گزیده خبر های 19 بهمن - 89

با قدرداني از بيانات ولي امر مسلمين اعلام شد .اخوان المسلمين : آرزوي ما تشكيل حكومتي مانند ايران است
http://www.kayhannews.ir/891119/2.htm#other204

سربازجو پاسدار شکنجه گر پرونده ساز بدون آنکه متوجه شده باشد که آنگونه بطور ذوق زدگی در انتخاب گزینه ی تیتر خبر عجله کرده است که نفهمیده در متن گزارش خبر طوری است که نه تأئید ولی وقیح نا مشروع نمی باشد ، بلکه این مقایسه درست ضد و خلاف اقدام کودتائی و تقلباتی 22 خرداد 88 است که وی نتیجه ی کودتای تقلبات گسترده ی پاسداران و دولت نهم را تأئید نمود . از سوی دیگر اندیشه متحجر و خرافاتی ولی وقیح حتی جایگاهی برای رفسنجانی و سایر پیروان حذف شده ی خمینی شید قائل نمی باشد و باضرب چماق و ضرب و شتم و تهدید و زندان و شکنجه و اعتراف لبیک گوئی به خودش را طلب می کند تا چه رسد به اینکه پای بند به انتخابات آزاد و تقبل آرای دگر اندیشان باشد.

كمال الهلباوي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مصر، تاكيد كرد كه من از امام خامنه اي و تمام كساني كه از انقلاب مصر حمايت مي كنند متشكرم.عضو ارشد جماعت اخوان المسلمين در گفت وگو با شبكه تلويزيوني فارسي بي بي سي با اشاره به مذاكرات گروه هاي معارض از جمله اخوان المسلمين با عمر سليمان گفت: من اسم اين را مذاكره نمي گذارم. اين نوعي از گفت وگو استوي درباره سخنان رهبر انقلاب درباره مصر هم گفت: من از امام خامنه اي و تمام كساني كه از انقلاب مصر حمايت مي كنند متشكرم اما شرايط مصر با ايران كاملا فرق مي كند در مصر احزاب زيادي فعاليت مي كنند احزابي مانند اسلامگراها، ملي گراها و چپ گراها، بنابراين قانون اساسي بايد تغيير كند مردم بايد نماينده مجلس را خودشان انتخاب كنند و بعد از رفتن مبارك بايد انتخاباتي سالم برگزار شود و مردم نوع حكومت آينده را خودشان انتخاب خواهند كرد.اگر آنان دولت اسلامي بخواهند كه اميدوارم اينطور شود خب اين خواسته ملت است اگر نوع ديگري از دولت را انتخاب كنند نمي توانند اسلام را به زور به آنان تحميل كرد، اراده مردم نوع حكومت آينده مصر را تعيين مي كند.خبرسازي از توان رهبران اخوان المسلمين مصر، ماهيت اسلامي اين نهضت را مخدوش كنند.

محمدحسين صفارهرندي: چپگراهاي دهه 60 به صورت افراطي راستگرا شدند
http://www.kayhannews.ir/891119/3.HTM#other315

مگر در رژیم فاشیستی مذهبی نا متعارف و ضد مدرنیسم که نه انسان در آن ارزش دارد . نه اینکه با وجود ولی وقیح همکاره قانون و عرف در آن معنی و مفهومی دارد تا چه رسد به اینکه اصطلاحات و مقولات سیاسی چپ و راست در آن اعتبار داشته باشد که اکنون وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید دولت نهم پاسدار محمد حسین صفار هرندی که پس از عزل شدن از وزارت ر دولت نهم مشاور فرهنگي رئیس گزمکان سپاه پاسداران علی جعفری شده است . در راستای جنگ قدرت و حذف کردن رقبا و منتقدان بطور کمدی رقیب مغلوب چپ و راست این طرف و آن طرف منبر می رود تا رقیب چپ سابق را راست افراطی و راست هار افراطی کودتا کرده ی غالب را چپ رادیکال کنونی متهم کند . چون این اصطلاح و تقسیم بندی با ماهیت رژیم قرون وسطئی غیر متعارف کار برد عملی ندارد. به خصوص اینکه از گفتمان عدالت ولی وقیح مدافع غارتگران و سرکوبگران نیز دفاع نموده است.

