دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 21 بهمن ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " قاب نبنديد... انقلاب است هنوز "
" سئوال است چنین رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی که مهره های کار ساز و مهم خودی را حذف می کند . چگونه می تواند دوستدار مردم عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین ومصر و تونس و سایر ملت های منطقه باشد که برای شان اشک تمساح می ریزد و دایه ی مهربان تر مادر برای شان شده است؟ مهمتر اینکه می خواهد قاب خبر رسانی های جهانی را هم در 22 بهمن بشکند ودرب شان را بر بندد"
مشخص نیست در شرایطی که خبر گزاری های جهان بطور سیستماتیک اخبار تحولات و اعتراضات مردم مصر را بازتاب می دهند تا جائیکه خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس هم مجبور شده است که از تظاهر کنندگان مردم مصر در میدان التحریر گزارش دهد که خواست تظاهر کنندگان مصری حکومت مردمی بدون حکومت نظامی می باشد . چگونه قلم بر دستان همتای بر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس در دروغ نامه ی کیهان موفق به این کشف نا مرئی شده اند که محتوای قیام مردم مصر اسلامی است و آنهم الگو گرفته از مدل انقلاب اسلامی حاکم بر ایران می باشد که پس از کودتای 22 خرداد 88 میلیون ها نفر از مردم معترض و نا راضی ایرانی در توی خیابان ها سرا زیر شدند و در تظاهرات ضد حکومتی شر کت کردند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند . جالب اینکه این تظاهرات برای 8 ماه هم ادامه داشت . تا اینکه ارگان های گونا گون سر کوب گر با آتش گشودن و ترور تظاهر کنندگان و ضرب و شتم وحشیانه ی معترضان و باز داشت و شکنجه و اعتراف گیری کردن از اینان . سپس بی داد گاه های های نمایشی تلو یزیونی تشکیل و محاکمه ی فله ای 100 نفره بر پا کرد ند و احکام سنگین زندان و اعدام برای باز داشت شد گان صادر گردید . آنگاه با بسیج چماقداران و لباس شخصی های دژخیم و گرد آوری ساندیس خوران و تهدید کردن سران رقیب مغلوب و معترضان و منتقدان به محارب و عوامل دشمن بیگانه در 9 دی 88 و تحمیبل نمودن فضای حکومت نظامی از سوی پاسداران کودتا گر، توانستند بالاخره فضای انفجاری و اعتراضی جامعه کنترل نمایند . پس از آن پا سداران کودتاگر با حمایت ولی وقیح مجوز هیچگونه حضور به معترضان به صحنه را تا کنون نداده اند . بنابر این معلوم نیست که در چنین فضای خفقان و سانسور تحمیل و حاکم شده در ایران که وجود دارد . حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتائی چه گلی دیگر بر سر مردم ایران زده اند که قرار است عملکرد خمینی شیاد و جانشین وی ولی وقیح و پیروانش به منطقه به خصوص برای ملت مصر الگو شود . آری سئوال است مگر حاکمان رژیم ضد بشر با رهبر ولی وقیح نا مشروع دارای چه عملکرد مردمی و مثبتی در ایران می باشند که وقیحانه ادعا می کنند این عملکرد به منطقه صادر شده است و الگوی مبارزاتی ملت های منطقه علیه ی رهبران دیکتاتور شده است ؟ تازه هم قلم وهم لهجه و همکار سربازجو پاسدار حسین شریعمداری در یادداشت روز خود از موضع روباه ودمش شاهد بودن ، نقل قول از وزیر امور خارجه ی دولت فخیمه ی انگلیس دیوید اوئن یک سال قبل از انقلاب کرده و بعنوان سند رو کرده که "ايران يك قدرت منطقه اي است " سپس طلبکارانه انتقاد نموده است که چرا شبکه های خبر رسانی بی بی سی و صدای آمریکا و دویچله ی آلمان و تلویزیون فرانسه محتوی اسلامی قیام مردم مصر را منکر می شوند و آن را سانسور می کنند؟ در دنباله ی روضه و رجز خوانی های قلم بر دست و گریز به 1400 سال پیش زده است تا در پی متهم و محکوم کردن سران رقیب به فتنه گری در سال گذشته در ادامه با پیش کشیدن داستان نخ نما شده ی مانور تبلیغاتی و بازی با طلحه زیبر که شیوه ی بدر گفتن است تا دیوار بشوند. به سراغ رفسنجانی رفته و وی را در کنار رهبران رقیب مغلوب آبرو از دست داده کرده و متهم درازش کرده است که چرا در بیعت لبیک گوئی خود به ولی وقیح نامشروع پیمان شکنی کرده و این چنین به سمت اردوگاه مخالفان وی رفته و به آن پیوسته است :
