دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 1 دی ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " حركت از پله دوم ! "
"سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز با شیوه ی تخصصی چماق و هویج زندان اوینی زندانیان رقیب مغلوب و موسوی را دراز کرده است تا که برخی از آخوند ها که اعضای خانواده های زندانی با اینان تماس داشته اند را بر زیر سئوال پرسش گری بازجوئی ببرد که چرا با اینان دیدار بر قرار می کنند"
روزی خمینی شیاد به پیروانش گفته بود که هرگاه دشمن از شما تعریف نمود به خود شک کنید که چه انجام داده اید که مورد توجه دشمن واقع شده اید؟ اکنون داستان سر بازجو پاسدار شریعتمداری است که هجو نویسی بقول خودش ملامت آور که موجب در هم ابرو کشیدن مخاطبانش خواهد شد را مترادف خدمت نثار کردن برخي از مراجع عظام و شخصيت هاي گرانقدر روحاني دانسته است كه پدران معنوي و دلسوز ملت نام گرفته اند که اینان را شايسته خدمت دانسته است . البته برای توازن و ایجاد بالانس محور یادداشت روز نکته ی خود در روز گذشته که اقدامات عزل و برکنار کردن مهره های درون دولت نهم از سوی پاسدار گماشته احمدی نژادانجام گرفته است را اقدامات از سوی یک حلقه ی مر موز و مشکوک اطراف گماشته پاسدار احمدی نژاد دانسته که طراحی و تعقیب می شود. زیرا که اینان به عنوان مشاوران پاسداران گماشته احمدی نژاد مکتبی اصول گرا اهداف شان را تحمیل می کنند . در صورتی که این حرکت مرموز یک اقدام تروریستی می باشد که بصورت غیر اقدام مسلحانه پیگیری می شود. چونکه هدف خالی کردن عناصر وفادار از اطراف پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . بنا براین اکنون برای اینکه توازن ایجاد کرده باشد . آنگونه که از ضریب انتقاد پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران نزدیک وی همچون رحیم مشائی کاسته شود . همچنین از سوی دیگر جلوی بهره بر داری رقیب مغلوب از نکته ی انتقادی خود را سد کرده باشد . بنابراین یادداشت روز تکمیلی نکته ی روز گذشته ی خود را امروز تنظیم کرده است که بطور دربست علیه ی رقیب مغلوب می باشد که به سبک داستان سرائی یا سناریو وپرونده سازی تجربیات زندان اوینی با تنظیم کردن کیفر خواست و حکم محکومیت برای شان صادرکردن است. .یعنی اینان را تشبیه به سارقان مسلح قاتل کرده است که این رقبای مغلوب در واکنش از سوی کودتاگران سیلی خورده اند. در دنباله پله ی دوم یاآن سوی معادله را ترسیم نموده است که سیلی خوردگان دشنه بردست قاتل جیب بران سارقی می باشند که نه سیلی خوردن شان افسوس ندارد که برخی مراجع و شخصیت های آخوندی دیگر باید بدادند که اینان این چنین مستحق خیلی بیش از سیلی زدن می باشند:
" چه بهتر كه اين خدمت نثار برخي از مراجع عظام و شخصيت هاي گرانقدر روحاني شود كه پدران معنوي و دلسوز ملت اند و شايسته خدمت. مخصوصا در جريان فتنه 88 از سوي مديران بيروني فتنه و ستون پنجم داخلي آنها به فراواني مورد استفاده قرار گرفته است. در اين شگرد، بخش اول يك رخداد و يا ماجرا كه نقطه آغازين آن است حذف شده و ناديده گرفته مي شود و در همان حال، روي پله دوم ماجرا، كه نتيجه منطقي و پي آمد طبيعي پله اول است، تاكيد ورزيده و بزرگنمايي مي كنند به گونه اي كه انگار تمام ماجرا همان پله دوم بوده است! در گزارش رخدادها و جناياتي كه فتنه گران مرتكب شده