گزیده خبر های 17 بهمن – 89 قسمت - 2

جهت اطلاع

تلاش مذبوحانه برای دست و پا کردن و یافتن یک مهره ی در میان اخوان السلمین مصر و نقل قول کردن از آن که اگر چنانچه ساختگی نباشد و واقعیت داشته باشد تا مقابل نظرات منفی و تنفر انگیز مداخاله گرایانه ی ولی وقیح در مصر قرر داده شود که نسبت به وقایع اخیر این کشور فرصت طلبانه فضولی نمود . زیرا که ولی وقیح در خطبه های فارسی و عربی خود در نماز جمعه بازار تهران سخنان مداخله گرانه در امور داخلی مصر مطرح کرد که هم مورد انتقاد وزیر امور خارجه ی مصر واقع شد . هم اخوان المسلین از آن فاصله گرفت و گفت که این تشکل تصمیم ندارد انقلاب اسلامی در مصر راه اندازد . اما اکنون برای خنثی کردن موج انتقادات این چنین خبر سازی شده است.

يك منبع نزديك به سخنگوي رسمي اخوان المسلمين در گفتگو با "نسيم"، ضمن تكذيب خبرپراكني برخي رسانه‌ها تأكيد كرد: بي ترديد اخوان المسلمين از حمايت معنوي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي از انتفاضه مردم مصر خرسند است. به گزارش تابناك، اين منبع نزديك به "عصام العريان" به خبرنگار "نسيم" گفت: جنبش اخوان المسلمين هنوز هيچ موضعگيري رسمي درباره خطبه‌هاي نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اتخاذ نكرده است. وي از اينكه خبر وب سايت انگليسي پايگاه اينترنتي اخوان المسلمين حامل ابعادي منفي يا در رد سخنان آيت‌الله خامنه‌اي باشد اظهار تعجب كرد. وي ادامه داد: اين جنبش از تمامي رهبران مسلمان و عربي كه با ملت مصر اعلام همبستگي كردند قدرداني مي‌كند. وي افزود: اخوان‌المسلمين موضوع موضعگيري درباره سخنان آيت‌الله خامنه‌اي را به زودي بررسي خواهند كرد

محاكمه اتباع آمريكايي متهم به جاسوسي از امروز آغاز مي شود

http://www.kayhannews.ir/891117/2.htm#other206

معرکه گیری پیرامون سناریوی سوخته و نخ نما شده ی ادا و اطواری ضد آمریکائی که در 13 آبان سال 58 شروع شد که هدف به سقوط کشانیدن دولت موقت بازرگان و حذف مخالفان و منتقدان از صحنه بود . اکنون ادامه ی آن از طریق ربودن و گروگان گرفتن با اتهام جاسوسی زدن دنبال می شود . البته تا کنون چندین بار به مناسبت روز های تاریخی همچون 13 آبان و 16 آذر اینگونه خبر محاکمه ی اینان بازتاب داده شد . زیرا که حاکمان رژیم فاشیستی تروریستی حاکم ایران پس از 32 سال بهانه ای برا ی سرکوب و خفقان و سانسور برای شان زیاد وجود ندارد تا که بتوانند یک جورائی با نمایش های خیمه شب بازی انحرافی زهر چشم گیری کنند بنابراین برای اینکه رقیب بازهم متهم و تحقیر شود و به ویژه مردم معترض ناراضی در 22 بهمن دست به حرکت اعتراضی ضد حکومتی نزنند و برای پاسخگوئی به اقدامات تحریم های هسته ای آمریکا این ترفند محاکمه ی نمایشی طراحی شده است .

سرويس سياسي -محاكمه سه تبعه آمريكايي به نام هاي شين بائر، جاشوافتل و سارا شورد كه متهم به ورود غيرقانوني به خاك كشورمان هستند از امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي آغاز مي شود..

