گزیده خبر های 4 دی – 89 قسمت - 2
آمادگی سپاه و ارتش برای مقابله با منافقین
http://www.fardanews.com/fa/news/130077
اعتراف آشکار به جدی بودن و وحشت داشتن از دشمن اصلی که مدعی تهدید کننده برای تهدید کردن مجاهدین بطور ابزاری نماینده ی مردم کرد شده است در صورتی که یک جوان غیور دانشجوی قربانی کرد که از سال 86 در بند می باشد و حبیب الله لطیفی نام دارد قرار است که فردا اعدام شود . ولی اکنون یک مزدور و کیل الدوله در بازار مکاره اذ عان به آماده باش ارتش و پاسداران کرده است که هر دو ارگان سر کوبگری چون در خدمت حاکمان رژیم ضد بشری و کودتائی می باشند . پس آمادگی تهاجم به مجاهدین دارند. فراموش نشود که این اعتراف می تواند اخطاری مبنی بر طرح توطئه ی جنایت آمیز بستر سازی تهاجم به مجاهدین کمپ اشرف باشد که به شیوه ای آخوند و پاسدار و وزارت بد نام پسند طراحی و مطرح شده است.
مردم کردنشین ایران، منافقین را امروز خوب می شناسند و می دانند در مواقع خطر چگونه باید از خاک و مرزهای ایران دفاع نمایند. باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای سپاه و ارتش آمادگی لازم و کامل را برای مقابله با منافقین در مرزهای کردنشین دارند و اجازه ورود به هیچ یک از آنها برای ایجاد تنش به داخل ایران را نخواهند داد.سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی با بیان این که منطقه کردنشین ایران همواره مورد تهاجم منافقین در طول تاریخ بوده است گفت: مردم کردنشین ایران، منافقین را امروز خوب می شناسند و می دانند در مواقع خطر چگونه باید از خاک و مرزهای ایران دفاع نمایند.وی افزود:‌ نیروی انتظامی، سپاه و ارتش آمادگی لازم برای مقابله با منافقین را دارند و اجازه ورود به هیچ یک از منافقین به داخل مرزهای ایران برای ایجاد تنش و آشوب را نخواهند داد.ذاکر خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی باید برای حفاظت از مرزها هر چه سریعتر فعالیت فراکسیون حمایت از مرزهای ایران را کلید بزند تا این فراکسیون با اتخاذ تدابیر لازم راهکارهای مناسب برای دفاع از مرزهای ایران را ارائه دهند.
روستایی در ایلام: مدرسه ای با سنگ و کلوخ بجای نیمکت+ عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26194
اینهم نمونه ی شیوه ی تدریس در آموزش و پرورش عصر حجر در رژیم ضد بشری مدعی قدرت بر تر جهان با دولت ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم ایران به خصوص محرومین و تهی دستان در استان محروم عراق . حال سئوال است که چنین رژیم دلش به حال مردم عراق و لبنان و فلسطین و افغانستان سوخته است که شیادانه سنگ آنان را بر سینه می زند؟
پارسینه به نقل از روزنامه فرهنگ جنوب: از یک طرف پشت میزنشینان در مصاحبه های بلندبالا دم از تجهیز روستاهای بالای 20 خانوار می زنند و می گویند هیچ روستایی در کشور بدون مدرسه نیست و از طرف دیگر روستاهایی را وجود دارند که هم جمعیت آن بالای 20 خانوار است و هم بدون مدرسه و سرپناهند !
حاشيه ها
http://www.kayhannews.ir/891004/3.HTM#other304
بی خود نیست که گفته می شود ترک عادت موجب مرض است. یا اینکه توبه ی گرگ مرگ است . زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد ثابت کرده است ضمن اعتیاد مزمن ترک نا پذیر داشتن به خود نمائی مطبوعاتی و اجرای هنر نمایش دادن جای دوست و دشمن که دارد . از سوی دیگر بیشتر اثبات نموده است که محال است دست از جوک و چرند و مزخرف گوئی و خالی بندی و سئوال مقابل سئوال گذاشتن خود به عنوان پاسخ در مصاحبه یا گفتگوهای مطبوعاتی بر دارد.
