینان را تهدید به قطع این رابطه و نصب تابلو عدم دیدار با اینان و محکوم کردن رقیب متهم به فتنه گر بر بالای بیت شان کرد. بهر حال اکنون برای ماستمالی کردن آن تهدید تو هین آمیز آخوند های مراجع حوزوی تلاش کرده است که با شیوه ی گزینه بر داری باز جوئی و تحریف گری با چتر ابزاری کردن دین و اسلام که در راستای اهداف مشخص می باشد گزیده های تکراری مطبوعات دوران مدعیان اصلاح طلبان را رله کند و آن را تبدیل به شمشیر داموکلس نماید و پس گردن خاتمی بگذارد که چرا با شیوه ی خود وی پیرامون آن یادداشت روز اول دی وی بر خورد انتقادی کرده است و این چنین متهمش کرده که با دستگاه جاسوسی بیگانه در ارتباط است و خود وی و دوستانش هستند که باور به مراجع ندارند :
"يادداشت مورد اشاره كيهان خيلي زودتر از آنچه انتظار مي رفت، به هدف اصابت كرد و سران و عوامل فتنه در داخل و خارج بدون كمترين اشاره به اسناد ارائه شده در آن يادداشت كه در وطن فروشي و خيانت آنان ترديدي باقي نمي گذاشت، به گونه اي- مثل هميشه- ناشيانه، تلاش كردند يادداشت كيهان را اهانت به مراجع عظام معرفي كنند!! 3- اكنون به گزاره هاي زير توجه كنيد؛«تقليد از مراجع كار ميمون است»! «روحانيت، قشري گرا و انحصارطلب است»! «روحانيت به جاي عاقل پروري، عوام پروري و مقلدپروري مي كند»! «اصلي ترين مانع دموكراسي در كشور ما، آن است كه در ايران هنوز خدا نمرده است»! «امامان معصوم هم قابل نقد هستند»! «نه فقط به پيامبر و امامان، بلكه مي توان به خود خدا هم اعتراض كرد و او را ]نستجيربالله[ فتنه گر ناميد»!«قرآن قابل نقد عقلي و تجربي است»! «اطاعت از پيامبر در مسائل اجتماعي لازم نيست»! «فرهنگ شهادت خشونت آفرين است»! «جواناني كه به مسجد مي روند از نظر ساختار فكري و رواني ضعيف هستند»! «هيئت هاي مذهبي منشأ خشونت اند و بسيجي ها اعضاي تشكيل دهنده اين هسته ها مي باشند»! «مظاهر ديني، چون حجاب و حياي زنان، نماد عقب افتادگي است»! و.....تمامي اين گزاره ها و صدها نمونه ديگر كه اشاره به آن در اين مختصر نمي گنجد، بدون كمترين دخل و تصرف از مصاحبه ها، سخنراني ها و روزنامه ها و نشريات مدعيان اصلاحات، يعني عوامل اصلي فتنه 88 استخراج شده و به صورت مكتوب موجود است.جناب خاتمي! مگر شما نبوديد كه حداقل دو ملاقات محرمانه و پنهان با جرج سوروس، سرمايه دار معروف صهيونيست و يكي از اصلي ترين مديران كودتاهاي مخملي داشتيد؟شما نبوديد كه نسخه ديكته شده جرج سوروس، جين شارپ و ريچارد رورتي براي كودتاهاي مخملي را همراه با ساير دوستان فتنه گرتان بي كم و كاست به اجرا گذاشتيد؟! آيا حضرتعالي در جريان فتنه 88 با منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها، ماركسيست ها، پژاك و... آشكارا ائتلاف نكرده بوديد؟! و بالاخره سران فتنه بايد مطمئن باشند مردم هوشياري كه 9 دي را آفريدند آنهايي را كه در «بدر» به روي قرآن شمشير كشيدند به خوبي مي شناسند و اجازه نمي دهند در «صفين» ديگري به نفاق، قرآن بر نيزه كنند و...."
در خاتمه اینکه فراموش نشده است که چگونه در دوران مدعیان اصلاح طلبان که بقول خاتمی هر 9 روز یک بحران علیه ی دولت وی از سوی رقیب طراحی اجرا می شد تا زمینه ی سقوط و حذف شان آماده شود تا بحران آفرینان بقدرت برسند . لذا شاهد بودیم که چگونه بطور سیستماتیک آخوند متحجر انگلیسی مصباح یزدی که تئوری پرداز قتل و خشونت و دروغ گفتن مصلحتی است به عنوان خطابه خوان قبل از نماز جمعه ی تهران بود هر هفته ظاهر می شد و فتوای تکفیر و مرگ و کشتار جمعی بدون پیگیری قانون با عنوان امر به معروف و نهی از منکر زیر پوشش مبارزه ی با حجابی و شبیخون فرهنگ غربی صادر می کرد که باز تاب آن اعمال جنایت آمیز بسیجی سعید حنائی در مشهد بود که با همکاری و حمایت نیروی انتظامی و داد گستری مشهد تعداد 19 زن نگون بختان خیابانی را با موتور خود می ربود سپس با روسری های شان خفه می نمود . همچنین جنایات مشابه ربودن زوج هایجوان در کرمان بود که از سوی بسیجیان این شهر انجام شد که با فتوای تلفنی آخوند تمساح جنایات ضد انسانی فاجعه انگیز بوقوع پیوست . بالاخره قاتلان هم قصاص نشدند . همچنین به دلیل اینکه هاشم آقاجری در دانشگاه بو علی سینا در مراسم بزر گداست سالگرد دکتر شریعتی از وی نقل قول کرد که انسان میمون نیست تا نیاز به مقلد داشته باشد . انگاری که آب بر توی سوراخ مور چگان ریخته شد . چونکه آخوند تمساح بهانه کسب نمود تا حکم تکفیر و ار تداد و مرگ هاشم آقا جری را صادر نماید و طلبه های کفت پوشان وی هر روز توی خیابان ها سرا زیر شدند و عربده کشان فریاد آقا جری اعدام باید گردد را شروع کردند . آنچنان که بالاخره آقاجری باز داشت و به زندان همدان منتقل شد و برای چند سالی سایه ی فتوای مرگ وی را رها نمی کرد . زیرا که کودتا گران بطور خاموش و خزنده با پوشش دین ابزاری شده و توطئه و بحران سازی در راستای حذف رقیب از صحنه نیاز شدید به حضور فتوا های آخوند تمساح داشتند . به خصوص اینکه اکنون سر باز جو حسین شریعتمداری اعتراف کرده است از مهر 76 تدارک کودتا برای حذف رقیب دوم خردادی ها دیده شد که در سوم تیر 84 و 22 خرداد 89 این طرح بطور کامل اجرا شد. اکنون ادامه ی همان توطئه ی کودتای حذف رقیب مغلوب و متهم و خاموش کردنش پیگیری شده است . برای همین تلاش و مبارزه ی بدون وقفه بر ای تغییرات دمکراتیک و حکومت سکولار جزو واجبات هر مدعی مخالف ومبارز آزادیخواه ایرانی می باشد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891008/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 8 دی ماه سال 1389
راست بگو، نهان مكن ! (يادداشت روز
)