گزیده خبر های 5 اسفند - 89

خارج از دستور
http://www.kayhannews.ir/891205/14.HTM#other1406


درخواست تسريع محاكمه فائزه هاشمي و زهرا رهنورد از دستگاه قضا

جالب است که در شرایطی از سوی مترسک های بازار مکاره فراکسیون زنان برای زهرا رهنورد همسر موسوی و فائزه رفسنجانی درخواست تسریع در محاکمه کرد ه اند که اتهام شان همکاری با سران فتنه یا متهمان جاسوسان آمریکا یی می باشد . در صورتیکه دو عضو این فراکسیون دکوری بازار مکاره که حامی دولت نا مشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند عازم نیویورک یا سر زمین شطان بزرگ یا دشمن بیگانه می باشند؟! بالاخره ادعا ها و فریاد های مرگ بر آمریکا واقعیت دارد . یا نه زد و بندهای پشت پرده این چنینی واقعیت دارد؟ !

رئيس فراكسيون زنان مجلس گفت اين فراكسيو ن از قوه قضائيه مي خواهد در محاكمه زهرا رهنورد و فائزه هاشمي تسريع كند.
طيبه صفايي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور فائزه هاشمي در فتنه هاي اخير گفت: فراكسيون زنان خواستار تسريع در محاكمه فائزه هاشمي و زهرا رهنورد شدند چرا كه آنها در جريان فتنه هاي اخير بلندگوي آمريكا و اسرائيل بوده و منجر به شهادت دو تن از جوانان كشور شدند.وي با اشاره به حضور فرزندان برخي خواص در فتنه 88 از آزاد كردن اين افراد بلافاصله بعد از دستگيري انتقاد كرده و اظهار داشت: از دستگاه هاي ذيربط انتظار مي رود با رويكرد عدالت محور با اغتشاشگران برخورد كرده و بعلت نسبت آنها با برخي خواص، آنها را از محاكمه و دستگيري معاف نكنند چرا كه لزوم برخورد جدي با اين افراد در جامعه احساس مي شود.عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به اينكه محاكمه سران فتنه از مطالبات مردم و نمايندگان ملت است افزود: دستگاه قضا بايد هرچه سريعتر به محاكمه اغتشاشگران بپردازد و در اين ميان پرونده فائزه هاشمي و زهرا رهنورد هم بايد بعنوان سران فتنه مورد بررسي قرار گرفته و با آنها برخورد جدي صورت گيرد.سفر دو نماينده مجلس شوراي اسلامي به نيويورك:آجرلو و آليا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به منظور شركت در اجلاس اتحاديه بين المجالس وارد نيويورك شدندفاطمه آجرلو» و «فاطمه آليا» دو تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بعدازظهر سه شنبه به وقت محلي براي شركت در اجلاس اتحاديه بين المجالس وارد نيويورك شدند و مورد استقبال محمد خزاعي سفير و نماينده دائم كشورمان در سازمان ملل متحد قرار گرفتند.در نشست اتحاديه بين المجالس در نيويورك، نمايندگان كشورهاي مختلف اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته در پارلمان هاي كشورشان در زمينه ارتقاي وضعيت زنان، دستيابي آنها به آموزش، فناوري و تكنولوژي و اشتغالزايي مناسب جهت زنان را تشريح خواهند كرد.همزمان با نشست اتحاديه بين المجالس، پنجاه وپنجمين اجلاس كميسيون مقام زن وابسته به شوراي اقتصادي، اجتماعي سازمان ملل متحد (اكوسوك) نيز شروع به كار مي كند و موضوعات مربوط به زنان از جمله موانع و مشكلات آنها در امر آموزش، علوم و فناوري را مورد بررسي قرار مي دهد.نمايندگان مجلس شوراي اسلامي همچنين در مراسم آغاز فعاليت رسمي نهاد زنان سازمان ملل متحد (UN WOMAN) شركت خواهند كرد.خانم باشلت رئيس جمهور سابق شيلي اخيرا از سوي بان كي مون دبيركل سازمان ملل متحد به عنوان معاون دبيركل و رئيس نهاد زنان اين سازمان تعيين شده است.

