گزیده خبر های 26 بهمن – 89 قسمت - 2
در پي تجمع غيرقانوني فتنه‌گران آمريكايي؛فرياد مرگ بر موسوي، كروبي و خاتمي در صحن علني مجلس طنين‌انداز شد.خبرگزاري فارس: نمايندگان مجلس با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا، موسوي، كروبي و خاتمي در صحن علني پارلمان تجمع غيرقانوني فتنه‌گران آمريكايي را محكوم كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911260048
این فریاد مرگ نثار یاران نزدیک خمینی شیاد که در بازار مکاره سر داده شده است که از سوی وکیل الدوله ها در بازار مکاره بوده است . نتیجه ی بهدر رفتن تبلیغات جنگ روانی سیستماتیک پس از کودتای 22 خرداد 88 است که تبلیغ می شد فاتحه ی فتنه گران خوانده شد . چونکه از سوی ساندیس خوران در 9 دی و 22 بهمن 88 از صحنه جاروب شدند . اما حضور تظاهرات چند نفره روز گذشته که خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس اینگونه ادعا کرده است منجر به سر دادن فریاد مرگ بر موسوی و خاتمی و کروبی در بازار مکاره شده است تا که جواب مطالبات تعویقی مردم این چنین داده شود . البته دراز کردن این 3 رهبر رقیب مغلوب برای نفی نارضایتی عمومی و شکستن کاسه ئ کوزه بر سر اینان است که بلی اینان عامل و مقصر تحریک گول خوردگان در صحنه ی تظاهرات هستند . به خصوص اینکه کلی برنامه ریزی برای چنین روزی شده بود . از جمله دعوت از رئیس جمهور ترکیه و هیأت همراه شده بود که به خبر حاشیه تبدیل شد . بر ای همین اکنون با این نمایش که بر جسته کردن عمق شکاف و اختلاف و تضاد می باشد پاک کردن صورت مسأله و نفی نارضایتی عمومی و جامعه در حال انفجار تلاش مذبوحانه شده تا حقایق وارونه جلوه داده شود.
بن بست فتنه گران در خیابان های تهران
http://www.fardanews.com/fa/news/137401
به نظر می رسد که در رقابت چفنگ و هذیان گوئی سایت متعلق به پاسدار قالیباف شهر دار تهران با خبر گزاری دروغ پرداز فارس کورس گذاشته است تا عقب نماند . اما به مدعی وارونه گوی باید گفت که آیا بن بست برای مخالفین است یا کودتا گران پاسدار و ولی وقیح که از وحشت حضور تظاهرات مسالمت آمیز البته با فریاد مرگ بر دیکتاتور گفتن وحشت دارند . آنچنان نه اینکه از ترس مجوز حضور به معترضین داده نشد ، بلکه با بسیج کردن گله های هار بسیجی و لباس شخصی ها وموتور سواران وساندیس خوران و پاسداران و بسیجیان و هجوم آوردن به معترضین و ضرب و شتم کردن شان بازهم بر روی شان گلوله شلیک شد و گلوله و اشک آور پرتاب گردید و دست به ضرب و شتم و باز داشت زده شد . بد تر اینکه کشتن و مجروح کردن تظاهر کنند گان هم به مخالفان نسبت داده شده است.
