گزیده خبر های 25 بهمن – 89 قسمت - 3

گزارش مشروح فارس از رونمايي كتاب خاطرات عسگر اولادي؛علي لاريجاني: تاريخ زندگي عسگراولادي سراسر مجاهدت است.خبرگزاري فارس: مراسم رونمايي كتاب خاطرات حبيب الله عسگراولادي معتمد امام و رهبري و از مجاهدان خستگي ناپذير انقلاب اسلامي عصر روز گذشته با حضور جمعي از مسئولان لشگري و كشوري در سالن سوره حوزه هنري برگزار شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911250155

اینگونه پاسدار انگلیسی علی لاریجانی دست به تبلیغ دروغ و وارونه و خالی بندی زده است و از عسگر اولادی مهره پلید و غارتگر حرفه ای عضو باند مافیائی غارتگر انگلیسی عسگر اولادی تعریف و تمجید کرده است. البته بدون آنکه بگوید مجاهدت یعنی چه؟ همچنین این چگونه مجاهدت کردنی بوده است که فقط در راستای تلاش هرچه بیشتر غارت گری و ثروت اندوزی در طول عمر این پلید پلید بود است؟

لاريجاني در گفت‌گو با شبكه العالم:با شكلات سياسي نمي‌توان مسائل منطقه را حل كرد.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس با بيان اينكه با شكلات سياسي نمي‌توان مسائل منطقه را كه بسيار عميق است حل كرد، گفت كه آمريكايي‌ها و عوامل آنان قدر به سست كردن انقلاب مصر نيستند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911250332

باید به این پاسدار انگلیسی علی لاریجنی گفت که بهتر است تو از مجاهدت یا غارتگری های نجومی عضو باند انگلیسی غارتگر مؤتلفه عسگر ا ولاتی دفاع وتعریف و تمجید کنی و نیاز نیست پیرامون مسائل منطقه نظر دهی و آن را به شکلات تشبیه نمائی . بلکه اگر جویی غیرت و ارزنی شرف و جرأت داری باید بگویی که چرا عاقبت رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی پس از 32 سال منتهی به کودتا و حذف رقبا و خفقان و رعب و وحشت شده است . آنچنان که نه رقبای مغلوب از صحنه حذف شده و تحمل نمی شوند بلکه مورد بدترین اتهام و هتاکی و تهدید ها واقع می شوند؟ به خصوص چون بیانیه تظاهرات حمایتی برای ملت های تونس و مصر درامروز داده اند .هر توهین و اتهامی که سرباز جو حسین شریعتمداری سرباز خواسته به اینان زده است.

لطفاً خفه شو! زد و خورد تازه در شكم درازگوش تروا (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891125/2.htm#other206

وقتی که خمینی شیاد 32 سال پیش برای منحرف و سیاه کردن اذهان عمومی اقتصاد را از آن خر دانست . می بایست در روند اقتصاد 32 ساله ی خر انه که کشور ورشکست شده است . اوضاع به مرحله ای برسد که اکنون یکی از منفور و لمپن و فحاش و هتاک ترین سر بازجویان شکنجه گر زندان اوین و پرونده ساز که پیرو خمینی و نماینده ی ویژه ولی وقیح جانشینن وی در دروغ نامه ی کیهان می باشد . این چنن عرعر کنان تحلیل خرانه بدهد و یاران نزدیک خمینی شیاد را منافقان دراز گوش جدید بنامد و متهم شان کند که در خدمت دشمن بیگانه برون مرز آمریکا و اسرائیل هستند . چونکه بعنوان همبستگی و حمایت با ملت های تونس و مصر بیانیه ی تظاهرات در چنین روزی داده که چنین متهم شده و محکوم شده اند؟

تحرك تبليغاتي جديد فتنه گران هر چند كمكي به اين مجموعه نكرد اما باعث شد مجادلات و بگو مگوهاي قبلي مجدداً در ميان آنان شدت گيرد.در حالي كه 13ماه از آخرين تحرك فتنه گران و رفتار انتحاري آنان در 6 دي 88(عاشورا) مي گذرد، برخي منافقين جديد نظير موسوي و كروبي طبق امريه صادره از خارج كشور نامه اي را منتشر و ادعا كردند خواستار تجمع اعلام همبستگي با مردم مصر و تونس هستند. اين رويكرد منافقانه(پروژه درازگوش ترواي2) در حالي بود كه دوستان و دشمنان ملت ايران به روشني به ماهيت آشوب طلبانه و ضد انقلابي دست اندركاران فتنه واقف بودند و مي دانستند اعلام همبستگي كذايي صرفاً سرپوشي براي خوش خدمتي به آمريكا و رژيم صهيونيستي است. با اين وجود محافل ضد انقلاب بي نقاب، از اينكه موسوي وكروبي و حزب مشاركت تلاش كرده اند مجدداً نقاب به صورت فتنه سبز بزنند و آن را اصلاح طلب در چارچوب قانون اساسي معرفي كنند، عصباني شده اند. اين محافل فعال در فتنه سبز و طلبكار از منافقين جديد صريحاً اعلام كرده اند كه دنبال براندازي هستند و اگر مجالي پيدا كنند همان شعارهاي ضدانقلابي را تكرار مي كنند.