حجت الاسلام رازيني اعلام كرد نياز قوه قضائيه به بودجه براي امحاي 160 ميليون پرونده راكد
http://www.kayhannews.ir/891205/15.htm#other1506

توجه داشته رژیم ضد بشری که اکنون چنین اعتراف از سوی آخوند آدم کش حرفه ای شده است که یک مجرم جنایت علیه ی بشریت است . زیرا که نقش مستقیم در جنایت ضد بشری قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 دارد . جالب است که خود زنی زمانی انجام شده که حاکمان رژیم ضد بشری داعیه ی کمدی مردمی دارند که از 86% حمایت مردم ایران بر خور دار می باشند . سئوال است که پس برای چه بیش از دو نیم برابر جمعیت کشور پرونده تشکیل شده است که اکنون برای امحاء کردنش نیاز به بودجه می باشد؟

معاون حقوقي و برنامه ريزي قوه قضائيه براي امحاء بيش از 160 ميليون پرونده قضايي خواستار اختصاص بودجه شد.حجت الاسلام علي رازيني در نشست كارشناسان حوزه برنامه ريزي دادگستري هاي سراسر كشور از وجود 160 ميليون پرونده قضايي راكد به عنوان يكي از مشكلات اين قوه تاكيد كرد: براي امحاي اين پرونده هاي قضايي به بودجه نيازمنديم.وي با اشاره به اهميت برنامه ريزي در رشد و تعالي كشور گفت: يكي از بركات دوره رهبري حضرت آيت الله خامنه اي توجه ايشان به موضوع برنامه ريزي بود به نحوي كه تمامي دستگاه هاي قوا را به اين سمت سوق دادند.معاون قوه قضائيه با بيان اينكه ارتقاء بخش برنامه ريزي قوه به اداره كل تدوين و برنامه ريزي قوه قضائيه يكي از مهمترين اقدامات در دوران رياست آيت الله آملي لاريجاني بوده است، گفت: به عنوان مثال يكي از مهمترين مشكلات دستگاه قضا بايگاني راكد است كه در سال جاري موفق شديم 15 ميليون پرونده را پس از ثبت در رايانه امحا كنيم اما اگر بودجه لازم باشد تا شهريور سال 1390 مي توانيم بيش از 160 ميليون پرونده راكد ديگر را پس از ثبت رايانه اي امحا كنيم كه با اين اقدام، چندين هزار متر مربع فضاي اشغال شده در دادگستري ها و دستگاه قضا آزاد مي شوند.

تایید خبر شهادت امیرحسین تهرانچی در روز 25 بهمن

رژیم جنایتکار آدمکش که هم می کشد وهم جسد دزدی می کند و هم هویت قلابی و اهانت آمیز بسیجی برای قربانیان می سازد . مهمتر اینکه مخالفان را متهم به ترور می کند . اما اکنون چون داستان شهید صانع ژاله برایش تیدیل به تف تاق و ریش شده مجبور شده است که یا صحنه سازی تصادف برای جان باختگان کند. یا اینکه انکار یا سکوت ک نماید تا عمق جنایت اش به حساب خودش برجسته و هویدا نشود که موجب خشم اعتراضی نا راضان نگردد.

ندای سبز آزادی: خبر شهادت امیرحسین تهرانچی در روز 25 تایید شد.گفتنی است تحویل پیکر این شهید به خانواده اش پس از اخذ تعهد برای عدم اطلاع رسانی صورت گرفته است.به گزارش خبرنگار ندای سیز آزادی، امیر حسین تهرانچی یکی دیگر از هموطنانی هست که در روز 25 بهمن ماه براثر اصابت گلوله به شهادت رسیده است و خبر شهادت وی از سوی اقوام ودوستان وی مورد تایید قرار گرفته است همچنین مسئولین مرکز پیش دانشگاهی صالح واقع در منطقه دروس تهران این خبر را مورد تایید قرار داده اندخبر شهادت ایشان از طریق دوستان وی اطلاع رسانی شده چراکه گفته میشود خانواده وی تحت فشار نیروهای امنیتی بوده وتحویل جنازه فرزندشان را منوط به اخذ تعهد کتبی از خانواده وی دانسته اند.اما آنچه مسلم هست ومورد تایید منابع خبری وبسایت ندای سبز آزادی قرار گرفته شهادت این جوان و فعال جنبش سبز در روز 25 بهمن به دست نیروهای امنیتی ایران است.بعد از شهادت صانع ژاله، محمد مختاری وحامد نور محمدی نام امیرحسین تهرانچی را نیز باید در لیست شهدای جنبش سبز قرار داد

