گزیده خبر های 8اسفند-89

معاون مطبوعاتي وزير ارشاد:براي مقابله با جنگ نرم دشمن بايد بسيج رسانه‌اي تشكيل شود

خبرگزاري فارس: معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: براي مقابله با جنگ نرم دشمنان و مبارزه با نظام سلطه جهاني بايد بسيج رسانه‌اي تشكيل شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912071247

بدلیل وحشتی که ازقیام های منطقه وجوددارد اکنون برای کنترل فضای انفجاری جامعه تلاش همه جانبه برای افزایش سانسور و کنترل مطبوعات ورسانه های خبر رسانی پیشنهادشده باتأکید اعنتراف به این موضوع شده است .و صری حنترل

نظام سلطه بر سه پايه استوار است، تصريح كرد: ركن نخست نظام سلطه، رسانه، ركن دوم ثروت و سرمايه و ركن سوم نيز لابي‌هاي صهيونيستي است. امروز حمله رسانه‌اي نظام سلطه متوجه ماست و بايد در اين ارتباط سواد رسانه‌اي مردم بالا برود و ارتقا پيدا كند.

فیلم / تخریب دیش های ماهواره یک مجتمع آپاتمانی در تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=29357

این اقدام ارگان های سرکوبگر رژیم فاشیسنتی مذهبی تروریستی اثبات و مکمل گزارش خبری قبلی می باشدکه نشانگرترس حاکمان کودتاگرازشبکه ی خبررسانی ماهواره ای واینترنتی می باشد.

پخش فیلم فحاشی ناموسی لباس شخصی‌ها به دختر آیت الله هاشمی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=46497

به قیافه های لباس شخصی های دژخیم در تصویرآشناشوید .آنگاه توجه داشته باشید که چگونه اینان درهمه تظاهرات حکومتی وضدحکومتی حضور دائمی دارند .البته برای سفید سازی پروند وردگم کردن مردم نامیده می شوند .همچنین هیچگونه شکی وجودنداردکه این حرکت با سفر ولی وقیح به قم وبرگزاری اجلاس 2روزه17و18 اسفند مجمع خبرگان آخوندی ا رتباط دارد .زیرا کهمربوط به نامزدی رفسنجانی برای ریاست این مجمع رفسنجانی وتلاش برای کناره گیری اش می شود؟

فحاشی های انجام شده در این فیلم كه در آستانه انتخابات ریاست خبرگان برنامه ریزی شده بود، به قدری ركیك است كه قابلیت انتشار ندارد و مطابق با احكام شرعی و قانون مجازات اسلامی مستوجب جاری شدن حد می باشد اما نه تنها هیچگونه برخوردی با این برادران نشده، بلكه افرادی كه از این اقدام با تلفن همراه تصویر برادری می كردند مورد پیگیری قرار گرفته و فیلمهای ضبط شده آنها پاك شده است

انتشار خبر دیدار خامنه ای با خانواده مصباح در آستانه اجلاس خبرگان

بدون شک اینگونه دیدار باآخوند تئوری پرداز خشونت ومبلغ مرگ که دشمن و رقیب جدی رفسنجانی می باشد به وضوح اثبات می کند که سرنخ اصلی تهاجم واهانت به خانواده ی رفسنجانی وتهدید وتوهین به رفسنجانی برای عدم نامزدی ریاست مجمع خبرگان آخوندی خند ولی وقیح نامشروع است.

در آستانه انتخابات ریاست مجلس خبرگان و احتمال کاندیداتوری مصباح یزدی، سایت رجا نیوز اقدام به درج گزارش ماه پیش خامنه ای از خانواده مصباح کرددر این گزارش آمده است: رهبر جمهوری اسلامی در یکی از آخرین سفرهای غیررسمی خود به شهر قم که با هدف دیدار با برخی مراجع تقلید صورت گرفته بود، با حضور در منزل محمدتقی مصباح یزدی، نزدیک به سی دقیقه با وی و خانواده و فرزندان وی به گفتگو پرداخت.به گزارش رجانیوز، در این دیدار که مشابه حضور پیشین وی در منزل مصباح یزدی بود، رهبر جمهوری اسلامی اظهار عقیده کرد که “بنده به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا. پس سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. ”بر اساس این گزارش پس از سخنان رهبری، مصباح یزدی گفته است “ما که زبانمان الکن است که از پس شکر‌گزاری این نعمت عظیم الهی برآییم. همین اندازه عرض می‌کنیم که در شبانه روز از عمق دل دعا می‌کنیم که خداوند برکات حضرتعالی را روز افزون ‌کند و توفیق شکر‌گزاری این نعمت را مرحمت نماید.” (برای مردم ایران فرقی نميکند رئیس خبرگان کدام آخوند است. انعکاس اين نوع خبرها برای نشان دادن تضادهای جناحهای مختلف یک حکومت ارتجاعی است)

