دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 1 اسفند ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " طلوع دوباره رسول خدا(ص) "

"موج سواری از اوضاع آشفته و نا بسامان منطقه که با سوء استفاده از نام حضرت محمد و دین و اسلام ابزار شده تا ادعای قدرت و ثبات وارونه برای رژیم ضد بشری ایران و تلاش برای عبور از بحران شود"

آیا آنگونه که قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس اادعا کرده است . روشنفکران مبارز و اهل قلم و دانشجویانی که در زمان شاه جذب گروه و سازمان های سیاسی و انقلابی شدند و علیه ی شاه دست به مبارزه زدند و زندان و شکنجه ا را متحمل شدند . حتی جان خویش را بر سر عهد و پیمان و آرمان متعالی انسانی آزادی و دمکراسی و عدالت اجتماعی خود نهادند . همه پیرو خمینی شیاد بودند و آنگونه که وی اوایل انقلاب وعده و حکومتی را داد خواهانش بودند که خمینی شیاد در 22 فرو ردین 58 با تأکید نه یک کلمه کم و یک کلمه بیش جمهوری اسلامی را با ادعای پوچ حکومت مستضعفان و پا بر هنگان قالب نمود ؟ آیا پس از 32 سال پا بر هنگان بر اریکه ی قدرت نشسته اند در صورتیکه محرومان و تهی دستان اکثریت جامعه کشورر ا تشکیل می دهند که زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند؟ آیا در شرایط کنونی بدلیل جنگ قدرت و انباشت ثروت که رقبا حذف شدند . به ویژه اینکه اینان پیروان اصلی خمینی شیاد بودند که اکنون علیه شان فریاد مرگ طنین انداز شده است و از هر تریبونی حنجره ها و سینه های پاره می شود و تهدید می کنند که می بایست اینان هر چه زودتر بازداشت و مجازات و اعدام گردند . عجیب تر اینکه رژیم جنایتکاری که اکنون در گیر بحران و بن بست شده است که از وحشت قیام عمومی مردم نا راضی سخت وحشتزه شده است که نمونه اش در تظاهرات 5 بهمن به نمایش گذاشته شد . زیرا که این حرکت اعتراضی معلول کنش و واکنش حرکت های اعتراضی مردم ایران و منطقه است ولی قلم بر دست وارونه گوی ز یر چتر نام حضرت محمد و اسلام و دین ابزاری شده بدون آنکه بگوید برای چه به مردم ایران هیچگونه مجوز راهپیمائی مسالمت آمیز در ایران داده نمی شود. در صورتی که مگر حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی و جار چیان تبلیغاتی اش ادعا نمی کنند که رژیم ضد بشری و ولی وقیح از حمایت 86% مردم بر خور دار می باشد طوریکه مدعی اند 50 میلیون نفردر سالگرد انقلاب 22 بهمن به صحنه ی نمایش خیمه شب بازی حضور داشتند . البته سئوال است که طبق ادعا پس ترس از حضور چند صد نفره تظاهر کنند گان 25 بهمن ناشی از چیست که با معرکه گیری موسوی و کروبی تهدید و محکوم به اعدام شده اند که چرا بیانیه ی حضور تظاهرات در حمایت با ملت های قیام کنندگان تونس و مصر دادند ؟ همچنین از سوی دیگر شیادانه با وارونه گوئی داستان تف و تاق و ریش به مصادره کردن قیام های منطقه و آلت دست کردن موسوی و کروبی و امثالهم به غرب و آمریکا پرداخته و تولد روز های تولد انقلاب در 32 سال پیش ایران در منطقه را این چنین تشریح کرده است :

