گزیده خبر های 28 بهمن - 89

جهت اطلاع

خوب وقتی شهر مذهبی معروف به خون و قیام قم دچار چنین سر نوشت شومی شده باشد که خبر از مرگ 96 مرگ مبتلا به ایدز گزارش شده است که محصول رایج بودن بازار صیغه بازی و مصرف مواد مخدر و جزو دسآورد خیرات و برکات سفر های پی در پی ولی وقیح نا مشروع به این شهر می باشد . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که در سایر شهر های بزرگ کشور چه خبر است؟ در صورتیکه چندین سال پیش ادعا می شدکه این بیماری ایذر محصول کشور های بی بند و بار غربی است و در حکومت روحانی و معنوی دینی رژیم فاشیستی مذهبی ایران با چنین بیماری بیگانه است.

مدير كل سازمان بهزيستي استان قم از فوت 96 قمي بر اثر ابتلا به بيماري ايدز خبر داد. به گزارش عصر ايران، دكتر ابراهيم حاجي مظفري در جلسه كارگروه فرهنگي اجتماعي كه در استانداري قم برگزار شد گفت: تا تاريخ 19بهمن ماه سال جاري 522 مورد افراد مبتلا به ايدز در قم به ثبت رسيده كه 45 نفر خانم و 477 نفر نيز از آقايان مبتلا به بيماري ايدز هستند كه سه فوتي در خانم‌ها و 93 فوتي نيز در آقايان رخ داده است كه به صورت كلي 18و چهاردهم درصد بيماران ايدزي قم فوت كرده‌اند. وي با اشاره به اينكه بيماري ايدز يك مدت مخفي را سپري مي‌كند اظهار داشت: از اين ميزان باقي مانده 98 نفر در فاز بيماري هستند و اين تعداد 89 آقا و مابقي خانم هستند. وي درخصوص حل مشكلات افراد مبتلا به ايدز اظهار داشت: نخست بايد وضع و شرايط را بپذيريم كه در چنين شرايط و موقعيتي قرار داريم و سپس به دنبال راهكار خدمات و درمان اين امر باشيم.

اینهم موردد یگری که گزارش شده است که بخشی دیگراز دستآورد حاکمان عوامفریب و دین فروش ایران است که بمدت 32 سال بموازات مبارزه با قاچاق چیان مواد مخدر و معتادین مبارزه با مشروب خوارگی هم کرده است که اکنون در صندوق عقب خود روی فو تبالیست ها مشروبات الکلی کشف شده است . البته که اینان مقصر نیستند ، بلکه عامل و مقصر اصلی رژیم بشدت ار تجاعی و خرافاتی و سرکوبگر و آزادی کش حاکم است که که به باند مافیائی پاسداران اجازه داده است تا بی شمار اسکله های غیر مجاز در بنادر جنوب کشور داشته باشند و شبانه روز مشغول تخلیه ی انواع و اقسام مواد مخدر و مشروبات الکلی باشند . سپس آزادانه در سراسر کشور حتی درون زندان ها آن را توزیع کنند.

* فوتباليست‌ها باز هم دسته گل به آب دادند! دو بازيكن فوتبال كه براي يكي از تيم‌هاي ليگ دسته اولي بازي مي‌كردند در شمال تهران خيابان دزاشيب دستگير شده‌اند. به گزارش آتي نيوز، در صندوق عقب خودرو هيونداي مدل بالاي اين دو بازيكن مشروبات الكلي وجود داشته است و گزارش اين دستگيري به ستاد منشور اخلاقي نيز ارسال شده تا مسئولان اخلاقي فوتبال براي اين دو بازيكن تصميم گيري كنند. مدير عامل باشگاه با ضمانت توانسته اين دو بازيكن را به طور موقت آزاد كند.

دستگيري 3111 قاچاقچي مواد مخدر در هرمزگان

http://www.jomhourieslami.com/1389/13891128/13891128_06_jomhori_islami_goonagoon_0010.html

گفته می شود وقتی پیش نماز باد رها کند پس نماز طوفان بر پا می کند. مشخص است وقتی رهبر ولی وقیح لحظه ای سنگر آتش دود و منقل را رها نمی کند و مواد مخدر فراوان و ارزان مکمل فقر و بیکاری شده باشد . می بایست چاشنی سیاست خفقان و ار عاب در جامعه چنین آمار دستگیری به جای ایجاد کار از یک استان ساحلی محروم گزارش شود.

