گزیده خبر های 29 بهمن - 89
شعارمرگ برمنافق حامیان احمدی نژاد درسخنرانی علی لاریجانی
در رژیم ضد بشری قرون وسطائی ملوک الطوایفی که هر کد خدا مستقل است و هر کاری که دلش می خواهد انجام می دهد چون گوشش به ارباب و خان بدهکار نیست . اکنون در جنگ قدرت شعله ور شده میان خان و کدا خدا ها با هم اوضاع آنگونه خرت و خر و بی در و پیکر شده است که خر صاحبش را نمی شناسد .آنگونه که خران جفتک زنان جل و پالان را بر زمین انداخته که نه بار کشی نمی کنند و سواری نمی دهند، بلکه برای اربابان شان عرعر کنان عربده کشی می کنند . البته داستان یکی و دو تا خر نیست ، بلکه همه خران و قاطران حکومتی چنین چموش و نا فرمان شده اند . زیرا که پش از نمایش مضحک شوی تهدید آمیز بازار مکاره که چوبداران این بازار مکاره ی مال فروشان فریاد مرگ بر خاتمی و کروبی و موسوی سر دادند و خواهان اعدام شان شدند. سپس مشابه همین صحنه در تجمع ساندیس خوران و لباس شخصی ها و نیرو های ارگان های سرکوبگر مردم نامیده شده در تجمع تشییع جنازه ربوده و مصادره شده ی دانشجوی دانشگاه هنر شهید صانع ژاله از سوی آخوند های جانی و قاتل و بدنام و منفور تکرار شد که همچون آخوند ها احمد خاتمی و حمید رسائی و پناهیان و شجونی و علی فلاحیان و روح الله حسینیان بودند . البته تجمع اعتراضی و هدایت شده جلوی درب خانه ی رفسنجانی و خاتمی در جماران نزدیک بیت رهبر ولی وقیح با فریاد مرگ نثارشان کردن نیز دنبال وانجام شد . اکنون نیز گزارش شده است که در سفراستاندار پاسدار علی لاریجانی انگلیسی به شهر جهرم فارس نه اینکه وی همراهی نکرده است . بلکه موقع سخنرانی وی در این شهرفریاد مرگ بر منافق برای لاریجانی با حمایت از پاسدار گماشته احمدی نژاد و استاندار فارس سرداده شد. آیا هنوز شکی وجود دارد که این رژیم ضدبشری و کودتایی ضد مردم آنچنان نا مشروع است که در روز روشن شلیک به سوی تظاهر کنندگان در 25 بهمن در تهران می کند که دو تن را شهید و تعداد نا معلومی را مجروع نمود و بیشماران رابازداشت کرد . آنگاه هویت و جسد شهدا را ربود و هویت دروغین و جعلی برای شان ساخت و دست به مرده خوری بر گزاری مراسم تشییح جنازه زد . حتی برادریکی از شهدا را دستگیر وزندانی کرده است که چرا روشنگری کرده است که صانع ژاله بسیجی نبوده است . از سوی دیگردر این معرکه گیری رهبران رقیب متهم به جاسوس بیگانگان شدند و با فر یاد مرگ برای شان حکم اعدام علنی صادر شد . از طرف دیگر باند غلب مافیائی سخت درگیر جنگ قدرت با هم دیگر می باشند . بلی آیا بازهم این رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی اعتبار دارد و نمی بایست تلاش همه جانبه نمود تابا حکومت دمکراتیک تغییر کند؟
آینده : استاندار فارس لاریجانی را در سفر به جهرم همراهی نكرد.به گزارش خبرنگار "آینده" روح الله احمدزاده در سفر لاریجانی به جهرم برای سخنرانی در همایش جهرم و انقلاب اسلامی رئیس مجلس وی راهمراهی نكرد و به جای خود دهقانان معاون سیاسی امنیتی فرستاد تا شاید برای اولین بار سفر لاریجانی بدون حضور استاندار صورت گیرد.در حین سخنرانی لاریجانی برخی افراد كه از مكانی دیگر دراین همایش حضور داشتند، شعار مرگ بر منافق سر دادند و در هنگام خروج لاریجانی این عده معدود، شعارهایی در حمایت از احمدی نژاد و استاندار فارس سردادند كه با تعجب مهمانان و همراهان لاریجانی مواجه شده بود.لازم به ذكر است لاریجانی در حین سخنان خود از برخی افراد كه برای تخریب افراد و چهره های سیاسی برنامه ریزی می كنند و پول در این راه خرج می كنند انتقاد كرد و افزود این راه خدمت كردن در نظام اسلامی مدنظر رهبری نیست.
