گزیده خبرهای 21 بهمن – 89

كدخدايي: فتنه گران از فيلتر شوراي نگهبان عبور نخواهند كرد

http://www.kayhannews.ir/891121/2.htm#other210

این گزارش خبری تهداد آمیز سخنگوی شورای نگهبان که زائده ی آلت دست ولی وقیح است و نقش ممیز گری و سانسورچی در بر گزاری نمایش خیمه شب بازی های انتصابات و تقلبلاتی به نام انتخابات در رژیم ضد بشری کودتائی نامشروع بر عهده دارد . اقدام این سخنگو یا مترسک کد خدائی ادامه و ممکل خبر قبلی می باشد . زیرا که هدف لبیک گوی کردن دربست رقیب مغلوب به ولی وقیح و پاساران کودتا گر و دولت نامشروع می باشد.

سردار نقدي خبر داد تجليل بسيج از جانبازان فتنه 88 در 23 بهمن ماه

پاسدار بسیجی سوپر ابله عراقی محمد رضا نقدی برای اینکه پاسداران کودتا گربتواند فضای انفجاری جامعه را کنترل کنند . بنابراین پس از حضور ساندیس خوران در 22 بهمن قرار است تا مزدوران سر کوبگر و چماقداران بسیجی در 23 بهمن زیر پوشش دروغین کشته شد گام بی نام و نشان های بسیجی در سال گذشته دست به اجرای مراسم خود زنی زده شود تا نام و اسامی و خون های ریخته شده ی جان باختگان پس از 22 خرداد 88 مالیده یا به نام بسیج مصادره شوند؟

رئيس سازمان بسيج مستضعفين از تجليل جانبازان فتنه طي مراسمي در روز 23 بهمن خبر داد. به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، سردار محمدرضا نقدي در آستانه مراسم تجليل از جانبازان فتنه سال گذشته، با بيان اين مطلب، اظهار داشت: پيروزي هاي امروز انقلاب اسلامي را مديون شهدا و جانبازان هستيم بويژه آنهايي كه در فتنه سال گذشته با ايثارگري خود موجب پايداري و ثبات بيشتر اين كشور شدند.نقدي افزود: ايستادن و مواجه شدن با دشمني كه فريب بيگانگان را خورده ولي از يك نژاد و قوم بوده و شايد در همين محل زندگي و محيط كار باشند، ايمان خيلي قوي تر، با انگيزه اي بالا طلب مي كند كه جانبازان و شهداي فتنه سال گذشته چنين منزلتي دارند.وي اين ايثارگري را بيانگر عمق فهم و اعتقاد عميق آنها به اسلام و ارزش هاي الهي دانست و تأكيد كرد: تجليل از اين عزيزان، ديني برگردن ما بود، ديني كه بايد آنرا ادا مي كرديم براي همين فرصتي دست داد تا در سالگرد پيروزي انقلاب، در شرايطي كه شاهد طلوع آزادي در جهان هستيم، قدري از اين دين را بجا بياوريم.

حماسه اي ديگر فردا همه مي آيند
http://www.kayhannews.ir/891121/14.HTM#other1402

با بستن سنگ و رها کردن سگ های هار وعده مانور حماسه سازی اینان در کنار ساندیس خوران حکومتی داده شده است تا با زه چشم گرفتن از رقیب مغلوب باا رقام دروغین ساختن ادعای حماسه سازی حضور پررنگ سادیس خوران لبیک گوی به ولی وقیح نا مشروع داده شود.

امسال هم مانند سال پيش، 22 بهمن حال و هواي ديگري دارد. پارسال فتنه گران خط و نشان كشيده بودند كه مي آئيم و چنين و چنان مي كنيم. يك شيرين عقلي هم از آن طرف آب استراتژي «درازگوش تروا» را مطرح كرد.

دبيركل حزب عمل اسلامي مصر: مصري ها از پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران استقبال كردند
http://www.kayhannews.ir/891121/14.HTM#other1406

تلاش مذبوحانه به سبک رخنه و نفوذ عضو گیری در عراق و لبنان و فلسطین و فعال کردن جریان های خریداری شده که در راستای اهداف خاص بوده است . اکنون مشابه ی این اقدام در مصر دنبال می شود تا شرایط پیگیری سیاست توبره و آخور خوری برای پاسداران کودتا گر و ولی وقیح در بحران وبن بسنت فرو رفته برای عبور موقتی از بحران فراهم شود.

