دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 8اسفند ماه سال1389

نقدوبررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه کیهان "پاسخ به چند سؤال درباره تحولات منطقه "

"ادعاشده كه تحول بنيادين منطقه موجب تغییر در ساختارها و مناسبات داخلي و بين المللي اين رژيم ها خواهد شد . البته این تغییر ساختار حکومت های منطقه نه شامل حال حکومت متزلزل شده ی رژیم ضدبشری کودتایی نامشروع ایران نمی شود،بلکه موجب تقویت آرمان جهانی شدنش می شود.که باید گفت شتردر خواب بیند پنبه دانه، گهی لفلف خورد ،گه دانه دانه "

آنگونه فرافکنی همراه باوارونه گویی شده است که انگاری که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران از رأس تاذیل آن هیچگونه آلودگی به رشوه و فساد مالي و تبعیض ندارد و یک حکومت دمکراتیک مردمی است که هیچگونه سنخیتی با ديكتاتوري فاشیسیم مذهبی با هبر همکاره ولایت و قیح ندارد که بدترین نوع دیکتاتوری فاسدجهان است . آنچنان که قلم بردست غیر ایرانی یادداشت روز نویس ضرورتی نمی بیند نه اینکه سخنی ازفضای حاکم بر ایران بگوید ،بلکه موظف شده است تا که ازفسادمالی وحكومت هاي خودكامه منطقه به غرب قلم زنی یا لفازی کند و مدعی شود حکومت های منطقه چون وابسته به غرب و دیکتاتوری و غیردینی اند. پس لاجرم این چنین محکوم به فروپاشی اند

"اما از منظر ديگر موارد ياد شده با مقوله «عزت» ارتباط روشني دارد و به عبارت ديگر در رژيم هاي ياد شده آنچه مردم را به خيابان كشانده از بين رفتن عزت و كرامت آنان در عرصه هاي خارجي و داخلي و نيز در حوزه هاي ديني، فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي بوده است اين موارد همان مواردي است كه به پيدايي «انقلاب اسلامي» در ايران منجر شده است. اين «عزت خواهي» ارتباط كاملا روشن و مستقيمي با اسلام دارد"

در ادامه مدعی قلم بردست غیر ایرانی یادداشت روزنویس پس از سفسطه گری مدل آخوندهای حکومتی حوزوی مدعی شده است که انقلاب اسلامی درایران منجر شد تاکه پایگاه استرانژیک غرب در منطقه مورد آسیب واقع شود آنگونه که موقعیت حکومت های خودکامه وابسته به غرب در منطقه باتهدیدخطر جدی مواجه شده اند . بعلاوه دستآورد دیگر انقلاب اسلامی ایران شکست روس هادرافغانستان وپیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل درجنگ 3 3 روزه می باشد .همینطور نقش مستقیم پاسداران دریمن هم بخشی دیگرازدستآورد های دیپلماسی صدوربحران وارتجاع وتروریسم به برون مرزبوده است که ازسوی پاسداران همراه باارسال سلاح وپول و اعزام نیرو دنبال شد .زیرا که هدف ایجاد درگیری دراین کشور وناامن کردن شبه جزیره ی عربستان بود.همچنین حضور حضور پاسداران سپاه قدس درعراق که شرایط این حضور پس ازهمکاری بااشغال گران نظامی افغانستان وعراق فراهم شد که منطقه که منتهی به و نخست و زیر شدن نوری مالی دست نشانده شد. البته بدون هیچگونه اشاره ای به ادامه ی قیام های اعتراضی منطقه که اکنون به عراق سرایت کرده است .طوری که اکنون درشهرهای گوناگون عراق از سوی مردم ناراضی عراق مورد اعتراض شدیدواقع می شود اما ازسوی پاسداران وبسیجیان مزدور اعزام شده ازایران به عراق مورد تهاجم شلیک گلوله واقع و شهید ومجروح می شوند. بهرحال آشکارا اعتراف شده است که این رخدادهادر 32 سال گذشته جزو دستآوردهای سیاست صدور تروریسم وارتجاع به برون مرزحاکمان رژیم فاشستی مذهبی تروریستی ایران بوده است که توضیح وتشریح این دستآورد ها رااین قلم بردست یادداشت روز نویس چنین است :