رئيس پليس هرمزگان گفت: در سال ‌جاري 3 هزار و 111 قاچاقچي مواد مخدر در هرمزگان دستگير شدند.

اعدام دو قاچاقچي مواد مخدر در ساري

مگر زمان 32 سال زمان برای مبارزه با قاچاق چیان مواد مخدر و معتادین کافی نبوده است که پس از اجرای صدور بی شمار احکام اعدام و قطع اندام که نتیجه منتهی شده است ایران رتبه دار اول جهانی مصرف مواد مخدر شود. باید به این سیاست کثیف ضد انسانی با دو بار قربانیان پرورش یافتگان رژیم ضد بری کودتایی پایان داده شود . زیرا که هدف از پیگیری این سیاست ضد انسانی تحمیل کردن فضای اختنااق و رعب و وحشت در جامعه می باشد.

دادستان عمومي و انقلاب مركز مازندران از اعدام دو قاچاقچي مواد مخدر سحرگاه روز دوشنبه در محوطه زندان اين شهرستان خبر داد. به گزارش مهر حجت الاسلام اسدالله جعفري در گفتگو با خبرنگاران در ساري افزود: معدومين به اتهام خريد وفروش، حمل و نگهداري هشت كيلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع كراك و ترياك دستگير شده بودند. وي اظهارداشت: بعد از تحقيقات مقدماتي پرونده اين افراد در دادگاه انقلاب مركز استان رسيدگي و منجر به صدور حكم اعدام شد كه حكم صادره طي تشريفات قانوني روز دوشنبه در محوطه زندان ساري به مرحله اجرا در آمد. دادستان عمومي و انقلاب مركز استان با هشدار به كساني كه در اين راستا فعاليت مي‌كنند، گفت: قانونگذار براي خريد و فروش كراك به مقدار 30 گرم مجازات اعدام در نظر گرفته است. وي افزود: امروز اين قانون در دستگاه قضايي اجرا مي‌شود و اين افراد بدانند كه مجريان قانون در اين مرحله نيز به حكم قانون و بر اساس مطالبات مردم به وظايف قانوني خود عمل خواهند كرد جعفري با بيان اينكه در راستاي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر برنامه‌هايي در دستور كار ستاد پيشگيري و مقابله با جرايم خاص استان قرار دارد افزود: اين برنامه‌ها بر اساس تصميمات و مصوبات اين ستاد در سال 90 به اجرا در خواهد آمد. اين مقام قضايي با بيان اينكه در اصلاحيه قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب مجمع تشخيص مصلحت نظام، مواد مخدر صنعتي جزو مواد مخدر محسوب شده بيان داشت: بر اساس اين اصلاحيه مجازات حمل و نقل و توزيع ماده صنعتي شيشه در رديف مجازات كراك قرار گرفته است.

حكم شلاق 2 شرور دورود اجرا شد

این سیاست ضد انسانی هم مکمل و آن روی سکه ی خبر قبلی اعدام قاچاق چیان است زیرا که همان اهداف پلید خفقان و وحشت در جامعه را دنبال می نماید .

حكم 74 ضربه شلاق دو شرور كه مرتكب زورگيري و اخاذي شده بودند، در شهرستان دورود به اجرا گذاشته شد.رئيس دادگستري شهرستان دورود در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين دو فرد شرور به نام هاي «فروتن-ع» و «فرهاد-پ» به اتهام زورگيري و اخاذي از مردم، دستگير و تحويل مراجع قضايي شده بودند.«حسين رضا دلفان» افزود: بر همين اساس، اين دو فرد شرور توسط قاضي پرونده به تحمل 74 ضربه شلاق و حبس تعزيري محكوم شدند و احكام آنها نيز در راستاي برقراري عدالت و عبرت آموزي، در ميدان فرمانداري دورود و در حضور جمع كثيري از مردم شهرستان به اجرا گذاشته شد

بازداشت مدیران مسئول سایت های فرارو و آفتاب نیوز، به دلیل درج خبر صدور مجوز راهپیمایی ٢۵ بهمن

اینهم یک مور چوب و پیاز خوردن دیگر . زیرا که مخالفین سایت اینان را همچون برخی از سایت های حکومتی دیگر را هک کرده و خبر مجوز فراخوان در تظاهرات 25 بهمن رابازتاب دادند که اکنون مدیران این سایت ها در ارتباط با جنگ قدرت باندی و جناحی باز داشت شده اند.