مرگ يک زندانی در زندان مهاباد

فقط بازار مخابره کردن خبر های جنایت آمیز ضد انسانی بی شمار و تمام نشدنی حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی ترویستی داغ داغ و پر رونق می باشد.

آژانس خبری موکریان: روز یکشنبه یکم بهمن ماه یک زندانی عادی محبوس در زندان مرکزی شهر مهاباد جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری موکریان، اسماعیل کیوان پور ، اهل شهر مهاباد حدود یک سال پیش بازداشت و به تحمل 15 سال حبس محکوم شده بود.لازم به ذکر است این زندانی که تحت درمان ترک اعتیاد، در بند متادون زندان مهاباد ایام محکومیت خود را سپری می کرد روزیکشنبه در این زندان جان خود را از دست داد

سه نفر در سلماس در ملاءعام اعدام شدند

همانگونه که اشاره شد فقط حاکمان رژیم ضد بشر نا مشروع و جانی ايران در 32 سال گذشته دستگاه جنایت و خیانت و سرکوب و کشتارشان فعال بوده است . زیرا که برای بقای ننگین شان می بایست که اینگونه بطور سیستماتیک مرتکب جنایت شوند.


ساعت ۸ صبح روز یکشنبه، اول اسفند ماه ۱۳۸۹ سه تن در ملاء عام در شهرستان سلماس(استان آذربایجان غربی) به دار آویخته شدند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سه نفر به نام‌های "مسلم عیسی‌پور" شهروند کرد فرزند "حاج محمد" اهل روستای ماستکا، "اردلان حاتمی" شهروند کرد فرزند "خلیل" اهل روستای قصریک و "پیمان قانع" شهروند آذری اهل تازه شهر در میدان یادبود شهرستان سلماس اعدام شدند. این سه شهروند که از اهالی روستاهای توابع ارومیه و سلماس بودند، تا پیش از اعدام در زندان سلماس محبوس بودند.اتهام مسلم عیسی‌پور و اردلان حاتمی از سوی مقامات قضایی جرایم مربوط به مواد مخدر عنوان شده است و هم چنین پیمان قانع نیز به جرم آدم ربائی به اعدام محکوم شده بود.گفتنی ست خانواده‌های اعدام شدگان و عده ای از مردم حاضر در محل، در واکنش به این اعدام‌ها به سر دادن شعارهایی نظیر "مرگ بر دیکتاتور"پرداختند که با برخورد نیروهای امنیتی از طریق متفرق کردن جمعیت مواجه شدند.شایان ذکر است که اعدام در ملاءعام از مصادیق بارز بازتولید خشونت در جامعه محسوب می شود.

اعتصاب كارگران پالايشگاه آبادان ادامه دارد

چرا کار گران محروم وتهی دست اعتصاب نکنند . زیرا که مگرپس از اعتصاب سال 57 که منجر به سقوط شاه شد چه نصیب شان جز فقر و سرکوب بیشتر شده است که اکنون نمی بایست از همان حربه ی اعتصا ب علیه ی شاه علیه ی جانشن بد تر وی بکار نبرند و استفاده نکنند تا که شیخ هم به سر نوشت شاه دچار شود؟

آژانس ايران خبـــــــــــــر: كارگران پالايشگاه آبادان همچنان به اعتصاب خود ادامه مي دهند. اين كارگران ده روز است كه دست به اعتصاب زده اند. آنها خواهان دريافت حقوق شان مي باشند. كارگران مصمم هستند كه تا رسيدن به خواست هايشان به اعتراض خود ادامه دهند

كميته ویژه مجلس موسوی و كروبی را مفسد فی‌الارض تشخیص داد"

