گزیده خبر های 27 بهمن – 89 قسمت - 2
گزارش فارس از تحصن مردم در ميدان ارك تهران:آدمك موسوي در ميدان ارك به دار آويخته شد.خبرگزاري فارس: اقشار مختلف تهران و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با حضور در ميدان ارك و دادگستري تهران خواستار محاكمه هر چه سريعتر سران فتنه شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911270001
عجب پیشرفت شایان قابل توجهی شده است . زیرا که همراه با توسعه و شکوفائی اقتصادی است چونکه مرتبط با نوآوری های و فراوانی در رژیم ضد بشری کودتائی است . برای این که متأثر از پیام نوروزی 2 سال پیش لوطی جماران ولی وقیح است . بهمین دلیل به جای آتش زدن آدمک ر ئیس جمهور های آمریکا و پرچم آن با فریاد مرگ بر آمریکا گفتن که در سابق انجام می شد .اکنون آدمک موسوی به آتش کشیده می شود و در بازار مکاره فریاد اعدام باید گردد برایش سر داده می شود؟
فتوشاب عکس جان باخته صانع ژاله
http://www.jomhourieslami.com/1389/13891127/13891127_jomhori_islami_index.html
فاش کردن و مچ گیری نمودن از دزدان هویت قلابی ساز و قاتلان حرفه ای که از وحشت بزرگداشت این جانباخته 25 بهمناز سوی دانشجویان و حضور معترضان است که بدست مزدوران مسالح کشته شد که جزو ارگان های سرکوبگر وابسته به ولی و قیح و پاسداران کودتا گر هستند. اما اکنون با تغییر قیافه ریش سازی و حزب اللهی و بسیجی کردنش هدف مصادره کردن نام و جسد وی از سوی کودتا گران تعقیب شده است تا که ا این چنین هم پرونده ی قاتلان را سفید وهم ماستمالی کرده باشند.
کوردانه، رحیم همتی: عکسی که سیگار به دست دارد متعلق به شهید صانع ژاله می باشد وهمچنین عکسی که در بیت ایت الله مننتظری (آخرین عکس) گرفته شده و به کمد تکیه داده است متعلق به شهید صانع است و دو سال پیش گرفته شده است. عکسی که با ریش هست عکسی است که توسط رسانه های دولت کودتا به صورت احمقانه ای با فتوشاب درست شده تا این شهید را در راه اهداف و آمال خود و بنام بسیجی مصادره کنند. دانشجوی شهیدی که با گلوله مسقتیم بسیجی ها به شهادت رسیده است.حالا خودتان قضاوت کنید که آیا شهید ژاله بسیجی بوده یا خیر.رای دزدی دیده بودیم ولی نا حال شهید دزدی ندیده بودیم.
دفتر تحکیم وحدت: اجازه مصادره خون پاک جان باخته راه آزادی را به قاتلانشان نمی‌دهیم + عکسهای جدید از صانع ژاله
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=28787
اینهم یک مورد دیگر افشاگری مستند محور هویت و جسد دانشجوی جانباخته ی مصادره و بسیجی شده که از سوی قاتلانش انجام گرفته است . زیرا که اهداف خاص توطئه آمیز علیه ی مخالفلان رقبا را دنبال می کنند.
به گزارش دانشجونیوز، شورای تهران دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای ضمن حمایت از آقایان مهدی کروبی و میرحسین موسوی خواستار آزادی هرچه سریعتر دانشجویان بازداشت شده طی ٢ روز اخیر شد.در بخشی از اين اين بیانيه آمده است : با آن همه سرکوب و اختناق، بعد از تمام تلاش هواخواهان اعدام و شکنجه، هیبت ساختگی و اقتدار پوشالی کسانی که می کوشیدند وحشت و رعب را بر جامعه ایران حاکم کنند، با حضور شکوهمند مردم آزاداندیش ایران در ٢۵ بهمن ماه در هم شکست و فریاد بلند آرزومندان آزادی، پایه های لرزان دیکتاتوری اقتدارگرایان حاکم را تکانی جانانه داد. حضور گسترده مردم و دانشجویان در کنار یکدیگر، بار دیگر نشان داد که در بند کشیدن و شکنجه فعالان سیاسی و دانشجویی منتقد، علاج مشکلات ناشی از استبداد و ناکارآمدی حاکمان نیست و مردم ایران را از پیگیری مطالبات خود منصرف نخواهد کرد. درد آورتر این که بیشرمی سرکوبگران را چون توحش ایشان نهایتی نیست و هدف بعدی شان مصادره خون پاک شهدا و تقدیم دوباره آن ها به قاتلانشان است. تا بر سرش اشک تمساح بریزند و نمایشی کریه بر پا کنند. غافل از این که این اقدامات رذیلانه جز بر خشم مردم داغدار نمی افزاید و تنها آتش کینه شان از حاکمان جائر و مفسد را شعله ورتر خواهد کرد. دانشجویان بیدار و مردم شریف ایران اجازه نخواهند داد تا کشته های جان بر کف راه آزادی، در صف سرکوبگران و قاتلان مردم معرفی گردند و وجود پاکشان ابزار دست مشتی چکمه پوش کج اندیش قرار گیرد.شورای تهران دفتر تحکیم وحدت همچنین شهادت جوان برومند این سرزمین، شهید زنده یاد صانع ژاله، عضو شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر تهران، را به خانواده این جاودان عزیز و مردم غیور ایران تسلیت می گوید و از عموم دانشجویان دعوت می کند تا با حضور خود در تشییع پیکر پاکش، راه بر هذیان گویی دروغگویان بسته و یاد سبز او را گرامی بدارند.