افزایش 30درصدی زندگی مجردی در دختران

اینهم بخشی دیگر ازدستآورد رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی در 32 سال گذشته به خصوص وارونه اقدام کردن قول پاسدار گماشته احمدی نژاد در تبلیغات ریاست جمهوری دوره ی نهم است که قول داده بود. که جوانان به خصوص دانشجویان صاحب شغل ومسکن باتشکیل خانواده می شوند.

یك آسیب شناس و متخصص علوم رفتاری از افزایش 30 درصدی زندگی مجردی دختران خبر داد و گفت: افزایش زندگی تك زیستی، گسترش پذیرش دختران در دانشگاهها و مراكز علمی و اشتغال آنها در سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی باعث افزایش زندگی مجردی دختران شده است.مجید ابهری در گفتگو با مهر افزود: شروع زندگی مجردی در دختران از زندگی دانشجویی آغاز شده و از آنجا كه این نوع زندگی تمرین مستقیم برای زیستن است دختران به این نوع زندگی عادت می كنند به‌ طوری كه حتی بعد از پایان تحصیلات نیز به آن ادامه می دهند.این آسیب شناس اجتماعی تاكید كرد: بروز این پدیده باعث گسترش خانواده های تك نفره و دشواری تشكیل خانواده می شود. به گفته ابهری، افزایش فاصله خانوادگی از نگاه فرهنگی، یافتن استقلال مالی و عدم علاقه دختران به بازگشت باعث شده هر سال تعداد آنها روند صعودی پیدا كرده و نتیجه آن بروز و تعمیق گسست نسلی شده است.

محکومیت بیش از ۲۰۰ دانشجوی دانشگاه شیراز به محرومیت تحصیلی: حداقل دو ترم!

این رخبرهم که جزو وجه اثباتی وارونه ی ادعدای پوچ وکمدی ایران آزادوامن ترین کشور جهان است همینطور ادامه ی خبر قبلی است که بعلت وارونه عمل کردن قول داده شده ی پاسدارگماشته احمدی نژاد به دانشجویان است

سایت صبح امید، نزدیک به اصلاح طلبان شیراز، خبر داد که بیش از ۲۰۰ تن از دانشجویان دانشگاه شیراز از سوی کمیته انضباطی به محرومیت تحصیلی محکوم شده‌اند.به گزارش کلمه، این سایت خاطرنشان کرده که علت محرومیت دانشجویان، حضور آنها در تجمع اعتراضی چهارشنبه گذشته عنوان شده و حداقل مدت محرومیت صادر شده برای این دانشجویان، دو ترم تحصیلی بوده است.بر اساس این گزارش، تجمع روز چهارشنبه دانشجویان در محوطه‌ی پردیس ارم دانشگاه شیراز، در اعتراض به کشته شدن حامد نورمحمدی دانشجوی ترم چهار رشته‌ی زیست شناسی دانشگاه شیراز همزمان با تجمع اول اسفندماه، صورت گرفته و در جریان آن، چند تن از دانشجویان هم از سوی نیروهای حراست دستگیر شده‌اند.به نوشته‌ی صبح امید، صدها تن از دانشجویان با حلقه زدن و تجمع در ورودی پردیس ارم شروع به خواندن یار دبستانی کردند و به احترام یاد حامد نورمحمدی یک دقیقه سکوت کردند و هنگامی که شعار ” برادر شهیدم، آزادیت مبارک” سر میدادند با هجوم نیروهای حراست مواجه شدند.این گزارش حاکی است پس از این تجمع، در اطراف پردیس ارم، میدان علم تا چهارراه ملاصدرا نیز جو شدید امنیتی برقرار بوده است.در عین حال، ظهر امروز – شنبه ۷ اسفند – نیز گروهی از دانشجویان در ساختمان شماره‌ی یک دانشکده‌ی علوم این دانشگاه، گرد هم آمدند تا در هفتمین روز درگذشت حامد نورمحمدی، یاد او را گرامی بدارند.حامد نورمحمدی، دانشجوی ترم چهار رشته‌ی زیست شناسی دانشگاه شیراز بود که در روز اول اسفندماه و همزمان با تجمع اعتراضی دانشجویان، در یک تصادف رانندگی جان باخت. چگونگی مرگ او و علت سقوط و تصادفش هنوز در ابهام مانده است؛ دانشجویان معتقدند او را لباس‌شخصی‌ها از بالای پل به پایین انداخته و کشته‌اند، اما مسئولان دانشگاه اعلام می‌کنند که مرگ او ارتباطی با تحمع اول اسفند نداشته است

