دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 26 بهمن ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " شكر بي آشغال وجود ندارد ! "
روی سخن به آنانی که هنوز باور ندارند که گاهی مواقع می تواند که شقیقه خانم به آقا بهروز ارتباط داشته باشد . برای رفع ابهام حتما داستان باز گوئی خاطرات بند زندانیان ابد و سرکار مرادی و شکر و اشغال شکر و کمپوت و مربای سر باز جو پا سدار حسین شریعتمداری در زندان زمان شاه را باید با دقت بخوانند که در این شماره
یادداشت روز بازتاب داده شده است تاکه بدانند چگونه باز گویی این خاطره راه به قیام تونس و مصر برده است؟
روی سخن به آنانی که هنوز باور ندارند که گاهی مواقع می تواند که شقیقه خانم به آقا بهروز ارتباط داشته باشد . برای رفع ابهام حتما داستان باز گوئی خاطرات بند زندانیان ابد و سرکار مرادی و شکر و اشغال شکر و کمپوت و مربای سر باز جو پا سدار حسین شریعتمداری در زندان زمان شاه را باید با دقت بخوانند که در این شماره یادداشت روز بازتاب داده شده است تاکه بدانند چگونه باز گویی این خاطره راه به قیام تونس و مصر برده است و چگونه پیام انقلاب اسلامی سراسر منطقه را فرا گرفته و همچنان در حال پیش روی می باشد . البته فاکتور گرفته شده است که چرا در ایران هر گاه روزنه ای باز می شود که مردم ناراضی بتوانند فرصت حضور داشته اند . در جا وارد صحنه شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر می دهند . از جمله تظاهرات روز گذشته است که باوجود اینکه فضای بشدت امنیتی و آماده باش ار گان های گوناگون سر کوب گرانه بود ولی با این حال هزاران نفر از جوانان دختر و پسر دست به تظاهرات خیابانی با پائین کشیون پوستر بزرگ ولی وقیح و به آتش کشیدن و لگد مال نمودنش درخیابان ها اقدام کردند و یک بسیجی فضول را نیزگوشمالی دادند. حال تصور کنید اگر مجوز حضور داده می شد و تهدید و سرکوب در کار نبود چه غوغایی می شد .بهر صورت اکنون سرباز جو پاسدارشریعتمداری وارونه گوی و تحریف گر برای از ضریب ناراضیان عمومی و فضای انفجاری جامعه بکاهد یقه ی موسوی و خاتمی و خاتمی را گرفته و اینان را متهم به مهره های سوخته کرده است و از موضع خمینی شیاد که گفته بود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . لغز خوانی ضد آمریکائی کرده است و قیام های اعتراضی منطقه علیه ی دیکتاتور ها را این چنین ریشه گرفته از رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران جا زده است:
"بعد از خيزش عظيم و ميليوني ملت هاي مسلمان در مصر، تونس، يمن و اردن عليه حاكميت هاي آمريكايي كشورشان، آمريكا و متحدانش كه با ناباوري شاهد رويش انقلاب اسلامي برخاسته از ايران عليه حاكمان دست نشانده خود در خاورميانه و آفريقا بودند، بعد از ناكامي اين ترفند و بروز و نمايش مقتدرانه دهها نشانه كه از اسلامي بودن انقلاب هاي مصر و تونس و اردن و يمن و... حكايت مي كرد و علاوه بر آمريكا و سران ديكتاتور عرب، جيغ بنفش اسرائيل را پرصداتر از هميشه به آسمان بلند كرده بود، همه نگاه ها متوجه كانون اصلي و موتور محركه اين خيزش ها، يعني جمهوري اسلامي ايران شد.اعتراف مقامات رسمي آمريكا، اسرائيل، كشورهاي اروپايي و سران برخي از كشورهاي عربي به اين واقعيت كه خيزش ها و انقلاب هاي كنوني منطقه از ايران اسلامي الگو گرفته به اندازه اي فراوان است كه فهرست آنها نيز مثنوي هفتاد من كاغذ است. وقتي آمريكا و متحدان اسرائيلي و اروپايي و عرب آن نه فقط به صراحت اعتراف مي كنند، بلكه به وضوح مي بينند كه خيزش ها و انقلاب هاي اخير در منطقه از ايران اسلامي ريشه گرفته بسيار بديهي است كه چاره كار و نقطه رهايي از اين كابوس وحشتناك را در ايران اسلامي جستجو كنند به قول حضرت امام(ره) آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند. حالا شما بفرمائيد كه چه بايد بكند؟! تنها راه آن است كه مهره هاي سوخته خود را بار ديگر به كار بگيرد و به هر قيمتي كه شده و با هر تعدادي كه ممكن است، يك تجمع به راه بيندازد و با تهيه فيلم و عكس و سپس بزرگنمايي بي نهايت كوچك ها و درشت نمايي بي نهايت ريزها از طريق رسانه هاي خود به ملت هاي مسلمان منطقه بگويد؛ «اگر ايران اسلامي الگوي انقلاب شماست، مردم - يعني همان چند نفر- در ايران از نظام اسلامي خود راضي نيستند»!
سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری همانگونه که در ابتدای یادداشت روز خود با باز گوئی خاطرات زندان زمان شاه از سرکار مرادی زندان بان و شکر و آشغال آن و شیوه ی جدا سازی آشغال شکر نقل قول کرده است .البته بدون آنکه بگوید وی در چه رابطه ای دستگیر شده بود . ولی جالب اینکه ضریب تخصص هنری اثباتی آنگونه است که خیلی آسان شقیقه خانم را به آقا بهروز ربط می دهد و داستانش را به تصویر می کشاند یا ترسیم می کند. اکنون نیز براساس این فلسفه ی خاص وجه اثباتی ربط داشتن شقیقه و بهروز ، نیاز دیده تا توضیح دهد که این ده ها میلیون نفر ادعائی شرکت کننده در نمایش فرمایشی خیمه شب بازی 22 بهمن کجا بودند که خبر نگاران خارجی در 22 بهمن اینان را رؤیت نکردند؟ زیرا که خبر گزاری های خارجی دعوت شده برای تهیه ی گزارش به ایران در چنین روزی فقط از حضور هزاران تا ده ها هزار نفر گزارش دادند .البته 23 بهمن ً بر پیشانی صحفه ی اول دروغ نامه ی کیهان با در شت نویسی رقم 50 میلیونی ثبت شد و اکنون وی مدعی شده است که این تعداد ده ها یا 50 میلیون تظاهر کنند گان با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل اعلام حمایت از قیام مردم تونس و مصر و یمن و اردن.... کردند. چون که اینان پیگیر و خواهان انقلاب اسلامی ایران در منطقه هستند و برای این آرمان مبارزه با دیکتاتور ها می کنند . ناگفته نماند ادعای این ارقام نجومی غیر واقعی برای این است که سر باز جو حسین شریعتمداری ادعا کند ا ین حضور پر شور و گسترده ی مردم ایران در 22 بهمن نشان از فاصله گرفتن از رقیب مغلوب و علیه ی مهره های سوخته شده کروبی و موسوی و خاتمی می باشند که اکنون دوباره ذغال شان این چنین از سوی آمریکا و اسرائیل در تظاهرات 25 بهمن مورد استفاده واقع شده است :
"خب! اين مأموريت را چه كساني بايد برعهده بگيرند؟ هنوز چند روزي بيشتر از حماسه عظيم 22 بهمن 89 نگذشته است، و فرياد دهها ميليوني مردم در حمايت از انقلاب مصر و تونس و اردن و يمن هنوز در فضا طنين انداز است و شعارهاي پرصلابت مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل آنها نيز.حالا فتنه 88 را به ياد آوريد، حمايت آشكار و بي پرده مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس از موسوي، خاتمي و كروبي و ائتلاف تمامي جريانات و گروه هاي ضدانقلاب، نظير بهايي ها، منافقين، سلطنت طلب ها، ماركسيست ها، تروريست هاي ريگي و كومه له و دموكرات و... همه در جريان فتنه 88 سوختند و دود شدند و به هوا رفتند، نرفتند؟! چند روز پيش موسوي و كروبي كه در جريان فتنه 88 همراه با خاتمي و ساير عوامل فتنه، آشكارا به ساز آمريكا و انگليس رقصيده بودند و فرمول ديكته شده مثلث آمريكا، انگليس و اسرائيل را بي كم و كاست به اجرا گذاشته بودند، علناً به نفع اسرائيل و آمريكا شعار داده بودند و در مناظره هاي تلويزيوني زمان انتخابات به صراحت گفته بودند ماجراي فلسطين به ما ربطي ندارد و... اعلام كردند كه قصد دارند روز 25 بهمن براي حمايت از مردم مصر راهپيمايي كنند! و براي اين راهپيمايي درخواست مجوز كردند! آنها به خوبي مي دانستند كه در هيچ كشوري به ستون پنجم افشا شده دشمن اجازه حضور در عرصه را نمي دهند. و از سوي ديگر، حمايت از مردم مصر و تونس كه عليه اسرائيل و آمريكا، يعني كارفرمايان موسوي و كروبي و خاتمي خروش برداشته اند، به گروه خون اين مهره هاي سوخته نمي خورد. ولي ماجرا چيز ديگري بود. آنها اين بار هم از سوي همان كارفرمايان قبلي مأموريت داشتند... در پي اعلام راهپيمايي- بخوانيد كاريكاتوري- روز 25 بهمن، تمامي رسانه هاي آمريكايي، اروپايي، صهيونيستي به گونه اي حيرت انگيز به صف شدند و سايت هاي اينترنتي وابسته به آنها نيز براي حمايت و پوشش اين به اصطلاح راهپيمايي!! اعلام آمادگي كردند. بي بي سي برنامه ديروز خود را 2 ساعت زودتر آغاز كرد، سايت وزارت خارجه اسرائيل براي حمايت از آن، صفحه ويژه باز كرد، تلويزيون العربيه- عربستان- برنامه هاي عادي خود را متوقف كرد و...