گزیده خبر های 23 بهمن قسمت - 2
آغاز طرح ضربتي پلیس از فردا در تهران
http://www.fararu.com/vdcf1cdv.w6dctagiiw.html
پس از بر کناری حسنی مبارک چون ترس سران رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی را در بر گرفته است . چونکه نگران اصابت و سرایت شرایط مصر به ایران هستند . بنا براین از وحشت واکنش های اعتراضی مردم ناراضی در ایران که ممکن است غافل گیر کننده است. به خصوص اینکه موسوی و کروبی بیانیه ی حضور بعنوان همبستگی با قیام کنند گان تونسی و مصری در 25 بهمن داده اند . لذا برای آماده باش حضور ار گان های سرکوبگر و کنترل کردن فضای انفجاری جامعه و اخلال گری حضور مردم معترض در چنین روزی باسراسیمگی و دستپاچگی اعلام طرح ضربتی پلیس زیر پوشش کنترل طرح ترافیک در تهران صادر شده است .
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از اجراي طرح ضربتي برخورد با توقف‌هاي غيرمجاز در ميادين پايتخت از روز شنبه خبر داد و گفت: بر اين اساس با خودروهاي متخلف برابر قانون برخورد مي‌شود.
اخلال در سخنرانی علی لاریجانی در قم

http://www.fararu.com/vdcirvaq.t1avw2bcct.html
جنگ قدرت و رقابت میان با ندهای مافیائی مدعی اصول گرایی آنچنان بالا گرفته است که داستان بر هم زدن جلسه ی سخنرانی رفسنجانی در قم چند سال پیش رفسنجانی تکرار شده که به مناسبت 15 خرداد بود که از سوی چند طلبه ی شاگر آخوند مصباح یزدی بر هم زده شد . اکنون مشابه ی آن برای سخنرانی پاسدار انگلیسی به مناسبت22 بهمن در قم تکرار شده است . حال این رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتائی چگونه وقتی خودش چنین درگیر جنگ قدرت و حذف کردن رقبای در داخل می باشد . می تواند که بحران و تروریسم و ارتجاع را زیر پوشش انقلاب اسلامی به منطقه صادر نماید که چپ و راست ادعایش را می کند و ابراز شادمانی و خوشحالی از سقوط دیکتاتور های منطقه می کند . در صورتی که این رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی مخوف ترین دیکتاتوری تاریخ می باشد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي که به مناسبت 22 بهمن و تجليل از چهره هاي مبارز قم و سخنراني در جمع اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري در قم حاضر شده بود، سه نفر به سخنان وي اعتراض کرده و باعث قطع اين سخنان شدند و بلافاصله مراسم را ترک کردند. به گزارش جام جم آنلاين، اين سه نفر در 3 مقطع زماني در حين سخنراني لاريجاني با بلند شدن از سرجاي خود سخنان وي را رد كرده و نسبت به علي لاريجاني و برخي از اقدامات مجلس شوراي اسلامي اعتراض كردند و باعث قطع سخنان رئيس مجلس شدند بطوريكه براي دقايقي نظم جلسه به ريخت. لاريجاني از مردم خواست آرام باشند و گفت: «اين افتخار جمهوري اسلامي است كه اگر كسي اعتراض به مسوولي دارد بتواند در حضور خودش بيان كند ، حتي اگر آن فرد يكي از مقامات عالي نظام باشد و اين يكي از دستاوردهاي انقلاب است. لاريجاني از وي خواست بنشيند و پاسخ سوال خود را بشنود. اما او گفت كه من حاضر نيستم در اين جلسه حضور داشته باشم و از سايت ها جواب شما را خواهم خواند. پخش شبنامه هايي عليه علي لاريجاني در قم .