دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 18 بهمن ماه سال 389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بحران در بحران "
"چون مقاومت و مبارزه اسلام ناب محمدی که نبض آن در ایران – جماران می زند .در حال شکوفائی و قدرت گیری در منطقه می باشد. بنابراین حکومت های ورشکسته ی اقتصادی لیبرال دمکراسی غرب و حامیان شان در منطقه در حال افول و فروپاشی می باشند"
قلم زن یادداشت روز نویس وارونه گوی آنگونه از موضع فرار به جلو و صورت مسأله پاک کردن از دیکتاتوری دمکراسی لیبرالی و ورشکستگی اقتصادی و در حال فرو پاشی غرب به خصوص آمریکا و اقمارش در منطقه داد سخن رانده است که گویا رژیم ضد بشری بحران زده و در بن بست فرو رفته نه دستخوش ورشکستی اقتصادی و رشد واردات چندین برابر صادرات می باشد . نه اثر و خبری از افزایش نرخ تورم و گرانی لجام گسیخته در ایران ایست . نه اینکه فقر و بیکاری و خفقان در جامعه بیداد کند، بلکه طبق پیام نوروزی 2 سال پیش ولی وقیح نا مشروع ، ایران در حال رشد نوآوری و شکوفائی اقتصادی می باشد . به ویژه اینکه بدلیل آزاد و امن بودن کشور جهان ایران تبدیل به مهد دمکراسی و آزادی نه در منطقه که در جهان شده است . آنگونه که پاسدار گماشته احمدی نژاد در راستای رسالت امام زمانی حکومت جهانی خود تصمیم گرفته است تا که ساختار جهان را تغییر دهد و مدیریت آن را در دست خودبگیرد . همچنین فضا را تسخیرنمایند و ولی وقیح را به آنجا اعزام کند تا که ادامه ی حکومت دنیائی ولایت وقیح خودش را در سایر سیارات دیگر فراهم کند . بعلاوه اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد قبل از نمایش خیمه شب بازی تقلباتی – کودتائی 22 خرداد 88 در جمع بسیجیان مدعی شد که برای مبارزه با بحران مالی و بانکی و اقتصادی غرب به خصوص آمریکا می خواهد تافرهنگ و اقتصاد بسیجی را بعنوان در مان به آنجا صادر کند . اما اکنون به نظر می رسد که این نسخه ی شفا و معجزه گر تجویز و صادر شده به جای شفا بخش بودن کور کرده است . زیرا که قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان از بن بست اقتصادی و ور شکستگی و بحران آن در جهان غرب لیبرال دمکراسی گزارش دا ده است. طوریکه اذعان نموده است در بن بست اقتصادي بودن آمريكايي ها و غربي ها موجب زلزله اي سياسي شده که پايه هاي دموكراسي غربي كه با ديكتاتوري پيوند خورده را به شدت سست و لرزان كرده است. تازه افزوده که هنوز تضادهاي عميق غربي ها در حوزه مسايل اقتصادي سروساماني نيافته است كه تناقض هاي سياسي آنها به شكل گيري در تحولات اخير خاورميانه و شمال آفريقا بروز یافته است . چونکه ناشی از اخبار و موضع گيري هاي آمريكا و قدرت هاي غربي در قبال قيام و انتفاضه مردمي در تونس، مصر، اردن، يمن، عربستان و... می باشد .در دنباله مدعی شده است اگر چنانچه این موضوع مورد واكاوي و رصد قرار بگيرد آنگاه عيار دموكراسي دروغين غربي محرز می گردد. بهر حال وکیل تسخیری قلم بر دست دروغ نامه ی کیهان پس از روضه خوانی کردن علیه ی دیکتاتوری دمکراسی لیبرال غربی و افول آن سخن گفتن و از و رشکستی اقتصادی غرب و به خصوص آمریکا یاد نمودن ، در ادامه به تناقض گوئی های مقامات آمریکائی محور رفتن و ماندن مبارک اشاره نمود و از این مقامات نقل قول کرده است تا که در دنباله توانسته باشد تحلیل مطلوب خود را ارائه کرده باشد که چون رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی در منطقه نفوذ کرده و حضور دارد . بنابراین طرح سیاست تسلط و اشغال و بسط اسلامی کردن منطقه را اینگونه از طریق حزب الله لبنان و حماس و اخوان المسلمین به پیش می برد:
تعجب نكنيد كه براي مرتبه چهارم نيز موضع آمريكايي ها درباره دولت مصر و رفتن يا ماندن مبارك تغيير يافت.اين بار «فيليپ جي كراولي» سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا دقايقي پس از رسانه اي شدن اظهارات نماينده ويژه اوباما در مصر به صحنه آمد و نظرات «وايزنر» را شخصي دانست!بسيار خوب، سؤالي كه به ميان مي آيد اين است كه موضع آمريكايي ها كه خود را سردمدار دموكراسي مي دانند و به ناحق عنوان جعلي كدخداي دنيا را يدك مي كشند در برابر قيام مردمي مصر چيست؟ علت اين همه آشفتگي و تغيير مواضع آن هم از سوي مقامات ارشد واشنگتن چيست؟ آيا اين اختلاف نظرها صوري است؟ مشكل به كجا برمي گردد؟اما تناقض و پارادوكس ديگري دامن آمريكايي ها را مي گيرد؛ چرا كه سخن از انتقال قدرت و رفتن حسني مبارك از يكسو اين پيام را براي ديگر حاكمان مستبد و مرتجع عرب در پي دارد كه آمريكا هميشه به گمارده هاي خود خيانت مي كند و اين يعني اينكه واشنگتن منافع خود در منطقه را در خطر ببيند. از سوي ديگر چراغ سبز آمريكايي ها براي رفتن مبارك از صحنه قدرت، شيون واعتراض شديد صهيونيست ها را به دنبال داشته است. بطوري كه منافع درهم تنيده و گره خورده واشنگتن و تل آويو حالت اصطكاك پيدا مي كند.اخوان المسلمين در بيانيه اي اعلام كرده كه قيام مردم مصر، انقلاب اسلامي نيست.اين ادعاي پوچ و واهي بي بي سي در حالي است كه در بيانيه اخوان المسلمين نه تنها چنين مطلبي وجود ندارد بلكه اين تشكل سياسي در بيانيه خود بر شكل گيري دولتي دموكراتيك با مرجعيت اسلامي تاكيد كرده است.. انقلاب اسلامي ايران در حد اعلي و نقطه مطلوب و جريان حزب الله لبنان تجربه اي است كه منطقه در اين زمينه باور كرده است. از همين روي؛ سخنگوي اخوان المسلمين - احمد مرسي - در گفت وگو با العالم فرياد برمي آورد كه: «اجراي اصول و قوانين اسلامي، آزادي، دموكراسي و عدالت از خواسته هاي تمام مصري ها است» همچنانكه «عصام العريان» از رهبران اخوان المسلمين نيز در گفت وگو با الجزيره مهر تاييدي بر «جهت اسلامي بودن انتفاضه مصر» مي زند و مي گويد: «خواهان تشكيل حكومتي دموكراتيك با مرجعيت اسلام هستيم». اما روزگار چرخيد و چرخيد تا در روزگار كنوني انقلاب اسلامي ايران كه ترجمان اسلام ناب محمدي(ص) است به قوت و با اقتدار به صحنه اجتماع و سياست آمد تا خاري در چشم زورگويان و چپاولگران باشد و امروز اين خيزش و خروشي كه در ميان ملت هاي مسلمان مصر، تونس، يمن، اردن و به پا گرديده است انعكاس صداي انقلاب اسلامي ايران است كه خاموش نخواهد شد.
در خاتمه اینکه ادعای شکست دمکراسی لیبرالی غرب که از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس مطرح شده است . در اصل این چنین ادعائی از موضع ترس و وحشت و فرار به جلو است . چون که ناشی از محقق شدن خواست ملت های قیام کننده ی منطقه برای استقرار حکومت های دمکراتیک سکولار در منطقه است که وحشت مضاعف آن سرایت این چنین جنبشی از منطقه به ایران می باشد . بنابراین بی جهت نیست که بطور مشترک مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی مجبور شده اند تا همگام با رسانه ای خبری و مطبوعاتی و سایر منابر و تریبون ها مأمور حضور فعالانه در صحنه شوند و جنگ روانی تبلیغاتی را دنبال نمایند . البته باید ضمن ادعای ضد آمریکائی و اسرائیل کردن به رهبران کشور عربی هم بد و بیراه بگویند و مدعی شوند که اینان به وابسته بودن آمریکا می باشند تا در نهایت نتیجه گیری شود که ملت های قیام کننده در تونس و مصر و .... نتیجه ی وابستگی رهبران دیکتاتور کشور های منطقه به آمریکا و غرب است که دارای حکومت های ورشکسته ی اقتصادی لیبرال دمکراسی در حال افول و فروپاشی می باشند . در صورتی که در مقابل رشد مقاومت و مبارزه اسلام ناب محمدی که نبض آن در ایران – جماران می زند در حال شکوفائی و قدرت گیری در منطقه می باشد . پس غرب به خصوص آمریکا تلاش می کند ماهیت اسلامی قیام ملت های منطقه را حذف کند.
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 18 بهمن ماه سال 389
بحران در بحران (يادداشت روز
)