گزیده خبر های 27 بهمن – 89 قسمت - 3
كيهان و خوانندگان
این پیام های ساختگی دخمه ی دروغ نامه ی کیهان بر گرفته از محتوای یادداشت روز دیروز سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری می باشد . زیرا که مکمل و مرتبط با خبر های ویژه ی این دروغ نامه است که ارتباط به واکنش وحشت تظاهرات 25 بهمن و فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و مبارک، بن علی ، اکنون هست نوبت سسید علی تظاهر کنند گان ناراضی دارد.
¤
سران فتنه به مهره هاي سوخته تبديل شده اند و حرفشان هيچ ارزشي براي مردم ندارد. به نظرم آنچه كه مورد توجه مردم بابصيرت ايران مي باشد اين است كه عملكرد لايه ها و عوامل پنهان فتنه و برخي از خواص دوپهلو و آقازاده هايشان و به خصوص كساني كه با كمك بيگانگان از فتنه گران حمايت مالي و رسانه اي كرده اند بيشتر آشكار شود.علي نژاد از قائم شهر¤ سران فتنه كه از ترس مردم جرات بيرون آمدن تا سر كوچه محل سكونت خود را ندارند چگونه درخواست مجوز راهپيمايي كرده اند!1197---0919¤ يك انسان عقب افتاده هم نبايد قرباني نقشه هاي آمريكا و اسرائيل بشود. سران فتنه اگر قصد دارند اهداف بيگانگان را در كشور پياده كنند اول بايد خود را به آتش بكشند.4013---2190¤ خيانت هاي سران فتنه كمتر از خيانت هاي قطب زاده در زمان حيات حضرت امام خميني(ره) نيست. اي كاش قوه قضاييه امروز قاطعيت و صلابت قوه قضاييه زمان حضرت امام را داشته باشد.5990---0912¤ مگر سران فتنه كور بودند و تظاهرات ميليوني مردم در سراسر كشور در روز 22 بهمن را نديدند كه با هدف فتنه گري درخواست مجوز اغتشاش در شهر تهران داده اند. فكر مي كنم تعلل در بازداشت و محاكمه سران فتنه كافي باشد.7416---0919 و چند تلفن مشابه ديگر
نماينده پارلمان عراق خواستار محاكمه سران منافقين در دادگاه جنايي شدhttp://www.kayhannews.ir/891127/3.HTM#other304
ادامه ی توطئه و سناریو سازی علیه ی مجاهدین که بطور سیستماتیک ازکمپ اشراف تا برون مرز و به خصوص تا ایران آنگونه استکه هرگز یک لحظه قطع نمی گردد . اکنون در دنباله ی توطئه ی متهم کردن مجاهدین که با گلوله در 25 بهمن دو تظاهر کننده را کشته و چند نفر دیگر را مجروح کرده اند . با فعال کردن سایت بد نام وزارت بد نام اطلاعات بد نام هابیلیان نقل قول از یک مهره ی نفوذی وزارت بد نام اطلاعات در پار لمان عراق علیه مجاهدین شده است تا شاید تظاهرات گسترده اقشارمردم عراق علیه نوری مالکی دست نشانده که خواهان رفتن وی هستند ماستمالی شود .
در پي افشاي اسناد جديدي مبني بر دخالت عناصر منافقين در سركوب انتفاضه شعبانيه در سال 1991 نماينده پارلمان عراق خواستار محاكمه و مجازات سران و عوامل جنايات منافقين در عراق شد.به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، عبدالحسين عبطان نماينده پارلمان عراق در اين خصوص اظهار داشت: اخيرا اسنادي به دست آمده كه دست داشتن اين سازمان تروريستي را در فعاليتهاي تروريستي عليه مردم عراق و همكاري با نظام پيشين در سركوب انتفاضه شعبانيه سال 1991 به طور قطعي اثبات مي كند.عضو حزب اتحاد ملي عراق ادامه داد: به همين دليل تمامي اين افراد بايد در همان دادگاه جنايي كه اركان نظام پيشين را محاكمه كرد محاكمه شوند.مدارك محكمي كه اخيرا به دست آمده دست داشتن اين سازمان تروريستي را در سركوب انتفاضه مبارك شعبانيه در دوره رژيم سابق بيش از پيش اثبات مي كند.