"در ارتباط با تحولات انقلابي جهان عرب چند رخداد مهم و درس آموز وجود دارند كه بدون هيچ ترديدي در اين تحولات اثر جدي و تعيين كننده داشته اند. رخداد اول وقوع انقلاب «اسلامي» در ايران است كه منجر به غلبه مردم بر پايگاه استراتژيك غرب و از ميان برداشتن رژيمي خودكامه و مجهز به ارتشي نيرومند گرديد؛ رخداد دوم مقاومت افغان ها درمقابل ارتش سرخ شوروي در فاصله سالهاي 1357 تا 1366 بود. در اين ماجرا مردمي با حداقل امكانات بر يك ابرقدرت بي رحم غلبه كردند؛ رخداد سوم مقاومت لبنان در فاصله سالهاي 1361- زمان اشغال لبنان- تا 1385- جنگ 33روزه- و غلبه بر قدرت افسانه اي هوايي، دريايي و زميني رژيم صهيونيستي بود؛ رخداد چهارم مقاومت حوثي هاي يمن در فاصله سالهاي، 1382 تا 1388 عليه ائتلاف ضد اسلامي رژيم هاي يمن، عربستان، اردن و آمريكا بود. در اين دوران حوثي ها با حداقل امكانات، شش بار با نظاميان ائتلاف مزبور درگير شدند و در پايان بر سه استان صعده، عمران و حجه و 53 پايگاه نظامي رژيم سعودي در شمال يمن مسلط گرديدند و رخداد پنجم غلبه مردم عراق بر 300 هزار نيروي نظامي و امنيتي آمريكايي در فاصله سالهاي 18 تا 98 بود كه با هدف تسخير طولاني مدت به عراق آمده بودند. مردم عراق در شرايط اشغال كشورشان و عليرغم وجود اختلافات مذهبي و قبيله اي توانستند دولت دلخواه و دمكراتيك خود را به وجود آورند و قانون اساسي مناسب خويش را - عليرغم مخالفت اشغالگران - به تصويب برسانند"

همچنین مدعی قلم بر دست وارونه گوی بدون آنکه توضیح دهد که چرا درایران نه اینکه هیچگونه انتخابات آزادی وجود ندارد . زیرا که با وجودولی وقیح همکاره بالاتر از قانون که به هیچ مرجع ومقامی پاسخگوی نیست همینطور با بودن شورای نگهبان دست نشانده که نقش قلع وقمع کردن نامزدهای خیمه شب بازی های انتصاباتی تقلباتی زیر چتر انتخابات دارد .بااین وجود بازهم برای ادامه ی ننگین حکومت فاشیستی مذهبی دست به طرح کودتا زده شد.تاکه نه رقبا ازطریق تقلبات گسترده کنار زده شوند ، بلکه متهم به خیانت وجنایت جاسوسی می شوند که چرابه نتایج تقلبات اعتراض نمودند؟ بعلاوه چون رهبران رقبا بطورکامل تسلیم کودتاگران نشدند. ابتدا درحصر خانگی قرار گرفته سپس به خانه های امن منتقل شدند. ولی این مدعی قلم بردست غیر ایرانی شیادانه و ردانه مدافع بر گزاری انتخابات آزاد درکشور های منطقه همچون مصر و تونس شده که اینگونه نتیجه منجر به پیروزی اسلام گرایان حامی رژیم فاشیستی مذهبی تر.ریستی نامشروع حاکم بر ایران خواهد شد:

"در اين كشورها ماجرا تازه شروع شده و مردم ميدان را ترك نكرده اند. آنچه در چشم انداز ماجرا وجود دارد وقوع «تحول اساسي» در رژيم هاي ياد شده مي باشد. اين تحول اساسي چيست و چگونه واقع مي شود. بعنوان مثال اگر در مصر، رژيم فعلي - كه رياستي است - برود و رژيمي پارلماني - مجلس محور - روي كار بيايد و از سوي ديگر انتخابات واقعا آزاد برگزار شود، تحول اساسي به معناي انقلاب در ساختار نظام سياسي مصر اتفاق افتاده چرا كه ژريمي خودكامه رفته و رژيمي مردم محور روي كار آمده است. چنين رژيمي از نظر هويت نيز دگرگون خواهد شد چرا كه انتخابات آزاد قطعا به پيروزي قاطع اسلام گراها منجر مي شود و اسلام در محور و كانون قانون گذاري و اجرا قرار مي گيرد"

در خاتمه اینکه جای هیچگونه شکی نیست که حاکمان رژیم ضدبشری کودتایی نامشروع بشدت از تغییر و تحولات و رخدادهای منطقه دچار وحشت شده اند .به خصوص اینکه هم ترکش قیام های کشورهای منطقه به عراق سرایت نموده است . در صورتی که عراق نقش اساسی تدارکات پشت جبهه وخاکریز تهاجمی وتدافعی سیاست باج گیری و مذاکرات گفتگوی هسته ای باآمریکا برای حاکمان تهران دارد. هم اینکه عراق کانون استراتژیکی صدور سیاست تروریسم .وبحران و ارتجاع به منطقه می باشد . مهمتر اینکه تظاهرات ضدحکومتی 25 بهمن دیوار اختناق ترک برداشت و ضربه ی کاری برسیاست ارعاب و وحشت اجتماعی واردکرد .به ویژه اینکه رأس هرم رژیم ضدبشری کودتایی نامشروع بافریاد مرگ بر دیکتاتورموردحمله معترضین ایرانی واقع شد. به خصوص اینکه جشن 4 شنبه سوری در پیش روی می باشد. بنابراین این قلم بردست غیر ایرانی ازموضع ضعف قدرت نمایی کردن ادعای وارونه گویی کرده که مشخص است ازچه منظریانگاهی می باشد .چونکه مدعی شده رژيم ايالات متحده هيچ كنترلي بر تحولات جهان عرب ندارد .درصورتی كه گاهي وانمود مي كند كه سوار كار است، ولي اظهارنظرهاي ضد و نقيض مقامات اين كشور نشان مي دهد آمريكايي ها هرچند وقوع اين تحولات را پيش بيني مي كردند .ولی چون پيش بيني شان كار آساني نبود پس قادر نبودند برنامه اي براي مهار و يا منحرف كردن آن از پیش تنظيم نمايند .چرا كه اين انقلاب های منطقه ماهيت ضد غربي دارند و از اين رو به تناسب تحولات موضع مي گيرند و در نهایت نتیجه گیری کرده ترديدي در اين نيست كه انقلاب هاي جهان عرب و الگوگرفته ازرژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران و اسلامي است است و عاقبت منتهی به نتيجه مطلوب خود می شود.یعنی این كه این تحول بنيادين منطقه موجب تغییر در ساختارها و مناسبات داخلي و بين المللي اين رژيم ها آنگونه خواهد شد که این تغییر ساختار حکومت های منطقه نه شامل حال حکومت متزلزل شده ی رژیم ضدبشری کودتایی نامشروع ایران نمی شود،بلکه موجب تقویت آرمان جهانی شدنش می شود.که باید گفت شتردر خواب بیند پنبه دانه، گهی لفلف خورد ،گه دانه دانه.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/891208/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 8اسفند ماه سال1389

پاسخ به چند سؤال درباره تحولات منطقه (يادداشت روز)