گویا مفت خوران انگل و جانی عضو بازار مکاره هیچ مسئولیت و وظیفه ی دیگری ندارند جز اینکه پرونده سازی و توطئه گری علیه ی رقیب مغلوب کنند و حکم اعدام برای شان صادر نمایند . گو اینکه رقیب مغلوب حاکم می باشد و مسئول اوضاع نا هنجار و خرت وخر و فقر و تورم و گرانی و بکاری و ناامنی و..کنونی می باشد که باید بعنوان مفسد فی الارض مجازات شود؟


جام جم نوشت: عضو هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن مجلس شوراي اسلامي گفت: «براساس گزارش نهايي اين هيأت، موسوي و كروبي مفسد في الارض شناخته شده و قوه قضاييه بايد هر چه سريعتر به محاكمه اين افراد بپردازد».روح الله حسينيان (معروف به روح الله جانیان از کارکنان سابق وزارت اطلاعات و دوست سعيد امامی) نماينده تهران در مجلس با اشاره به تشكيل هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن با دستور علي لاريجاني در مجلس شوراي اسلامي گفت: «هيأت مذكور مركب از حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس، علاءالدين برجرودي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، علي شاهرخي رئيس كميسيون قضايي،ابراهيم نكونام رئيس كميسيون اصل 90 مجلس و اينجانب به عنوان رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس بود كه هيأت مذكور كميته ويژه اي را مامور رسيدگي به اين غائله كرد».وي افزود: «كميته ويژه مجلس جلسات مكرري را برگزار كرد كه در اين جلسات، گزارشي را تهيه و اين گزارش روز گذشته به هيأت تحويل داده شد».رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس گفت: «گزارش كميته امروز در هيأت رسيدگي به غائله 25 بهمن طرح و به تاييد نهايي رسيد كه با امضاي اعضاي هيأت، تحويل هيأت رئيسه مجلس شد».حسينيان با بيان اينكه در اين گزارش ريشه يابي در خصوص وقايع و نقشي كه بيگانگان از جمله آمريكا و منافقين در غائله 25 بهمن داشتند به صورت مفصل انجام شده، گفت: «همچنين در اين گزارش به زمينه سازي هاي مهدي كروبي و ميرحسين موسوي براي اغتشاشات 25 بهمن داشتند، اشاره شده و از حمايت هاي آمريكا و ضدانقلابيون در اين زمينه پرده برداشته شد».وي با بيان اينكه هيأت مذكور در اين گزارش چند پيشنهاد را مطرح كرده،گفت: «اين پيشنهادها خطاب به قوه قضاييه، رسانه هاي مملكت و همچنين مجلس شوراي اسلامي است و در اين پيشنهادها ذكر شده كه با توجه به اينكه ميرحسين موسوي و مهدي كروبي به مقابله با نظام برخاستند، مفسد في الارض شناخته شده و بايد محاكمه و به سزاي اعمال خود برسند».چهره شاخص اصولگرايان در مجلس با بيان اينكه در حال حاضر تصميم گرفته شد كه مهدي كروبي و ميرحسين موسوي در منزل خود ، محدود شوند و ارتباط آنها نيز كم شود،گفت: «بعيد است كه ميرحسين موسوي و كروبي ندانند كه با آمريكا، منافقين، ضدانقلابيون داخلي و خارجي و همچنين با بهائيان در حال همكاري هستند».

عکس / روستای محروم کتک مسجد سلیمان : زندگی عصر حجری در قرن 21

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=29200

اینهم وضعیت اسفبار مردم روستایی که مخازن نفت و لوله های انتقال نفت و گازش بیش از مخازن آبش می باشد . در صور تیکه از وعده ی عوامفریبانه و شیادانه ی خمینی که قول حکومت مستضعفان و پا بر هنگان با پول نفت داده بود فقط فقر عریان نصیب شان شده است.

