دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " فجري ديگر "
تأکید می شود کلید حل معمای بحران منطقه تلاش جهانی برای تغییرات دمکراتیک در ایران و تشکیل دولت مستقل و دمکراتیک فلسطین در منطقه از طریق ادامه ی مذاکرات عادلانه صلح آمیز با اسرائیل است :
قلم بر دست یادداشت روز نویس برای صادره کردن قیام مردم مصر و بطور غیر مستقیم وصل کردن منبع تحریک و خیزش این قیام به رژیم ضدبشری کودتایی و ولی وقیح نا مشروع مدعی شده است که پیش مقدمه ی این قیام مردم مصر و بر کناری حسنی مبارک جنگ 22روزه ی حماس با اسرائیل بوده است . زیرا که حماس و جهاد اسلامی فلسطین از سوی رهبر و مسئولان رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی تحریک و ترغیب به موشک پرانی به خاک اسرائیل موجب تهاجم نظامی واکنشی ارتش اسرائیل شدند . آنگاه اسرائیل در نوار غزه مرتکب جنایت شد. ا ز سوی دیگر مدعی قلم بر دست افزوده حسنی مبارک هم در یک اقدام نا مبارک با اسرائیل غاصب به شناسايي و انهدام تونل هاي زيرزميني احداثي در منطقه «رفح» پرداخته و به سد و مانعي براي كمك به يك و نيم ميليون نفر ساكنان مظلوم و بي دفاع غزه تبديل شد. البته این قلم بر دست فراموش کرده است یاد آوری نماید که چگونه در روند جنگ 22 روزه چون رژیم ضد بشری ایرا ننیاز شدید به ادامه و گسترش جنگ در منطقه داشت تا بتواند روزنه ای برای عبور از بحران هسته ای اش به وجود آید. بنابراین همان موقع در بحران جنگ 22 روزه نوار غزه که ادامه داشت پاسداران لباس شخصی ها و بسیجی ها را سازماندهی می کرد تا روزانه جلوی دفتر و سفارتخانه های مصر و عربستان و اردن حضور یابند و دست به تظاهرات زنند و از دیوار سفارتخانه ها بالا روند وکوکتل و مواد آتش زا بدرون شان پرتاب نمایند تا مکمل اشک تمساح برای حماس و ساکنین نوار غزه ریختن شود . از طرف دیگر پاسداران هم زیر پوشش امداد و خدمات رسانی انسانی تلاش مذبوحانه می کردند تا هر طوری شده سلاح قاچاق به اعضای حماس برساند. ولی چون دولت مصر اجازه به این فرصت طلبی نداد . پس تبلیغات هیستریک جنگ روانی علیه ی مصر گسترش داده شد و چاشنی و مکمل شعار اسرائیل نا بود باید گردد شد که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد بیان و تکرار و پیگیری می شد . ولی اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس بطور عمد بیان واقعیات را سانسور کرده است تا ترس و نگرانی از سرایت قیام های اعتراضی مردم تونس و مصر به داخل ایران را مرتبط به جنگ 22 روزه غزه کند تا بتواند این چنین قیام مردم مصر و سقوط مبارک را از موضع پیگیری حقوقی و ضدیت با آمریکا و اسرائیل به نفع رژیم فداشیستی مذهبی تروریستی به چر خاند :
"به تعبير حقوقي، در نسل كشي آشكار صهيونيست ها در جنگ غزه كه حتي مدت ها قبل از آن و از ژوئن 2007 كه شهروندان غزه تحت محاصره همه جانبه رژيم صهيونيستي بودند؛ رژيم قاهره در تسهيل جنايات و تجاوزات ايفاي نقش كرده و «معاونت در جرم» را به دوش كشيد!هم اكنون با سقوط ديكتاتور مصر بيش از همه رژيم صهيونيستي به وحشت و هراس افتاده است تا جايي كه حتي «ايهود باراك» وزير جنگ اين رژيم كه به رجزخواندن و لاف زدن شهره است عجزآلود سه روز پيش و قبل از نهايي شدن سرنگوني «نامبارك» اعتراف مي كند كه وقايع و رخدادهاي مصر، موجب ضعف و ترس اسرائيلي ها شده است.