گزیده خبر های 15 بهمن - 89

نگاهي به سازمان مخوف ساواك
به مناسبت سي دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران

http://www.jomhourieslami.com/1389/13891116/13891116_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0002.html

ایکاش گزارشگرذرهای انصاف بیطرفانه داشت و مقایسه ی رفتار اعمال ساواک شاه با ارگان های اطلاعاتی و امنیتی جانشین وی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی هم می کرد تا معلوم شود کدامیک چنایتکار و قصی القلب تر است؟ همچنین به جای پرداختن و نام بردن از چند نوچه های زندانی خمینی شیاد در زندان ساواک شاه که سانسور عمدی از حتی نام بردن سایر زندانیان سیاسی شده است اشاره ای هم به اقدام جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 خمین شیاد و پیروان جلادش می کرد . یا یادی از اعدام زندانیان سیاسی اخیر می کرد تا مشخص شود کار نامه ی اطلاعاتا و امنیتی سرکوبگرانه ی شاه و شیخ کدامیک ننگین و جناتکار تر می باشد؟

این کودک دفتر مشق ندارد! + عکس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=28208

اگر صحنه های تصویری لینک ضمیمه شده که بخش بس کوچکی از عملکرد حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی دین فروش و عوامفریب می باشد با ادعاها وشعارهای دروغین گوش فلک پر کن مستضعف پناهی و نان برتوی خانه های محرومان و تهی دستان بردن و مدعی مبارزه با مفسدین اقتصادی شدن و مهمتر پیام نوروزی نوآوری شکوفائی اقتصادی دادن رهبر و مسئولان ان رژیم قرون وسطائی کودتائی نامشروع مقایسه شود . آنگاه ماهیت عوامفریبان وار ونه ی گوی رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شفاف تر عیان می شود که چه میزان دجالانه و شیادانه می باشد و از چه موضعی نماینده و سخنگوی ملت های منطقه شده و اشک تمساح برای شان به خصوص ملت فلسطین می ریزند؟

منطقه اگرچه سالياني است كه آفتابش آتش است و بارانش سيل، اما خاك جيرفت و كهنوج و رودبار جنوب و اسلام‌آباد و قلعه‌گنج و... به مردمان خوب و خونگرمش همواره افتخار كرده است.مردم جنوب استان من، نه پابرهنه‌اند نه نيازمند كمك و دلسوزي...مردم خوب جنوب استان من فقط حقشان را به هر دليلي نستانده‌اند.مردم جنوب استان كرمان، هيچ چيزي زيادتر از ديگران نمي‌خواهند.آنها فقط مساوات مي‌خواهند. آنها هم مثل من و تو مي‌خواهند ديده شوند. مي‌خواهند سالم باشند. آنها هم مثل هر كس ديگري دوست ندارند بچه كوچكشان به دليل بي‌امكاناتي زود به زود مريض شود.جنوب استان كرمان كه حالا بايد طعم اين همه محروميت را بچشد، كربلاي دلاوران گمنام نيروي انتظامي هم هست. كه اين همه سال، راه را بر اشرار بسته‌اند هر از گاهي يكي‌ يكي شهيد مي‌شوند...جنوب استان کرمان، با آن همه مردم ساده‌اش، ولي مهمان بزم نامردمي‌ها است.نيازي به دلسوزي نيست.این درد و دل فقط به دنبال جستجوي مساوات است كه گويا حق همه‌ بود نه فقط یک عده خاص...؟!"امروز حسین دفتر نداشت.حسین دفترت کجاست؟اجازه: خونه!بدو بیارش بینم ...؟!حسین بعد از ساعتی اومد.با چشمای گریون.اجازه !!! اجازه!!!دفتر ندارم..."