جرس: در پی انتشار خبری در برخی سایت ها در بامداد دوشنبه ٢۵ بهمن ماه، مبنی بر "صدور مجوز تظاهرات برای راهپیمایی جنبش سبز به واسطه درخواست رئیس جمهور ترکیه"، مدیران مسوول دو سایت «فرارو» و «آفتاب نیوز»، همچنین مسولان فنی آنها بازداشت شدند.به گزارش منابع خبری جرس، غلامعلی دهقان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه که از حدود یک ماه ییش به عنوان مدیر مسئول سایت آفتاب معرفی شده و همچنین سلیمی، مسول فنی آن سایت بازداشت شدند.همزمان محمدحسین خوشوقت، مدیر مسول سایت فرارو و مدیرکل مطبوعاتی وزارت ارشاد در دوران اصلاحات نیز بازداشت شدند.این بازداشتها به دلیل انتشار خبر "دریافت مجوز راهییمایی جنبش سبز، به مساعدت عبدالله گل، رئیس جمهور ترکیه" صورت گرفته است، که برای اولین بار در آفتاب و فرارو منتشر شده بودند.گفتنی است بازداشت شدگان تاکید دارند سایتهایشان در آن زمان مورد حملات هکرها و هک واقع شده بود.لازم به ذکر است بامدا دوشنبه و چند ساعت قبل از آغاز تظاهراتِ حمایتیِ جنبش سبز از اعتراضات مردم منطقه، و درحالیکه شامگاه قبل از آن، وزارت کشور اعلام کرده بود که مجوز صادر نخواهد شد، برخی رسانه ها به درج خبری مبنی بر "صدور مجوز راهپیمایی سکوت" توسط وزارت کشور مبادرت کرده بودند، مبنی بر اینکه "وزارت کشور در پاسخ به در خواست عبدالله گل رئیس جمهور کشور ترکیه که هم اکنون در تهران به سر می برد، راهپیمایی سکوت امروز، ساعت سه ظهر، ٢۵ بهمن ماه را در صورت همکاری و مساعدت مردم مجاز و قانونی خوانده است. همچنین آمده بود "وزارت کشور در ادامه پیام با اشاره به اینکه «مبادا گرفتار وسوسه عوامل های بیگانه و منافق شوید» افزود، در صورت تخطی از قوانین کشور و ایجاد صدمات مادی و معنوی، تمامی مسئولیت ها بر گردن رهبران جنبش سبز خواهد بود".

در حاشيه سفر رئيس جمهور به بوشهر

مگر پاسدار گماشتهاحمدی نژاد برای رسیدگی به مشکلات مردم بوشهر و این استان سفر نکرده است؟ مگر سران فتنه حاکم می باشند که می بایست پاسخگو باشند و محاکمه و مجازات شوند .؟ مگر حضور معترضان در 25 بهمن با فریاد رسای مرگ بر دیکتاتور اخطار نکرد ند که باید این بساط مضحک وارونه گویی و عوامفریبی و آدرس غلط دادن جمع شود و کرکره اش پائین کشیده شود؟ چرا اکنون صور مسأله پاک شده است؟

¤جمعيت مستقر در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر با استقبال از رئيس جمهور با در دست داشتن پلاكاردهايي خواستار محاكمه سران فتنه از قوه قضائيه شدند.¤رئيس اتحاديه صيادان استان بوشهر با اشاره به لغو قانون بازنشستگي مشاغل سخت و زيان آور براي صيادان، از رئيس جمهور خواست تا در سفر خود به بوشهر، اين حق را بار ديگر به جامعه زحمتكش صيادي استان بدهد.¤طي مراسمي با حضور سرپرست وزارت راه و ترابري محور ارتباطي بوشهر-جزيره شيف به بهره برداري رسيد. به گفته مديركل راه و ترابري استان بوشهر براي اجراي اين محور ارتباطي 25 ميليارد ريال هزينه شده است.