حمله لباس شخصی ها با شوکر به خانواده هاشمی

همان چما قدار ان دژخیم لباس شخصی هاکه به خانه ی کروبی و فرزند وی حمله کردند و بمب صوتی و مواد آتش زا بدرون خانه های شان پرتاب می کنند و خواهان محاکمه و اعدام موسوی و کروی می شوند . اکنون هم اینان از سوی پاسداران کودتاگر و ارگان های سر کوبگر در اختیار پاسداران کودتا گر هستند این حمله را تدارک دیده و ساز ماندهی کرده اند . چونکه می گویند رفسنجانی هم از فتنه گران حمایئت می کند و با وی هم می بایست همچون رهبران رقیب مغلوب بر خورد شود . به خصوص اینکه اجلاس دو روزه مجمع بر گان آخوندی در پیش است که فشار همراه با توطئه علیه رفسنجانی و برخی اعضای خانواده اش افزایش یافته است .

روزنامه جمهوری اسلامی : درحالی که تنها دو هفته تا انتخابات هیات رئیسه خبرگان باقی مانده است، تعرض به رئیس مجلس خبرگان رهبری توسط عناصر خودسر، حتی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت عبدالعظیم و در مراسم ترحیم هم کشیده شد.به نوشته این روزنامه، پیش از ظهر سه شنبه درحالی که دو تن از فرزندان و تعدادی از اعضای خانواده آیت‌الله هاشمی برای برگزاری مراسم درگذشت یکی از بستگان خود در حرم حضرت عبدالعظیم حضور یافته بودند، پس از گذشت حدود ۲ ساعت از آغاز مراسم و قرائت قرآن، دو نفر از نیروهای لباس شخصی هنگام خروج خانواده آیت‌الله هاشمی با منافق خطاب کردن آنها به یکی از دختران ایشان حمله کردند که با نزدیک شدن لباس شخصی‌ها به وی برادرزاده و خواهرزاده وی که او را همراهی می‌کردند درحالی که قصد داشتند مانع شوند، حمله کنندگان با شوکر آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.در این حین محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که وی نیز جهت شرکت در مراسم ختم در حرم حضرت عبدالعظیم حضور داشت از لباس شخصی‌ها خواست نسبت به خانواده وی ایجاد مزاحمت نکنند که افراد مذکور با شعار مرگ بر هاشمی به فحاشی به وی مبادرت کرده و قصد درگیری با محسن هاشمی را داشتند که مردم حاضر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی که در طول مراسم با تسلیت گویی و تکریم به خانواده آیت‌الله هاشمی احترام گذاشته بودند مانع درگیری شده و ضمن اظهار نگرانی از خطرناک بودن عناصر لباس شخصی‌ها و اعلام قصد قبلی آنها برای ایجاد درگیری و اغتشاش، از خانواده آیت‌الله هاشمی با اصرار خواستند که نسبت به توهین این افراد بی‌تفاوت بوده و از محل حضور آنها فاصله بگیرند.پس از تظاهرات ۲۵ بهمن، حامیان افراطی دولت با فشار بر هاشمی رفسنجانی از او خواسته اند که سکوت را نسبت به سران جنبش سبز بشکند. اصولگرایان از مواضع رئیس مجمع تشیخص در نماز جمعه ۲۶ تیر ناراضی هستند و آن را در مقابل سخنان رهبری می دانند.هفته گذشته پس از آنکه صدا وسیما شعار بر مرگ بر هاشمی را بارها پخش کرد، موتورسواران در دو نوبت به جماران رفته و در مقابل منزل هاشمی شعار دادند.

وزير اطلاعات در جمع خبرنگاران خبر داد؛ شناسايي عوامل ترور شهيد "صانع ژاله "خبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام‌ حيدر مصلحي با اشاره به شهادت شهيد "صانع ژاله " دانشجوي بسيجي بهدست عوامل ضدانقلاب گفت: كساني كه در اين قضيه نقش داشتند، شناسايي شده و اقدامات لازم در اين خصوص صورت گرفته است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912040527

این آخوند کودن برای این وزیر بد نام اطلاعات شده است تا که تبدیل به طوطی و بلند گوی سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران کودتا گر شود که هر چه برایش دیکته می کنند بدون چون وچرا تکرار کند.

در روز 25 بهمن منافقان و جريان ضد‌انقلاب از اول طي طراحي و برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام داده بودند، فردي را از قبل شناسايي كرده و او را ترور كردند.