بازخواني پرونده حدادعادل؛ انتصابات خانوادگي يا كفايت!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=28770
یک فقره دیگر از روشنگری پیرامون هم متقلی و فامیل ولی وقیح غلامعلی حداد عادل شده است که از طریق رانت خواری غارتگر های کلاناز طریق زمین خواری در تهران و سر مایه گذاری چندین میلیاردی در مجمتع یا بزرگ مرتبه سازی در شیراز نصیب وی شده است که اکنون در سایت سهام نیوز فاش شده است که سابقه ی مبارزاتی وی و پدرش قبل از انقلاب بر گزاری مراسم جشن و آذین بند کردن خانه و کوچه برای تولد شاه و حضور وی در مراسم جشن شاهزاده بوده است . برای همین گفته می شود شیخ جای شاه نشسته است.
اعدام دو تن در زندان مرکزی سنندج
سیاست وحشت آفرینی واهرم وابزار تهدید و حاکم کردن اختناق و رعب و وحشت در جامعه طوری که در 32 سال گذشته هیچگونه وقفه ای نداشته است مگر اینکه هر زمان حاکمان رژیم ضد بشری نا مشروع احساس خطر می کنند به موج اعدام ها شتاب می دهند.
آژانس خبری موکریان : صبح گاه امروز سه شنبه26 بهمن ماه،دوشهروند در محوطه ی زندان مرکزی سنندج به دار آویخته شدند. بنا به گفته منابع آگاه ، نام افراد اعدام شده که اتهام آنها توسط مراجع قضایی قاچاق مواد مخدر اعلام گردیده م – ه و خ – ر می باشد. گفتنی است کمیسیون عفو و بخشودگی به دلیل داشتن سابقه قبلی نامبردگان در این جرم با عفو آنها موافقت ننموده و حکم این دوشهروند پس از تنفیذ دادستان کل کشور اجرا شد
تصویر قورباغه‌اي که قورباغه ديگر را خورد!
http://www.jomhourieslami.com/1389/13891127/13891127_06_jomhori_islami_goonagoon_0004.html چه وجه مشترکی میان قور باغه قور باغه خوار با آدامخوران حاکم بر ایران وجود دارد که 32 سال است در آب سر بالا قزل آدم خواری خوانده و تبلیغ کرده اند . طوری که اکنون در بازار مکاره قور باغه ها قزل آدم خواری علیه ی رقیب سر داده اند؟ البته فرق شان این است که قورباغه های حاکم هم عطش و ولع هم نوع و آدم خواری شان زیاد است. هم سیری نا پذیر می باشند. هم اینکه شیوه های آدمخواری شان متنوع و وحشت ناک تر می باشد.
رسانه‌هاي دولتي آمريكا اعلام كردند كه در يك اقدام عجيب و در يك رويداد نادر يك قورباغه بزرگ قورباغه ديگري را خورد! به گزارش ايسنا "كارن باكن" 50 ساله كه يك محقق و زيست‌شناس آمريكايي است، در اين باره به رسانه‌هاي دولتي اين كشور عنوان كرد: روز گذشته حين جستجو در منطقه "مريلند" بودم كه با يك صحنه عجيب و باور نكردني مواجه شدم. اين محقق در ادامه به روزنامه‌ ديلي ميل خاطر نشان كرد: يك قورباغه كه بيشتر شبيه به وزغي غول‌پيكر بود، با كمين و حمله كردن به يك قورباغه كوچكتر آن را خورد. اين واقعا براي من عجيب بود. من هم از اين رويداد تصويربرداري كردم. اين زن در ادامه خاطر نشان كرد: تاكنون چنين چيزي را نديده بودم. اولين باري بود كه يك قورباغه همجنس خود را مي‌خورد
"نماینده" مجلس: يك روز قبل از فراخوان موسوي براي راهپيمايي، يكي از مأموران ارشد سازمان سيا با وي تلفني گفت‌و‌گو كرده است!
جالب و عجیب است . زیرا اتهاماتی که در 32 سال گذشته از موضع ضد آمریکائی به مخالفین و دگر اندیشان زده شده است . اکنون به نخست وزیر 8 ساله ی دوران خمینی شیاد و جنگ خانمان بر دازانه ی ویرانگر ایران و عراق موسوی زده شده است.
