" ذوق زدگی آبکی با وارونه گوئی سربازجو حسین شریعتمداری که ناشی از وقایع منطقه است ازموضع ضد رقیب مغلوب وآمریکا،انگلیس،اسرائیل ورهبران کشورهای عربی درنکته اش "

خود زنی و فرار به جلو وارونه گوئی کردن سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در نکته اش دیدنی و جالب است . زیرا که نه از موضع قدرت پوشالی وارونه که وی مدعی آن شده است ، بلکه بر اثر وحشت از ادامه و بازتاب اعتراضات و قیام های منطقه است . چونکه شرایط بحرانی و خطری نه آنگونه به نفع حاکمان تهران است که این سر بازجو مدعی اش شده است ، بلکه الکوی مشابه ی مبارزه و تظاهرات ضد حکومتی مردم نا راضی و خشمگین ایران است که دنبال شده است که پس از کودتای 22 خرداد 88 شروع شد و پژواک فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و پاسدار احمدی نژاد برای 8 ماه ادامه داشت ودر سراسر ایران و منطقه و جهان طنین انداز شد. گرچه این جنبش اعتراضی ضد حکومتی باسرکوب وحشیانه ی بربر منشانه ی ارگان های کودتاگر در خدمت کودتاگران پاسدار و ولی وقیح سرکوب شد و بطور موقتی این فریادهاکمرنگ و خاموش شده است . ولی تبدیل به آتش زیر خاکستر شده است که منتظر روزنه ی وزیدن نسیمی برای دوباره شعله ور شدن آتش خشم 32 ساله ی مردم ایران است که اکنون تبدیل به الگوی اعتراضی ملت های منطقه علیه حاکمان دیکتاتور شده است. اما عجیب نیست که چرا در یک تناقض آشکار اعتراضات ضد حکومتی مردم به جان آمده ی ایران که ناشی از 32 سال سرکوب مستمر همراه با وعده های دروغ و وارونه با جنگ افروزی و بحران آفرینی حاکمان رژیم ضد بشر فاشیستی مذهبی ایران است که به جز سانسور و خفقان و سرکوب و زندان و شکنجه و اعدام که زیر پوشش دین ابزار قدرت شده اعمال شده است . آشکارا موجب شکاف عمیق طبقاتی عمیق درجامعه شده است که همگام با رشد رو به فزون واردات چندین برابر صادرات است که منجر به رشد نرخ تورم افسار گسیخته با گرانی و فقر و بیکار ی و تعطیلی روزانه ی کار خانه ها و بیکار شدن کار گران بیشتر شده است .از سوی دیگر سبب شده تا 80% جمعیت کشور زیر خط فقر اقتصادی بسر برند. ولی نامش عدالت اصول گرائی عاشق خدمت به مردم ایران به خصوص محرومان است . همچنین اعتراض مردم خشمگین و نا راضی نست به حاکمان ضدبشری ایران بلوا وآشوب گری فتنه گران نامیده شده است که از سوی ساندیس خوران و لباس شخصی های دژخیم سازماندهی شده از سوی کودتاگران فتنه گران در 9 دی 88 سرکوب شدند و ادعا شده است که میخ بر تابوت رهبران وطن فروش که کاسه ی گدائی آمریکا و اسرائیل بر دست داشتند کوبیده شد . ولی اگر مشابه ی این تظاهرات در تونس و مصر انجام شود . انقلاب اسلامی علیه ی دیکتاتور ها نامیده می شود. در ادامه سر بازجو پاسدار شکنجه گر وارونه گوی بدون توجه به این ضرب المثل که گفته می شود اگر خوابیدی شب بلند است و قلندر بیدار که وانموده کرده از وقایع منطقه ذوق زده شده و با آویزان شدن به خمینی شیاد و نقل کردن جمله ای از وی که گویا ملت های معترض منطقه زیر پرچم نام خمینی شیاد و افکار ارتجاعی و ضد بشری وی و جانشین وی و حامیانش دست به شورش و قیام زده اند و همگی علیه ی آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستند. پیرامون وقایع منطقه و سرکوب جنبش اعتراضی 8 ماهه ی سال 88 این چنین ادعای تحلیلی مضحک و وارونه کرده است :