دبيركل حزب عمل اسلامي مصر گفت: مردم مصر مردمي انقلابي هستند و از بيانات اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران استقبال كردند.

سردار وحيدي: انقلاب مصر نقطه عطفي در روابط بين الملل است

به نظر می رسد که رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی چشم د وخته است که در صورت تحولات در مصر موج سواری و فرصت طلبی از فضا ی پیش آمده در منطقه به خصوص مصر می تواند از شرایط انزوای منطقه ای و جهانی خارج شود . همچنین قادر است تا که از بحران تحریم ها و هسته ای عبور کند . غافل از آنکه نه بوی کباب که بوی داغ کردن حمار به مشام حاکمان رژیم ضد بشری رسیده است که از ترس سرایت اوضاع مصر و منطقه به ایران اشنتباهی و وارونه این بو را بیان می ک نند.

وزير دفاع كشورمان انقلاب مصر را نقطه عطفي در روابط بين الملل دانست. سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي در همايش تجليل از بازنشستگان نمونه نيروهاي مسلح، اظهار كرد: پيام اصلي انقلاب اسلامي ايران پيشرفت در جامعه است.وي در ادامه افزود: دليل ماندگار شدن انقلاب اسلامي و قوي شدن روز به روز آن طي كردن مسير هجرت دائمي است. وحيدي بيان كرد: انقلاب بزرگ جهان در حال شكل گرفتن است و امروز انقلاب اسلامي ايران پس از گذشت 32 سال به دليل متصل بودن به مكتب بي انتهاي الهي، قوي تر از سال هاي اوايل انقلاب است.وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به اين كه امروز جلوه هاي جديدي از انقلاب اسلامي در دنيا به وجود آمده است، بيان كرد: نهضت هايي كه هم اكنون در كشورهاي اسلامي شكل گرفته است ناشي از پيام هايي است كه انقلاب اسلامي 32 سال پيش عنوان كرده است. وحيدي خاطر نشان كرد: انقلاب مصر تنها تغيير يك رژيم نيست بلكه تغيير و نقطه عطفي در روابط بين المللي است و به همين دليل صهيونيست ها اظهار مي كنند كه در دروازه آتش قرار گرفته اند.

حوادث كوتاه از كشور

کشور های صاحب ذخایز نفتی و گازی ولی دلیل حاکمان دزد و غارتگر ضد مردم مدتی این چنین مرگ های خاموش ناشی از گاز گرفتگی و خفه شدن اعضای خانواده ها گزارش می شود.

گاز منواكسيدكربن قرباني گرفت.تبريز- خبرنگاركيهان: نشت گاز منواكسيد كربن باعث كشته شدن اعضاي يك خانواده در تبريز شد.اين حادثه، در منزلي واقع در شهرك «ارم» روي داد كه طي آن يك زن و مرد و نوزاد شيرخوار جان خود را از دست دادند

آيت الله آملي لاريجاني: دستگاه قضايي در برخورد با فتنه گران مسامحه نخواهد كرد
http://www.kayhannews.ir/891121/3.HTM#other301

در آستانه ی سالگرد انقلاب از ترس شکل گیری حرکات های اعتراضی بسیج کردن همه مهره ها و ابزار های تهدید و تبلیغاتی علیه ی رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب تدارک دیده شده تا ثابت شود در این رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی ضد بشر نه اصلاحات و ادعای اصلاح طلبی در آن معنی و مفهومی ندارد ، بلکه در راستای جنگ قدرت و حذف رقیب برای بقای ننگین رژیم ضد بشری مهره های سابق بی مصرف شده خیلی آسان مورد ضرب و اهانت و توهی و حتی فدا شدن قرار می گیرند.

رئيس قوه قضائيه طرح بحث تسامح دستگاه قضايي با فتنه گران را «بي انصافي» دانست. به گزارش خبرنگار كيهان از بندرعباس، آيت الله صادق آملي لاريجاني كه به همراه هيئتي به استان هرمزگان سفر كرده است روز چهارشنبه در جمع نخبگان و اعضاي هيئت علمي دانشگاه هاي اين استان تاكيد كرد: دستگاه قضايي در برخورد با فتنه گران تسامح ندارد و اين بي انصافي است كه گفته شود قوه قضائيه با فتنه گران برخورد نكرده و مسامحه داشته است.

