گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 17 بهمن - 89
موش كور (گفت و شنود)
گفتم : روزی یه همکار این سر بازجو
حین بحث مکتبی و شوخی و گفتگو
بهش گفته بود ،ای سربازجوی مأمور
الهی تو را به خورد ، موش کور
سرباز جو برای اینکه داده باشد حال
در مقابل از وی کرده بود این سئوال
چرا موش کور مرا بخورد ،چیست دلیل؟
در این مورد چگونه تو می دهی تحلیل
همکارش گفته بود تانداند موش کور
برای خوردن چه گندی ، باید زند زور
گفت: شيرين عبادي در مصاحبه با راديو فردا- ارگان رسمي سيا- در پاسخ به اين سؤال كه چرا از اعتراضات خياباني در ايران خبري نيست؟ گفته است؛ اعتراضات به شدت ادامه دارد!
گفتم: كجا؟! پس چرا ديده نمي شود؟!
گفت: خانم عبادي گفته است اين اعتراضات به صورت زيرزميني در ايران ادامه دارد و به همين علت است كه ديده نمي شود!
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: در همين مصاحبه از مبارك دفاع كرده و انقلاب مردم مصر را نتيجه تحريك ايران دانسته است.
گفتم: خب! وقتي ايران مي تواند چند ميليون مردم مصر را عليه رئيس جمهور ديكتاتور آن كشور به صحنه بياورد، خيلي قدرتمندتر از آن است كه از پس چندتا اراذل و اوباش اجاره اي برنيايد!
گفت: چه عرض كنم، اين پيرزن زبون بسته! خودش هم نمي فهمه چي ميگه؟!
گفتم: به شخصي گفتند اميدواريم موش كور تو را بخورد. پرسيد چرا موش كور؟! گفتند؛ براي اينكه متوجه نشه داره
چي مي خوره؟
گفت : سربازجوی بد نام و منفورمفلوک
علیه شیرین عبادی سازش راکرده کوک
گفتم : باز این دلقک معتاد پاچه گیر
برای چه به شیرین عبادی داده گیر؟
گفت:چون درگفتگوی با صدای رادیو فردا
علیه ی سیاست تروریستی رژیم داده ندا
فاش ساخته رژیم در مصر کرده مداخله گری
کنون با ترفند بازجوئی و توهین و کولی گری
تا تونسته چرت گفته است ، کرده نوحه گری
علیه اش برپا نموده است رقص مسگری
گفتم : چگونه سرباز جوی شیاد؟
از شیرین عبادی کرده است یاد
گفت :مدعی شده رژیم مفت خور و کلاش
از طریق ساندیس خور ان و اینگونه قماش
وقتی میتونه در مصر بار گذارد دیگ آش
تا با دادن سهم به حزب الله و اراذل و اوباش
نفوذ کنند در مصر ،رپادارند شورش و اغتشاش
معلومه در داخل با چماق و گلوله وماشین آبپاش
تظاهر کنند گان ضرب وشتم می کند و سرکوب
میتونه بآسانی ر قیب را خاموش کند و مغلوب
گفتم : روزی یه همکار این سر بازجو
حین بحث مکتبی و شوخی و گفتگو
بهش گفته بود ،ای سربازجوی مأمور
الهی تو را به خورد ، موش کور
سرباز جو برای اینکه داده باشد حال
در مقابل از وی کرده بود این سئوال
چرا موش کور مرا بخورد ،چیست دلیل؟
در این مورد چگونه تو می دهی تحلیل
همکارش گفته بود تانداند موش کور
برای خوردن چه گندی ، باید زند زور