گفت وشنود دروغ نامه کیهان 24 بهمن 89
بدهي ! (گفت و شنود)
گفت: چندسارق مسلح شدند وارد یک بانک روزی
به صندوقدار و مشتریان گفتند پول بدهید به زوری
یکی از مشتریان به بغل دستی اش گفت یادته
هزار دلار از من طلب داشتی ، گفت آره یادمه ؟
ولی هر چه اصرار می کردم نمی دادی بدهی بمن
یارو گفت خب ، حالا بیار بگیر هزار دلارت راازمن
گفت: ديكتاتورهاي منطقه با سقوط ديكتاتور مصر بدجوري به وحشت افتاده و براي پيشگيري از سقوط خود دست و پا مي زنند.
گفتم: اسرائيل را بگو كه نفس در سينه اش حبس شده و به تته پته افتاده است.
گفت: يادت هست كه نتانياهو و اوباما و همين سران ديكتاتور منطقه در جريان فتنه 88 و جنايت و خيانت موسوي و خاتمي و كروبي، چقدر ذوق زده بودند و از خوشحالي با دمشان گردو مي شكستند؟!
گفتم: دست خدا را ببين كه دم همه جرثومه هاي فساد و تباهي را به هم گره زده و دارد به زباله دان تاريخ مي اندازد.
گفت: امير كويت، پادشاه اردن، پادشاه بحرين و... براي راضي كردن مردم گفته اند به هر يك از افراد كشورشان مبلغ 3هزار دلار پاداش مي دهند!
گفتم: حيوونكي ها!گفت: ملت هاي مسلمان مي دانند كه با سرنگوني ديكتاتورها همه ثروت هاي غارت شده به خودشان برمي گردد و گول اين ترفندها را نمي خورند.گفتم: در آمريكا چند سارق مسلح وارد يك بانك شدند و علاوه بر صندوقدار بانك به همه مشتري ها هم گفتند بايد هرچه دارند بدهند. در همين حال يك صهيونيست كه در ميان مشتريان بود به بغل دستي خود گفت؛ جك! يادته 1000 دلار از من طلب داشتي؟ جك گفت؛ آره! ولي هرچه اصرار مي كردم نمي دادي؟ و يارو گفت؛ حالا، بيا، اين 1000 دلار طلبت رو بگير!
گفت: با سقوط دیکتاتورمصر دیکتاتورهای منطقه بد جوری
برای پیشگیری از سقوط خود دست و پا می زنندبه زوری
اسرائیل هم نفسش افتاده است در سینه
به پته تته افتاده، چون دیگه نداره هیچ گزینه
خوشحالی نتا نیاهو و اوباما هم رسیده به پایان
چون شکست و خیانت فتنه 88 گران شد عیان
تازه از ترس پادشاه اردن و بحرین .. می دهند پاداش
تا مردم قیام نکنندمثل ایران نیاز باشد به اراذل و اوباش
دست زنند به ضرب و شتم ضد انسانی و سرکوب
تا معترضان و منتقدان عقب نشینند و شوند مرعوب
در دنباله افزوده با سقوط دیکتاتور ها، ملت های مسلمان
با ضبط ثروت های غارت شده ،در سهم می شوند مهمان
گفتم : اگر سران رژیم ضد بشری از قیام مردم منطقه نترسیده
چرا مجوزتظاهرات حمایت ازاینان درایران نمیده رهبر ور پریده؟
چرا از بیانیه ی تظاهرات کروبی و موسوی در 25 بهمن؟
عجیب ترسیده اینان متهم کرده به همکاری بادشمن!
مگر پس از سقوط شاه به مردم محروم و فقیر؟
چیزی داده شد جز فقر بیشتر باطناب دار و زنجیر
که کنون پاسدار سر بازجو وارونه کرده است ادعا
از ترس سقوط مبارک باقیام کنندگان شده هم صدا
گفت: چندسارق مسلح شدند وارد یک بانک روزی
به صندوقدار و مشتریان گفتند پول بدهید به زوری
یکی از مشتریان به بغل دستی اش گفت یادته
هزار دلار از من طلب داشتی ، گفت آره یادمه ؟
ولی هر چه اصرار می کردم نمی دادی بدهی بمن
یاروگفت خب، حالا بیار بگیر هزا دلارت را از من