وداع ياران دبستاني با "ژاله خونين " مراسم تشييع شهيد "ژاله " با شعار عليه سران فتنه آغاز شد.خبرگزاري فارس: مراسم تشييع پيكر پاك شهيد "صانع ژاله " دقايقي پيش از دانشگاه هنر تهران آغاز شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911270292
سیاست مرده و مفت و توبره و آخور خوری آخوند های حکومتی و پاسداران کودتا گر آمکش یعنی همین که هم می کشند . هم هویت و جس را مصادره می کنند . هم تبدیل به چماق و توهین و تهدید علیه ی رقیب و مخالفان می کنند
محكوميت گسترده اقدام سران و اراذل و اوباش فتنه گر در 25بهمنhttp://www.kayhannews.ir/891127/2.htm#other203
رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی چون نامشروع است و در خانه و منطقه و جهان ایزوله شده است . از سوی دیگر در بحران ها محاط شده و در بن بست فرو رفته است . راه چاره جز خودزنی و مایه خوری کردن ندارد . برای همین مجبور است از مهره های بد نام و سوخته و بی آبرو شده چپ و راست برای تهدید و متهم کردن مخافان و رقبا استفاده کند که نه مشکلی حل نمی شود ، بلکه موجب خشم و نفرت بیشتر معتر ضین ناراضی می شود که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند.
سرويس سياسي-اقدام اخير سران خائن فتنه و اراذل و اوباش اجير شده سرويس هاي جاسوسي غرب در 25 بهمن با محكوميت گسترده فعالان سياسي، جنبش ها و تشكل هاي دانشجويي همراه شده است.آيت الله سيداحمد خاتمي، عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با انتقاد شديد از بهانه قرار دادن حمايت از مردم مظلوم مصر توسط سران فتنه گفت: جنس سران فتنه از جنس «بن علي تونس و نامبارك» است و سازگار با مبارزان در صحنه مصر عليه ظلم نيست؛ چرا كه مبارزان در صحنه مصر با افتخار از امام خامنه اي تشكر كرده اند.وي كه با فارس گفت وگو مي كرد يادآور شد: موسوي و كروبي همانطور كه حضور 85 درصدي و 40 ميليوني مردم در انتخابات پرشكوه و دشمن شكن رياست جمهوري دهم را با فتنه خود در كام ملت تلخ كردند؛ روز گذشته نيز سعي كردند راهپيمايي باشكوه 22 بهمن امسال را كه براي سي وسومين بار اعلام وفاداري مردم به انقلاب، امام(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود، با حركتي مذبوحانه تلخ كنند.عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري حركت اغتشاش گونه و فتنه گرانه روز دوشنبه تهران را آمريكايي و صهيونيستي خواند و گفت: نشانه آن هم اين است كه آمريكايي ها و رژيم صهيونيستي مصرانه فتنه گران را حمايت و تشويق به صدور بيانيه و از اقدام آنها ابراز شادي مي كنند.
پاسخ وزارت خارجه به كلينتون مهمانپرست: شرايط روحي آمريكا را درك مي كنيم!http://www.kayhannews.ir/891127/2.htm#other204
طوطی و مترسک بی اراده ی سخنگوی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه که فقط مأمور است هراز گاهی مطالب دیکته شده پشت صحنه را رله و نشخوار کند . وی همچون ولی وقیح می داند که انتظار موضع گیری مقامات آمریکائی در دفاع از تظاهر کنند گان مخالف ایرانیان را نداشته است . بنابراین اکنون چون اربانان کودتا گر پشت صحنه خودش گیج و مبهوت شده است پس از موضع فرار به جلو فرافکی کرده است.
سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان در واكنش به اظهارات اخير وزير امور خارجه آمريكا كه گفته كشورش در كنار معترضان ايران قراردارد تأكيد كرد كه ايران شرايط روحي آمريكايي ها را درك مي كند.رامين مهمان پرست روز سه شنبه در نشست هفتگي با خبرنگاران در خصوص ايجاد صفحه اي به زبان فارسي در توييتر توسط وزارت خارجه آمريكا و اظهارات هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا كه گفته آمريكا در كنار معترضان ضددولتي ايران ايستاده، گفت: اظهارات مقامات آمريكايي در اين روزها دچار يك نوع سردرگمي و پريشاني شده است.وي افزود: به نظر مي آيد تحولات منطقه آنها را با شرايط جديدي روبرو كرده و ما شرايط روحي آنان را درك مي كنيم.سخنگوي وزارت خارجه با بيان اينكه ضربه بزرگي به منافع قدرت هاي سلطه گر و حاميان رژيم صهيونيستي وارد شده، خاطرنشان كرد: اظهاراتي كه در جهت فرافكني و عوض كردن صورت مسئله بيان مي شود، ناشي از اين حالت روحي آشفته است
دادستان كل كشور: دستگاه قضايي با مسببان حوادث اخير تهران برخورد قاطع خواهد كردhttp://www.kayhannews.ir/891127/2.htm#other205
اینهم یک مورد دیگر استفاده کردن دیگر از مهره ی بسیار بد نام و دژخیم و گوش خوار و آدمکش حرفه ای که جزو مجرمان جنایت علیه ی بشریت می باشد . زیرا که در قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 و قتل های زنجیره ای نقش داشته است . اکنون پس از تظاهرات 25 بهمن و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر دادن معترضین خشمگین موجب شده است تاکه کک بر توی تنبان ولی وقیح و پاسداران کودتا گر فتاده شود . بنابراین وی مجبور به تهدید کردن مسببان 25 بهمن شده است که نتیجه ی 32 سال جنایت و خیانت و غارتگری و سرکوب و سانسور و جنگ افروزی حاکمان دین فروش عوامفریب می باشد.
حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي بر برخورد قاطع دستگاه قضايي با مسببان حوادث روز 25 بهمن در تهران تأكيد كرد.سخنگوي قوه قضائيه در گفت وگو با فارس در خصوص اقدامات سران فتنه گفت: اقدام روز دوشنبه با طراحي و پشتيباني آمريكا و ضدانقلاب از جمله منافقين صورت گرفته و جريان فتنه بازي خوردگان دسيسه آمريكا و نفاق بودند.دادستان كل كشور تأكيد كرد: دستگاه قضايي با توجه به هشدار قبلي با مسببين اصلي و نيز كساني كه موجب اخلال در نظم اجتماعي و آرامش مردم شدند با سرعت و قاطعيت برخورد مي كند.
اسلامگرايان در اوج هستند سكولارهاي خاورميانه در سربالايي افتاده اند (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/891127/2.htm#other206
در شرایطی که 2 روز پیش در تهران بزرگ طنین پژواک مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح طنین انداز شد . سپس تصویرش پائین کشیده و آاتش زده و لگد مال شد و فریاد زده شد بعد از مبارک ، بن علی ، اکنون نوبت سد علی . اما معلوم نیست که چگونه ادعای کمدی شده است که اسلام گرایان حامی رژیم ضد بشری نا مشروع در خاور میانه در اوج است و سکولار هادر سر بالیی افتاده اند؟
حاكميت اسلامگرايان در مصر انقلابي همچنان كابوس محافل غربي است. انتشار چنين تحليل هايي در رسانه هاي غربي در حالي است كه همين محافل تلاش كرده اند نهضت مردم مصر را غير اسلامي، ليبرال و تويتري و فيس بوكي جا بزنند و از سرعت انتشار جنبش هاي اسلامي بكاهند.
