گزیده خبر های 26 آذر - 89
همكاري جندالشيطان با منافقين در عمليات تروريستي چابهار .خبرگزاري فارس: چندي پيش سركرده گروهك تروريستي جندالشيطان در شهر كراچي پاكستان در خصوص يك سري اقدامات خرابكارانه با 2 نفر از اعضاي گروهك تروريستي منافقين ملاقات داشته‌است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909260180
پاسداران اطلاعاتی و امنیتی کودتاگر و وزارت بد انام اطلاعات رژیم ضد بشری که به خاطر گسترش موج حمایت های جهانی از مجاهدین کمپ اشرف به وحشت افتاده اند . به خصوص اینکه رژیم ضد بشری کودتاگر نامشروع در بن بست و بحران قرار گرفته ا ست . صد البته چو ن مقابل افشاگری های همراه با مقاومت و ایستادن مجاهدین کمپ اشراف توطئه های مشرک – خامنه ای – مالکی علیه شان خنثی شده است . از سوی دیگر انتشار اسناد روشنگر ویکی لیکس که حاکمان رژیم بربرمنش و تاریک اندیش را کلافه نمو ده چون راه گریزشان از این مخمصه مسدود شده است . بنابراین اکنون پس از فاش شدن ادعای پوشالی و وارونه ی کمدی که مجاهدین در استان دیالی عراق دست به اقدامان تروریستی زده اند و گند این ادعا ی وارونه آنگونه ریش ولی وقیح و پاسداران کودتا گران را خزاب و زرد کرده است . طوری که هنور رنگ و بویش پاک و محو نشده است که حال کودتاگران پاسدار نیاز دارند تا که از ر وی در ماندگی و استیصال بدلیل ضرب دریافئتی شان در چابهار که انتقام جنایات حاکمان تهران و پاسداران در استان محروم بلوچستن می باشد گزارشگر خبر گزاری دروغ پردازی فار س که در خدمت کودتاگر ان می باشد چنین نقل قول خبر جعلی دروغین ساخته شده دیگر علیه ی مجاهدن گزارش دهد؟
حجت‌الاسلام ذوالنور در سخنان پيش از خطبه:واقعه 18 تير و فتنه 88 محصول مال‌هاي حرام دوران سازندگي بود.خبرگزاري فارس: جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: چرا به اسم سازندگي برخي مال حرام را در شكم برخي ديگر ريخته‌اند كه نتيجه‌اش وقايعي مانند 18 تير و فتنه سال گذشته شود؟
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909260227
این طلبه پاسدار کودتا گر جنایتکار ذوالنور که جزو ساق دوش های مجتبی خامنه ای می باشد . اکنون از موضع فرافکنی و پاک کردن صورت مسئله تلاش مذبوحانه کرده است تا که طوری وانمود و ادعا کند که گویا در رژیم از رأس تا ذیل به آلوده و فساد و رشوه و تبعیض که حتی یک مهره ی غیر آلوده در آن یافت نمی شود. فقط حرام خوارگی مخصوص دوران سازندگی رفسنجانی می باشد و جریان کودتا گر حذف کنند گان مدعیان رقیب کار گزاران و اصلاح طلبان و انحصاری کردن قدرت و انباشت ثروت ها باد آورده خودشان بمراتب آلوده و دزد و غارتگر و جنایتتکار و حرام خوار تر از رقبای مغلوب نمی باشند که چنین شیادانه برای پوشاندن ضریب نارضایتی عمومی و کتمان کردن خشم و تنفر روز افزون مردم ایران که پس کودتای ننگین 22 خرداد 88 با پژواک میلیونی معترضی خیا بانی مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح فریاد زده و به نمایش گذاشته شد . به خصوص اینکه این صحنه های اعتراضی در چندین تظاهرات ضد حکومتی در سال 88 تکرار شد . آن چنان که پس از یک سال و نیم که از زمان سرکوب و ضرب و شتم و باز داشت و شکنجه و اعتراف گیری و تهدید به زندان و اعدام محکوم کردن سپری شده هنوز نه این نارضایتی عمومی خاموش نشد ه است ، بلکه در 16 آذر روز دانشجو این فریاد های تکرارشد . امااین طلبه پاسدار جانی در راستای توطئه حذف رفسنجانی جنایات و حرام خوارگی کودتا گران حاکم را بطور عممدی فاکتور گرفته است . انگاری که مردم معترض و ناراضی درک و فهم و شعور با تجربه ی 32 ساله ندارند و هنوز نمی دانند که واقعیت چیست؟
آيت‌الله تسخيري:حركت احمقانه‌ عاشوراي 88 چهره واقعي فتنه گران را بر ملا كرد.خبرگزاري فارس: دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي گفت: فتنه گران در روز عاشورا يك حركت احمقانه‌اي انجام دادند، ولي همه اين كارها به ضرر آن‌ها تمام شد و سرانجام چهره واقعي فتنه‌گران نمايان شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909260209
آنگونه رژیم ضد بشری قرون وسطائی کودتائی عدم مشروعیت اش عریان شده و حمایت خودی ها را از دست داده است که ناچار است که از مهر های مزدور به خدمت گرفته شده ی عراقی به عنوان اهرم چماق و تحریم و تهدید علیه ی رقیب مغلوب استفاده نماید . زیرا پس به صحنه ی آوردن پاسدار محمد رضا نقدی بسیجی منفور عراقی که بطور سیستماتیک این مترسک در همه سطوح در حال اجرای نقش نشان دادن جا دوست و دشمن و تهدید کردن رقی مغلوب می باشد. هچنین پس از بر کناری منوچر متکی آدم ربا و سرپرست و جانشین وی کردن یک عراقی به نام علی اکبر صالحی که به حساب تحصیل کرده ی بیروت است . اکنون یک آخوند مزدور فسیل دیگر عراقی به نام تسخیری علیه ر رقیب مغلوب این چنین وارد صحنه ی نمایش اجرای وارونه گوئی با فرافکنی شده است .
حجت‌الاسلام صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران:دشمنان با اقدامات تروريستي به‌دنبال مختل كردن پيوند ملت و نظام هستند.خبرگزاري فارس: خطيب موقت نماز جمعه امروز تهران گفت: دشمنان نظام اسلامي قصد دارند با اقدامات تروريستي و ايجاد ناامني پيوند ملت و نظام اسلامي را دچار اختلال كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909260289
اینهم یک مورد وارونه گوئی که از سوی آن آخوند مترسک ادعا شده است که خطبه ی خوان نماز جمعه ی تهران است که جای رفسنجانی را اشغال نموده و اجرای نقش می کند و آنگونه دست آموز است که هر آنچه از پشت پرده به وی دیکته میشود . فقط وظیفه دارد تا آن رابطور طوطی وار تکرار و رله نماید. چونکه با نادیده گرفتن 32 سال جنایات و اقدامات تروریستی و ارعاب و وحشت و سرکوب و شکنجه و زندان واعدام که از سوی حاکمان ضد بشری که ادامه داشته است . اما اکنون وی باپاکک کردن صورت مسئله آدرس غلط داده است .