گزیده خبر های 23 بهمن – 89 قسمت - 3

يك مقام آگاه تركيه خبر داد:گسترش روابط اقتصادي با ايران مهمترين موضوع سفر آتي رئيس جمهور تركيه.خبرگزاري فارس: يك مقام تركيه با اشاره به سفر رئيس جمهور اين كشور به ايران طي هفته جاري گسترش روابط اقتصادي و تجاري را مهمترين هدف اين سفر توصيف كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911230198

رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نامشروع که بشدت از تحولات منطقه به خصوص از فرو افتادن دیکتاتور های تونس و مصر وحشت زده شده است . به خصوص اینکه هم در بحران های داخلی و بیرونی همچون بحران تحریم ها و هسته ای محاط شده است که مکمل فشار گاز انبری بحران عدم مشروعیت و ایزوله بودنش در منطقه و جهان شده است . اکنون چون سران رژیم ضد بشری نامشروع بدلیل اینکه اوضاع منطقه بحرانی شده است جرأت نمی کنند به سوریه تنها هم پیمان خود در منطقه سفر کنند. یا اینکه رئیس جمهور سوریه هم از ترس موقعیت خودش نمی تواند به تهران سفر کند . پس تنها مکان باقیمانده برای پاسدار گماشته احمدی نژاد ترکیه است که می بایست که هم رابطه ی خوبی کشور های عربی دارد . هم رابطه ی دیپلماتیک با اسرائیل و آمریکا دارد . مهمتر اینکه عضو نا تو هم می باشد . بنابراین با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و باج های نجومی بس کلان دادن ترکیه ، باید این کشور جای چین و روسیه نشانده شود تا بعنوان محلل و سر پل و دلال و واسطه گری از این کشور استفاده شود . از طرف دیگر پس از کاهش اوراق بورس در شیخ نشینان و دوبی اکنون ترکیه جایگزین و فرار سرمایه ها از ایران به بانک های این کشور شده است . آنگونه که روزانه مبالغی هنگفت از ایران به بانک های ترکیه واریز می شود . لذا چون سران رژیم ضد بشری و کودتائی در این شرایط بشدت بحرانی و خطری به ترکیه بسیاز زیاد نیازمند می باشند . پس محتاج این هستند که ترکیه باید نقش کاهش بحران تحریم ها و و میانجی گری هسته ای برایش را ایفا کند.

ديدار و گفت‏وگو كند. عبدالله گل همچنين قرار است ديدار و مذاكراتي با ساير مقامهاي ايراني داشته باشد. در اين سفر احمد داوود اوغلو وزير خارجه تركيه وي را همراهي خواهد كرد . تعدادي از تجار و بازرگانان و نمايندگان پارلمان تركيه نيز گل را در سفر به تهران همراهي مي كنند . اين مقام آگاه افزود عبدالله گل قرار است به شهرهاي تبريز و اصفهان نيز سفر كند. روابط و همكاري هاي تركيه و ايران پس از به قدرت رسيدن حزب عدالت و توسعه در تركيه در سال 2002 به شدت افزايش يافته است . تركيه در سالهاي اخير به كانال ديپلماتيكي براي حل پرونده هسته اي ايران تبديل شده است . ايران يكي از مهمترين صادر كنندگان گاز طبيعي به تركيه به شمار مي رود . مبادلات تجاري ايران و تركيه تا پنج سال آينده به 30 ميليارد دلار خواهد رسيد و اين مسئله نشانگر عزم دو كشور براي گسترش همكاري هاي اقتصادي و تجاري خود است.

رئيس مركز تحقيقات ماهواره دانشگاه علم‌و‌صنعت خبر داد: اعلام زمان پرتاب ماهواره‌هاي دانشجويي؛ "نويد " سال90 "ظفر " 91.خبرگزاري فارس: بلندي گفت: ماهواره دانشجويي نويد نيمه اول سال 90 و ماهواره ظفر نيز تا سال 91 به فضا پرتاب مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911230450

پریشان وتناقض ووارونه گوئی مدل پاسدار گماشته احمدی نژاد که می خواهد با اعزام میمون به فضا بتواند فضا را تسخیر کند . اکنون در شراطی که دانشگاه به مسجد زنانه و مردانه و گورستان تبدیل شده است که با دستکاری دروس علوم انسانی یکه تاز آخوندهای حوزه علمیه شده است . اینگونه ادعای وارونه کردن نوعی رقابت و سبقت گرفتن از جوک و هذیان گوئی های ولی وقیح و عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.

حضور 50 ميليوني مردم در خيابان هاي ايران
ملت سنگ تمام گذاشت

http://www.kayhannews.ir/891123/3.htm#other301

گفته می شود به گنجشک گفتند که منار به فلان جایت برود که جواب داد آخه یک چیز بگو تا بگنجد . مگر امکان دارد که حضور ده ها یا 50 میلیون نفری را ده ها هزار نفر جا زد . در صورتی که با ضرب تبلیغات دروغین و وارونه گوئی کردن عکس ادعا انجام شده است . یعنی حضور ده ها هزار نفره ساندیس خوران به مناسبت سالگرد انقلاب 22 بهمن از سوی رسانه های خبری دروغ پرداز و مطبوعات وابسته همچون دروغ نامه ی کیهان اینگونه درشت نمائی یک کلاغ 40 کلاغ سابق ی 32 ساله دارد؟ برای همین ادعای کمدی حضور 50 میلیونی شده است و خبر گزاری های خارجی متهم به آمار کم گزارش دادن شده اند.