" اين روزها، روزهاي تولد دوباره انقلاب اسلامي ايران است. انقلاب ايران 32 سال پيش با ميدان داري پابرهنگان به پيروزي رسيد در حالي كه بسياري از افراد صاحب«نظر»، اين را محال مي دانستند و با واژه هايي به تمسخر مي پرداختند. حكومت پابرهنگان- به تعبير حضرت امام- در روز 22 فروردين 58 در ايران مستقر گرديد و به سرعت به محيط اطراف پراكنده شد و اولين موج هاي مذهبي در همان ماههاي اول در شمال آفريقا و خاورميانه بپا خاست اما بنا به دلايلي اكثر اين امواج وقتي به صخره غرب و رژيم هاي وابسته برخوردند، فرو نشستند. جنبش النهضه در تونس، جنبش اسلامي در الجزاير، انتفاضه اول فلسطين، انتفاضه جزيره العرب و انتفاضه عراق از اين قبيل بودند كه در دهه اول انقلاب بر پا شدند و بي آنكه به هدف آني خود برسند، فرو نشستند. بسياري با نگاه به اين وضعيت تحليل كردند كه «انقلاب ايران به پايان راه رسيد» اين سخن ابتدا در خارج مطرح گرديد و سردمدار آن صهيونيست ها بودند.حالا 32 سال پس از آن روي كارآمدن حكومت پابرهنگان در ايران و حدود دو دهه پس از زماني كه گمان مي شد، شعله هاي انقلاب فرو نشسته است شاهد موج مجدد در آن كشورها هستيم موجي كه به سرعت بن علي ها، مبارك ها، صالح ها و بن خليفه ها را واژگون مي كند و در كشورهايي- نظير كويت- كه سر سوزني گمان نمي رفت، سر برآورده است. رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در 15بهمن ماه- 10 روز پس از آغاز قيام مصر- آن خطبه هاي حكيمانه و انقلابي- بخصوص خطبه اي به زبان عربي و با تبيين دقيق شرايط و مشخص كردن كارهايي كه براي پيروزي بر رژيم وابسته مبارك لازم بود- ايراد كردند و از راه بي بازگشتي رژيم مبارك سخن گفتند، وحشت سراپاي غرب را فرا گرفت. آنان به جاي دست زدن به اقدام ابتكاري، نسخه هاي قبلي را دست موسوي و كروبي و... دادند و تعدادي را براي خلق «كاريكاتور» حركت مردم مصر و تونس به ميدان فرستادند بلافاصله بعد از ترسيم كاريكاتور در ايران خانم هيلاري كلينتون در جلوي دوربين هاي تلويزيوني ظاهر شد و دليل ماجراي 25 بهمن را بيان كرد و گفت: «با اين وصف ايران قابليت الگو شدن براي ديگران را ندارد و خود درگير همان موجي است كه مصري ها و تونسي ها با آن مواجه اند.»"

در ادامه قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز بافاکتور گرفتن از فضای خفقانی و انفجاری حاکم بر ایران که فقط با ضرب سرکوب و خفقان و رعب وحشت ضرب و شتم و باز داشت و شکنجه و اعتراف گیری همراه با احکام زندان واعدام که افزایش یافته که کاهش نیافته اعتراضات نا راضیان کنترل شده است . ولی با کمال پر رویی و وقاحت قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس دست به وارونه گویی عریان زده است و بدون بیان حمایت های مالی به حماس و رشوه دادن های کلان اقتصادی و انعقاد قرار داد های گازی و نفتی به ترکیه این دو را همگام با رژیم ضد بشری کرده است که در راستای تبلیغات جنگ روانی علیه ی آمریکا و غرب می با شد. هدف این است که نشان داده شود بلی دولت ترکیه هم همچون رژیم ضد بشری کودتایی ایران می باشد که خواهان صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و منطقه از شاخ آفریقا و خاور میلنه تا شبه جزیره ی عربستان و مبارزه با دیکتاتور ها برای تغییر شان می باشد که پیرامونش چنین ادعای مضحک و پوشالی نظر و تحلیل داده است :