" همين فتنه 88 مگر كم بركتي براي كشور و انقلاب داشت؟ جراحي غده سازمان يافته و عود كرده نفاق كه 52سال تمام در زواياي نظام ريشه دوانده و به هم پوشاني كامل با دشمنان رسيده بود، مگر موفقيت كوچكي بود؟ چرا او عاقبت به خير نشد و نظام امت- امامت را به چالشي انداخت كه آن چالش، زخمي عميق در تاريخ شد؟ پيمان شكست مردي كه با اصرار خويش دست بيعت به علي داده بود. غرور و عصبيت و جاه طلبي و امتيازخواهي، او را در برابر جبهه اي نرم كرد كه تا ديروز به درستي دشمنشان مي شمرد. زبير به اردوگاهي پيوست كه روزي با همانان بر سر رويارويي ايمان و كفر مي جنگيد و با كساني هم جبهه شد كه همين چند ماه پيش عليه اشرافيگري و تبعيض طلبي و باندبازي و زراندوزي آنها شوريده بود. آن روز كه سيف الاسلام به اردوگاه كفر و نفاق و اشرافيت پيوست، به اصرار، جامه دوستي اهل بيت را از تن به در آورده و سپر بلاي دشمنان قسم خورده اي چون مروان و وليد شده بود.او و طلحه رشته هاي 35-03 ساله را يكجا پنبه كردند. تمام آبرو و اعتبار 04ساله را يكجا جمع كردند و در برابر نگاه كنجكاو مردمان، به آتش كشيدند. چه دير به فكر افتادي جناب طلحه! تير مروان- دست يهوديه- كه بر پيكرت نشست و تاب از تو ستاند چه سود اگر مويه كني كه «خون هيچ بزرگي مانند من به هدر نريخت.»براي ملت ايران تلخ بود مشاهده بي وفايي و كژتابي آن چند رجل سياسي كه تمام نام و اعتبار خود را بدهكار انقلاب بودند اما آبروي خويش را هيزم آتش فتنه دشمن كردند. با اين همه ايران، كوفه روزگار امام علي و حسنين عليهم السلام نبود. و در گوش روزگار جاودانه شد طنين حماسه اي كه امت امام خامنه اي در 9دي و 22بهمن 88 سرود. به فضل خدا دور نيست روزي كه طنين سرود وفا و عاشقي، قاب و قالب صداي آمريكا و بي بي سي را بشكند. فردا كه سي وسومين فجر انقلاب بدمد، امواج خروشان انقلاب ماست كه قاب و قالب تنگ ابرسانسورچي ها را خواهد شكست. اين هنر نوين انقلاب ماست. اكنون گوشه اي از تصوير بي قاب و قالب شكن انقلاب ما در لبنان و فلسطين و مصر و اردن افتاده است. و جهان اندك اندك باور مي كند كه قاب VOA و BBC و CNN وSKY NEWS و FOX NEWS چه قدر تنگ است.رسانه هاي غرب قاب و كادر نبندند براي انقلاب ما... هنوز انقلاب است، انقلاب قاب و قالب شكن"
در خاتمه اینکه باز سئوال است در شرایطی که رژیم کودتائی فاشستی مذهبی تروریستی که در بحران و بن بست آنگونه فرو رفته است که گذشته از اینکه در انزوای منطقه ای و جهانی قرار دارد و با بحران تحریم و اهداف هسته ای واجه است . از طرف دیگر در داخل هم آنچنان سفت و سخت در گیر جنگ قدرت وحذف کردن رقبا و منتقدان می باشد که نه اینکه مسئولان سابق کشور که جزو پیروان نزدیک خمینی شیاد بودند تحمل نمی شوند و با طرح کودتا و تهدید و توهین و اهانت حذف شدند، بلکه آنچنان مورد ریشخند و تمسخر واقع می شوند که گذشته از مرغ عزا و عروسی بودن با مخاطب قرار دادن شان تبدیل به چماق علیه ی حامیان شان و منتقدان و ناراضیان شده اند . بطوری که سر باز جو پاسدار شکنجه گر وپرونده ساز حسین شریعتمداری برای شان دعا کرده تا زنده بمانند تا تنور ستون هذیان و چرند ومزخرف گوئی گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان همچنان داغ ب شد که بقول خودش دکه یا بازار جوک گفتن وی کرکره اش پائین کشیده نشود . از طرف دیگرز سپری شدن 32 سال از عمر ننگین این رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی اکنون به جای پاسخگوئی به مردم ایران که چرا مطالبات شان پرداخت نشده است . یقه ی رفسنجانی گرفته شده است که یکی از استوانه های اصلی انقلاب نامیده می شد . در صورتی که اکنون با وجود اینکه ویئیس دو مجمع می باشد که یکی ظاهراً نقش نظارتی با اعمال ولی وقیح دارد که می تواند وی را حتی کنار بگذارد. ولی نه زیرآب 40 سال سابقه ی مبارزاتی وی زده شده است . بلکه طرح توطئه عزلش از رئیس مجمع خبرگان در اجلاس ماه آینده طراحی شده است . حال سئوال است چنین رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی که با مهره های کار ساز و مهم خودی چنین می کند . چگونه می تواند دوستدار مردم عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین ومصر و تونس و سایر ملت های منطقه باشد که برای شان اشک تمساح می ریزد و دایه ی مهبان تر مادر برای شان شده است؟ مهمتر اینکه می خواهد قاب خبر رسانی های جهانی را در نمایش خیمه شب بازی 22 بهمن از طرق ساندیس خوران بشکند ودرب شان را بر بندد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891121/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 21 بهمن ماه سال 1389
قاب نبنديد... انقلاب است هنوز (يادداشت روز
)