چه كسي باور مي كند كه ما طرفدار مردم مصر هستيم؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891127/2.htm#other207
سئوال است که برای چه با گلوله شلیک شد که موجب جان باختن دو تن و مجروح شدن تعداد بشتری شد؟ همچنین پرتاب گاز اشک آور که برای چند نفر تظاهر کننده ضرورت ندارد؟ مهمتر اینکه یک قلم 1400 دستگیری و به زندان اوین منتقل کردن برای چه بوده و یا این افراد کجا بودند و چگونه پس از ضرب و شتم دستگیر شدند؟
محافل سياسي و رسانه اي ضد انقلاب كه در تدارك آشوبگري ناكام براي 25بهمن نقش آفريني كرده بودند، نسبت به سرخوردگي ناشي از اين اقدام كور و منجر به شكست ابراز نگراني مي كنند.اگرچه موج «روحيه درماني» و «تلقين» در فضاي رسانه اي ضد انقلاب فعال است، اما برخي از اين محافل معتقدند نبايد دست كم خود را گول بزنند و تا كار افسردگي و سرخوردگي بيخ پيدا نكرده اند چاره اي بينديشند. استناد اين محافل به سر جمع چند عكس و ويدئوي افتضاحي است كه توانسته اند پس از يك هفته تبليغات پرحجم از ترافيك خيابان هاي مركزي شهر تهيه كنند! يكي از بالاتريني ها به طنز نوشت: اگر اين تصاوير و فيلم هايي كه ما مي بينيم اسمش راهپيمايي است، پس هر روز خدا در اين سيصد و شصت و پنج روز در تهران راهپيمايي است. توي اين عكس ها و فيلم ها كه تا چشم كار مي كند موتور و خودرو است. پس مخالفان كجا بودند؟ نكند همين راننده ها مشغول راهپيمايي بوده اند و ما خبر نداريم.يادآور مي شود بهترين عكسي كه مشتركاً از سوي بي بي سي، جرس، كلمه، راديو فردا و بالاترين درباره سناريوي 25 بهمن مورد استناد قرار گرفته، يكي از تقاطع هاي خيابان انقلاب را با حدود 10 پليس و 20 تا 30 نفر عابر و ده ها خودرو نشان مي دهد!! مجموع اين تصاوير و ويدئوها نيز به تعداد انگشتان 2 دست نمي رسد!
البرادعي خواستار از سرگيري روابط تهران و قاهره شدhttp://www.kayhannews.ir/891127/3.HTM#other306
تا حال گفته می شد که البرادعی مزدور آمریکا و جاسوس یا می باشد . اما اکنون که مردم معترض در 25 بهمن توی خیابان ها فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و گفتند مبارک ، بن علی ، نوبت توست سد علی . اینگونه از سوی جاسوس آمریکا در مصر پیام خواهان عادی شدن رابطه از سوی همکار البرادعی در دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده شده است؟
دبيركل سابق آژانس بين المللي انرژي اتمي و رئيس جمعيت ملي تغيير در مصر، خواستارگفت وگوي بين تهران و قاهره و از سرگيري روابط بين دو كشور شد.محمد البرادعي كه با شبكه تلويزيوني الجزيره مصاحبه مي كرد، «حسني مبارك» را مانع روابط ديپلماتيك ميان دو كشور، مصر و ايران دانست.20 سال است مصر با ايران روابط ديپلماتيك ندارد، زيرا «حسني مبارك» ايران را با سياست هاي خود هماهنگ نمي ديد.مديركل سابق آژانس بين المللي انرژي اتمي گفت: من در آژانس با كشورهاي بزرگ اسلامي مانند تركيه، ايران، اندونزي و مالزي تعامل داشتم و اكنون نيز خواستار از سرگيري روابط با تهران هستم.به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي افزود: من زماني كه در آژانس بودم، مطبوعات اسرائيل و آمريكا به دليل حمايت از برنامه هسته اي ايران بسيار به من حمله مي كردند. ولي در نهايت همه آنان به من احترام مي گذارند، زيرا من نزد آنان اعتبار دارم.وي بر تأثير انقلاب مصر بر سياست خارجي اين كشور تاكيد كرد و افزود: ما در سرآغاز مرحله تغيير در داخل مصر قرار داريم و بايد اين تغيير با تغيير در سياست خارجي هم همراه شود. وجهه خارجي مصر هم بايد همزمان با تغيير در داخل تغيير كند.«البرادعي» همچنين بر لزوم محاكمه عادلانه فاسدان در رژيم سابق مصر تأكيد كرد.