در اعتراض به نسل‌كشي مردم ليبي توسط قذافي برگزار مي‌شود؛فردا؛ تجمع دانشجويان در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران.خبرگزاري فارس: دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران فردا در اعتراض به نسل‌كشي مردم ليبي توسط دولت‌مردان اين كشور در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع مي‌كنند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912041229

چگونه است كه خون مردم ليبي رنگين تر از خون مردم ايران است زيرا كه در ايران نه اينكه اجازه حضور اعتراضي به مردم ايران داده نمي شود تا اعلام همبستگي وحمايت با مردم قيام كنندگان منطقه عليه ديكتاتور ها كنند بلكه آنان را مورد ضرب و شتم حتي ترور و كشتن قرار مي دهند ولي اكنون قرار است با سفارشات كودتا گران از سوي دانشجويان چماقدار بسیجی تجمع نمايشي عليه قذافي در تهران بر گزار شود؟

فرمانده نيروي انتظامي در جمع خبرنگاران:فتنه 88 باعث افزايش جرايم خشن و آدم‌ربايي شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912041386

سر كرد ه ي گزمکان نیروی انتظامی بوضوح لو داده است که آنانی که با پوشش شرور اعدام می شوند جزو معترضان ناراضی می باشند که فتنه گر نا میده می شوند. همینطور جنایات مرتکب شده ی ارگان های سروبگر رژیم کودتایی نا مشروع هم به حساب اینان واریز شده استز

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي از روند نزولي جرايم خشن طي سال جاري خبرداد و گفت: جريان فتنه طي سال گذشته باعث افزايش جرايم خشن، قتل و آدم‌ربايي شده بود

2 شرور سابقه‌دار بم به هلاكت رسيدند

اینهم گزارشی از سر به نیست کردن دو شرور از سوی نیرو های سر کوبگر که گفته شد برای رد گم کردن به چه کسانی شرور گفته می شود؟

نيروهاي رزمنده گردان 407 امام رضا (ع) اين يگان طي يك سري اقدامات اطلاعاتي و عملياتي در دهستان دهبكري ‌از توابع شهرستان بم موفق به هلاكت شرور معروف شهرام سنجري به همراه همدست وي پنجعلي پررست شدند.فارس: 2 شرور سابقه‌دار و معروف منطقه توسط نيروهاي رزمنده تيپ پياده سيد‌الشهدا (ع) سپاه پاسداران در شهرستان بم به هلاكت رسيدند.به گزارش روابط عمومي تيپ پياده سيد‌الشهدا (ع) سپاه پاسداران در بم، اين يگان در قالب قرارگاه شهيد معمار از سال 87 مأموريت برقراري امنيت جنوب شرق و برخورد با اشرار و ضدانقلاب و كاروان‌هاي حمل مواد مخدر منطقه را بر‌عهده دارد.بنابراين گزارش، نيروهاي رزمنده گردان 407 امام رضا (ع) اين يگان طي يك سري اقدامات اطلاعاتي و عملياتي در دهستان دهبكري ‌از توابع شهرستان بم موفق به هلاكت شرور معروف شهرام سنجري به همراه همدست وي پنجعلي پررست شدند.از جمله شرارت‌هاي اين دو شرور گروگانگيري و حمل مسلحانه مواد مخدر است.در اين درگيري همچنين تعداد پنج قبضه سلاح، مقدار زيادي مهمات و يك قبضه نارنجك از اشرار كشف و ضبط شد و همچنين دو نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند.

توصيه احمدی نژاد به قذافی

http://www.fardanews.com/fa/news/138559

http://www.fardanews.com/fa/news/138572

به احتمال زیاد برای اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد توپ را وارد زمین ولی وقیح کرده باشد تا هم انتقام از وی گرفته باشد . هم اینکه که خودش را نسبت به تظاهرات های اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح گفتن با چاشنی فریاد شعار مبارک ، بن علی ، نوبت توست سید علی کنار کشیده و تبرئه و پرونده سفید کرده باشد . اینگونه با شیوه ی بدر گفتن تا دیوار بشنود مترادف با مخاطب قرار دان قذافی ولی وقیح را نیز مورد مخاطب قرار داده است . برای همین از موضع ردانه ی فرار به جلو خطاب به مسئولان كشورهای دیکتاتوری منطقه که ایران بد تری شان می باشد ، مدعی شده است كه ‌در خدمت مردم و در كنارمردم باشيد و اجازه دهید تا حرف شان را بزنند تا مردم عليه شما قيام نكنند.

