دروغ نامه ی کیهان 21 بهمن 89

قحطي ! (گفت و شنود)

گفتم : برای چه چنین سربازجوی روانی داغان؟

نیاز داره علیه ی رقیب مغلوب کندجیغ و فغان

گفت : چون سربازجوی مسخره و دلقک

داندگر رقیب نباشد ، نمی تواند زند جفتک

خبری نیست از هذیان گوئی و نمک پاشی

قحطی جوک میشه برای این فراش باشی

کساد میشه بازار دجالی این سربازجوی اوین

براش سخت میشه علنی به رقیب کندتوهین

گفت: يك سايت ضدانقلابي وابسته به منوشه امير خطاب به مردم مصر نوشته است، اگر مبارك برود، حكومت اسلامي برقرار مي شود و ديگر از «زن و شراب» خبري نيست!
گفتم: حالا انگار مردم مصر منتظر نشسته اند تا اين ضدانقلاب حامي فتنه براي آنها تكليف تعيين كند!
گفت: حيوونكي ها، مي خواهند بگويند كه ما هم هستيم!!
گفتم: خدا اين سران فتنه و حاميانشان را از اين ستون نگيرد!
گفت: كدام ستون؟ ستون گفت و شنود؟!
گفتم: آره! براي اين كه اگر اينها نباشند، قحطي جوك مي شود!

گفت :سربازجوی بدنام و منفور حراف

به زبان الکنش کرده است اعتراف

گرعاشق رقیب نباشدمثل فرهاد در بیستون

پائین کشیده می شود کرکره ی این ستون

یعنی اذعان کرده این ستون دارد نیاز

به رقبای مغلوب، تا آنان را هی کند دراز

پس این این وارنه گوی پر مدعا

برای رقیب مغلوب کرده است دعا

چون برای دفاع ازکودتا گران و رهبر قالتاق

بایدبه رقیب گیردهدتاتنور این ستون بشه داغ

گفتم : برای چه چنین سربازجوی روانی داغان؟

نیاز داره علیه ی رقیب مغلوب کندجیغ و فغان

گفت : چون سربازجوی مسخره و دلقک

داند گر رقیب نباشد ، نمی تواند زند جفتک

خبری نیست از هذیان گوئی و نمک پاشی

قحطی جوک میشه برای این فراش باشی

کساد میشه بازار دجالی این سربازجوی اوین

براش سخت میشه علنی به رقیب کندتوهین