به نظر می رسد شکست بزرگ امروز برای فتنه گران داخلی و خارجی درس عبرتی باشد تا بدانند اهداف آنها فاصله عمیقی با مردمی دارد که پای انقلاب خود ایستاده اند.در حالی که از هفته پیش فتنه گران با حجم بی سابقه تبلیغات رسانه ای خود در اینترنت و شبکه های ماهواره ای برای کشاندن هواداران مجازی خود به خیابان ها تلاش می کردند اما عملا با بی اعتنایی آنها مواجه شدند و تنها موفق به تشکیل تجمعاتی پراکنده برای مدت زمانی اندک شدند. به گزارش «فردا»، این در حالی است که فتنه گران تمام آبرو و حیثیت نداشته خود را برای اغتشاش به کار گرفته بودند و حامیان خارجی آنها نیز تمام توان خود را در اختیار آنان قرار داده بودند. بنابراین گزارش معدود افرادی که با اشاره موسوی و کروبی به بهانه حمایت از مردم مصر به خیابان آمده بودند نه تنها هیچ شعاری در این خصوص سر ندادند بلکه اخبار رسیده حکایت از وابستگی سازمانی تعدادی از آنها به گروهک منافقین دارد تا جائیکه حتی برخی از آنها حامل تصاویر سرکرده منافقین بوده اند.اما از دیگر اتفاقات عجیب این روز تلاش عجیب برای کشاندن مردم به خیابان ها با هک نمودن سایت های خبری بود.در این خصوص سايتهای آفتاب نيوز و فرارو و جهان هك شدند و مهاجمان خبری دروغ با عنوان موافقت وزارت كشور در آنها منتشر کردند.از اتفاقات جالب این روز ابتکار جالب چند جوان تهرانی در تماس با شبکه بی بی سی و و پخش شعار علیه انگلیس در آن برنامه مستقیم آن شبکه بود.انتشار بیانیه قلابی از سوی یک تشکل دانشجویی نیز از اتفاقات عجیب امروز بود. این شکست به حدی برای فتنه گران سنگین بود که سعی کردند بابازپخش تصاویر حوادث خرداد و تیر سال88 ت این تصاویر را به امروز نسبت دهند.به نظر می رسد شکست بزرگ امروز برای فتنه گران داخلی و خارجی درس عبرتی باشد تا بدانند اهداف آنها فاصله عمیقی با مردمی دارد که پای انقلاب خود ایستاده اند
روایت فارس از وقایع عصر دوشنبه تهران
http://www.fardanews.com/fa/news/137408
خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بدون آنکه بگوید که چرا پاسداران بطور رسمی با لباس فرم در روز تظاهرات 25 بهمن حضور نیافتند چونکه هم وحشت از واکنش معترضانداشتند کهه سبب شود که به بد نام تر از آنچه هستند؟ هم اینکه با افزایش منفوریت نتوانند نقش ارتش مصر در شرایط خطیر و بحرانی را بر عهده بگیرند . بهر حل اکنون مدعی شده است که دلیل ضریب نا رضایتی بالا که حاصل عملکرد دولت مردان به خصوص در 5 ساله ی اخیر می باشد که ازهر فرصت و یا روزنه ای برای شان پیش آید بلافاصله با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای وارد صحنه می شوند . اکنون این مععرضین متهم به گول خوردگان شده اند که بازیچه ی کروبی و موسوی و سایت های اینترنتی وابسته به آمریکا و اسرائیل شده اند . البته بدون آنکه توضیح داده شود که طبق این ادعا برای چه به ریشه ی نارضایتی و آلت دست بودن آمریکا و اسرائیل و بازیچه ی موسوی و کروبی شدن ناراضیان گول خورده پرداخته نشده که چیست؟ چگونه است که از یک سو گفته شده اعتراض چند نفره است . از طرف دیگر اعتراف شده تعدادی از اعضا و حامیان کومله و مجاهدین و سلطنت طلبان و ... باز داشت شدند ؟ تا زه مگر برای اعتراض چند نفره نیاز به بسیج و آماده باش سرکوبگران نیروی انتظامی و لباس شخصی های دژخیم و موتور سوران وشلیک گاز اشک آور و تیر اندازی و کشتن و مجروح کردن و مجاهدین متهم کردن می باشد؟
شبکه های ماهواره ای سایت های اینترنتی وابسته به دولت انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی از چندین هفته قبل با دعوت عناصر بازیچه خود موسوی و کروبی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در کف خیابان در ساعت 15 امروز 25 بهمن شده بودند، این بار نیز چون گذشته ناکام از صحنه خارج شدند.فارس: در تجمع غیر قانونی عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه در برخی از خیابان های شهر تهران که با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هیچ شعاری در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد.خوشبختانه برخی از عناصر منافقین و برخی گروهک‌ها که در صدد سوء استفاده از این فضا بودند از سوی مردم دستگیر و تحویل نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی شدند.عده‌ای از آشوبگران برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و موجب ترافیک شدند برخی از آنها در حوالی میدان توحید حداکثر تلاش‌شان به آتش کشیدن سطل زباله و ایستگاه اتوبوس و در خیابان های فرعی بودند که با نفرت و اعتراض مردم روبه‌رو شدند.از آنجایی که این تجمعات چند نفره با ادعای حمایت از مردم مصر و تونس انجام شد هیچ شعاری در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد و حداکثر کاربرد آن ایجاد ترافیک و برهم زدن نظم و امنیت شهری بود که البته در بخش ترافیک مردم تهران به آن عادت داشتند.مردم که از اقدام آشوبگران به خشم آمده بودند مرتب علیه موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه شعار سر می‌دادند و میرحسین و کروبی را مورد لعن و نفرین قرار می‌دادند و خواستار دستگیری، محاکمه و اشد مجازات برای سران فتنه بازیخورده دشمن بودند.در جریان حوادث امروز تعدادی از عوامل گروهک‌های منحله و تروریستی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله و... که قصد خرابکاری داشتند قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شدند.
