" توطئه ی همراه با فرافکنی و وارونه گوئی های دستگاه بد نام وزارت اطلاعات بازائده های عراقی اش علیه ی مجاهدین اشرف"
به نظر می رسد که اوضاع رژیم ضد بشری کودتائی آنگونه وخیم ودر هم ریخته شده است که پس از ارتکاب جنایت ضد انسانی اعدام علی صارمی و علی اکبر سیادت در زندان اوین و فعالیت های گسترده ی مجاهدین اشرف و مطبوعات عراق و حامیان شان در برون مرز ناچار شده است تا که دستگاه بد نام وزارت اطلاعات رژیم ضد بشری همراه با سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کود تاگر یا ساواک باز سازی شده شیخی را فعال کند تا از موضع فرا فکنی و وارونه گوئی دست به خود زنی آشکار علیه ی مجاهدین کمپ اشرف بزنند . برای این که پس از انتشار اسناد ویکی لیکس و باز داشت یک عضو سپاه قدس در افغانستان از سوی نا تو و کشتن بی سر و صدای پاسدار سردار درویش شریفی اهل لا مرد پس از دیدار حاکم قطر با ولی وقیح که خواستار استرداد بی سر و صدای وی بود . چونکه وی در ترور رفیق حریری دست داشت . ولی از ترس اینکه مبادا وی فرار کند. یا اینکه ربوده و مجبور به اعتراف شود. در یک صحنه سازی تصادف سر به نیست شده است . همچنین پس از بازتاب گزارش خبر ی آزاد کردن چند تن از کادر های القاعده از زندان های ایران که از سوی پا سداران انجام شد . بعلاوه علنی شدن همکاری مشترک پاسداران با القاعده در عراق و طالبان در افغانستان به خصوص پس از اینکه توطئه ی کثیف مشترک سپاه قدس و نوری مالکی مزدور و خائن در طرح تهاجم به بخش بیمارستان و بیماران مجاهدین اشرف خنثی شد . ولی برا ی تلافی این شکست مجاهد قهر مان علی صارمی اعدام شد. آنگاه بدلیل جمع اعتراضی دستگیری اعضای خا نواده ی وی وچند تن از اعضای خانواده های زندانیان سیاسی دیگر در جلوی درب زندان اوین را در پی داشته است . به ویژه پس از نشست و بر گزاری کنفرانس پاریس که در بیانیه ای از وزارت امور خارجه ی آمریکا تقاضا شده است نام مجاهدین از توی لیست گروه و سازمان های سیاسی خارج شود . چون ادامه ی این سیاست همچون گذشته آشکارا به رواج اقدامات تروریستی حاکمان تهران و صدور بحران و تروریسم به برون مرز و ناامن کردن عراق و منطقه خدمت کرده است . به خصوص اینکه این سیاست زد و بند گذاشتن نام مجاهدین توی لیست سیاه تروریست از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا موجب شده است تادست عوامل نفوذی حاکمان در تهران درون دولت دست نشانده ی نوری مالکی علیه ی مجاهدین اشرف بطور کامل آنگونه باز گذاشته شود که هر زمان اراده کنند بطور مشترک مرتکب توطئه و جنایت علیه ی مجاهدین کمپ اشرف شوند . بنابراین در ادامه ی چنین سیاست پلید خائنانه ای است که اکنون دستگاه خبر جعلی و دروغ و ارونه ی واحد مرکزی خبر وابسته به دستگاه بد نام و زارت اطلاعات و همیاری زائده های عراقی اش مدعی شده اند " وحشت منافقین پس از انتشار اخبار مربوط به دست داشتن شان در عملیات تروریستی چند روز اخیر همسو با القاعده در استان دیاله که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان بی نا م و نشان گمنام عراقی شد ، افزایش یافته است . و در ادامه به نقل از واحد مرکزی خبر ادعا شده است که "سران گروهک تروریستی منافقین در پی افزایش موج اعتراضات مردمی به تداوم حضور آنان در پادگان اشرف ، دست به دامان سفیر امریکا در عراق شده اند " کمدی و مسخره اینکه عجیب و معجزه آسا اینکه اعضای قربانیان استان دیاله چنین تبدیل به مزدوران اعزامی وزارت بد نام اطلاعات از ایران به جلوی درب کمپ اشرف شدند:
"با برقراری امنیت نسبی در عراق و فراهم شدن امکان مسافرت ، اقوام قربانیان منافقین در عراق به طور متوالی با تجمع در مقابل پادگان اشرف اخراج فوری منافقین از کشورشان را خواستارند وبا سردادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته هایی از دولت می پرسند چرا باید همچنان عراق میزبان کسانی باشد که فرزندان و پدرانمان را به شهادت رساندند .آنان ادامه حضور منافقین در کشورشان را غیر قابل توجیه وبی توجهی به خواست و حق مردم عراق دانستند .در این حال افرادی که موفق به فرار از پادگان اشرف شده اند ، اعلام کردند: موجی از ترس و وحشت در اردوگان منافقین سایه افکنده است و آنان به ویژه پست های نگهبانی شبانه خود را افزایش داده اند.بریدگان از منافقین همچنین اعلام کردند: سران نفاق در پادگان اشرف سرکردگان و افرادی را که دستشان به خون بی گناهان آلوده است به مراقبت از ساکنان اشرف گمارده اند تا آنان نتوانند موفق به فرار شوند.آنان همچنین از دولتهای عراق و ایران خواستند هرچه سریعتر به درخواست آنان رسیدگی کنند .خانواده های قربانیان جنایات منافقین در عراق تاکنون با برپایی چندین نمایشگاه حاوی آثار جنایات منافقین درعراق با عنوان "طاعون سیاه" محاکمه و مجازات فوری عناصر این گروهک تروریستی را خواستار شدند .منافقین که عرصه را بیش از پیش بر خود تنگ دیدند دیروز در اقدامی با مظلوم نمایی به چاپ آگهی هایی در سه روزنامه ، حمایت نهادهای غربی را برای بقا در پادگان اشرف و کاهش فشار بر خود خواستار شدند.منافقین با اذعان بر اوضاع نابسامان خود در اردوگاه اشرف از اینکه شماری از نمایندگان مجلس ایتالیا از آنان حمایت کردند شدیدا ابراز خوشحالی کردند .منابع نزدیک به دولت عراق اعلام کردند امریکا در جهت حمایت از منافقین و بقای آنان در این کشور به شدت دولت را تحت فشار قرار داد و اجازه نمی دهد آنان در جهت خواست مردم عراق اقدام کنند."
در خاتمه اینکه برای رفع ابهام و فاش کردن مدعی وارونه گوی خبر دروغ ساز پرسش است که نظر مردم ایران نسبت به حاکمان تهران و عملکرد شان چیست؟ پس از کودتای تقلباتی پاسداران در 22 خرداد 88 در ایران چه گذشت ؟ پس از نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 مردم معترض و ناراضی در چندین تظاهرات های ضد حکومتی چه کردند وچگونه واکنش خشمگینانه از خود نشان دادند؟ چگونه فریاد مرگ بر دیکتاتور و اصل و لایت و قیح و احمدی نژاد عامل فقر و استبداد و فساد سر دادند و تنفر و خشم و ناراضیی شان را فریاد زدند؟ چگونه رژیم جنایتکار ضد بشری که در داخل کشور رهبران رقیب مغلوب را خبیث و شیطان می نامند و مورد تنفر مردم می باشد . آنگونه که اگر چنانچه انتخابات آزاد بر گزار شود . اکثریت قریب بالاتفاق مردم ایران رأی و نظر مخالف و رد و طرد این رژیم فاشیستی مذهبی استبدادی کودتائی خواهند داد . از سوی دیگر دارای کار نامه ی ننگین جهانی محکومیت نقض حقوق بشر می باشد که فقط در سایه ی اعمال سیاست شدت سرکوبگرانه و خفقان و سانسور و زندان و شکنجه و اعدام و قطع اندام و سنگسار که در داخل کشور دنبال می کند و مکمل آن سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به مرز مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه پیش برده است . صد البته دشمنی آشکار با مذاکرات صلح خاور میانه دارد که با این سیاست توانسته به حیات ننگین خودش ادامه دهد . چنین رژیمی می تواند سخنگوی دولت و نماینده ی ملت عراق داشته باشد و ادعای دایه ی مهربانتر از مادر برای شان کند ؟ مهمتر اینکه چرا کشور های غربی به خصوص آمریکا با چنین رژیم بربر منش و تاریک اندیش حاضرند بازهم به سیاست خائنانه ی کثیف مذاکرات هسته ای ادمه دهند؟ بد تر اینکه چرا وزارت امور خارجه ی آمریکا همچنان نام ساز مان قربانی این رژیم یاغی و پدر خوانده ی تروریست جهانی را بر توی لیست گروه و سازمان های تروریستی نگهداشته است؟
هوشنگ بهداد
هشتم دی ماه سال 1389