بافعال و میدان دار شدن علنی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان است . مهمتر اینکه اگر چنانچه ضریب منفوریت وی از قصاب بد نام رئیس اسبق زندان اوین اسد الله لاجوردی بیشتر نباشد هر گز کمتر از وی هم نمی باشد. اکنون به جز محدوده ی دخمه ی زندان اوینی دروغ نامه ی کیهان که در اختیار خود دارد . گسترش دامنه ی حضورش از حیطه ی دروغ نامه ی کیهان فراتر رفته است . زیرا که مأموریت و مانور تبلیغاتی وی علیه ی رقیب مغلوب و به خصوص رفسنجانی گسترده شده و به حیطه ی تلویزیون پاسدار ضر غامی و دوره گردی از این شهر و به آن سو کشیده شده است که به وضوح نشان از افلاس و در ماندگی ولی وقیح نا مشروع و در بن بست قرار داشتن پاسداران کودتا گر است که در آستانه ی سال گرد انقلاب نیاز به صحنه گردانی و اجرای نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن چنین عنصر رذل و پست و منفوری دارند تا که بتواند با تجربه و شیوه ی کسب شده ی بازجوئی زندان اوین و اعنتراف گیری و تواب و پرونده سازی که دارد با بهانه ی کودتای 22 خرداد 88 و تظاهرات های ضد حکومتی که پس از آن شد و 8 ماه هم ادامه داشت که فتنه ی 88 نامیده شده وی متمرکز روی این موضوعشده است . به خصوص اینکه گزارش شده است که همکار و همزاد بازجو ی شکنجه گر و تواب ساز وی در زندان و تهیه و تنظیم کننده ی ستون نیم پنهان در دروغ نامه ی کیهان حسن شاییان فر سکته کرده و لال شده و با مرگ در حال دست و پنچه نرم کردن می باشد . بنابراین از رده خارج شدن همکار نزدیک وی موجب شده است تا که مسئولیت کاری سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری مضاعف شود . ابته این سر بازجو همچون طوطی پیر فقط قدرت و استعداد یاد گیری محدود و تکرار و نشخوار کردن مستمر برخی جملات را دارد که بطور سیستما تیک با نام بردن و چاشنی کردن شان علیه ی مخالفان و دگر اندیشان بکار می برد . البته اکنون علیه ی سران رقیب مغلوب و رفسنجانی بطور نوشتاری و گفتاری از این شگرد استفاده می کند . از سوی دیگر با تکای ارگان های سر کوبگر، ساندیس خوران اراذل و اوباش و لباس شخصی های دژخیم زیر پوشش مردم و جوانان پر شور و انقلابی نام می برد .همچنین برای پشتوانه ی حاشیه ی دیوار آهنین با تملق و چاپلوسی به ولی وقیح آویزان می شود و از وی نقل قول می کند . اکنون با همین ترفند از قیام مردم مصر فرصت طلبانه سوء استفاده ی تبلیغاتی نموده است واز رفسنجانی به عنوان مهره ی پس از سوخته شدن موسوی و کروبی و خاتمی برای فتنه ی جدید در آینده بطورتلویحی یاد کرده است . بهر حال با این تاکتیک جنگ روانی تبلیغاتی همراه با تهدید و متهم کردن اینگونه سلسله ی توطئه های زنجیری علیه ی رقبا بکار برده است:
" مدير مسئول كيهان با استناد به اظهارات مقامات آمريكايي از جمله «مايكل لدين» و «تيموتي اش» گفت؛ فتنه 88 از 20 سال قبل كليد خورده بود و دشمن همه توان و امكانات و رسانه ها و گروه ها و احزاب جاسازي شده در جاي جاي نظام را به صحنه آورده بود، و نتيجه گرفت كه؛ پيروزي بر اين فتنه، پيروزي در يك جنگ نرم و نيمه سخت تمام عيار با تمامي دشمنان بيروني و داخلي بود. شريعتمداري در بخش ديگري از سخنان خود گفت؛ اگر شما جوانان حزب اللهي در صحنه نبوديد و بعد از آگاهي فريب خوردگان و كناره گيري آنها از سران فتنه، كف خيابان را از وجود اراذل و اوباش اجاره اي پاك نمي كرديد، دشمن آسيب هاي فراواني به بار آورده بود.؛ همانگونه كه مردم ما در جريان فتنه 88 آبديده شده اند، دشمن نيز از تجربه شكست خود بهره مي گيرد و با پيچيدگي بيشتري به ميدان مي آيد بنابراين بايد از يكسو اهداف اعلام شده دشمن بيروني را رصد كرد و از سوي ديگر كساني را كه در داخل با دشمنان بيروني همخواني و همنوايي دارند زير نظر گرفت و بدون تعارف، با ديده ترديد به آنها نگريست و در همه حال بايستي چشم به جلودار يعني رهبر انقلاب دوخت. ؛ دشمن از مهره سوخته خود، نظير موسوي و كروبي و خاتمي بلافاصله در فتنه بعدي استفاده نمي كند و اگر مي بينيد كه علي رغم اعتراف به شكست فتنه، هنوز هم از آنها حمايت مي كند به خاطر دلگرمي دادن به ساير عوامل پنهان خود است بنابراين بايد مراقب نقاط ديگر بود، مثلا خواصي كه سكوت كرده بودند و يا كساني كه به ساختارهاي اصلي نظام حمله مي كنند.