اند، پله اول را ناديده گرفته و پله دوم را در شيپورهاي فريب تبليغاتي خود دميده اند. اعضاي مركزيت فلان حزب و فلان سازمان، به جرم جاسوسي براي بيگانگان و در حالي كه مشغول تبادل اطلاعات با افسران اطلاعاتي سفارتخانه هاي اروپايي و يا دريافت تجهيزات جاسوسي از واسطه سفارتخانه فلان كشور عربي بوده اند بازداشت شده و با توجه به اسناد غيرقابل انكار به وطن فروشي و خيانت خود اعتراف كرده اند. آن ديگري در حالي كه با اسلحه گرم به عابران حمله ور شده و تعدادي از آنان را مجروح كرده و در مواردي به قتل رسانده است، تحت تعقيب قرار گرفته و زنداني شده است. آن چند فتنه گر راننده يك خودروي عبوري را تنها به اين جرم(!!) كه ظاهر حزب اللهي و متدين دارد، از اتوموبيل پياده كرده و او را پيش چشم گريان و فريادهاي مضطربانه و نگران همسر و فرزند خردسالش به قتل رسانده اند و آن ديگري و آن يكي و آن....رسانه هاي تحت مديريت رهبران بيروني فتنه و سايت هاي وابسته به سران فتنه كه برخي از آنها- از جمله سايت كلمه متعلق به موسوي- از بيرون بارگزاري مي شود، در تمامي موارد ياد شده بي آن كه به وطن فروشي و جنايات هولناك انجام گرفته از سوي فتنه گران زنداني كمترين اشاره اي كنند، درباره بازداشت اين جنايتكاران قاتل و جاسوس و اين كه چرا دور از خانه و كاشانه خويش به سر مي برند، مرثيه مي سرايند! آنها، حتي از ماجراي مشمئزكننده زن خطاكاري كه بعد از رابطه نامشروع با ديگران، همسر خود را مظلومانه به قتل رسانده است و هيچ ربطي به مسائل سياسي نيز ندارد، نمي گذرند و بي آن كه به جنايت انجام گرفته از سوي اين زن قاتل اشاره اي كنند، حكم اعدام او را بهانه اي براي سياه نمايي و نشانه اي از ناعادلانه بودن احكام قضايي نظام اسلامي قلمداد مي كنند و اين رشته سر دراز دارد"
در ادامه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز با شیوه ی تخصصی چماق و هویج زندان اوینی و بدر گفتن تا دیوار بشنود . یا با یک تیر چند هدف زدن زندانیان رقیب مغلوب و موسوی را دراز کرده است تا که برخی از آخوند ها که اعضای خانواده های زندانی با اینان تماس داشته اند را بر زیر سئوال پرسش گری بازجوئی ببرد که چرا با اینان دیدار بر قرار می کنند؟ سپس این چنین برای شان تعیین تکلیف نموده است که می بایست از دیدار و ملاقات و حمایت از رقیب مغلوب و زندانیان قاتل و جاسوس بیگانه ی وابسته به اینان دست بر دارند و از نزدیک شدن به اینان پرهیز کنند
"از اين طيف- چه آن عده از خانواده ها كه مي دانند چه مي كنند و چه آن عده كه نمي دانند و با تحريك ديگران به بازي گرفته شده اند- انتظار چنداني نيست، اما از مراجع و عالمان ديني انتظار ديگري در ميان است. چرا؟!... بخوانيد! فتنه گران در جريان فتنه 88 كه بازداشت برخي از آنان را در پي داشت، به طور آشكار و بدون كمترين پرده پوشي، با بهايي ها، سلطنت طلبان، منافقين، ماركسيست ها و تمامي گروه ها و جريانات تروريستي و مخالف اسلام و نظام ائتلاف كرده بودند. مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس، با صراحت از فتنه 88 و سران فتنه حمايت مالي، تبليغاتي و تداركاتي داشتند.. فتنه گران روز عاشورا، آشكارا به ساحت مقدس حضرت امام حسين عليه السلام اهانت كردند. سؤال اين است كه چرا برخي از مراجع عظام و محترم- فقط برخي از آنها كه محترمند و نه برخي ديگر كه نه مرجع هستند و نه قابل احترام- وارد اين بازي شده و در اين بازي دشمن ساخته، چه بخواهند و چه نخواهند، آب به آسياب دشمنان اسلام ريخته اند؟!