دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه بهمن ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " گردباد نجيب "
"سئوال است اگر این گردباد پرقدرت و با سر وصدا منشأ آن باد های متراکم شده ی روده ی شکم آدم حریص و پر خور وهمه چیز خوری همچون مدعی و مرشدش ولی وقیح نباشد. چگونه گرد باد می تواند آباد کننده و دلنشین و نجیب باشد که سر باز جو پاسدار شکنجه حسین شر یعتمداری وارونه گوی ادعایش را کرده است که چنین گرد بادی با دیکتاتورها هم سر و کار دارد"
گرد باد نجیب و آباد کن که سربازجو شریعتمداریاز آن یاد کرده و محورش روضه ی مبسوط خوانده است . سئوال است که اگر این گردباد پرقدرت و با سر وصدا منشأ آن باد های متراکم شده ی روده ی شکم آدم حریص و پر خور وهمه چیز خوری همچون وی و مرشدش ولی وقیح نباشد. چگونه گرد باد می تواند آباد کننده و دلنشین و نجیب باشد که سر باز جو پاسدار شکنجه حسین شر یعتمداری وارونه گوی ادعایش را کرده است و چنین گرد بادی با دیکتاتور ها سر و کار دارد . زیرا که می خواهد کودتا گران نجیبانه را جا کن کند و بر زمین بکوبیدش؟ البته چون این گردباد دلنشین و نجیب آباده کننده است. بنابراین با دیکتاتوری رژیم فاشیستی مذهبی ایران با وجود این که مردم معترض فریاد مرگ نثارش می کنند و خواهان نا بودی اش هستند، نه اینکه کاری ندارد ، بلکه این گرد باد دلنشین و نجیب با الگو گرفتن از این دیکتاتور منفور و نامشروع رسالت دارد تا عملکرد غیر نجیبانه ی خود را علیه ی دیکتاتور های منطقه چنین بکار گیرد :
"تمامي خبرها و گزارش هاي مستند از پيدايش گردباد پرقدرتي حكايت مي كند كه ملت هاي مسلمان منطقه به راه انداخته اند. اين گردباد برخلاف آنچه تاكنون درباره گردبادها خوانده و شنيده و يا ديده ايم، نه فقط ويرانگر و وحشت آفرين نيست، بلكه آباد كننده و دلنشين نيز هست. از اين روي بايد آن را «گردباد نجيب» ناميد، چرا كه تنها با ديكتاتورها سر ستيز دارد و چون از قدرت فوق العاده اي برخوردار است، بساط حاكميت ديكتاتورها را، از ريشه برمي كند و به هوا برده و برزمين مي زند. دقيقاً مثل گردبادهاي پرقدرت ديگر كه درخت هاي تنومند را از ريشه بيرون مي كشد و تنها به شكستن شاخ و برگ ها بسنده نمي كند تا ريشه و تنه باقيمانده آن فرصت حيات دوباره داشته و بعد از چندي، بار ديگر ريشه بدواند و شاخ و برگ بپراكند"
بالاخره سر بازجو حسین شریعتمداری پس از حاشیه رفتن ها و لغز خوانی کردن علیه ی آمریکا و اسرائیل آنگاه سخت گرده بر زمین سائیده و عجیب گرد و خاکی بر پا کرده است ،آنچنان که نامش را گرد باد نجیب نامیده و مدعی شده است که این گرد باد نجیب دارد در خاور میانه می چرخد و می پیچد تا دیکتاتور های منطقه را بهوا پرتاب کند . سپس آنان را بر زمین بکوبد. البته تأکید کرده است که این گرد باد خاور میانه ادامه ی گرد باد نجیب سال 32 پیش در ایران می باشد که اکنون اوباما را دچار سر گیجه نموده و نخست وزیر اسرائیل را وا دار به اعتراف کرده است که خمینی شیاد و جانشین وی ولی وقیح را می بیند که خاور میانه را محا صره کرده اند. بهر حال این گرد باد اسرائیل و آمریکا و انگلیس و فرانسه این چنین اسیر خود کرده و در نوبت قرار داده تا که بقول خمینی شیاد و نوچه و پادویش اینان را نیز بهوا پرتاب و بر زمین شان به کوبد:
32 سال پيش ملت مسلمان ايران «گردبادي» باز هم نجيب در اين مرز و بوم به راه انداختند. گردبادي كه نه فقط رژيم آمريكايي شاه، بلكه هيچيك از حاميان بيروني آن ياراي مقاومت در برابر آن را نداشتند و خيلي زودتر از آنچه در محاسبه، حسابگران به حساب آمده بود، ريشه كن شده و بر باد رفتند.