قانع ژاله، برادر صانع، بدلیل افشای ماجرای جعل کارت بسیج برادرش دستگیر شد

مگر دستگاه تبلیغتی و اطلاعاتی و امنیتی رژیم ضد بشری سر کوب گر و وارونه گوی و تحریف گر که 32 سال اعتیاد مزمن به دروغ گویی و عوامفریبی و پر ونده سازی کردن و کتمان حقایق دارد آنگونه که بساادگی جای قاتل و مقتول را عوض می نماید ضمن رسوا شدگی ونخ نما شدن تاکتیک های خبر رسانی ضد انسانی اش باز هم از این ترفند وارونه گویی دست بر می دارد . چونکه گفته می شود توبه ی گرگ مرگ است.

جرس: بنا به گزارش منابع خبری، ساعاتی پس از آنکه قانع ژاله، برادرِ صانع، شهید جنبش سبز، در گفتگو با رسانه های بین المللی، ماجرای کارت بسیج ساخته شده برای برادرش را افشا کرد، ماموران امنیتی وی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند. گفتنی است با گذشت دو روز از شهادت صانع ژاله، دانشجوی سبز دانشگاه هنر در جریان حوادث ٢۵ بهمن ماه تهران و بعد از آنکه رسانه ها و نهادهای حکومتی، با ترفندی خاص او را بسیجی قلمداد کرده و شلیک گلوله به وی را نیز کار گروههای مخالف نظام ذکر نمودند، برادر این دانشجوی شهید، ماجرای کارت بسیج وی را افشا کرد و آنرا جعلی خواند. قانع ژاله در گفتگو با صدای آمریکا، با انكار بسیجی بودن برادر خود، گفت که پسر خاله شان كه یك مامور شناخته شده اطلاعات می باشد، صبح زود سه شنبه ٢۶ بهمن ماه، به خانه آنها می آید و درخواست عکس صانع را می کند و خانواده اش که هنوز از شهادت پسرشان خبر نداشته اند، به رسم فامیلی و بدون شک، عکس را به وی می دهند، تا اینکه عصر همان روز، همان تصویر صانع بر روی کارت بسیج در سایتهای وابسته به حکومت منتشر می شود . وی همچنین گفت که از سوی وزارت اطلاعات و سپاه مورد تهدید قرار گرفته است که در صورت درج خبری مبنی بر بسیجی نبودن صانع، او و برادرش دستگیر و اعدام می شوند.قانع ژاله همچنین گفته است كه برادرش از معترضینی بوده كه در دفاع از جنبش سبز و موسوی از مردم مصر غیورتر و متعصب تر بوده است .به گزارش ندای سبز آزادی، ماموران وزارت اطلاعات قانع ژاله را تحت فشار شدید قرار داده‌اند تا در روزهای آینده در مصاحبه با صدا و سیما جمهوری اسلامی گفته خود را تکذیب کند. هنوز از محل نگهداری این جوان بازداشتی، خبری در دست نمی باشد

دو روز پس از سرکوب وحشیانه تظاهرات مردم
خامنه ای : فشارها برای جلوگیری از الگو شدن جمهوری اسلامی است!

این نمایش مضحک پاک کرن صورت مسأله و آدرس غلط دادن خامنه ای هم خیلی خنده دار است . هم تداعی کننده ی داستان ملا و روستا و آدرس خانه ی کدخدا گرفتن می باشد. چونکه در تهران همین دو روز پیش فریاد مرگ نثارش کردند و گفتند پس ازمبارک و بن علی ، نوبت توست سید علی اما اکنون با پر رویی و فرافکنی از ایجاد موانع الگو شدن رژیم ترور و وحشت و جنایت و جهل و خون و خرافات برای منطقه لغز خوانی نموده است.