فراخوان مراسم هفتم جان باختگان ۲۵ بهمن در تهران و شهرستان
مشخص است که تحولات شتبدار و رو به گسترش منطقه و حضور تظاهر کنندگان 25 بهمن که نه دیوار اختناق رعب و وحشت در هم کوبیده شد که ناشی از تحمیل کردن جو پلیسی امنیتی بود که نه شکست، بلکه از آن عبور کرد و بس فراتر فت . طوری که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سراده شد که چاشنی و مکمل آن فریاد شعار مبارک ، بن علی ، نوبت توست سید علی طنین اندازشد که نه نسبت به شعارهای گذشته توهم زدایی کامل شد. چونکه بطور مستثقیم عمود خیمه و رأس نظام پوسیده در حال فرو پاشی مورد خطاب و حمله واقع شد . مهمتر اینکه زیرآب فضای خفقان و ارعا ب وترس حاکم شده زده شد که پس از 22 خرداد 88 با سرکوب ادامه دار وحشیانه بوجود آمده بود . حضور غیر مترقبه تظاهراکنندگان روز 25 بهمن آنچنان بود که خواب خوش برای کودتاگران سرکوبگر همه چیز تمام شد. طوریکه تبدیل به کابوس مرگ و وحشت برای حاکمان ضد بشر سنگر گرفته در کاخ خای شیشه ای شده است . بنابراین روز 25 بهمن موجب نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران علیه ی دیکتاتور و برای آزاادی و دمکراسی شده است . بهمین دلیل این فراخوان مراسم هفتم جانباختگان در تهران و شهرستان ها بجا و مهم می باشد.
کلمه : شورای هماهنگی راه سبز امید باصدور بیانیه ای از مردم ایران دعوت کرد روز یکشنبه، اول اسفندماه، به منظور هفتمین روز شهادت دو شهید تظاهرات ۲۵ بهمن و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سایر شهدای جنبش سبز،در تجمع های تهران و شهرستان شرکت کنند.متن کامل بیانیه،شورای هماهنگی راه سبز امید به این شرح است:با عرض تسلیت به مناسبت شهادت دو تن از جوانان مظلوم این مرز و بوم درتظاهرات ۲۵ بهمن و با گرامیداشت خاطره دهها شهید جنبش سبز، از ملت بزرگوار ایران دعوت می شود تا در تجمعات بزرگداشت هفتمین روز شهادت این عزیزان که روز یکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می شود، حضور به هم رسانند.این حضور پرشکوه در آستانه میلاد مسعود پیامبر رحمت حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق (ع)، علاوه بر حمایت قاطع از مواضع رهبران جنبش آقایان میر حسین موسوی و مهدی کروبی برای ادامه راه دشوار آزادی و کرامت انسان، نشانه اعلام همبستگی با هموطنان کرد در پاسداشت خون این دو عزیز ایرانی شیعه و سنی است که به پای مبارزه با استبداد دینی بر زمین ریخت.شورای هماهنگی راه سبز امید۲۸ بهمن
پیام جدید کروبی : شجاعت داشته باشید ما را محاکمه علنی کنید
کروبی به خوبی می داند که اگر تا کنون دستگیر نشده است بدلیل این است که تسلیم خواست تمام عیار کودتاگران و ولی وقیح نشده است و اگر چنانچه مقابل فشار ها یشان ضعف نشان دهد نام و نشان را از دست خواهد داد یا بقول معروف چوب و پیاز را با هم می خورد. به خصوص اینکه اکنون بدلایل خاص فشار های داخلی و منطقه و جهانی بر روی کودتاگر بسیار زیاد است آنگونه که مجبورند همچون سگ خوابیده فقط پارس کنند تا که خطر را از خودش دفع نمایند.