"آمريكا اگر مشكلي دارد با حاكميت هايي نظير جمهوري اسلامي ايران است كه به پاكدستي، انتخابات سالم و فراگير، مردم سالاري، دين مداري و عدم وابستگي به غرب و شرق شناخته مي شود. ايران اسلامي و برخي دولت هاي مردمي ديگر نظير دولت حماس فلسطين و دولت تركيه همان دولت هايي اند كه از تحولات كنوني با جديت استقبال كرده اند و با استناد به اين قيام ها، آينده را از آن خود ارزيابي مي نمايند.موج انقلاب - ضد وابستگي، ضد فساد، ضدسكولاريزم، ضدديكتاتوري و ضد ناكارآيي- يك هفته است كه به «شبه جزيره عربستان، حساس ترين نقطه جهان اسلام از نظر اقتصادي -ژئواكونوميك- رسيده و سه كشور يمن، بحرين و كويت را درگير كرده و رژيم هاي سعودي، عمان و امارات را به حالت آماده باش درآورده است. اگر اين جنبش ها در نهايت به نتيجه مطلوب هم نرسند و فقط اثبات كنند كه دوره حكومت «آل ها» و «اميرها» و «سلاطين» به پايان رسيده و ديگر نمي توان اعتقادات مذهبي و علايق سياسي شهروندان را در نظر نگرفت، كفايت مي كند چون اين خود پايه اصلي «تحولات بزرگ» و انقلاب خواهد بود"

در خاتمه اینکه مگر دیگر موضوعی پنهان مانده است که پس از 32 سال فاش نشده باشد که باز هم می شود همچون گذشته عوامفریبی و وارونه گویی کرد و با دین ابزاری شده جنگ روانی مانور داد و و بطور وارونه گویی ادعاهای دروغین را رله و نشخوار و تبلیغ نمود ؟ آنهم با شیوه ی خط بطلان کشیدن بر شعور و آگاهی و تجربه ی مردم ایران که در 32 سال گذشته بس پر هزینه و خونین بوده است هنوز هم می توان بهمان سبک تصویر مار کشی و ما ر قالب کردن میدان داری دجالانه با دروغ گویی کرد . آنگونه که با نا دیده گرفتن واقعیات ملموس ایران به خصوص شرایطی که پس از طرح کودتای 22 خرداد 88 رخ داد و تظاهرات میلیونی مردم ایران که 8 ماه ادامه داشت که به خاک و خون کشیده شدن و ضرب و شتم و رعب و وحشت خفقان و سرکوب تحمیل شده مهار شد . به ویژه اکنون که منطقه منقلب ودست خوش بحران و نا آرامی شده است و قیام های زنجیر وار مردم منطقه علیه ی دیکاتورها شروع و اوج گرفته است . در صورتی که این دیکتاتور ها نسبت به دیکتاتوری فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران نا چیز می باشد . اما از وحشت سرایت این حرکت و قیام های اعتراضی منطقه به ایران که در فضای شدید امنیتی پلیسی در 25 در ایران رخ داد و تکرار شد . آنچنان که لرزه بر تن اندام کودتا گران وکک بر توی تنبان ولی وقیح انداخته شد و ولی و قیح و کودتا گران پاسدار ونهاد ها حکومتی مجبور شدند تا که دستپاچه و سراسیمه وارد صحنه شوند ویکی پس از دیگری رهبران رقیب مغلوب به خصوص موسوی و کروبی تهدید به مرگ نمایند . البته رفسنجانی هم تهدید شده است که اگر چنانچه بطور شفاف علیه ی رهبران رقیب مغلوب موضع گیری مشابه نکند . نه اینکه از ریاست مجمع خبرگان آخوندی بر زیر کشیده می شود ، بلکه وی هم به سر نوشت مشابه دچار خواهد شد . حال پرسش است رژیم ضد بشری که آنگونه منفور و ترسیده است که یاران سابق خمینی شاد را تهدید به مرگ می کند . چگونه می تواند با ادعای مشروعیت کذب تراشیدن وانمود کند که الگو ورهبریت قیام های منطقه را نیز بر عهده دارد؟ البته اینگونه ادعا کردن که از موضع فرار به جلو می باشد . بدون شک ناشی از وحشت فضای انفجاری داخل کشور است که برای دفع این خطر همچون این قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس باید برای وانمود قدرت صوری کردن ، آویزان به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز شود . به امید موج سواری از اوضاع آشفته و نا بسامان منطقه که با سوء استفاده از نام حضرت محمد و دین و اسلام ابزار شده تا ادعای قدرت و ثبات وارونه برای رژیم ضد بشری ایران و تلاش برای عبور از بحران شود"

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/891201/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 1 اسفند ماه سال 1389

طلوع دوباره رسول خدا(ص) (يادداشت روز)