العربیه : علی خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی ایران گفت : " علت فشارها علیه جمهوری اسلامی جلوگیری از الگو شدن حركت عظیم ملت ایران است."وی روز چهارشنبه 16 – 2 – 2011 در دیدار با تعدادی از مردم تبریز گفت :" همه فشارها و تبلیغات برای این است كه حركت ملت ایران را متوقف كنند و موجب رویگردانی افكار عمومی منطقه و جهان از جمهوری اسلامی ایران شوند."او افزود :" برخلاف خواسته سلطه گران، ایران اسلامی روز به روز قویتر و پیشرفته تر شده است."این اظهارات دو روز پس از تظاهرات اخیر معترضان در تهران وچند شهر دیگر منتشر شده است.آیت الله خامنه ای چندین بار دشمنان خارجی را به تحریک مخالفان در ایران متهم کرده است اما معترضان ریشه مخالفت های خود را در سرکوب آزادی های مشروع و نقض قانون اساسی اعلام می کنند.او در بخش دیگری از سخنرانی خود به تحولات اخیر در تونس و مصر اشاره کرد ویکبار دیگر وقوع انقلاب در این دو کشورا را تحت تاثیر انقلاب سال 1979 ایران اعلام کرد.رهبرجمهوری اسلامی ایران گفت :" قضایای بسیار مهم مصر ناشی از حركت بیداری اسلامی و تحقیر سال های متمادی ملت فهیم، كهن و صاحب تمدن مصر است."وی همچنین آمریکا را به شانه خالی کردن از " حکومت های وابسته " متهم کرد وگفت :" هرگاه كه به سردمداران آنها نیاز نداشته باشند به آنها همچون محمدرضا پهلوی و بن علی بی محلی می كنند اما هنگام حضور مردم در صحنه، در مقابل عزم راسخ آنها، نمی توانند كاری از پیش ببرند."

آقاي موسوي! آيا واقعاً آشوب ما براي انقلاب و امام بود؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891128/2.htm#other207

بازهم سربازجو شریعتداری به کاهدان زده و با نگاه تصویری خود در آینه فرافکنی نموده است و خصلت خود و صفات همکاران و هم قطاران اراذ و اوباش را به معترضانآزادیخواه تظاهرات 25 بهن نسیبت داده است و سوز و خارش و عصبیت ناشی از فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنهای و اصل ولایت وقیح ونوبت رفتن سید علی را از موضع لمپنی و فحاشی و هتاکی و اتهام زنی شیوه ی بازجویی و شکنجه گری از مخلفان و وسوی و کروبی گرفته و تلافی کرده است.

كليدزنندگان اغتشاش در 25 بهمن با صدور بيانيه هاي متناقض و سردرگم، از اوباش و آشوبگران و وابستگان منافقين تشكر كردند. بيانيه موسوي در اين زمينه به قدري آشفته و پريشان بود كه حتي صداي اعتراض محافل رسانه اي ضدانقلاب را درآورد. او در بيانيه خود از «راهپيمايي شكوهمند ملت شريف ايران با شركت همه قشرهاي مردم سلحشور جامعه»!! تشكر كرده اما با آگاهي از تنگ شدن قافيه ادعا كرد بيگانگان و موج سواران بين المللي براي پي گرفتن مطامع خود تلاش كرده اند جنبش را به صهيونيسم و آمريكا و اذناب آنان منتسب كنند!اين بيانيه منافقانه در حالي صادر شده كه راه اندازي اغتشاش 25 بهمن پس از چند روز ارسال پالس توسط كساني چون رئيس جمهور و وزير خارجه و سخنگوي وزارت خارجه آمريكا و سخنگوي كاخ سفيد... مبني بر اين كه چرا حكومت ايران كه از حركت مصر حمايت مي كند به جنبش سبز اجازه راهپيمايي نمي دهد، توسط موسوي و كروبي كليد خورد.

خارج از دستور

این پاسدار کوثری قاتل و چماقدار که زوری و با تقلب وارد بازار مکاره شده است به جای پیگیری و پاسخگوی به مطالبات موکلین خود فقط مأمور است که چگونه پرونده ی رقبا را در این بازر مکاره بگشاید و برای شان پرونده سازی کند و تدید شان نماید

ارائه گزارش دستگاه هاي امنيتي از ابعاد فتنه 25 بهمنعضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت دستگاه هاي امنيتي و اطلاعاتي در نخستين جلسه كميته بررسي اتفاقات 25 بهمن، گزارشي از مسائل آشكار و پنهان فتنه ارائه كردند.محمد كوثري با بيان اين خبر افزود: نخستين جلسه اين كميته به رياست حجت الاسلام نكونام رئيس كميسيون اصل 90 و نواب رئيس چهار كميسيون، برگزار و ابعاد مختلف فتنه اخير، با حضور نمايندگان دستگاه هاي مربوط به مدت 4 ساعت بررسي شد.وي اضافه كرد: در اين جلسه همچنين پيشنهادهاي اعضاي اين كميته و نمايندگان دستگاه ها مطرح و مقرر شد در جلسات بعدي جمع بندي و به هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي ارائه شود. كوثري ادامه داد: جلسات بعدي اين كميته نيز به زودي برگزار مي شود و نتايج بررسي هاي خود را حداكثر تا هفته آينده به هيئت رئيسه مجلس ارائه مي كند.

