" تر فند و تاکتیک های سیاست تهاجمی و تدافعی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده و سناریوی ساز"

این ترفند یا شیوه ی لو رفته قلم زنی سربازجو حسین شریعتمداری است که به سبک تحریف گری هویج و چماق بازجوئی دنبال می شود . زیرا که حرکت تاکتیکی وی همچون گل آفتاب گردان است که در مسیر نور آفتاب حرکت می کند . زیرا که تابع و بنده ی قدرت و زور می باشد . برای همین پیوسته مجیز گوی و تبلیغاتچی صاحبان قدرت است . به خصوص اکنون که اختلاف میان پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح حاد شده است وی دچار سر گیجه شده است که چه باید بکند. به خصوص با بر کناری منوچهر متکی دامنه ی این اختلافات میان ولی وقیح و گماشته اش احمدی نژاد علنی شده است . طوری که این سربازجو پاسدار شریعتمداری بدلیل این اقدام بر کناری منوچهر متکی مجبور شد که به پاسدار گماشته احمدی نژاد انتقاد کند. اما پس از آن شکر سرخ خوری مجبور شد یادداشت روز تنظیم کند و به آخوندهای مراجع همراه تهدید و توهین انتقاد کند که چرا با اعضای خانواده های زندانیان سیاسی وابسته به رقیب مغلوب دیدار و ملاقات داشته اند؟ اکنون نیز در صدد ماله کشیدن بر خرابکاری ناشی از انتقاد کردن به پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که با تاکتیک چماق و هویج و بدر گفتن تا دیوار بشنود هدف خودش را در پرده دفاع از سلام ناب طالبانی و جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله علیه ی رقیب مغلوب دنبال نمود . پس نیاز به سیاست تهاجمی علیه ی رقیب مغلوب دارد تا همچنان از برخور داری حاشیه ی امنیتی برای یادداشت نکته ی انتقادی خود بهره مند باشد . همچنین انتقاد ش به پاسدار گماشته احمدی نژاد توجیه یا فراموش شود . زیرا که در نکته ی خود از یک سو تعریف و تمجید از پاسدار گماشته احمدی نژاد کرد و چاپلوسانه گفت که وی مکتبی و اصول گرا و انقلابی است . همینطور از طرف دیگر بر توی سر مال زد و ارزان فروشی نمود و گفت که وی در یک حلقه ی مشاوران مرموز و مشکوک اطراف خود محاصره شده است که به وی خط القا و دیکته می کنند تا وی یاران وفادار خودش را بر کنار و عزل نماید تا وی هرچه بیشتر از یارانش جدا شود و فاصله به گیرد . اکنون نیز برای جبران و ایجاد توازن روی به ترفند سیاست توبره و آخور خوری آورده و تلاش کرده است تا توازن بر قرار کند . برای همین پس از تنظیم دو یادداشت نکته و روز در این گرد همآئی جنگ افروزانه و دفاع از آن حضور یافته است تا توطئه ی خود علیه ی رقیب مغلوب یا فتنه گران 88 را دنبال نماید . برای اینکه اینان حذف و طرد شدگان از قدرت هستند که چون در موضع ضعف و تدافعی می باشند . بنابراین دیواری از اینان کوتاه تر گیر نیاورده است تا که اینان را دراز و سپر بلا و قربانی کند . از طرف دیگر از طریق پیام های ساختگی در ستون کیهان و خوانندگان که تنظیم و دنبال نموده است . این چنین این پیام های چند هدفه را چاشنی سناریو سازی علیه ی رقیب و دفاع از پاسدار گماشته احمد نژاد و منوچهر متکی و طرح حذف یارانه های دولتی کرده است :

" کیهان و خوانندگان : در رابطه با قضيه كنار گذاشتن آقاي متكي از وزارت خارجه به كوري چشم دشمنان و فتنه گران اعلام مي كنيم كه هم به آقاي احمدي نژاد رياست محترم جمهوري ارادت ويژه داريم و هم از آقاي متكي بخاطر زحمت هايي كه در اين دولت خدمتگزار كشيدند تشكر مي كنيم و هم مقاله آقاي شريعتمداري با عنوان «با كدام توجيه» در انتقاد از شيوه كنار گذاشتن وزير خارجه كشورمان مورد تاييد ما است.فتنه گران سال 88 دين اسلام را مانع بزرگي براي برنامه هاي طراحي شده خويش مي ديدند بنابراين از سالها قبل سياست غربي ها مبني بر جدايي دين از سياست را دنبال كردند و درصدد برآمدند كه فقط جنبه فردي و شخصي به مكتب اسلام بدهند. فلذا با ارزش هاي دين به جدال برخاستند و ديديم كه خداوند چگونه آنها را رسواي عالم كرد.6183---0914¤ بعد از گذشت هزار و اندي سال از واقعه جان گداز كربلا، عاشقان حضرت امام حسين(ع) با الهام از فرهنگ عاشورا مثل كوه در برابر هجمه ناجوانمردانه استكبار جهاني، منافقين و فتنه گران مقاومت مي كنند و افتخار مي آفرينند.0980---0917¤ در طول تاريخ بعضي ها از فرصت هايي كه در اختيارشان قرار گرفته حداكثر استفاده را كرده و عاقبت به خير شده اند. افرادي مانند زهير، حر، وهب و... از اين سنخ هستند. مواظب باشيم تاريخ تكرار خواهد شد مبادا در اثر غفلت فرصت ها را از دست بدهيم.0565---0913¤ همگي ديديم كه ماه محرم چگونه فتنه گران را در سال 88 رسوا كرد و توطئه آنان را به خودشان برگرداند. بي جهت نبود كه حضرت امام خميني(ره) مي فرمودند هرچه داريم از محرم و صفر است.1007---0916¤ واقعا از سيستم قضايي كشورمان تعجب مي كنم كه چطور در برابر ياوه گويي هاي موسوي خائن و تهمت به امام راحل(ره) درباره جنگ ساكت نشسته است؟ آيا تهمت به امام راحل (ره) كم جرمي است؟نوري زاده از كرج "

در خاتمه اینکه توجه داشته باشید که اوضاع رژیم ضد بشری کودتائی ، مافیائی چه اندازه وخیم واز درون پوسیده و بی محتوا شده است که یک پاسدار مشکوک و منفور اطلاعاتی با سابقه ی بازجوئی و تحریف گری و پرونده سازی تئوری پردازش می باشد و آنگونه قدرت عمل دارد که همه مهره های کلیدی سابق از قدرت حذف شده را متهم به جاسوس و پیاده نظام و نفوذی دشمن می کند و هرگونه که دوست داشته باشد اتهام می زند و توهین و هتاکی و وارونه گوئی می نماید . چونکه رابطه نزدیک با پاسداران کودتا گر دارد و نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان می باشد و اینان را فتنه گر و همخالفين رژیم ضد بشری قلمداد می کند که به گفته ی این سربازجو در فتنه سال گذشته بر محور براندازي با مخالفان ائتلاف كردند. از سوی دیگر با فراموش کردن فریاد میلیونی اعتراضی میلیونی مردم ناراضی که پژواک مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و احمدی نژاد شان نه ایران گیر نه منطقه و در جهان فراگیر شد را با ادعای کمدی فتنه 88 بازسازي جنگ احزاب نامیده است .

هوشنگ بهداد

2 دی ماه سال 1389

شريعتمداري در گردهمايي سياسي شهرك شهيد محلاتي: فتنه 88 بازسازي جنگ احزاب بود
http://www.kayhannews.ir/891002/14.HTM#other1405