گفت و شنو دروغ نامه ی 4 اسفند - 89

گفت و شنود ( فاميل)

گفت : این ادعا شده مثل آن یارو که مرده بود خرش

عده ای برای حال کردن و خندیدن پس از دریافت خبرش

رفتند خانه ی صاحب خر مرده تا تسلیت گویند به خر معدوم

یارو گفتم ممنون، نمی دانستم اینهمه فامیل داشت خرمحروم

یارو گفتم ممنون، نمی دانستم اینهمه فامیل داشت خرمحرگفت: يك سايت ضد انقلابي خطاب به ساير گروه هاي ضد انقلاب نوشته است؛ رفقا و دوستان! بايد بپذيريم كه در فراخوان 25 بهمن آبروريزي كرده ايم.
گفتم: حيوونكي راست ميگه... نگفته چرا؟!
گفت: نوشته در فراخوان 25 بهمن، مجاهدين(منافقين)، ماركسيست ها، سلطنت طلب ها، بهايي ها، اصلاح طلبان، كومه له، حزب دموكرات، توده اي ها و همه اپوزيسيون دعوت به راهپيمايي كرده بودند و غربي ها هم از آمريكا و اسرائيل گرفته تا انگليس و ايتاليا و فرانسه از ما حمايت مي كردند.
گفتم: خب! اينها رو كه همه مي دانند، تازه چي گفته؟!
گفت: نوشته؛ «نتيجه چه شد؟ آتش زدن چند تا سطل آشغال»! و اضافه كرده «آتش زدن چند تا سطل آشغال كه نياز به اينهمه لشكركشي نداشت»!
گفتم: يارو الاغش مرده بود، يك عده به خيال خودشان براي اين كه او را اذيت كنند به خانه اش رفتند و گفتند اومديم بهت تسليت بگيم! يارو گفت؛ از احساس نوعدوستي شما نسبت به متوفي! خيلي ممنونم! اما اصلا فكر نمي كردم كه الاغ مرحوم من اينهمه فاميل داشته باشه!

گفت : سربازجو ترسیده از تظاهرات 25 بهمن

علیه مخالفین و معترضین شده است دشمن

این مفنگی و معتاد زهوار در رفته شده تهمتن

علیه شان خوانده است غزل خر در چمن

گفتم : برای چه این روانی زنجیری ملعون؟

علیه مخالفین دوباره زده است شبیخون

گفت : چون در 25 بهمن زده شد فریاد

مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای زده شد داد

حال این مزدور پریشان گوی دهان گشاد

با فرافکنی و لمپنی از مخالفین کرده انتقاد

این مدعی زبون ترسیده، داده است تحلیل

مخالفین اعتراض کردند بدعوت آمریکا و اسرائیل

تعداد شان کم بود، آتش زدند چند سطل آشغال

نه تظاهرات مهم بود، نه لشکر کشی و جنجال

گفتم : اگر نفرات کم بودند ،این تظاهرات مهم نبود؟

چرا 1500 تن برده شد اوین، فعال شد دستگاه شنود؟

گفت : این ادعا شده مثل آن یارو که مرده بود خرش

عده ای برای حال کردن و خندیدن پس از دریافت خبرش

رفتند خانه ی صاحب خر مرده تا تسلیت گویند به خر معدوم

یارو گفتم ممنون، نمی دانستم اینهمه فامیل داشت خرمحروم