رئيس جمهور در پاسخ به سؤالي در خصوص تحولات اخير منطقه و قيام ملت‌هاي مسلمان يادآور شد: جهان در آستانه تحولات بزرگي است البته تحولات در راه است و كل دنيا (آسيا، اروپا و آمريكاي شمالي و آفريقا) را در بر خواهد گرفت.احمدي‌نژاد با بيان اينكه افق نگاه انسان‌ها بايد جهاني شود، گفت: ملت‌ها نيازمند ارتباطات جهاني و نظم عادلانه‌اي هستند كه حقوق و كرامت همه را تأمين ‌و فاصله سنگين بين برخوردارها و محروم‌ها را پر كندو بساط ظلم و تحقير انسان‌ها و ملتها را برچيند.وي تحولات منطقه به خصوص ليبي و كشتار مردم اين كشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بعضي‌ جاها كارهايي مي‌شود كه بسيار زشت است. چطور ممكن است فردي پيدا شود كه مردم خود را بمباران كرده و بكشد.رئيس جمهور ادامه داد:‌ اكيدا به مسئولان اين كشورها توصيه مي‌كنم تا بگذارند ملت‌ها حرف خود را بزنند و اگر مدعي حكومت بر ملت‌ها هستند، به حرف ملت‌هاي خود گوش دهند و در كنار آنها باشند.احمدي‌نژاد خطاب به برخي دولتمردان با بيان اينكه اجازه دهيد كه ملت‌ها حرف خود را آزادانه بيان كنند و از كرامت و احترام برخوردار باشند، اظهار داشت: منتظر تحول اصلي با آن موج بزرگي هستيم كه تمام فريب‌كاري‌ها را در دنيا ‌ريشه‌كن خواهد كرد.وي با بيان اينكه از همه مسئولان اين كشورها مي‌خواهم كه به مردم خود توجه و با آنها گفت‌و‌گو كنند، گفت: چرا بد عمل مي‌كنند كه به مردم فشار بيايد و خواهان اصلاحات باشند.رئيس جمهور خطاب به مسئولان اين كشورها گفت كه ‌در خدمت مردم و در كنار مردم باشيد تا مردم عليه شما قيام نكنند.

ايران خواستار توقف كشتار مردم ليبي شد

این مترسک وزارت ترور و جاسوسی امور خاجه ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی هم مکمل صحنه سازی پاشدار گماشته احمدی نژاد است که از موضتع ترس و فرافکنی این چنین آدرس غلط داده شده است. درس غلط داده شده اششششش


سخنگوي وزارت خارجه ايران ضمن اظهار تعجب و تاسف از كشتار مردم ليبي در حملات هوايي بر توقف فوري اين اقدامات تاكيد كرد. به گزارش خبرگزاري مهر، سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان در خصوص تحولات ليبي اعلام كرد: جمهوري اسلامي ايران قيام مردم مسلمان ليبي و خواسته‌هاي به حق آنها را در راستاي جنبش‌هاي اصيل مردم منطقه ناشي از بيداري اسلامي دانسته و با نگراني تحولات اخير آن كشور را دنبال مي‌نمايد. رامين مهمان پرست خشونتهاي شديد بكار گرفته شده عليه مردم اين كشور را غير قابل قبول دانسته و محكوم كرد. وي افزود: اخبار منتشره در خصوص حملات هوايي به تظاهركنندگان و مناطق مسكوني و كشتار جمعي مردم بيگناه موجب تاثر و تعجب گرديده و انتظار مي‌رود سازمانها و مجامع بين‌المللي اقدامات فوري و موثر جهت توقف آن بعمل آورند