واکنش مشاور کروبی به افشاگری وزیر اطلاعات

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=46475

اگر رژیم ضدبشری نامشروع درادعای کمدی مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا راست می گوید.آنگونه که چپ وراست منتقدان ومخالفان ورقبا را متهم به جاسوس وستون پنجم آمریکا می کند .پس چگونه است وقتی انتقاد از سوی رقیب مغلوب مطرح می شود باتهدیدوتوهینوتحقیرو سفسطه گری حوزوی وپاسداری دست به توجیه گری زده می شود؟

وقتی احمدی نژاد و مسئولان کشور سالی چند بار به امریکا سفر می کنند چرا او نباید به امریکا برود!

۱۴دیکتاتوری که بیش از ۲ دهه، در قدرت هستند + تصاویر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=46469

مگردیکتاتوری وحشی وبدتر ومهارناپذیر و بنام ترینهمچون رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی باولی وقیح مستبد در جهان یافت می شود. چگونه است باوجوداینکه از22خرداد88مرگ مرگبردیکتاتوروخامنه ایی و اصل ولایت وقیح درایران طنین انداز شده است ولی ایندیکتاتور ولی وقیح نام از قلم افتاده است؟

نشریه "بیزینس اینسایدر” در گزارشی، اقدام به انتشار ۱۴ دیکتاتور زمانه کرده که سالیان متمادی است در راس قدرت هستند، کرده است

درشرایطی که پاسداران وبسیجیان در عراق مردم معترض عراقی را به رگبار می بندند ومیکشند ومجروح می سازند . زسوی دیگر همین آدم کشان حرفه ای درتهران زیر پوشش دانشجویان بسیجی تظاهرات علیه قذافی برپا می کنند اما اکنونحاکمانرژیمفاشیستی مذهبی تروریستی فرصت طلبانه این چنین فرصت طلبانه اهداف پلید خودرا درلیبی را دنبال می کنندتا اینگونه تلاش کنندرنگ وبوی مذهبی به قیام مردم لیبی داده شود

سفير ايران در سوريه از مردم ليبي خواست اطلاعات خود درباره امام موسي صدر را در اختيار ايران قرار دهند. حجت‌الاسلام سيداحمد موسوي در گفت‌وگو با مهر در رابطه با پيگيري‌هاي صورت گرفته براي مشخص‌شدن سرنوشت امام موسي صدر كه گفته مي‌شود توسط رژيم قذافي ربوده و زنداني شده است گفت: امام موسي صدر زنده است و تمامي ادله حاكي از زنده‌بودن ايشان است. سفير ايران در سوريه اظهار داشت: از مردم شجاع و مقاوم ليبي درخواست دارم چنانچه خبري از امام مقاومت دارند به نحو مقتضي ما را در جريان بگذارند. وي افزود: مسئوليت جان امام موسي صدر همچنان برعهده قذافي است و انتظار مي‌رود سازمان‌هاي بين‌المللي در اين جهت به وظايف خود عمل كنند. امام موسي صدر در سوم شهريور 1357 به دعوت قذافي به ليبي سفر كرد ولي هرگز از اين سفر برنگشت.