گفت وشنوددروغ نامه ی کیهان 7 اسفند- 89
(گفت و شنود) سطل آ شغال

گفتم :پس بگوچراوحشت دارداین دجال

چرا علیه ی معترضان شده است نقال

فرافکنانه عوض می کندچهره و تمثال

چون نگران است از آتش زدن سطل آشغال

تاخنثی شودپرتاب اثرات گاز اشک آور

بکا رمی بردنیروی انتظامی و زارت کشور

چون می داند که سرنوشت رژیم ضدبشر

درسطل اشغال یاذباله دان تاریخ میشه خبر

گفت: ماجراي 25 بهمن كه بعد از آن همه رجزخواني و حمايت همه جانبه آمريكا و اروپا و اسرائيل فقط چند تا از اراذل و اوباش وابسته به گروههاي ضدانقلاب را به صحنه كشيد، بدجوري مديران بيروني فتنه را عصباني و دمغ كرده است.
گفتم: حيوونكي ها! چي فكر مي كردند چي شد؟!
گفت: چند سايت وابسته به گروههاي ضدانقلاب خطاب به سران فتنه نوشته اند؛ براي ما توضيح بدهيد كه آتش زدن چند تا سطل آشغال چه ارزش مبارزاتي دارد؟!
گفتم: اتفاقا آتش زدن سطل هاي آشغال يك حركت معني دار است اول آن كه، چون آراء يكي از سران فتنه پايين تر از آراي باطله بود و سران فتنه سطل آشغال را رقيب خود مي دانند.
گفت: خب! دوم چي؟
گفتم: دوم اينكه مردم در جريان فتنه 88، سران و عوامل فتنه را به زباله دان ريخته اند.
گفت: با اين حساب بايد سطل هاي آشغال را حفظ كنند، چرا آنها را آتش مي زنند؟!
گفتم: مگر قرآن نمي خواني؟ خداوند سبحان درباره منافقين مي فرمايد؛ «يخربون بيوتهم بايديهم... اين منافقان از وحشت با دست خود خانه هايشان را خراب مي كردند.»

گفت:بازسربازجوی خوانده است آوازخردرچمن

برای مخالفان ورقباو معترضان راخواندهدشمن

به زبان شکنجه گری وبازجوئی کرده کنکاش

تا متهم شان کند به مشتی اراذل واوباش

خلاصه این سبک وشیوه را کرده دنبال

که چرا روز25بهمن آتش زدندسطل آشغال؟

گفتم : چرا داده نمی شودمجوزتظاهرات آزاد؟

تامشخص شود چگونه ملت می زندفریاد؟

نشان می دهداراذل واوباشان کودتاگرکیست؟

هدف ازفریادمرگ بردیکتاتورگفتن شان چیست؟

گفت:گرچنین شود دیگرسربازجونداردبهو نه

تاهذیان گویی کند و واقعیت نماید واورنه

پرونده سازی کندبرای سران رقیب

روز وشب همه جااینان راکندتعقیب

شایدبااین شیوه این عنصرپلید

پرونده کودتاگران جانی کندسفید

گفتم :پس بگوچراوحشت دارداین دجال

چرا علیه ی معترضان شده است نقال

فرافکنانه عوض می کندچهره و تمثال

چون نگران است از آتش زدن سطل آشغال

تاخنثی شودپرتاب اثرات گاز اشک آور

بکا رمی بردنیروی انتظامی و زارت کشور

چون می داند که سرنوشت رژیم ضدبشر

درسطل اشغال یاذباله دان تاریخ میشه خبر