سخن اين است كه پذيرش و ملاقات با خانواده فتنه گران زنداني نبايد به گونه اي باشد كه تصور حمايت از فتنه را به ذهن مخاطبان بكشاند. راه كار خداپسندانه و منطقي نيز، آن است كه ملاقات كنندگان ياد شده با تابلوي حمايت از فتنه گران در بيوت مراجع عظام حاضر نشوند و يا مراجع بزرگوار ضمن پذيرش آنان و نصيحت يا استماع سخنان آنها، با صراحت، موضع خود نسبت به فتنه و اقدامات ضد اسلامي و جنايتكارانه فتنه گران را نيز بيان كنند تا اينگونه ملاقات ها كه به يقين و بدون كمترين ترديدي از سوي برخي مراجع عظام با نيت و انگيزه خداپسندانه صورت مي پذيرد، از سوي دشمنان به حساب حمايت مراجع بزرگوار از فتنه و فتنه گران نوشته نشود"
در خاتمه اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری آخوند های حکومتی حوزه علمیه ی قم را تهدید کرده است که چرا با اعضای خانواده های زندانیان سیاسی رقیب دیدار و ملاقات می کنند و به درد دل های شان گوش فرا می دهند و تأکید تهدید آمیز کرده که اینان نه اینکه چنین حقی ندارند که از اینگونه دیدار و ملاقات ها با اینان داشته باشند ، بلکه باید از اینان دوری جویند و پرهیز از هر گونه دیدار و همدردی با اعضا خانواده های شان نمایند . مهمتر اینکه می بایست هریک یک تابلو بر سر درب بیت خود نصب نمایند که تذکر داده شود که اینان مخالف فتنه گران 88 و زندانیان وابسته به اینان هستند و الگوی رفتار و برخورد شان همچون خمینی شیاد است که در سال 1357 زمانی که سيدجلال الدين تهراني كه به عنوان « رئيس شوراي نيابت سلطنت » انتخاب شده بود. خمینی شیاد خطاب به وی گفت ، تا استعفا نكني من با تو ملاقات نمي كنم و او هم مجبور به استعفا شد . البته سربازجوی تحریف گر بقول خودش با سانسور کردن پله ی اول ، آنگونه از پله ی دوم نقل قول نموده است که انگاری که هیچگونه زد و بندی در پشت پرده ای انجام نشده بود و بر زیر درخت سیب در پاریس قول و قرار هائی گذاشته نشده بود و خمینی شیاد آنقدر قدرت داشت که در شرایط حکومت نظامی از پاریس توانست به آسانی به سوی فرودگاه مهر آباد تهران پرواز کند که نه اینکه با هیچ مانع و خطری از سوی دولت موقت شاپور بختیار مواجه نشد ، بلکه به بهشت زهرا رفت تا عوامفریبانه مشتی وعده های دروغ تحویل خوشباوران بدون اطلاع از اهداف شوم پشت پرده بدهد و اینان را سیاه نماید و دست به قدرت نمائی توی دهن دولت زدن و دولت تعیین کردن بزند . حال بماند این دولت موقت امام زمان مهندس بازرگان نقش سرپل انتقال قدرت به خمینی شیاد و پیروانش داشت که سپس نه این دولت ساقط شد ، بلکه دولت های پس از آن نیز اکنون از سوی پاسداران کودتا گر دربست نه فقط حذف شدند، بلکه مسئولان شان متهم به مأموران سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان بیگانه می شوند. آنچنان که نشان از علنی شدن ابزار شدن دین در راستای قدرت و انباشت ثروت و انحصاری کردن شده است. حتی بدتر اینکه آخوند های حوزه ی علمیه ی قم دولتی و غلام حلقه بر گوش شدن اجباری کودتاگران پاسدار شده اند .
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891001/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 1 دی ماه سال 1389
حركت از پله دوم ! (يادداشت روز
)