گفتني است ؛ در ماه هاي اخير بارها در شهر قم شبنامه هايي عليه علي لاريجاني از سوي افراطيون منتشر شده است كه نشان دهنده هجمه سازماندهي شده و هدايت شده بودن اين جريانات و تحركات در جهت تخريب رئيس مجلس است. لاريجاني با يادآوري مسائل کنوني کشور گفت: متاسفانه شرايط کشور طوري شده است که در موضوعات مختلف افراد مسائل متفاوتي را مطرح مي کنند که اين مسائل صحت ندارند. اخباري که در سايت ها مبني بر تبريک گفتن من به آقاي موسوي منتشر شد اصلا صحت ندارد و من بارها آن را تکذيب کرده ام. اما عده اي اصرار به گفتن اين موضوع دارند. وي در ادامه با اشاره به افشاگري هاي اخير افراد در رسانه هاي خبري تصريح کرد: اين موضوع خلاف راه امام(ره) است. نمايندگان مردم در مجلس موضوعاتي که به صلاح کشور است را بررسي مي کنند. نبايد وقتي نمايندگان نظر مخالفي مي دهند توپخانه سياسي بر آنها آوار شود. جرياناتي در کشور وجود دارد که مي خواهند نهادهاي کشور را تخريب کنند. امروز دنياي اسلام چشم به جمهوري اسلامي ايران دوخته است و بايد به گونه اي رفتار کنيم که کسي احساس رخنه در ما را نکند. امروز کشور ما نيازمند وحدت است. نگاه مردم فرهيخته مصر که نمي خواهد زير بار ديکتاتور برود به دموکراسي اجرايي در ايران و چگونگي عملکرد آن است.
جهت اطلاع
این گزارش هم مرتبط و مترادف گزارش خبر قبلی می باشد. اما سئوال است که چرا تناقض گویی شده است . زیرا که مشخص نیست که اگر چنانچه ادعای تحمل پذیری منتقدان جزو افتخار رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع می باشد . پس چرا بیش از 120 هزار نفر آزاد خواه در 32 سال گذشته شمع آجین و تیر باران و اعداکنم شدند؟ چرا به رهبران مغلوب بدترین توهین و اتهامات حتی از سوی ولی وقیح به اینان زده می شود؟
اخلال در سخنراني، نصيب سران اصولگرا هم شد. در يك مجلس جشن كه به مناسبت شب 22 بهمن در مسجد امام زين العابدين عليه السلام قم برگزار شده بود و دكتر علي لاريجاني، رئيس مجلس به سخنراني درباره مباني انقلاب اسلامي پرداخت، برخي تلاش كردند در اين جلسه اخلال به وجود آورند. به گزارش خبرنگار "آينده" از قم؛ وي ضمن بحث از وعده خداوند درباره حكومت صالحان در روي زمين انقلاب اسلامي را مصداق اين آيه قرآني دانست و به بحث در اين باره ادامه داد. در ميان صحبت، جواني برخاسته و با اعتراض به لاريجاني شروع به صحبت كرد و نظم جلسه را برهم زد. با اينكه مردم او را ساكت كردند، لاريجاني از مردم خواست آرام باشند و گفت اين افتخار جمهوري اسلامي است كه اگر كسي اعتراض به مسوولي دارد بيان كند و از وي خواست بنشيند و پاسخ سئوال خود را بشنود. اما او گفت كه من مي‌روم و از سايت‌ها جواب شما را خواهم خواند.
پیرامون حرمت کرامت انسانی و انقلاب انفجار نور که سرمقاله نویس به مناسبت سال گرد انقلاب از خمینی شیاد نقل قول کرد. اکنون یک مورد جایگاه کرامت انسانی در رژیم بشری و قرون وسطائی نا مشروع چنین گزارش شده است.
