گفت وشنود دروغ نامه ی کیهان 16 بهمن 89

مبارك ! (گفت و شنود)

گفتم : خوب آرزو ئی که کرده این رمال

چه ایراد دار د؟ ، یااینکه چیست اشکال؟

گفت: آخه آشکارا سربازجوی بدنام لمپن حراف

به نامبارک بودن دهه زجر امسال ،کرده اعتراف

گفت: دهه فجر امسال حال و هواي ديگري دارد.
گفتم: فجر خاورميانه هم در سالروز فجر انقلاب اسلامي ما دميده است.
گفت: آمريكا و متحدانش باور نمي كردند كه 32 سال پس از انقلاب اسلامي در ايران، و بعد از آنهمه كينه توزي عليه انقلاب و صرف هزينه هاي هنگفت براي جلوگيري از گسترش آن، امروزه شاهد انقلاب هاي ديگري در خاورميانه باشند.
گفتم: انقلاب اسلامي مردم مصر، تونس، الجزاير، اردن، يمن و جرقه هاي اوليه آن در عربستان و...
گفت: حيوونكي ها، آمريكا و متحدانش چي فكر مي كردند، چي شد! دهه فجر امسال هزاران بار بيشتر از سال هاي پيش جاي تبريك دارد.
گفتم: ولي من آرزو مي كنم كه دهه فجر امسال «مبارك» نباشد!

گفت : سربازجو که مدام می گوید وارونه

با آویزان شدن به یک وسیله و بهونه

با خود زنی کردن،زده یک تیر دو نشان

بدجوری به رژیم سور زده این بدنام ونشان

گفتم : مگر این منفور ِ روانی زنجیری خل؟

چگونه بازبه خودش داده بی لام دسته گل؟

گفت : زیر پوشش فرصت طلبی ازمنطقه

از حسنی مبارک پاچه گرفته است و یقه

با فراموش کردن تنفر مردم ازدهه زجر

قیام مصر را وصل کرده به دهه ی فجر

با مرده ومفت خوری رسم وشیوه رژیم

در تظاهرات مصر ، رژیم را کرده سهیم

مدعی شده که در تونس و اردن و یمن

در الجزایر و عربستان، آمریکای دشمن

از رژیم بحران ز ده و فرورفته دربن بست

عجیب از رژیم ضد بشری خورده شکست؟

پیام داده به مناسبت دهه زجر امسال

آرزو کرده مبارک نباشداین دهه ،این دجال

گفتم : خوب آرزو ئی که کرده این رمال

چه ایراد دار د؟ ، یااینکه چیست اشکال؟

گفت: آخه آشکارا سربازجوی بدنام لمپن حراف

به نامبارک بودن دهه زجر امسال ،کرده اعتراف