مشاور فرهنگي سپاه گفت: در دهه 60 بسياري از چپگراها به صورت افراطي راستگرا شدند.به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، «محمدحسين صفارهرندي» شامگاه يكشنبه در نهمين دوره اردوي آموزشي- تشكيلاتي جهاد اكبر اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان دانشگاههاي سراسر كشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با راهبري جامعه در طول اين سالها، كشور را به سمت گفتمان عدالت اجتماعي رهنمون ساختند.

بزرگترين پرچم ايران تنها 3 روز پس از اهتزاز ناپديد شد
http://www.kayhannews.ir/891119/15.htm#other1515

معلوم نیست رژیحم فاشیستی مذهبی تروریستی که آنگونه در گیر جنگ قدرت و حذف کردن رقبا و منتقدانش در داخل کشور می باشد . در شر یطی که توانائی حفظ و مراقبت از پرچمش را ندارد . برای چه از موضع فرار به جلو مدعی صدور انقلاب اسلامی یا ارتجاع و ترور و بحران به منطقه شده است و فرصت طلبانه و موج سوارانه قیام های ملت های منطقه علیه ی دیکتاتور ها را به خودش نسبت می دهد . در صورتی که حرکت های اعتراضی ملت های منطقه الگو گرفته اطز تظا هرات ضد حکومتی 88 مردم ایران می باشد؟

شيراز- خبرنگاركيهان:بزرگترين پرچم ايران به مساحت 253متر كه در دروازه قرآن شيراز نصب شده بود تنها 3 روز پس از اهتزاز ناپديد شد.بزرگترين پرچم ايران كه 253 مترمربع مساحت داشته در ارتفاع 50متري در دروازه قرآن شيراز نصب شده بود تنها 3 روز پس از اهتزاز ناپديد شد.در حالي كه با تبليغات بسيار اين پرچم در نخستين روز از دهه مبارك فجر برافراشته و از آن به عنوان يك اثر ملي ماندگار ياد شده بود مردم شيراز تنها 3 روز پس از نصب اين پرچم با جاي خالي آن روبه رو شدند

حكم اعدام 3 جوان لاري به زودي اجرا مي شود
http://www.kayhannews.ir/891119/15.htm#other1512

نیاز به گفتن نیست که چگونه در 32 سال گذشته رژیم ضد بشری نا مشروع که فقط بفکر بقای ننگین اش بوده است . برای همین فقط دستگاه صدور احکام مرگ ضد انسانی ماشین کشتار قوه ی قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض بدون وقفه فعال بوده است . البته همین اقدام ضد انسانی بوضوع نشان از ضد مردمی و وحشت از سر نگون شدنش می باشد.

شيراز- خبرنگاركيهان:3 جوان كه در شهرستان لار دختري را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده بودند به اعدام محكوم شدند.
درخواست طلاق زن به خاطر تيپ نزدن شوهر!

http://www.jomhourieslami.com/1389/13891119/13891119_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی که 32 سال است دین را آنچنان تبدیل به ابزار سرکوب و خفقان و عوامفریبی و شیادی و دین فروشی و قدرت و غارت و جنایت و خیانت کرده است که نسل جوان دست پرور دگانش را هم بیزار و متنفر دین ابزاری و خرافاتی حاکم را بی هویت کرده وهم از درون تهی نموده است. آنگونه که برخی را به اعتیاد و تن فروشی و دختران و کودکان خیابانی کشانیده است و تعداد دیگری را نیز بدنبال تقلید از ارزش های فرهنگ پوچ وارداتی همچون تیپ و مد زنی نموده است که به آسانی کانون خانواده ها را از هم می پاشانیده است .

زن جواني به دليل تيپ نزدن شوهرش بر اساس مد روز با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي درخواست طلاقي را ارايه و مهريه‌اش را مطالبه كرد. اين مرد 28 ساله با بيان اين‌كه من هم از اين وضع خسته شده‌ام، ادامه داد: حالا كه او دادخواست مهريه 1200 سكه بهارآزادي خود را داده، من نيز دادخواست طلاق او را مي‌دهم. وي گفت: اگر او مرا مي‌خواهد بايد با همين تيپ و قيافه بخواهد چون من تغيير نمي‌كنم و به همين باقي مي‌مانم. زن در حضور قاضي بيان كرد: شوهرم هيچ مشكلي ندارد و تنها مشكل او اين است كه طبق سليقه من تيپ نمي‌زند. او حتي در مهماني‌هاي مختلط خانوادگي ما نيز شركت نمي‌كند.