فارس: حجت الاسلام عليرضا سليمي نماينده مردم محلات در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با اشاره به اقدامات روز گذشته فتنه‌گران كه با شهادت جواني نيز همراه بوده است، اظهار داشت: فراخوان موسوي و كروبي براي حضور فتنه‌گران در خيابان‌هاي تهران اقدام عليه امنيت ملي است و نمي‌توان از كنار اين گونه اقدامات به سادگي عبور كرد.وي با بيان اينكه آمريكا و رژيم صهيونيستي در حوادث روز گذشته به طور مستقيم دخالت كرده‌اند، افزود: اسنادي موجود است كه حكايت مي‌كند يك روز قبل از فراخوان موسوي براي راهپيمايي، يكي از مأموران ارشد سازمان سيا با وي تلفني گفت‌و‌گو كرده است.اين نماينده مجلس گفت‌وگوي تلفني ميرحسين موسوي با مأمور ارشد سازمان سيا (CIA) را جاسوسي توصيف كرد و از دستگاه اطلاعاتي و امنيتي كشورمان خواست نسبت به اين موضوع به افكار عمومي پاسخگو باشند.
جعفر شجوني به رفسنجانی : به سرعت از موسوي و كروبي محارب اعلام برائت كنيد،آنها فتنه‌گرند و حق‌شان اعدام در ملاء عام است
چون اسفند دارد نزدیک می شود که اجلاس خبر گان آخوندی هم بر گزار می شود و توطئه برای بر کناری رفسنجانی از ریاست آن از سوی ولی وقیح نا مشروع و حامیانش تدارک دیده شده است . بنابراین باز هم تهدید کردن رفسنجانی از سوی یک تازی پیر و دست آموز ، آماده کیش دادن به سوی رفسنجانی دنبال شده است .ا لبته این آخوند هفت خط پالان سائیده جعفر شجونی که عضو باند مافیایی و غارتگر انگلیسی مؤتلفه است دارای پرونده های فساد و غارتگری می باشد که بدلیل سر سپردگی به ولی وقیح و کودتاگران بایگانی شده است. درعوض مأموریت دارد که این چنین چپ و راست پاچه ی رفسنجانی را بگیرد تا وادارش کند مقابل کودتا گران زانو بزند و با توهین کردن و اتهام زدن به موسوی و خاتمی و کروبی لبیک گوی کامل ولی وقیح شود.
عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز خطاب به هاشمي رفسنجاني نوشت: آقاي هاشمي به سرعت از موسوي و كروبي فتنه‌گر و محارب اعلام برائت كنيد.به گزارش باشگاه خبرنگاران (متعلق به صدا و سیما)، حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز طي نامه‌اي به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ديگر عضو جامعه روحانيت مبارز نسبت به عدم اعلام برائت وي از سران فتنه هشدار داد.بر اساس اين گزارش، وي در ابتداي اين نامه با بيان اينكه هاشمي رفسنجاني داراي سوابق چشمگير انقلابي است، خطاب به وي نوشت كه اگر مي‌خواهد از گذشته خود حراست كند بايد همين امروز از فتنه‌گران اعلام برائت كند چرا كه موسوي و كروبي دشمنان جهان اسلام هستند و صهيونيست‌ها را خرسند كرده و مسلمانان سراسر جهان را نگران كرده‌اند.شجوني با بيان اينكه آقاي هاشمي رفسنجاني آخرين فرصت خود را براي اعلام برائت از موسوي و كروبي نبايد از دست بدهد، نوشت: تا زماني كه آقاي هاشمي از موسوي و كروبي اعلام برائت نكرده باشد، بنده حساب وي را با سران فتنه‌ جدا نخواهم دانست.دبير كل جامعه وعاظ با بيان اينكه موسوي و كروبي بدون اميد به همراهي هاشمي رفسنجاني جرأت جسارت به ارزش‌هاي ملت ايران را نداشته و ندارند، به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام هشدار داد در صورت عدم اعلام برائت ملت ايران ديگر هاشمي رفسنجاني را به دامن انقلاب جاي نخواهند داد.وي همچنين در اين نامه نوشته است ‌كه روحانيت براي فدا شدن در راه ولايت فقيه آمادگي كامل دارند و هر فردي در مقابل نظام اسلامي بايستد با واكنش شديد روحانيت مواجه خواهد شد.شجوني در بخش پاياني نامه خود خطاب به هاشمي رفسنجاني نوشت: آقاي هاشمي من با شما دوستي ديرينه دارم و دوستانه مي‌گويم كه ملت ايران شما را جزو حاميان فتنه ۸۸ مي‌داند كه البته بنده نيز با ملت ايران هم عقيده هستم؛ اگر شما چنين نظري نداريد فرصت را از دست ندهيد و به سرعت با موسوي و كروبي فتنه‌گر و محارب كه حق‌شان اعدام در ملاء عام است اعلام برائت كنيد. ناگفته نماند كه دعا كرده‌ام جان نا قابل خويش را در راه مبارزه با سران فتنه به مقام معظم رهبري هديه كنم
.