یک بسیجی شهید شد
این ادعای کمدی و وارونه گذشته از انتقام گرفتن از مجاهدثن و عریان کردن وحشت از مجاهدین می باشد که چنین نشان داده شده است . ازسوی دیگر گواه بر درماندگی عجز و نا توانی پاسداران کودتا گر و وزارت بد نام اطلاعات می باشد که از روی ناچاری و وحشت از قیام عمومی مردم ناراضی مجبور به ساختن اینگونه شو و سناریوی کمدی و وارونه شدند . البته مشابه شوی دستگیری قاتلان دانشمندان هسته ای است که ادعا شده بود در اسرائیل دوره ی آموزشی ترور دیده اند. در صورتیکه متهم صاحب مدال برنز ورزشی و حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد است که خواهان نابودی اسرائیل می باشد.
تیم تروریستی گروهک منافقین، روز گذشته و در حاشیه تجمعات پراکنده 25 بهمن تهران با شلیک مستقیم گلوله سه نفر از شهروندان را مجروح کردند.نسیم: در پی اقدام عصر دوشنبه تیم تروریستی منافقین در هدف قرار دادن سه نفر از شهروندان تهرانی، یک نفر از مجروحان حادثه که دارای سوابق بسیجی نیز می‌باشد، به شهادت رسید.تیم تروریستی گروهک منافقین، روز گذشته و در حاشیه تجمعات پراکنده 25 بهمن تهران با شلیک مستقیم گلوله سه نفر از شهروندان را مجروح کردند. یک نفر از مجروحان حادثه در اثر وخاومت وضعیت پزشکی به شهادت رسید. هم‌چنین یک تیم عملیاتی این گروهک تروریستی نیز دوشنبه‌ شب در یکی از مناطق غرب شهر تهران دستگیر شدند. پیگیری‌های «نسیم» در این رابطه ادامه دارد و به محض دست‌یابی اطلاعات بیشتر، آن را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.
صاعقه دو نفر را در زابل کشت
باهم سهیم مردم فقیر وتهی دست استان محروم بلوچستان مرگ از طریق صاعقه شده است . زیرا که در 32 سال گذشته جز اینکه روزانه از این استان خبر مرگ به شیوه های گونا گون مخابره شده است چیز بیشتری مخابره نشده که نصیب مردم این استان شده باشد.
اين حادثه در 30 کيلومتري جنوب روستاي "ايرفشان" از توابع شهرستان زابل به وقوع پيوسته است.ایسنا:‌ ستاد حوادث پيش‌بيني نشده‌ شهرستان زابل اعلام کرد: به‌دنبال بارندگي‌هاي شديد و وقوع صاعقه، دو مرزنشين در شهرستان زابل جان خود را از دست دادند.اين حادثه در 30 کيلومتري جنوب روستاي "ايرفشان" از توابع شهرستان زابل به وقوع پيوسته است.در چند روز گذشته بر اساس اعلام اداره كل هواشناسي سيستان و بلوچستان ميانگين بارندگي در شهرسان زابل 50 ميلي‌متر بوده است.شهرستان زابل در فاصله حدود 360 کيلومتري زاهدان، مرکز استان سيستان و بلوچستان واقع شده است
.