سحام نیوز: مجتبی واحدی مشاور مهدی کروبی اعلام کرد به عنوان مشاور آقای کروبی پیام مستقیم ایشان را که چند دقیقه پیش با سختی بسیار توانستم از ایشان بگیرم، به اطلاع کسانی که این صحبت را می‌شوند می‌رسانم.در این پیام آقای کروبی قبل از هرچیز از همسایگان و اهالی صبور محل که دیشب بار دیگر تا حدود ساعت نیمه شب، ناچار شدند شعارهای رکیکِ «لات»های حکومت را بشنوند، عذرخواهی کرد.متن منتشر شده در صفحه فیس بوک محتبی واحدی به شرح زید است:دقایقی پیش با سختی فراوان با شیخ شجاع وافتخار آفرین ، صحبت کردم . برای من که بیست ونه سال است با شیخ در ارتباط هستم تعجبی نداشت که روحیه او با زمانی که رئیس مجلس بود هیچ فرقی نکرده و حتی استوار تر از آن ایام ، بر سر عهد خود با ملت ایستاده است.او از من خواست پیامش را به مردم ایران وهمه آزادگان جهان برسانم.یک-آقای کروبی قبل از هرچیز از من خواست که از همسایگان و اهالی صبور محل که دیشب بار دیگر تا حدود ساعت نیمه شب ، ناچار شدند شعارهای رکیکِ « لات » های حکومت را بشنوند عذرخواهی کرد.دو ـ کروبی بار دیگر آمادگی خود را برای محاکمه در یک دادگاه علنی اعلام وخطاب به سران حکومت گفت :« اگر غیرت و شجاعت دارید لااقل مانند حکومت شاه رفتار کنید که ا گر مبارزانی مانند طالقانی ، گلسرخی ، بخارایی و دهها مبارز با اندیشه های متفاوت به بند می کشید اجازه انتشار محاکمات آنها در رسانه ها را می داد.کروبی گفت تکلیف صدا وسیمایِ دروغ پرداز مشخص است اما اگر حاکمیت ، شجاعت و غیرت دارد فوراً دادگاه علنی برای من تشکیل دهد وبه رسانه های مکتوب ومجازی در داخل کشور اجازه دهد دفاعیات واسناد من را منتشر نمایندسه ـ کروبی پیامی هم برای آقایان قالیباف ، ناطق نوری و حسن روحانی داشت او با اشاره به اینکه شکستن هم زمان سکوت این سه نفر وبرخی ظرایف موجود در اظهار نظر آنها و نیز هم زمانی آن با اطلاعیه دستوری هیئت رئیسه خبرگان هر نوع تردید در خصوص الزام آقایان به اظهار نظر را برطرف می کند از این سه نفر خواست با صدور اطلاعیه ای، محاکمه علنی او واجازه انتشار دفاعیاتش در رسانه ها را نیز خواستار شوند.چهار – کروبی از برخی شیرهای کاغذی حکومتی خواست اگر شجاعت وغیرت دارند او را به صورت علنی محاکمه کنند تا او در یک دادگاه علنی نشان دهد براندازان اصلی چه کسانی هستند .به گفته کروبی ، بر اندازی قبلا توسط بخش هایی از حاکمیت انجام شده و آنچه امروز در کشور جاکم است نه جمهوری است ونه اسلامی . یعنی جمهوری اسلامی توسط میراث خواران حکومتی ، سر نگون شده است.