طنين شعار «موسوي و كروبي اعدام بايد گردند» در دانشگاه اميركبير
هم دستان دژخیم و خبیثی که دست به کودتا زدند و رقیب را حذف کردند و هرروز معترضان را ضرب و شتم کردن پرونده سازی و توطئه می کنند . طوریکه مهره های دست آموز و طوطیان بی اراده را در بازار مکاره را وادار کرده اند تا که فریاد موسوی و کروبی و خاتکمی اعدام با ید گردند سر دهند . اکنون این چنین از ریق جاسوسان و چماقداران وابسته به خود در دانشگاه امیر کبیر اهداف پلید خود شان علیه رقیب را دنبال کرده اند.
دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير در واكنش به اغتشاشات فتنه گران تجمع كردند. دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز سه شنبه، در واكنش به آشوب فتنه گران، در اين دانشگاه تجمع كردند. دانشجويان تجمع خود را از كنار مسجد دانشگاه صنعتي اميركبير و ضمن تجديد ميثاق با شهداي گرانقدر 8 سال دفاع مقدس كه در كنار مسجد اين دانشگاه دفن شده اند، آغاز كردند. دانشجويان شعارهايي همچون مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر فتنه گر، دانشجو مي ميرد سازش نمي پذيرد، موسوي و كروبي اعدام بايد گردند و .... سردادند.
نمايندگان مجلس: سران فتنه مفسد في الارض هستندhttp://www.kayhannews.ir/891127/14.HTM#other1402
از خبر نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن مترسکان دست نشانده که در خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فا رس بازتاب داده شد تا دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری تعداد کش آمد و از 223 رأس به 227 رأس اعضای مترسک باز مکاره تغییر کرد. معلوم نیستکه چرا بقیه این بیانیه ی سفارشی و فرمایشی کودتا گران را امضاء نکردند؟ لابد اینان هم نفوذی های دشمن بیگان و جاسوسان سیا آمریکا هستند؟
نمايندگان مجلس در بيانيه اي تاكيد كردند كاسه صبر ملت از مدارا در برابر سران فتنه لبريز شده است و همگان خواستار اشد مجازات آنها هستند.حال و هواي خانه ملت روز گذشته آكنده از ابراز انزجار نسبت به فتنه گري هاي موسوي و كروبي و فرياد مطالبه اشد مجازات براي آنها بود.در جلسه علني روز سه شنبه همچنين بيانيه 227 نفر از نمايندگان در محكوميت آشوبگري فتنه گران قرائت شد
مرگ كارگر بر اثر سقوط از ساختمان مديريت بحران گناباد
رژیم جنایتکار و وارونه گوی عوامفریب دین فروش که اشک تمساح برای ملت های منطقه می ریزد و نقش داایه مهر بان تر از مادر برای ساکنین نوار غزه اجرا می کند . ولی بدلیل ساختار ارتجاعی و واپسکرانه و غارتگرانه ای که حاکم کرده هر روز یا خبر اعدام با زتاب می دهد . یا خبر مرگ درجااد ه ها یا خود سوزی و خود کشی ناشی از فقر و یا مرگ کار گران محروم و تهی دستان را این چنین گزارش می دهد.
يك كارگر ساختماني بر اثر سقوط از پشت بام طبقه سوم ساختمان در دست ساخت مديريت بحران شهرستان گناباد جان باخت.به گزارش خبرنگار ايرنا، كارگر كشته شده «مرتضي راستين» نام دارد و 18 ساله و اهل يكي از روستاهاي گناباد بود.وي كه خواست نامش فاش نشود، افزود: اين كارگر در حال كار بود كه بر اثر بي احتياطي سقوط كرد و بلافاصله توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحي قرار گرفت اما بر اثر شدت جراحت و خونريزي داخلي در بيمارستان فوت كرد.رئيس اداره تامين اجتماعي گناباد نيز با تاييد فوت اين كارگر گفت: شكايت خانواده اين كارگر از طريق نيروي انتظامي به اين اداره رسيده است.«غلامحسين ارباب بهارعلي» افزود: كارشناسان اين اداره براي بررسي موضوع و برقراري غرامت دستمزد، اقداماتي را آغاز كرده اند
.