گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 19 بهمن - 89
چوپان (گفت و شنود)
گفتم : برای چه سر بازجو بکار برده این ترفند؟
تا خود به لجن کشد ، جای بر لب آوردن لبخند
گفت : چون با ترفند بازجوئی و توهین و تعقیب
خواسته است نه گربه که گوسفند کند رقیب
تا گوید نه گربه مستقل ، که نمی شود تسلیم
بل گوسفند زیرکارد ندکه در نذری میشه تقسیم
تازه گله گوسفند به آسانی کنترل میکنه چوپان
اما گربه بلند جا نشینه،هرگز تسلیم نمیشه آسان
گفت: سايت «امروز» وابسته به گروهك سازمان مجاهدين - انقلاب!- حسابي از دست گروه هاي اصلاح طلب عصباني شده و نوشته است، رهبري اصلاح طلبان مثل چوپاني بر گله گربه هاست.
گفتم: حيوونكي گربه ها كه اينجور بهشون اهانت ميشه! حالا چرا گربه ها؟!
گفت: اين سايت نوشته گربه ها هركدام به راه خود مي روند و مثل گوسفندها نيستند كه به حرف چوپان گوش كنند!
گفتم: يعني هواداران اصلاحات بايد گوسفند باشند؟!
گفت: سايت «اخبار روز» وابسته به فدائيان خلق در اعتراض به سايت مجاهدين نوشته است، «گربه» مستقل است و خيلي بهتر از گوسفند است كه چشم و گوش بسته اطاعت مي كند!
گفتم: چقدر براي همديگر احترام قائلند؟
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو تو آمريكا مست كرده بود و عربده مي كشيد؛ آهاي بزهايي كه زير پنجره نشسته ايد و گوسفنداني كه كنار در ايستاده ايد... يكي از آنهايي كه زير پنجره نشسته بود جلو آمد و به يارو گفت؛ چشماتو باز كن! من بز نيستم! و يارو با خونسردي گفت؛ پس برو كنار در وايستا
گفت : سربازجوی معتاد به مفت و مرده خوری
مدتیست از زور افلاس افتاده به مایه خوری
گفتم : چرا سر بازجو فتاده به چنین پیسی؟
برا ق چه بی ارزش تر شده از دبلیو سی؟
گفت : چون ته کشیده چرند گوئی باپرونده سازی
مجبور شده چند بارنشخوار شده اش راکند باز سازی
مثلاًجای خوک و گاو عوض کرده با گربه و گوسفند
تا به جای رقیب مغلوب خود و رهبرش بکشد به گند
گفتم : برای چه سر بازجو بکار برده این ترفند؟
تا خود به لجن کشد ، جای بر لب آوردن لبخند
گفت : چون با ترفند بازجوئی و توهین و تعقیب
خواسته است نه گربه که گوسفند کند رقیب
تا گوید نه گربه مستقل ،که نمی شود تسلیم
بل گوسفند زیرکارد ند که در نذری میشه تقسیم
تازه گله گوسفند به آسانی کنترل میکنه چوپان
اما گربه بلند جا نشینه، هرگز تسلیم نمیشه آسان