انگار اسرائيلي ها پس از پيروزي شكوهمند و الهام بخش انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن 57 تا 22 بهمن 89 همواره كابوس «انزوا و اسقاط» را به همراه داشته اند. از همين رهگذر است كه چند روز پيش كانال 10 رژيم صهيونيستي گزارش مي دهد: «تصاويري كه از تحولات مصر در رسانه هاي جهان پخش مي شود شباهت بسياري با تصاوير منتشره از انقلاب اسلامي ايران دارد و تحولات مصر ما را به ايران سال 1979 (بهمن 1357) مي برد.» جالب است كه همين چند روز پيش و در جريان قيام ملت مصر هنگامي كه صحبت از انتقال قدرت از «نامبارك» به «عمر سليمان» معاون او به ميان مي آيد يك نماينده مجلس مصر (سعد عبود) در گفت وگو با شبكه العالم تصريح مي كند كه: «ما شاپور بختيار مصري نمي خواهيم.»اين موضع توأم با بصيرت و كياست نشأت گرفته از عمق تأثيرگذاري انقلاب اسلامي ايران از شروع مبارزات تا به سرمنزل مقصود رسيدن است"
در خاتمه اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس خیلی تلاش کرده است تا سقوط مبارک را از موضع ترس بطور فرافکنانه تبدیل به لغز خوانی و قدرت طلبی کند و نماینده و سخنگوی تسخیری ملت مصر شود تا بتواند اهداف پشت پرده سران رژیم ضد بشری کودتایی نا مشروع علیه ی اسرائیل را فرموله کرده باشد ومدعی شود که پس از سقوط مبارک شرایط به سرعت علیه ی اسرائیل چرخیده است . در دنباله بعنوان برگ برنده اعتراف شفاف به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز نموده است . آنگاه اتخاذ سیاست دشمنی با مصر و دشمنی آشکار با روند مذاکرات صلح خاور میانه را برجسته کرده و افزوده است که حتی رابطه ی آنکارا با اسرائیل به خاطر حمله به نوار غزه بحرانی شده و ترکیه از هم پیمانی اسرائیل مخالفش شده است . سپس به نقش پاسداران کودتا گر و سپاه قدس و ولی وقیح وپیش برد اهداف شوم شان از طریق جریان های وابسته در عراق و لبنان و فلسطین اشاره نموده است . در نهایت اذعان کرده است که عملکرد و اقدامات این رژیم ضد بشری کودتایی نامشروع بوده است که موجب تحریک و تشویق قیام و حرکت های اعتراضی در کشور های منطقه و سقوط مبارک شده است . چونکه انگیزه ی مبارزاتی شان الهام گرفته از فجر انقلاب اسلامی رژیم فاشیستی مذهبی ایران است که اکنون در منطقه دارد شکوفا می شود. در ادامه بازهم برای اینکه وحشت حاکمان تهران از سقوط مبارک و تحولات منطقه را وارونه پوشش و جلوه داده باشد طلبکارانه مدعی شده است که این رژیم بربرمنش قرون وسطائی ایران است که پیشقراول بی ثبات و نا امن کردن منطقه درر استای اهداف پلید خود شده است . چونکه اهدافش را از طریق سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز دنبال می کند تا که توانسته باشد پیش زمینه ی فجر انقلاب اسلامی جدید در منطقه را فراهم نماید . بهر حال باز هم مثل گذشته تأکید می شود کلید حل معمای بحران منطقه تلاش جهانی برای تغییرات دمکراتیک در ایران و تشکیل دولت مستقل و دمکراتیک فلسطین در منطقه از طریق ادامه ی مذاکرات عادلانه صلح آمیز با اسرائیل است :
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891124/2.htm#other208
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 24 بهمن ماه سال 1389
فجري ديگر (يادداشت روز
)