خطر انفجار بمب 8 ميليارد تنی در اروميه

معلوم نیست وقتی این چنین بر سر ذخایر و منابع طبیعی کشور آورده می شود که به موازی سیاست چوب حراج بر منابع و ذخیر کشور زدن و جنگل ها را سوزاندن و رود خانه ها و در یاچه ها و تا لاب را کور کردن بازهم قمب دست یادداش روز نویس وارونه ی دروغ نامه ی کیهان مدعی می شود که قیام های منطقه حاصل عملکرد حاکمان دزد و غرتگر و عوامفریب ایران ویران کن می باشد؟

بر اساس ماده 180 قانون برنامه 5 ساله پنجم توسعه و اصل 48 قانون اساسي 2 درصد از اعتبارات بودجه عمومي دولت بايد هزينه مناطق كمتر توسعه يافته شود و فاصله استان‌ها را در بخش‌هاي اقتصادي و زيربنايي و امنيتي 10 درصد در هر سال كاهش دهد.

فارس: نماينده مردم اروميه گفت: اولين خطر عدم توجه به خشك‌سالي درياچه اروميه، انفجار بمب 8 ميليارد تني نمك درياچه اروميه توسط بادهاي فصلي خواهد بودكه جان 15 ميليون نفر را تهديد كرده و قطب كشاورزي استان‌ها را از بين مي‌برد.

دگيري فيزيكي علي دايي با يك ليدر پرسپوليس

در کجای این رژیم وحشی ضد بشری در گیری و نزاع ناشی از جنگ قدرت نمی باشد تا که در میادین ورزشی نباشد؟

در همين رابطه دقايقي قبل خبر رسيد كه دايي در ساختمان باشگاه پرسپوليس با يكي از همين ليدرها برخورد داشته و بعد از اينكه بحث پيامك‌ها را به ميان كشيده درگيري لفظي بين آنها شدت گرفته به طوري كه منجر به درگيري فيزيكي شده است. به گفته شاهدان عيني كتك‌كاري بين دايي و ليدر مذكور شدت زيادي داشته و قطعا بازتاب و پيامدهاي زيادي در روزهاي آينده خواهد داشت.

ایلنا: خبرهاي رسيده از منابع نزديك به باشگاه پرسپوليس،از درگيري علي دايي با كي از ليدرهاي اين تيم حكايت مي‌كند.

تذكر 23 نماينده‌ به صالحي

رژیم جنایتکار بهانه گیر بحران ساز که 32 سال است با فریاد مرگ بر زندگان درود بر مردگان مشغول زنده به گور کردن زندگان و معترضان و دگر اندیشان می باشد که با شیوه و ترفند های گوناگون این هدف ضد انسانی را دنبال کرده است . اکنون به جای رسیدگی به مطلبات مردم اعضای بازار مکاره بدلیل بحرانی شدن اوضاع لیبی فرصت گیر آورده تا با معرکه گیری پیگیر یک آخوند مفقود شده بیش از 3 دهه در لیبی شود به امید آنکه از این نمد کلاهی برایش ساخته شود . یعنی جای پایی برای اقدامات تروریستی در لیبی از این طریق دست وپا کند

ایسنا: 23 نماينده در تذكري به صالحي وزير امور خارجه خواستار پيگيري سرنوشت امام موسي صدر با توجه به تحولات اخير كشور ليبي شدند.محمد حسن ابوترابي، حشمت‌الله فلاحت پيشه، كوثري، دهقاني، يحيي‌زاده، تابش، كريمي، نريمان، اكرمي، آقاتهراني، سروري، سوداني، رضايي، سيد شريف حسيني، تجري، محجوب، نادران، محمدرضا شعباني، پولادي، نقوي، آشوري، نصيري و محمد مهدي شهرياري نمايندگان قزوين، اسلام آباد غرب، تهران، چناران و قرطبه، تفت و ميبد، اردكان، مشهد، بابل، تهران، اهواز، مسجد سليمان، قصر شيرين، كرمانشاه، ايلام، ورامين، بندرعباس، زنجان و بجنورد در تذكري به صالحي وزير امور خارجه خواستار پيگيري سرنوشت اما موسي صدر با توجه به شرايط جديد و تحولات كشور ليبي از طريق حقيقت ياب سازمان ملل و كنفرانس كشوري اسلامي و تجميع فعاليتهاي ديپلماتيك براي رسيدن به نتيجه‌ي لازم در اين رابطه شدند.