حمايت سحابي از محمدرضا پهلوي (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891117/2.htm#other212

پاچه گیری از عزت الله سحابی که چرا فاش کرده است شاه همچون جانشین وی ولی وقیح و پاسداران کودتاگر خونخوار نبود و دست به سرکوب و کشتار مردم معترض عقب نشینی کرد و کوتاه آمد و اجازه کشتار به سرکوبگری عریان نداد که اکنون از سوی سرباز جو حسین شریعتمداری متهم به حامی رژیم گذشه شده و نهضت آزادی هم متهم به آمریکائی بودن شده است . همچنین به عباس میلانی هم پریده است که چرا اخطار کرده است اخوان السلمین هم می خواهد مصر را تبدیل به ایران دیگری در منطقه کند. چون عوامل رژیم با اخوان السلمین سابقه ی همکاری دارند.

يك عضو حلقه فسيل هاي نهضت آزادي صريحا به حمايت از شاه معدوم پرداخت و تلاش كرد وي را از اتهام جنايت عليه مردم تبرئه كند.عزت الله سحابي كه همزمان با ايام الله دهه فجر با ارگان حلقه صهيونيستي جرس گفت وگو مي كرد، جايي در ميانه مصاحبه ناگهان به ياد علائق قديمي اش افتاد و گفت: «شاه باز عمل مي كرد و رك و راست، ولي در عمل خيلي زود و در همان 17 شهريور كه اعتراضات اتفاق افتاد، متوجه خواست مردم شد و برگشت. گرچه دير بود ولي اهل خونريزي و كشتار نبود. منتقدين اين شيوه مانند ارتشبد اويسي اعتراض شان به شاه اين بود كه شاه خيلي زود كوتاه آمد و اگر اجازه مي داد ما مهار مي كرديم. شاه كوتاه آمد ولي حاكميت فعلي كوتاه نمي آيد».سحابي نگفته است كه اين سخن وي آيا جز ارادت قديمي نهضت آزادي به سلطنت و مقام شامخ همايوني، مستند ديگري هم دارد يا نه؟!گفتني است حضرت امام(ره) درباره نهضت آزادي فرموده بودند اگر مدتي ديگر بر سر كار بودند، ايران را به آمريكا تحويل مي دادند.عباس ميلاني نويسنده كتاب جانبدارانه معماي هويدا كه با موسسات نومحافظه كار در آمريكا همكاري مي كند، ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: احتمال سقوط رژيم مصر به سرعت سقوط رژيم پهلوي وجود دارد.مخالفان در مصر نبايد زير پرچم اسلامي و نيروهاي ايراني بروند. من فكر مي كنم اخوان المسلمين شباهت هاي زيادي به نيروهاي اسلامي در ايران دارد. برخي از نيروهاي مذهبي در انقلاب ايران، با اخوان المسلمين در ارتباط بودند. نواب صفوي كه يكي از شاكله هاي انقلاب ايران بود، با اخوان المسلمين و مهم ترين تئوريسين آن يعني سيدقطب در ارتباط بود و به مصر رفته بود. اخوان المسلمين شبكه دارند. انور سادات را همين ها كشتند.

آيت الله خاتمي: روح بيانات رهبري عزت و استقلال كشورهاي اسلامي است
http://www.kayhannews.ir/891117/2.htm#other207

آخوند فرصت طلبی که نقش تازی برای ولی وقیح علیه ی مخالفان و منتقدان داخلی و کشور های مخاف برون مرز دارد که منتظر ولی وقیح با سفارشات دیکته شده ی پشت پرده دارد تا که وی بر روی منبر رود و روضه و لغرخوانی تهدید آمیز از موضع رهبر خود خواند ام القرای جهان اسلام کند تا وی وارد صحنه شود و ضمن کیش دان بسوی مهره های منتقدان داخلی دست جنگ روانی تبلیغاتی بزند و با گرده بر زمین سائیدن گرد و خاک بر پا کند.