سرويس سياسي-جشن 32 سالگي انقلاب اسلامي ديروز در شرايطي در سراسر كشور برگزار شد كه يك بار ديگر حضور دهها ميليوني آحاد ملت نمايشي از اقتدار و وحدت ملي را رقم زد. بزرگداشت سي و دومين بهار آزادي در ايران اسلامي كه در بيش از 800 شهر و 4 هزار روستا در اقصي نقاط كشور برگزار شد به گونه اي بود كه هر چند برخي از رسانه هاي غربي سعي داشتند با كوچك جلوه دادن جمعيت دهها ميليوني مردم كشورمان حقيقت را قلب نمايند اما درياي خروشان و پرمواج ملت، اعتراف رسانه هاي خارجي را در پي داشت. از همين روي؛ اگرچه آسوشيتدپرس، فاكس نيوز، شينهوا، سي ان ان و... كوشيدند تا جمعيت دهها ميليون ايراني را هزاران يا نهايتا صدها هزاران نفر معرفي كنند، اما اين «انكار» مدت زيادي دوام نياورد و برخي رسانه هاي خارجي از جمله خبرگزاري آلمان و روزنامه آمريكايي بوستون گلاب، حضور گسترده ملت ايران در راهپيمايي سي و دومين سالگرد انقلاب اسلامي را با عنوان «ميليون ها» نفر بازتاب دادند.

اينجا دفتر مركزي حزب مشاركت است صداي ما را از لندن مي شنويد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891123/2.HTM#other207

اینهم آخر و عاقب پیروان خمینی که اوایل انقلاب علیه ی نیروهای فعال انقلبی و سیاسی همسو با توده ای ها و فرزند خوانده اش اکثریت در سرکوب و توطئه گری فعال بودند . سپس در دوم خرداد 76 قدرت را گرفتند و مدعی بودند که اصلاح طلب می باشند و خوش باورانه ادعا می کردتند که شرایط هر گز به قبل از دوم خرداد 76 باز نمی گردد و عاجز از درک طرح کودتا گران رقیب باشند تاکه بتوانند چنین روز ها و فضائی را پیش بینی کنند که اکنون یکی از منفور و پلیدین عناصر پاسداران که نماینده ی ویژه ولی وقیح نا مشر.وع در دروغ نامه ی کیهان می باشد این چنین علیه شان خوش رقصی و لغز خوانی کند و اینان باور کنند که رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی نا مش.وع هر گز اصلاح و تغییر پذیر شدنی نمی باشد.

اعضاي فراري سازمان مجاهدين(انقلاب) و حزب مشاركت پس از يك سال پنهانكاري و فريبكاري، اعتراف كردند كه از خارج كشور و تحت نام دو حزب غيرقانوني مذكور فعاليت مي كرده اند.عناصر مذكور در بيانيه اي اعلام كرده اند كه «شاخه برون مرزي سازمان مجاهدين انقلاب» را راه اندازي كردند و اين در حالي است كه نه سازمان ياد شده و نه حزب مشاركت، پس از آغاز اغتشاشات خياباني ديگر داراي شاخه درون مرزي نيستند. با اين حال طي يك سال و نيم گذشته و در حالي كه اعضاي مركزيت دو گروهك غيرقانوني مذكور در بازداشت به سر مي بردند يا اقدام به افشاگري عليه زد و بندهاي مشاركت و مجاهدين كرده بودند، بيانيه هاي راديكالي از خارج كشور در سايت ها منتشر مي شد كه صادركنندگان آن ادعا مي كردند در داخل حضور دارند و مشغول مبارزه چريكي هستند. كساني چون توفيقي، مزروعي، حقيقت جو، امير ارجمند(مشاور موسوي و مرتبط با سرويس هاي جاسوسي بيگانه) و... از جمله افراد حزبي يا ستادي فتنه هستند كه در كنار ده ها تن از روزنامه نگاران زنجيره اي به خارج كشور گريخته اند و از آنجا تلاش مي كنند «سازمان» فتنه را فعال و سرپا نشان بدهند. اين عده در خارج كشور در همكاري كامل با گروهك هاي نفاق قديمي تر قرار دارند.بي بي سي با اشاره به انتشار خبر «فعاليت شاخه برون مرزي سازمان مجاهدين»، از قول «يك فرد نزديك به اصلاح طلبان در خارج كشور كه نخواست نامش فاش شود»، نوشت: اعضاي اين گروه در چند كشور خارجي به سر مي برند و به زودي سخنگوي خود را معرفي مي كنند. پيش از اين از كساني چون رهنورد هم خواسته شده به خارج كشور برود.

یک ایرانی در مالزی به جرم قاچاق مواد مخدر اعدام می شود

تصور نمی رود که دیگر جای ابهامی باقی مانده باشد که نتایج ادعای 32 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین کردن به کجا ختم شده است و چگونه چپ و راست دست بلاند مافسیائی پاسداران در گیر مواد مخدر در آفریقا و اروپا رو می شود و محموله های ارسالی مواد مخدر همراه با سلاح قاچاق لو می رود و ضبط می شود . از سوی دیگر اعزام قاچاقچیان بین المللی اش نیز در جنوب شرق آسیا از جمله مالزی باز داشت می شوند که تا کنون برای تعدادی از اینان احکام اعدام و زندان صادر شده است

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری برناما، حکم اعدام حسین ن ز پس از آنکه قاضی دادگاه دلایل و دفاعیات متهم را قانع کننده ندانست صادر شده است.حسین ماه مارس 2010 (اسفندماه 1388) به همراه امید ل دیگر ایرانی که چندی پیش از زندان آزاد شده دستگیر شده است.حکم آزادی امید ماه گذشته به دلیل عدم اثبات جرم او در قاچاق مواد مخدر توسط همین دادگاه صادر شد.قاضی دادگاه علت مجرم شناختن متهم را عدم مطابقت دفاعیات او در روند بازجویی و نام بردن از اشخاصی که وجود آنها اثبات نشده عنوان کرد.