احمدي‌نژاد : استيضاح يكي از بهترين وزيران دولت غيرقانوني بود / به زودي با مردم درباره مجلس سحبت میکنم

وقتی از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهورقلابی و تقلباتی این چنین اعتراف آشکار کرده است که بهترین وزیر دولت نامشروع دهم از سوی بازار مکاره ی هشتم استیضاح و بر کنار شده است . حال داشته باشید که وضعیت وزا ری استیضاح ناشده دیگر این دولت چگونه می باشد؟

ايلنا : احمدی نژاد بر غيرقانوني بودن استيضاح وزير راه تاكيد كرد و گفت به زودي با مردم درباره مجلس و عملكرد آن سخن مي‌گويد.به گزارش خبرنگار ايلنا احمدي‌نژاد در حاشيه مراسم بيست و چهارمين جشنواره بين‌المللي خوارزمي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در خصوص استيضاح وزير راه كه در روز دوازدهم بهمن ماه در مجلس صورت گرفت ، ضمن تبريك ايام دهه فجر افزود : بحث استيضاح آقاي بهبهاني چند نكته مهم دارد. يك نكته بحث دهه فجر است كه معمولا افراد از خادمان خود در اين روزها پس از يك سال تلاش تشكر مي‌كنند و حتي منتقدين دولت هم در اين دهه انتقاد خود را كنار گذاشته و از خادمين خود تقدير مي‌كنند.وي ادامه داد: متاسفانه در روز اول دهه فجر امسال شاهد بوديم كه دولت هديه‌اي را گرفت و يكي از بهترين وزيران دولت را بر كنار كردند. احمدی نژاد ادامه داد: براساس قانون اساسي 10 روز فرصت حق وزير است و نمي‌توان اين حق را با قانون عادي ضايع كرد و اگر اسامي استيضاح ‌كنندگان تغيير مي‌كند به ازاي هر روز كه تغيير مي‌كند از آن روز به بعد وزير 10 روز مهلت دارد تا ببيند با چه كساني طرف است و با آنها گفتگو كند.احمدي‌نژاد با بيان اينكه تا روز آخر استيضاح پنج ليست داده‌اند ادامه داد: تا روز آخر حتي ليست عوض شد و به نظر ما استيضاح غير قانوني است كه انجام شد.وي با بيان اين كه مي‌توانستند اين استيضاح را براي زمان ديگري موكول كنند، تصريح كرد: در روز آخر كه اسامي داده شد وزير مي‌توانست 10 روز وقت داشته باشد و بعد از اين مدت مي‌رفت و پاسخ مي‌داد. احمدی نژاد در خصوص مطالبي كه در مورد استيضاح بهبهاني در مجلس مطرح شد ، خاطر نشان كرد: اگر اين مطالب به عنوان ايراد به وزير گرفته مي‌شود صد برابر آن به استيضاح‌كنندگان وارد است. شايد در طول پروژه‌اي مشكلاتي به وجود آيد كه وزير آن را برطرف مي‌كند. اين طور نيست كه در انجام كار مشكلي پيش نمي‌آيد ولي نقش وزير اين است كه مشكل را پيدا كرده و آن را رفع كند. وی در مورد وضعيت وزارت راه گفت: قصد داشتم اين استيضاح را پيگيري كنم چرا كه كار غيرقانوني انجام شد ولي چون در قانون برنامه پنجم گفتند كه دولت بايد تعداد وزارتخانه‌ها را كم كند و به 17 وزراتخانه برساند بنابراين تعدادي از وزارتخانه‌ها بايد ادغام شود و ما رسيديم به اين كه وزارت راه با وزارتخانه‌هاي زيربنايي ادغام كنيم و بر اين اساس از پيگيري استيضاح منصرف شدم وگرنه قابل پيگيري بود. احمدی نژاد همچنين گفت: در مورد عملكرد مجلس و نقش آن در آينده با مردم سخن خواهم گفت.احمدي‌نژاد در پاسخ به سوالي در خصوص شخص جايگزين بهبهاني نيز گفت: گفتم كه وزارت راه بايد با وزارتخانه‌هاي زيربنايي ادغام شود كه اين امر مسيرش را طي مي‌كند و اعلام خواهيم كرد و اگر سرپرست معرفي كنم موقتي خواهد بود چرا كه اگر ادغام صورت گيرد ديگر وزارتخانه‌اي وجود نخواهد داشت.