آيا شبكه پورزند احياء شده است؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891117/2.htm#other209

عجیب است که پس از 31 سال ادعای مبارزه با آمریکا کردن همچنین در آستانه ی 22 بهمن سالگرد انقلاب نمایش خیمه شب بازی محاکمه 3 شهروند ربوده شده و به گروگان گرفته شده ی آمریکائی هم گره به این مبارزه ی ضد آمریکائی خورده است . از سوی آن از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز اعتراف شده است که شبکه ی نفوذی هنر سینمائی وابسته به سیا در آمریکا در وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد دولت مدعی اصول گرای دهم فعال می باشد تا پوشالی بودن ادعای مبارزه با آمریکا این چنین فاش و عیان شود.

برخي از شواهد و قرائن اين ترديد را پيش مي آورد كه گويي شبكه اطلاعاتي- فرهنگي سازمان جاسوسي CIA كه شاخه اي از آن توسط «سيامك پورزند» در ايران اداره مي شد و با بازداشت و محكوميت وي در سال 1380 منهدم گشت، مجددا به فعاليت در عرصه هنر و سينما روي آورده است. پس از جشن سالانه «انجمن نويسندگان و منتقدان سينمايي ايران» كه در آن با حمايت مالي «شهرداري تهران» از كارگزاران فرهنگي «حزب رستاخيز» و اعضاء اين شبكه تجليل شد، اين بار در «نخستين جشن رسانه هاي سينمايي» كه با حضور مديركل «نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت ارشاد اسلامي» و مشاركت «حوزه هنري» برگزار شد، مجددا همين اتفاق رخ داد. «اميد روحاني» دبير سرويس هنري روزنامه «رستاخيز» در رژيم ستم شاهي كه پس از بازداشت پورزند يكي از متهمان اصلي اين پرونده امنيتي بود، در اين جشن جايزه گرفت و از وي به عنوان «پيشكسوت روزنامه نگاري و نقد سينمايي» تجليل شد! شب گذشته (جمعه) نيز در افتتاحيه بيست و نهمين «جشنواره فيلم فجر» مراسم «بزرگداشت» كيميايي توسط معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد!اين سلسله اتفاقات تكان دهنده و تجليل از عناصر تابلودار «حزب رستاخيز»، شبكه اطلاعاتي پورزند و هنرمندان مبتذل كه اكنون در جشن هاي به اصطلاح فرهنگي و هنري- آن هم در ايام الله دهه فجر- در حال تكرار است، روند نگران كننده اي را تداعي مي كند. اما پس از اتفاقات ياد شده، جمعه شب در مراسم افتتاحيه بيست و نهمين جشنواره بين المللي

آيت الله نوري همداني: پيروزي مردم مسلمان مصر وعده اي الهي است
http://www.kayhannews.ir/891117/3.HTM#other317

چگونه است که این وعده ی الهی به این آخوند فسیل حکومتی حامی ولی وقیح وحی شده است . البته ولی وقیح جانشین خمینی شیاد است که جنگ خانمان بر اندازانه ایران و عراق را نعمت الهی نامید

اهواز-خبرنگاركيهان:آيت الله نوري همداني گفت: ملت مصر با سلاح قدرت مند «الله اكبر» قيام خود را آغاز كردند و پايه هاي نظام سكولار و استبدادي را متزلزل و تضعيف كردند، لذا اين قيام بايد تا پيروزي ادامه پيدا كند و اين يك وعده الهي است.

نقدي : جلسات دوستانه بسيج با 4هزار نفر از به انحراف كشيده شدگان فتنه 88 برگزارشد

http://www.kayhannews.ir/891117/14.HTM#other1407

اعتراف صریح به نقش سرکوبگری بسیج که زائده ی پاسداران کودتا گران است . زیرا که پاسدار بسیجی عراقی نقدی اذعان کرده است که بسیج نه در سرکوبگری معترضان ناراضی بطور مستقیم دست داشته است ، بلکه در شکنجه و اعتراف گیر باز داشت شدگان تظاهرات ضد حکومتی سال گذشته در سیاه چال ها و تواب ساختن شان هم دخالت داشته اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اعلام كرد كه نيروهاي بسيجي با بيش از 4 هزار نفر از افراد به انحراف كشيده شده در جريان بعد از انتخابات سال گذشته جلسات دوستانه اي برگزار كرده است.