و اما، خداوند تبارك و تعالي مجازات سخت تر و سنگين تري براي مديران بيروني فتنه در نظر گرفته بود. به حال و هواي اين روزهاي آمريكا، اسرائيل، انگليس، سران ديكتاتور و خودفروخته برخي كشورهاي عربي نظير مصر، تونس، يمن، اردن، عربستان، الجزاير و... نگاه كنيد. آنها كه همين يك سال و چند ماه پيش با كليد زدن فتنه 88، خواب پايان دادن به حاكميت اسلام ناب در ايران را مي ديدند، امروزه با وحشت و دلهره اي پنهان نكردني شاهد فروپاشي حاكميت هاي وابسته به خود در منطقه هستند. خميني بار ديگر در خاورميانه به صحنه آمده است». نخست وزير انگليس، از شكل گيري غيرقابل پيش بيني(!) دولت هاي اسلامگرا در منطقه به وحشت افتاده است و اوباما كه تا همين چند ماه قبل، با تحسين و تقدير از موسوي و خاتمي و كروبي به عنوان «كساني كه در مقابل اسلامي بودن حاكميت ايران قد علم كرده اند» ياد مي كرد و با محكم كردن گره كراوات خود مي گفت؛ «آمريكا وظيفه دارد با تمام توان خود از آنها حمايت كند»، امروزه با دلهره اي مثال زدني شاهد خيزش ملت هاي مسلمان عليه دولت هاي دست نشانده آمريكا در منطقه است.راستي به ياد داريد كه در جريان فتنه 88، همين آمريكا و انگليس و اسرائيل و سران دست نشانده مصر، تونس، الجزاير، يمن، اردن، عربستان و... با چه ذوق زدگي به حمايت از فتنه برخاسته بودند؟ و چه سخاوتمندانه به پاي موسوي و خاتمي و كروبي دلار مي ريختند و تمامي رسانه هاي خود را براي دروغ پردازي و توهم پراكني عليه جمهوري اسلامي ايران به صف كرده بودند؟! اين روزها قيافه همه آنها نه فقط ديدني، بلكه خنديدني است! نيست؟!به قول امام راحلمان(ره)؛ آمريكا شيطان بزرگ است"

در خاتمه اینکه اینگونه ادعای کمدی و وارونه که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که محور وقایع و شرایط منطقه کرده است . بدون شک نمایان کردن آثار وحشت از ترکش و بازتاب های اینگونه اقدامات در داخل ایران است . زیرا که پیشرفت و توسعه ی تکنولوژی ارتباطاتی و سرعت عمل انتقالی خبر هااین امکان را فراهم نموده است تاکه از طریق دسترسی و پیگیری اخبار روزانه ی ماهواره ای و اینترنتی ، عظمت انحصار گرائی خبر و سانسور وقدرت دیکتاتور ها را شکسته شود و ملت ها با کسب تجربیات مبارزاتی و ارتقا دادن آن بسادگی از تجربیات و مبارزات هم دیگر می آموزند . همین پارامتر عجیب موجب نگرانی و متزلزل شدن قدرت دیکتاتور های موروثی شده است . به خصوص اینکه بدترین نوع دیکتاتوری که فاشیستی مذهبی می باشد و زیر عنوان مترسکی بنام ولایت وقیح در ایران وجود دارد 32 سال است در ایران زیر چتر دین ابزار قدرت و سرکوب شده بطور تحمیلی حاکم شده است و بدون پاسخگوئی به هیچ مقام و مرجعی آزادانه دست بهر جنایت و خیانت و غارتگری و جنگ افروزی همراه با تهدید و ترور و اعدام می زند . بنابراین چون این ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و پادو های تبلیغات چی شان از اوضاع منطقه دچار وحشت شدید شده اند . پس تلاش مذبوحانه می کنند تا فرافکنانه وارونه گوئی کنند و از مو ضع فرار به جلو مدعی شوند که این جنبش های اعتراضی منطقه هم مذهبی می باشد . هم اینکه الگو گرفته از اندیشه و افکار ارتجاعی خمینی شیاد است که در ایران پیروانش نه تحمل نمی شوند، بلکه بدترین اتهامات به اینان زده می شود . مهمتر اینکه در صورتیکه هیچگونه شعار علیه ی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سایر رهبران کشور های عربی در تظاهرات تونس و مصر شنیده نشده یا مخابره نشده است . ولی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز تحریف گر با متهم و محکوم کردن رهبران مغلوب سمت و سوی تظاهرات های منطقه را ضد آمریکا و انگلیس و اسرائیل و رهبران کشور های عربی و حامی حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی نامشروع ایران دانسته است که این وارونه گوئی نشان آشکار از عواقب این قیام ها از سوی مردم علیه ی حاکمان رژیم ضد بشری در ایران می باشد.

هوشنگ بهداد

چهاردهم بهمن ماه سال 1389

قيافه هاي ديدني ! نكته .
http://www.kayhannews.ir/891114/2.htm#other205