اعتراض ها در ايران رئيس جمهوری ترکيه را در موضعی دشوار گذاشت

رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی بر خلاف تصورش که بر نامه ریزی کرده بود با کشاندن رئیس جمهور ترکیه به ایران و دادن باج کلان با انعقاد قرارداد ها می تواند از حالت انزوای منطثقه ای و جهانی بدر آید و آنتنی شود. ولی با حضوور معترضان روز 25بهمن درخیابان های تهران و شهرهای بزرگ دیگر هم چوب و هم پیاز رابا هم خورد نوش جان نمود . زیرا هم خبر تظاهرات 25 بهمن آنتنی و جهانی شد وعدم مشروعیت اش محرز و نمایان شد . هم موضع چند پهلوی رئیس جمهور ترکیه آبی برایش گرم نکرد.

صدای آمریکا: Today Zamanروزنامه انگليسی زبان ترکيه زير عنوان "اعتراض ها، گل را در جريان ديدار از ايران دروضعيتی دشوار گذاشت" می نويسد نخستين سفر رسمی عبدالله گل رئيس جمهوری ترکيه به ايران با تظاهراتی اعتراضی مصادف شد، که يک کشته و دهها مجروح بجا گذاشت، و آقای گل را برای اتخاذ موضعی که می توانست انتخاب کند در وضعيتی دشوار قرار داد.آقای گل که با محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری، آيت الله علی خامنه ای رهبر ارشد، و علی لاريجانی رئيس مجلس برای مذاکره در باره مناسبات دو کشورملاقات هائی داشت، روز دوشنبه گفت دولت ها در خاورميانه بايد به خواست های ملت هايشان گوش کنند، اما از هرگونه اشاره ای به ايران اجتناب ورزيد. او که در يک کنفرانس خبری مشترک با حضور آقای احمدی نژاد صحبت می کرد هنگامی که در باره شورش های اخير مردمی در تونس و مصر اظهار نظر می کرد گفت "وقتی رهبران و روسای کشورها به خواست های مردم توجه نمی کنند مردم خودشان برای تحقق بخشيدن به خواست هايشان وارد عمل می شوند".آقای گل آخر شب همان روز در جمع خبرنگاران ترک نيز از اظهار نظر مستقيم درباره تظاهراتی که در ايران به نشانه حمايت از اعتراض های مردمی در مصر و تونس برگزار شده بود خودداری کرد. اما وقتی خبرنگاران يادآور شدند که شبکه های تلفن موبيل و ارتباطات اينترنتی به سبب محدوديت هائی که مقامات ايرانی برای جلوگيری از گسترش تظاهرات وضع کرده اند قطع شده است آقای گل ضمن اينکه بنظر می رسيد از محدويت ها انتقاد می کند گفت "شبکه های تلفن موبيل را می توان قطع کرد اما تلويزيون ها همه چيز را نشان می دهند. بايد ازاقداماتی که مغايربا خواست مردم است اجتناب ورزيد".محدوديت های روز دوشنبه برهيات رسمی همراه آقای گل نيز اثر گذاشته بود و ارتباطات ضروری با وزارت امورخارجه ترکيه و دفتر آقای گل در آنکارا از طريق يک سرويس تلگرافی مستقر در سفارت ترکيه در تهران انجام می گرفت.ترکيه از اعتراض های مردمی در مصر، که حسنی مبارک رئيس جمهوری آن کشور را پس از سه دهه حکمرانی به استعفا واداشت حمايت کرده است، وايران نيزاين وقايع را به عنوان پيروزی مردم بر يک ديکتاتور مورد حمايت غرب تحسين می کند. اما مقامات ايران به اعتراض هائی که در داخل کشور خودشان می شود به عنوان يک توطئه غربی برای سرنگون سازی رژيم ايران می نگرند - ادعائی که توسط رهبران اپوزيسيون تکذيب شده است.روز سه شنبه قانونگذاران از قوه قضائيه خواستند برای رهبران اپوزيسيون بخاطر ناآرامی های پس از تظاهرات روز دوشنبه حکم مرگ صادر کند. عفو بين الملل، بريتانيا و آمريکا واکنش مقامات ايران به اعتراض ها را تقبيح و محکوم کرده اند.آقای گل همچنين از فساد و عدم نظارت به عنوان بعضی از مشکلات اصلی در رژيم های استبدادی ياد کرد. آقای گل با اين تاکيد که شورش های اخير در مصر و تونس از بی عدالتی های ناشی از فقدان نظارت مايه گرفته است به خبرنگاران گفت " بی عدالتی، فساد، عدم حسابرسی و جوابگوئی و سوء استفاده از منابع بزرگترين مشکلات رژيم های استبدادی است".