سرانجام ديروز «كوه» موش زائيد و اگرچه تعداد اندكي از اراذل و اوباش اجاره اي كوشيدند در چند نقطه تهران ابراز وجودي چند دقيقه اي كنند ولي با حقارتي مثال زدني روبرو شده و جمع شدند... و بالاخره، اگرچه گفتني در اين باره فراوان است ولي به همين اندازه بسنده مي كنيم كه آيا تجمع نهايتا 400-300 نفر از جمعيت 75 ميليوني ايران و يا از جمعيت 12 ميليوني تهران براي مخالفت و ضديت با انقلاب و نظام، نشانه پايگاه مردمي عظيم و گسترده جمهوري اسلامي ايران نيست؟ يك كيلو شكر هم خيلي بيشتر از اين آشغال دارد. ندارد؟!نمي دانم «سركار مرادي» كجاست؟ زنده است؟ فوت كرده؟ و... هركجا هست يادش به خير كه مي گفت؛ شكر بي آشغال وجود ندارد... و آشغال ها را چه آسان مي توان جمع كرد و دور ريخت"
در خاتمه اینکه چگونه است که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری مدعی حضور 50 میلیون نفر از جمعیت 75 میلیونی کشور در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد در شهر های ایران شده است . همچنین از طرف دیگر فراموش نشده است که چگونه پس از کودتای 22 خرداد 88 که رقیب مغلوب پس زده شد و ولی وقیح مجبور شد قبل از اینکه شورای نگهبان آلت دست خودش پیرامون صحت و سقم و تأئید این انتخابات انتصابات تقلباتی 22 خرداد 88 نظر دهد . خودش وارد صحنه شد و ادعا کرد که 40 میلیون رأی به صندوق های مار گیری معجزه گر ریخته شده است که شامل 85 % جمعیت واجد الشرایط رأی دادن کشور می شود که 25 میلیون آرا هم تعلق به پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد . خوب اکنون سئوال است که با این پشتوانه ی عظیم اعداد و ارقام مردمی که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتائی و ولی وقیح دارد . چه وحشتی از حضور 300 – 400 مخالف بقول مدعی قلم بر دست پرونده ساز حسین شریعتمداری وجود دارد ؟ مگر حضور ا ین تعداد در 25 بهمن که بنا بر گزارش خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس تظاهرات چند نفره بوده است. چه خطری می تواند در بر داشته باشد که نیاز به عدم مجوز دادن به حضور معترضان داشت . همینطور برای چه به ارگان های سر کوبگر و لباس شخصی ها و موتور سواران و بسیجیان چماقدار بسیج آماده باش داده شد تا مقابل این جمعیت 300 -400 پراکنده صف آرائی کنند و گلوله ها و گاز اشک آور به سوی این تظاهر کنندگان با شلیک و پرتاب کنند و با ضرب و شتم کردن وحشیانه تعدادی از ا ینان را دستگیرو باز داشت کنند. مگر آنکه باید واقعیت درست خلاف آنچه باشد که سر بازجو پاسدار احمدی نژاد و امثالهم ادعا می کنند . زیراکه چون ولی وقیح و پاسداران کودتا گر بشدت وحشت از تحولات منطقه و جو نا رضایتی عمومی و فضای انفجاری جامعه دارند آنگونه که به وبی اشراف داشتند که اگر چنانچه مجوز حضور به معترضان نا راضی برای حضور در صحنه داده می شد . آنگاه حاکمان رژیم ضد بشری و حشت زده و ملت های منطقه و مردم جهان متوجه می شدند که چه موج گسترده ای از مردم ناراضی توی خیابان های شهرهای ایران سرا زیر می شد و محتوای خواست و مطالبات و فریاد و شعار های شان چگونه بود؟ طوری که بدون شک در یک حرکت گسترده ی مسالمت آمیز شرایط شتاب دادن جاروب شدن رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی به نمیش گذاشته می شد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/891126/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 26 بهمن ماه سال 1389
شكر بي آشغال وجود ندارد ! (يادداشت روز
)