امروزه باز هم همان گردباد نجيب است كه در خاورميانه شكل گرفته، به پاخاسته، مي چرخد و مي پيچد و حاكمان ديكتاتور منطقه را به هوا برده و بر زمين مي كوبد. اوباما، در چرخش اين گردباد، سرگيجه گرفته است، يك روز از پذيرش «تغيير» در حاكميت مصر سخن مي گويد، روز ديگر بر ضرورت باقي ماندن مبارك در قدرت تاكيد مي كند و در همان حال هيلاري كلينتون وزير امور خارجه او، ايستادگي در برابر خواسته مردم مصر و تن ندادن به جابه جايي قدرت در اين كشور را توصيه مي كند. اسرائيل، اما، بي پرده تر سخن مي گويد؛ نتانياهو با وحشت اعلام مي كند؛ «خميني و خامنه اي را مي بينم كه اسرائيل را محاصره كرده اند و خاورميانه را به تسخير درآورده اند». «جاناتان اسپاير» كارشناس مركز مطالعات جهاني در هرتزلياي اسرائيل با استناد به آنچه اين روزها در تونس و مصر و ساير كشورهاي منطقه مي گذرد، نتيجه مي گيرد كه «ايران هسته تحولات حساس خاورميانه است». فريد ذكريا - سردبير مجله آمريكايي و معروف نيوزويك- كه يكي از برجسته ترين اعضاي شوراي روابط خارجي آمريكاست حركت مردم مصر را يك انقلاب تمام عيار از نوع اسلامي معرفي كرده و هشدار مي دهد كه «80 درصد مردم مصر خواهان اجراي احكام اسلامي در كشورشان هستند». همه شواهد و قرائن حكايت از آن دارد كه آمريكا و متحدانش مي دانند، اين گردباد نجيب بعد از پايان كار خود در برخي كشورهاي خاورميانه و شايد نيز، همزمان با تحولات خاورميانه، به سرزمين اشغال شده فلسطين مي رود و گريبان صهيونيست هاي نانجيب را گرفته و به هوا برده و بر زمين مي زند و قدرت خدا را چه ديده ايد؟ شايد آنگونه كه امام راحل ما(ره) پيش بيني كرده بود- و تاكنون همه پيش بيني هاي آن بزرگوار به حقيقت پيوسته است- آمريكا و انگليس و فرانسه و ساير قدرت هاي استكباري نيز در نوبت باشند. راستي فراموش نكرده ايم كه همين نتانياهو در جريان فتنه 88 موسوي و كروبي و خاتمي و ساير مدعيان اصلاحات را «بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران» مي ناميد و..."
در خاتمه اینکه این دیگر یک شوی تکراری کمدی و تراژدیک می باشد که یک مأمور پاسدار مزدور اطلاعاتی و سرباز جو وشکنجه گر تحلیل سیاسی مطبوعاتی شده است که آسوده خاطر با تجربه و شیوه ی باز جوئی و تحریف گری و وارونه گوئی کسب شده در زندان و مطبوعات دست به تحلیل های وارونه ی می زند که فقط می تواند پیش مقدمه ی روضه خوانی وسخنرانی یا هذیان گوئی ها مترسک پاسداران ولی وقیح باشد تا با بر حسب وظیفه می بایست روی صحنه ی نمایش آید و همچون طوطی نشخوار و تکرارشان کند . زیرا که اینگونه ادعاهای پوچ ضمن اینکه ادامه ی دیپلماسی رسمی صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه می باشد که هدف منحرف کردن اذهان عمومی و بهانه ی عدم پرداختن به مسائل داخلی است . زیرا که از یک سو نه پاسخ به مطالبات مردم داده نمی شود ، بلکه هرروزاین مطالبات انباشته تر می شود و شرایط طاقت فرسای سختی به محرومان تحمیل می شود که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند. از طرف دیگر هدف دور زدن علنی شدن شکاف و تضاد در رأس رژیم ضد بشری آلوده به فساد می باشد . بعلاوه ماستمالی نمودن دامنه ی جنگ قدرت و حذف کردن منتقدان مدعی اصول گرا می با شد. بنابراین سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری عمداً با فراموش کردن بحران های داخلی و بیرونی به خصوص بحران تحریم ها و بحران هسته ای که رژیم ضد بشری با آن مواجه است . مدعی گرد باد نجیب و دلنشین آباد کننده در منطقه شده است که مرکز کانون تشکیل این گرد باد بر خاسته از ایران است که به سوی خاور میانه حرکت کرده است . در صورتی که اگر این رژیم فاشیستی مذهبی مردمی بود و ثبات و امنیت داشت . به جای اینکه مداخله گری در امور داخلی کشور های دیگر کند. ار جحیت را به حل و فصل مسائل داخلی و خانگی و رفع معضل ا قتصادی و معیشتی و گرانی و تورم و بیکاری و تأمیمن رفاه و امنیت مردم خود می کرد. ولی چه می شود کرد که حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی غارتگر جنگ افروز با اینگونه مقولات از اساس و ریشه بیگانه می باشند
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891120/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه بهمن ماه سال 1389
گردباد نجيب (يادداشت روز
)