موج محكوميت خيانت هاي سران فتنه در ميان خواص فراگير شد
http://www.kayhannews.ir/891128/14.HTM#other1405

ذوق زدگی پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری از دو دوزه بازی و فرصت طلبی بر خی از خواص سکوت کرده همچون آخوندها نطق نوری و رفسنجانی و امامی کاشانی در صورتی که اینگونه خوش رقصی ها نه مشکلی از اینان حل نمی کند ونه گرهی از رژی مضد بشری و کوتایی در بحران و بن بست فرورفته می گشاید و نه خللی در عزم جزم معترضان فریاد گوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و مبارک ، بن علی ، نوبت وست سیدعلی ایجاد می کند.

سروس سياسي- حوادث تلخ روز 25 بهمن باعث شد بالاخره برخي از خواص ساكت سكوت خود را در مقابل جنايات سران فتنه بشكنند و اقدامات موسوي و كروبي را محكوم كنند.علي اكبر ناطق نوري يكي از اين افراد بود. وي ديروز گفت: «قوه قضائيه بايد بر اساس قانون و عدالت اسلامي با مسببين اين حادثه شرم آور برخورد قاطع كند». همچنين آيت الله امامي كاشاني هم پس از مدت ها سكوت خيانت هاي سران فتنه را محكوم كرد. وي روز سه شنبه گفت: «همان طور كه رهبري فرمودند سران فتنه، طراحان فتنه هستند و طراحان اصلي فتنه نيز ايالات متحده امريكا و برخي متحدانش مي باشند و كساني كه الان در ايران در راس اين فتنه قرار دارند خود نيز فريب خورده استكبار هستند». علاوه بر اين، هاشمي رفسنجاني هم قانون شكني هاي روز 25 بهمن را محكوم كرد.

حمله شدید دفتر هاشمی رفسنجانی به صدا و سیما برای پخش "مرگ بر هاشمی"

گزارش این خبر که متضاد گزارش خبری و ذوق زدگی پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری می باشد . زیرا که بیانگر هرج و مرج و بی قانونی همراه با جنگ قدرت از رأس تا ذیل رژیم ضد بشری کودتایی می باشد . چونکه وتی مرگ بر رئیس و مجمع مهم حکومتی از صدا و سیما پخش می شود . چگونه می شود پذیرفت که ایمن رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی مشروعیت داردونمی بایست طب فریاد تظاهر کنندگان 25 بهمن تییر کند؟