*
در راه پيمائي ديروز تهران، يك جريان افراطي و انحرافي با توزيع عكس‌هاي جعلي از يك دختر در چهار صفحه رنگي و نسبت دادن آن به خانواده يكي از كانديداهاي رياست جمهوري سال 88 مرتكب روش‌هاي خلاف اخلاق شد. توزيع اين عكس‌ها كه دو هفته قبل توسط يك سايت وابسته به يك جريان رسانه‌اي جعل شده و توسط چند سايت اصولگرا محكوم گرديده بود، موجب واكنش منفي راه پيمايان شد. آنان تأكيد كردند اين اقدام خلاف اخلاق را در شأن يوم الله 22 بهمن نمي‌دانند و معتقدند در جامعه‌اي كه در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي اداره مي‌شود تبليغات عليه مخالفان و حتي دشمنان هم نبايد از محدوده اخلاق خارج شود
هزار خودرو در برف کرمان گرفتار شدند
http://www.fararu.com/vdcaeani.49nai15kk4.html
کشور بی در و پیکر و ضابطه و بدون قانون و بر نامه یعنی همین. زیرا که زمان زیادی از گزارش خشک سالی و فقر در حاشیه های استان کرمان نگذشته است که اکنون پس از گزارش سیل و ویرانی و جان باختن 6 نفر دراین استان این چنین گزارش شده است که بدلیل بارش برف میان جاده ی کرمان و جیرفت موجب شده تا که 1000 خود رو در محاصره برف قرار گیرد . همچنین در این در جاده خود روها ی بسیارمنحرف و تصادف کردند..
بارش بسیار سنگین برف که از بعدازظهر امروز در محور کرمان - جیرفت آغاز شده علاوه بر گرفتار کردن بیش از هزار خودرو در گردنه "سربیژن"عامل تصادفات بسیاری در این مسیر شده است. به گزارش خبرنگار مهر از محل حادثه، هم اکنون بیش از یک متر برف در این مسیر باریده است و تاکنون دهها خودرو از مسیر اصلی جاده منحرف شده یا تصادف کرده اند
شعر دادستان تهران برای "سران فتنه"
http://www.fararu.com/vdcgz793.ak97n4prra.html
آنقدر اوضاع خر تو خر و نا بسامان شده است و جنگ قدرت و حذف کردن اختلاف و رقابت های باندی و جناحی بالا زده شده است که اکنون است هم بیان بخشی دیگر از دستآورد 32 ساله ی انقلاب است که از سوی جانشین قاتل و باز جوی منفور سعید مرتضوی در سالگرد انقلاب به پیروان خمینی شیاد حذف شده هدیه شده است .
دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: سران فتنه عرض خود مي‌برند و زحمت ما مي‌دارند.
هشدار سرلشكر فيروزآبادی به ارتش مصر
http://www.fardanews.com/fa/news/137042
اصطلاحی که گفته می شود ملا را به ده راه نمی دادند اما آدرس خاتنه ی کدخدا را می گرفت اکنون از سوی این سر دار بسیجی حسن فیروز آبادی تکرار شده است . زیرا که این هم شهری و هم منقلی ولی وقیح مرتکب که فقط کروکی و دکوری نظامی گری می باشد . تصور کرده که با ساندس خور و بسیجی و لباس شخصی دژخیم سر و کار دارد که این از موضع ضد آمریکایی واسرائیلی برای ارتش و مردم مصر تعیین تکلیف کرده است؟
سرلشكر فيروزآبادي با بيان اينكه صحراي سينا و كانال سوئز در خطر است، تاكيد كرد: ارتش مصر بايد متوجه اين خطر باشد.فارس: رييس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به خطر رژيم صهيونيستي در منطقه صحراي سينا و كانال سوئز، از ارتش مصر خواست تا از اين منطقه غافل نباشد.به گزارش دفتر ويژه رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با گراميداشت روز تاريخي 22 بهمن، ضمن تبريك به مردم مسلمان و پيروز مصر، از ارتش مصر خواست تا از دشمن صهيونيستي غفلت نكرده و با تمام وجود براي حفظ تماميت ارضي كشور و حيثيت اسلامي خود مراقب باشند.سرلشكر فيروزآبادي با بيان اينكه صحراي سينا و كانال سوئز در خطر است، تاكيد كرد: ارتش مصر بايد متوجه اين خطر باشد.رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: مردم مسلمان مصر فريب عناصر آمريكايي و صهيونيستي كودتاگر را نخورند و بدانند كه هيچ كودتايي كاري را از پيش نخواهد برد و جزء روسياهي كودتاگران در پيشگاه خدا و مردم مصر ثمري نخواهد داشت.فيروزآبادب در پايان گفت: مراقبت از تماميت ارضي در صحراي سينا و كانال سوئز موجب عزت و افتخار دائمي براي ارتش مصر خواهد بود