¤
در نشست خبري رئيس جمهور با يكصد خبرنگار رسانه هاي بين المللي در تركيه كه پنجشنبه شب برگزار شد، يكي دو خبرنگار خارجي از تحريمها سؤال كردند كه پاسخ رئيس جمهوري به يكي از آنها اين بود: «تحريم؟ اصلاً نمنه...؟»¤ هنگام قطع صداي مترجم در اين نشست خبري، رئيس جمهوري به زبان تركي گفت كه صدا نمي رسد. در بخش ديگري از اين نشست و زماني كه احساس مي شد مترجم از ترجمه خسته شده، دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه «مترجم يورول موش» به خستگي وي و ضرورت تعويض مترجم اشاره داشت.¤ خبرنگار بي بي سي فارسي در هنگام پرسش از رئيس جمهور مدعي شد كه شبكه ما خيلي پربيننده است! و سپس بلافاصله خطاب به دكتر احمدي نژاد گفت كه چرا منوچهر متكي را در زمان ماموريت و سفر به سنگال بركنار كرديد؟رئيس جمهور پاسخ داد: «خيلي ممنون كه نسبت به مسايل داخلي ايران اين قدر حساس هستيد»را از دوستان دولت خواند و يادآور شد: دفتر كار وزير امورخارجه يا در هواپيما يا سفر يا در جاده است و فكر نمي كنم كه مشكلي در اين زمينه وجود داشته باشد. قضيه را جدي نگيريد. چيزي از درون آن درنمي آيد (عايد شما نمي شود). ايران كشوري آزاد است و همه حق صحبت دارند و من تعجب مي كنم كه «بي بي سي فارسي» درباره يك مسئله كوچك داخلي در ايران اين قدر حساسيت نشان مي دهد.
اعلام دستاوردهاي همايش ايرانيان خارج از كشور/10مشايي: دولت بايد فرصت مهاجرت به خارج را فراهم كند.خبرگزاري فارس: رئيس دفتر رئيس‌جمهوري گفت: ما در ايران فرار مغزها نداريم بلكه مهاجرت داريم. بايد خودمان را به بالاترين مدارج علمي دنيا زود گره بزنيم كه راهش مهاجرت است و دولت نيز بايد اين فرصت را فراهم كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910040816
کشور های پیشرفته با طرح مهاجر پذیری مغز های سایر کشور های عقب مانده یا در حال توسعه را مفت و جذب می کنند و سرمایه مجانی وارد کشور شان می شود . ولی از سوی دیگر رژیم ضد مردم و ورشکسته و بدون بر نامه که توانائی تولید اشتغال کار و جذب نیروها تحصیل کرده را ندارد. مجبور است که شیوه ای اتخاذ کند که مغز های کشور مجبور به فرار شوند که اکنون نامش مهاجرت گذشته شده و به آنهم افتخار شده است. چونکه این سیاست فرار مغز ها مکمل سیاست فرار سرمایه ها از کشور شده است.
پيام آيت‌الله سبحاني به همايش اتحاديه تشكل‌هاي قرآني؛آشنايي جوانان با مفاهيم قرآن عامل حفظ آنان از آلودگي‌ها است.خبرگزاري فارس: آيت‌الله جعفر سبحاني در پيامي به همايش اتحاديه تشكل‌هاي قرآني كشور تصريح كرد: دوران جواني، بهترين فرصت آشنايي با مفاهيم عاليه قرآن و حفظ آنان از آلودگي‌ها است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910040661
پس از 32 سال ادعای حکومت فاشیستی دینی و قدرت بر تر جهان و امن و آزاد ترین کشور در دنیا داشتن به خصوص اینکه پس از عریضه نویسی هائی که پاسدار گماشته احمدی نژاد به رؤسای جمهور آمریکا و سایر مقامات کشورهای دیگر جهان داشت و اینان را به یکتا پرستی دعوت نمود . مهمتر اینکه ادعای تغییر ساختار جهان و مدیریت آن را در اختیار گرفتن دارد . اماا کنون در شرایطی که ایران رتبه دار اولی مصرف مواد مخدر در جهان می باشد . این آخوند فسیل حکومتی با زدن زیرآب همه ادعاهای گذشته و بدون اشاره به این واقعیت که رهبر ولی وقیح آلوده به منقل می باشد . البته وی تنها نیست و هم نفس و دمخور همچون خودش در این رژیم ضد بشری فراوانند. اعتراف کرده است دلیل آلودگی جوانان که مترادف آن آلودگی هوا یا محیط زیست در ایران هم می شود . عدم آشنائی جوانان به محتوا و مفاحیم قرآن است که مقابل آلودگی حفظ نشده اند . حال داشته باشد که چون ایران که رتبه دار اول جهانی مصرف کننده ی مواد مخدر است . در کنار تهران که یکی از آلوده ترین شهرهای جهان می باشد .بر اساس فتوای این آخوند میزان عدم شناخت قرآن شناسی جوانان تهرانی چقدر است . صد البته که جزو افتخارات و دستآورد 32 ساله ی حاکمان عوامفریب دین فروش می باشد؟
موسی قربانی: سران فتنه ممنوع الخروجند
http://www.fardanews.com/fa/news/130073
اگر در رژیم ضد بشری دین ابزار قدرت و دکان عوامفریبی و شیادی نشده است . پس چر اینان که دارای مقامات بالای حکومتی بوده اند . هم متهم به فتنه گری شده اند . هم اینکه ممنوع الخروج شده اند . در صورتی که اینان که اهل قرآن شناسی هستند که به چنین حال و روزی دچار شده اند؟
با توجه به اينكه سران فتنه از جانب ملت و مسئولين به عنوان محارب شناخته شده اند لذا حتي با اعطاي پناهندگي از جانب دولت انگلستان اجازه خروج از كشور را نخواهند داشت.باشگاه خبرنگاران:عضو كميسيون قضايي و حقوقي اقدام دولتمردان انگليس براي اعطاي پناهندگي به سران فتنه را خلاف قوانين بين المللی عنوان كرد و گفت: سران فتنه از جانب مسئولين و ملت ايران به عنوان محارب شناخته شده اند بنابراين ممنوع الخروج بوده و با اعطاي پناهندگي نيز اجازه خروج از كشور را نخواهند داشت.