سایت هاشمی رفسنجانی : وقتی می توان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعترافاتی را که صراحتا رهبر معظم انقلاب نامشروع دانستند بی کسب تکلیف از ایشان پخش کرد و احساس تقصیر و گناه نکرد ؛ وقتی می توان بی اذن روسای ارشد این سازمان در مهم ترین برنامه های سیاسی پخش زنده آدم برد و آورد و آب هم از آب تکان نخورد ؛ وقتی می توان در صدا و سیما را برای اتهام زنی به اشخاص غایب دو لنگه باز کرد و بر دفاع غایبان سه قفله کرد ؛ وقتی می توان در همین صدا و سیما قبح مقدس پخش شعار « مرگ بر ولایت فقیه » و تقدس نمایش آتش زدن عکس امام راحل ( ره) را شکست ولی در عین حال با تمام توان از قبح پخش هر نوع شعاری علیه شخص رئیس جمهور و شخص بانی مکتب ایران حراست و صیانت کرد ؛ به راستی آیا انتظار اجابت یکی دیگر از آرزوهای دیرین صداو سیمای قطب زاده و بنی صدر را در پخش شعار مرگ بر هاشمی به صورت زنده و مسقیم باید جایی برای تعجب داشته باشد؟ شعاری که پخش آن هر چند هم آن آرزوی دیرین را برآورده کرد و هم ایام را به کام دل یاران اسلام ایرانی حاضر در واحد مرکزی خبر ولی به یقین قلب مبارک رهبر معظم انقلاب را اندوهگین ساخت . رو سفیدی اسلام ایرانی مبارکتان باد !

جوابيه مسئول دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به تهمت‌هاي نشريه 9 دي

http://www.jomhourieslami.com/1389/13891128/13891128_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0024.html

اینهم موردی دیگر از فاش شدن تناقض گوئی های خواص و جنگ قدرت و توطئه برای حذف کردن رفسنجانی که از سوی یک طلبه شاگرد آخوند متحجر انگلیسی مفت خور تئوری پرداز خشونت و دروغ مصباح یزدی دنبال شده است که وکیل الدوله ی بازار مکاره است که بوضوح زیرآب ذوق زدگی سر بازجوپاسدار حسین شریعتمداری زده شده است که خواص لبیک گوی ولی وقیح شده اند..

بخش خبري: مسئول دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در اطلاعيه‌اي اعلام كرد باتوجه به درج مطالب خلاف واقع كه تاكنون در نشريه‌هاي 9دي منتشر شده است، انتظار مي‌رفت مسئولان آن نشريه براساس قانون مطبوعات نسبت به جوابيه اين دفتر اقدام نمايند، اما متأسفانه اين هفته نامه مدعي اصولگرايي سعي كرده است با ايجاد شبهه در جاي جاي جوابيه، به شكل گزينشي اقدام نمايد. حميد رسايي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از جمله افراد نوظهور سياسي در كشور است كه با مواضع گفتاري و رفتاري تند مانند تحصن شبانه در مجلس شوراي اسلامي، جوياي شخصيتي است كه شهرتي فراتر از نمايندگي به دست آورد. هر چند حساسيت‌هاي او به حال و آينده انقلاب اسلامي در مقام نمايندگي مجلس و جانبداري از يك جريان خاص قابل قبول است، اما تندروي‌ها و تهمت‌هايش در بعضي از مسائل، در شأن يك روحاني نيست. او كه اخيراً مجوز انتشار هفته نامه‌اي با عنوان "9 دي" را گرفته، تقريباً در همه شماره‌هاي اين نشريه به ويژه در تاريخ 9/11/89 اكثريت مطالب خويش را به گونه‌اي تدوين كرده كه شك خصومت با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني براي هر خواننده‌اي تبديل به يقين مي‌شود. ورود دستپاچه آقاي رسايي به انتخاب هيأت رئيسه مجلس خبرگان رهبري و انتشار خبر جعلي تشكيل گروهي براي ابقاي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، از طنزهاي روزگار است، چرا كه همه مي‌دانند آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در 32 سال گذشته هميشه در عالي‌ترين سطوح تصميم سازي‌ها و تصميم گيري‌ها بوده و هميشه و در همه مسئوليت‌ها خود را سرباز انقلاب مي‌دانسته و مي‌داند و هيچ وقت دنبال پست و مقام نبوده و هميشه ديگران به سراغ او آمده‌اند. اين‌گونه مسئوليت ها، شايد براي افراد كم ظرفيتي مهم باشد كه يك ماه مانده به انتخابات، حاضرند با توسل به دروغ و تهمت، به 84 نفر از مجتهدين و خبرگان كشور توهين كنند. حتماً آقاي رسايي طرح رسانه‌هاي همسوي خود در مورد طرح رياست آيت‌الله مهدوي كني را هم توطئه طرفداران آيت‌الله هاشمي رفسنجاني مي‌داند كه بعضي از رسانه‌ها هر روز به عنوان خبري زنجيره‌اي اقدام به پوشش آن مي‌نمايند؟