آيا نمي بينيد كه بار ديگر نيل دهان گشوده است تا فرعون ديگري را در ميان امواج متلاطم خود غرق كند؟ شريعتمداري در پاسخ كساني كه اصرار دارند انقلاب مصر و تونس و يمن و اردن و الجزاير را غير اسلامي معرفي كنند گفت؛ ماهيت انقلاب مصر به آساني قابل درك است و در اين زمينه ادامه داد؛ مگر نه اين كه حسني مبارك يك مهره آمريكايي و اسرائيلي است، بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه انقلاب مردم مصر هويت ضد آمريكايي و ضد اسرائيلي دارد. اما ممكن است گفته شود، ضديت با آمريكا و اسرائيل مي تواند فقط نشانه استقلال طلبي مردم مصر باشد و نه الزاما اسلامي بودن آن! كه بايد گفت؛ مردم مصر در تظاهرات خود، شعار «الله اكبر» سرمي دهند و در پلاكاردها و پارچه نوشته هاي آنان جمله «اسلام تنها راه حل است» به چشم مي خورد. در ميدان «التحرير» به نماز مي ايستند، شروع حركت از نماز جمعه بوده است"
در ادامه پاسدار شریعتمداری سربازجوی وارونه گوی با فراموش کردن این موضوع که فریاد الله اکبر بر پشت بام های خانه ها و دانشگاه ها در ایران گفتن جرم است . طوریکه فریاد زنند گان شعار الله اکبر گویان باز داشت و شکنجه و محکوم به زندان شدند . اما اکنون با سیاست حوزوی توبره و آخور خوری کردن با ادعای الله اکبر گفتن در تظاهرات گروهی در مصر ، قیام اعتراضی اقشار گوناگون مردم ناراضی مصر را مذهبی و اسلامی مدل انقلاب اسلامی رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی ایران دانسته است و در این مورد چنین وقیحانه ادعای مضحک و وارونه نموده است :
" شريعتمداري با اشاره به نمونه هايي از الله اکبر گفتن؛ آيا همه اينها نشانه هاي بارز انقلاب اسلامي نيست؟ و آيا نبايد با قاطعيت گفت كه نيل براي فرو بردن فرعوني ديگر دهان باز كرده است؟ وي افزود؛ فروپاشي حاكميت ديكتاتوري مصر، آغاز فروپاشي ساير ديكتاتورهاي منطقه است و ملت هاي مسلمان با توجه به تجربه موفق جمهوري اسلامي ايران، الگوي اسلامي را در حكومت هاي آينده خود برمي گزينند.
در خاتمه اینکه همانگونه که ابتدای این نوشتار اشاره شد می بایست آنقدر اوضاع رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتاگران وخیم و بحرانی شده باشد که محتاج هستند تااین مترسک بد نام شکنجه گر وارونه گوی پاسدار شریعتمداری را چپ و راست وارد صحنه کنند و برای معرکه گیری و چماق علیه ی رقبا و منتقدان و ناراضیان وی را پارس کنان برای پاچه گیری کردن به سوی شان کیش دهند تا از این طریق اینان را وادار به سکوت یا تسلیم و لبیک گفتن به ولی وقیح نماید . به خصوص اینکه از کروبی و خاتمی و موسوی به عنوان مهره های سوخته شدگان برای فتنه انگیزی یاد نموده و تأکید کرده است که در فتنه های آینده فتنه گران خارجی از مهره های دیگر داخلی استفاده می کنند که منظور رفسنجانی و امثال رحیم مشائی می باشد . به ویژه اینکه در اسفند ماه مجمع خبر گان آخوندی اجلاس دارد و می بایست که رأی گیری برای رئیس جدید این مجمع شود. بنابراین توطئه علیه ی رفسنجانی تدارک دیده شده است تا وی بر کنار و جایش را آخوند کنی مهره ی مرموز انگلیسی بگیرد . لذا چون چالش جدی وبحث انگیز میان رفسنجانی و ولی وقیح و پاسداران کودتا گر حامی اش و پاسدار گماشته احمدی نژاد در این اجلاس مجمع خبر گان آخوندی وجود دارد. پس موج توطئه و تهدید و فشار علیه ی رفسنجانی فزونی یافته است.
هوشنگ بهداد
1389نوزدهم بهمن ماه سال
در اجتماع پرشور مردم جنوب شهر تهرانمدير مسئول كيهان : نيل باز هم دهان گشوده است تا فرعون ديگري را