افزایش "جوان‌مرگی" در ایران
لابد این رشد آماری جوان مرگی در ایران هم طبق فتوای آخوند مرتجع سبحانی بدلیل عدم آشنائی شان به محتوا و مفاهیم قرآن می باشد؟
مهر : در سال‌های گذشته مهمترین علت فوت در سنین جوانی حوادث ترافیکی و برخی بیماری‌ها بود اما امروزه علاوه بر این موارد، سوءمصرف مخدرها و قتل و نزاع سبب تشدید مرگ و میر جوانان شده به‌طوری که آسیب‌شناسان اجتماعی از افزایش آمار "جوانمرگی" نگران هستند.در سال‌های خیلی دور کمتر اعلامیه ای از مرگ و میر در سنین جوانی بر در و دیوار شهرها دیده می‌شد و بیشتر مرگ و میرها مربوط به فوت در حوادث ترافیکی و رانندگی و نهایتا مرگ در اثر ابتلا به بیماری‌های لاعلاج بود. اما امروزه بسیار دیده می شود که تصاویر جوانان ناکام را به صورت بنرهای بزرگ در سر کوچه‌ها نصب می‌کنند و جمله "از طرف بچه‌های محل" را زیر عکس جوان نام می‌نویسند تا به این ترتیب به یاد او باشند.متاسفانه آمارهای پزشکی قانونی و نیروی انتظامی از موارد مختلف مرگ و میرها نشان می‌دهد که بیشتر موارد مرگ و میر در اثر سوءمصرف مواد، قتل و نزاع های ناموسی و... در سنین جوانی و نوجوانی رخ می‌دهد.دکتر شاهین شادنیا، رئیس بخش ICU بیمارستان لقمان حکیم چندی پیش نسبت به شیوع بالای سوءمصرف مخدرها در بین جوانان هشدار داده و عنوان داشته بود که سوء مصرف محرکها به خصوص آمفتامین و مشتقات آن در جامعه رو به افزایش است.این متخصص سم‌شناسی از سوءمصرف محرک‌ها به خصوص آمفتامین و مشتقات آن در بین جوانان ایرانی ابراز نگرانی کرده و گفته است که شیوع سوءمصرف ترکیبات شیشه و اکستازی در جامعه رو به‌افزایش است
بیست روز بيكاري كارگران پارس متال به دليل قطعي برق
هنوز طرح حذف یارانه های حکومتی شروع نشده است . اکنون دستآورد درباغش اینگونه می باشد . حال توجه کنید که پس از شروع در ادامه با نرخ افزایش هزینه های رو به رشد پلکانی چه اتفاقی خواهد افتاد؟
ایلنا : كارگران كارخانه پارس متال مي‌گويند درپي قطع شدن برق‌اين واحد توليدي تمامي فعاليت‌ها درخطوط توليدي متوقف شده‌‌است.به گزارش ایلنا، اين كارگران اعلام كردند: از20 روز پيش برق اين واحد توليدي به دليل بدهي يك ميليارد و 300 ميليون توماني به شركت برق قطع شده‌است.درهمين رابطه منصورحيدرزاده عضوانجمن اسلامي و بسيج كارگري كارخانه پارس‌‌متال گفت: تاپيش ازقطع برق، نزديك به 400 كارگر دراين كارخانه مشغول به كاربودند.اين كارگركارخانه پارس متال يادآور شد: درنتيجه وضع پيش آمده كارگران تنها موفق به دريافت حقوق فروردين وآبان ماه خود شده‌اند و بابت سايرمطالبات خود تنها تا پايان آبان ماه مبلغ 50 هزارتومان بصورت علي‌الحساب دريافت كرده‌اند. حيدري‌زاده افزود: مسوولان كارخانه مي‌گويند براي اتصال مجدد برق كارخانه بايد حداقل مبلغ 800 ميليون تومان را به حساب اداره برق پرداخت كنند كه به دليل كمبود نقدينگي امكان آن وجود ندارد