خسارات سيل در بوشهر

سخنگوي شوراي نگهبان تاكيد كرد: كساني كه عالماً و عامداً به هر نحوي در شكل گيري و ادامه فتنه 88 نقش داشتند از فيلتر شوراي نگهبان عبور نخواهند كرد

انهم یک گزارش دیگرکه ناشی از اوضاع خرت و خر حاکم در رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی که بدون برنامه می باشد . برای اینکه رهبر نا مشروع و مسئولان دولت و شرکای شان جز سرکوب و خفقان و غارت گری و بحران آفرینی و جنگ افروزی وظیفه ی دیگری ندارند و آنگونه کشور را با سیاست چوب تاراج بر منابع و ذخایر زدن به و ویرانی و نابودی کشانیده اند که مدام کشوردر گیر مصیبت های ناشی از زلزله و خشک سالی و خاموشی برق و عدم آب آشامیدنی و آتش سوزی جنگل ها و راه افتادن سیلاب های همراه با خسارات مالی و تلفات جانی می باشد

مديركل مديريت بحران استان بوشهر با اعلام وارد شدن 300 ميليارد ريال خسارت بر اثر وقوع سيل در روزهاي اخير از تلف‌شدن 80 رأس دام و آسيب ديدن 200 هكتار از اراضي كشاورزي و باغات در اين استان خبر داد. كشتكار در گفتگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت مناطق سيل‌زده در استان بوشهر، اظهار كرد: بر اساس برآورد انجام شده مشخص شد كه سيل در روزهاي اخير در استان بوشهر 300 ميليارد ريال خسارت در پي داشته است. وي ادامه داد: از اين ميزان 10 ميليارد ريال خسارت به بخش‌هاي مختلف راه استان وارد شد كه بر اساس آن 600 كيلومتر راه روستايي فرعي و عشايري مورد آسيب قرار گرفت. مديركل مديريت بحران استان بوشهر ادامه داد: بر اثر اين سيل 300 حلقه چاه كشاورزي آسيب ديد و 550 هكتار از اراضي گوجه فرنگي، 200 هكتار از اراضي كشاورزي و باغات دچار آسيب شد. به گفته وي پنج دستگاه قنات و 200 كيلومتر خاك مزارع و100 كيلومتر فاصله بين مزارع دچار آسيب شد كه در مجموع 160 ميليارد ريال خسارت به بخش كشاورزي استان وارد شده است. كشتكار از تلف‌شدن 80 رأس دام بر اثر وقوع اين سيل خبر داد و افزود: در اين حادثه به 70 واحد دامي خسارت وارد شد كه 10 ميليارد ريال خسارت بر جاي گذاشت. وي درباره وضعيت واحدهاي مسكوني استان هم اظهار كرد: در اين حادثه 300 واحد مسكوني شهري و روستايي و 50 چادر عشايري مورد آسيب قرار گرفت كه ميزان خسارات وارده به اين بخش حدود 20 ميليارد ريال برآورد شده است. به گفته مديركل مديريت بحران استان بوشهر، وقوع سيل اخير به 100 كيلومتر تاسيسات آب و برق استان بوشهر خسارت وارد كرد كه برآورد ريالي آن 10 ميليارد ريال است. وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر عمليات راه‌سازي در سطح استان آغاز شده است و تاكنون راه 27 روستا بازگشايي شده است، اما راه سه روستا همچنان مسدود است. كشتكار تصريح كرد: وقوع سيل در استان بوشهر تلفات جاني در پي نداشته است.

مهمانپرست : سخنان مسئولان مصري اعتبار ندارد
http://www.kayhannews.ir/891120/14.HTM#other1403

این دیگر خیلی مسخره است که مترسک وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه ی رژیم فاشیستی مذهبی برای ماستملی کردن سیاست مداخله گری در امور داخلی مصر ادعای کمدی وارونه با تکذیب کرده است . همینطور این مترسک پیرامون اعتراض مقامات هلندی نسبت به اعدام یک ایرانی تابع کشور هلند لغز خوانی مضحک دیگری کرده است .

سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: حركت بزرگي در مصر در حال وقوع است كه اين حركت از سوي مردم رقم مي خورد و اولين اقدام آن ها زير سؤال بردن اعتبار و صلاحيت كساني است كه تصدي حكومت را بر عهده داشتند. كسي كه از نظر مردم اعتبار ندارد حرفش براي مردم ما هم اعتبار نخواهد داشت. برخي اظهارات مسئولان هلند غيرمسئولانه است