حسن شايانفر از بيمارستان مرخص شد
http://www.kayhannews.ir/891125/3.HTM#other301

پس از بستری و مرخص شدن از بیمار ستان سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری که گفته شد سر طان دارد و مدام در حال شیمی درمانی می باشد . سپس نوبت همکار بازجویش در زندان اوین و قزل حصار و رجائی شهر حسن شایانفر رسید تا در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شود . لبته بستری شدنش همچون تصویر منحوس وی پنهان مانده بود تا که با خیال راحت اقدامات و همکاری اش در ستون نیمه پنهان دروغ نامه ی کیهان را ادامه دهد . طوریکه تا مدتی پیش که خبر تصویری از وی در بیمارستان بازتاب داده شد که این بازجوی شکنجه گر زندان مبتلا به سرطان است و لال هم شده است . تصویری از وی بازتاب داده نشده بود .اکنون سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه به خودش روحیه داده باشد و از همکارش قدر دانی کرده باشد تا بتواند همکاری اش با دروغ نامه یا دخمه زندان اوینی کیهان را ادامه دهد . همچنین برای اینکه نشان دهد که مرده هنوز نفس می کشد اینگونه گزارش خبری محور وی بازتاب داده است.

مدير دفتر پژوهش هاي كيهان از بيمارستان مرخص شد.حسن شايانفر معاون فرهنگي حسين شريعتمداري مدير مسئول كيهان و همراه ديرينه او از اوايل آذرماه گذشته و در پي بروز يك بيماري حاد در بيمارستان حضرت بقيه الله اعظم(عج) بستري شده بود. شدت اين بيماري موجب شد تا وي بيش از دو ماه را در ICU بگذراند و اين در حالي بود كه امر معالجه در هفته هاي نخست بسيار دشوار پيش مي رفت.اكنون همه منتظرند كه حسن شايانفر پس از پايان دوره درمان، سلسله كتاب هاي منتشره در عرصه جريان شناسي فرهنگي و سياسي را چندان كه وعده كرده به مدد الهي به 60 جلد برساند.كيهان بدين وسيله از زحمات پزشكان و كادر بيمارستان حضرت بقيه الله و همچنين دوستان و برادران مؤمني كه دست دعا به جانب آستان ربوبي برداشتند، قدرداني مي كند و بهترين پاداش هاي الهي را براي اين عزيزان مسئلت مي كند.

اعدام 2 قاچاقچي در خرم آباد

آیارژیمی وارونه و مسخره تر از رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران در جهان یافت می شود که اعمال و رفتارش وارونه و کمدی و تناقض آمیز باشد؟ زیرا از یک سو پاسداران کودتا گر از طریق اسکله های غیر مجاز بنادر جنوب کشور انواع مواد مخدر بطور قاچاق وارد می کتند و پس از توزیع در داخل کشور و حتی درون سلول زندان هه مازاد آن را از طریق کشتی و اسلحه بطور قاچاق به آفریقا و اروپا ارسال می کند . یا اینکه از طریق هوائی و قاچاقچیان بین المللی اش به کشور های جنوب شرق آسیا همچون مالزی منتقل می نماید . آنگونه که تعدادی از این قاچاقچیان بین المللی اش دستگیر و حکم اعدام برای شان صادر شده است . ولی پیوسته برای سفید کردن پرونده در داخل کشور زیر پوشش مبارزه با مواد مخدر مدام احکام اعدام صادر و اجرا می شود تا با این اعدام ها سیاست خفقان و رعب وحشت در جامعه حاکم شود و جامعه در حال انفجار مهار شود.

خرم آباد- خبرنگاركيهان:دو قاچاقچي مواد مخدر در خرم آباد به دار مجازات آويخته شدند.به گزاش روابط عمومي دادگستري لرستان نوربخش- ع و علي حيدر-ز كه به جرم تهيه و توزيع مواد مخدر كراك در دادگاه انقلاب اسلامي شهرستان دلفان به مجازات مرگ محكوم شده بودند پس از تاييد حكم صادره توسط دادستان كل كشور در محوطه مجتمع حرفه آموزي و كاردرماني لرستان واقع در خرم آباد به دار مجازات آويخته شدند.با اعدام اين دو نفر، تعداد قاچاقچيان اعدام شده مواد مخدر در لرستان طي هفته هاي اخير به 9 نفر رسيد.

حاشيه‌هاي مناظره پايان تاريخ مستكبرين در دانشگاه تهران؛ماجراي "نمازشب " كواكبيان و "دكتراي " قشقاوي و شيخ‌الاسلام.خبرگزاري فارس: كواكبيان در واكنش به سخنان مجري برنامه كه ادعا داشت كواكبيان نماز شب مي‌خواند گفت "من نمي‌دانم از كجا مي‌دانيد نماز شب مي‌خوانم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8911250066

جوک و بذله و هذیان گوئی که همراه با مچ گیری کردن از همدیگر که مناظره جا زده شده است . آنگونه که شر کت کنند گان مجبور شدند فاش نمایند که بر چسب عنوان مدارک دکترا در نصب تبلیغاتی مدرک دکترای قلابی بوده است و اعتر اف شده است که واقعیت ندارد. خلاصه بحث و جدل پا منقلی و همچون بنگی های قهوه خانه بوده است.

در تراكت‌هاي تبليغاتي اين جلسه كه در راهرو دانشكده و داخل تالار نصب شده بود حسن قشقاوي با عنوان "دكتر " و "سخنگوي سابق وزارت امور خارجه " معرفي شده بود و وقتي قرار شد قشقاوي در پنج دقيقه ابتدايي وقت خود به بيان ديدگاه‌هايش بپردازد، در همان ابتدا گفت اول بايد اعلام كنم كه من دكتري ندارم و از اين جهت خيال شما را راحت كنم . شيخ‌الاسلام در اين خصوص در فرصت 5 دقيقه‌اي دوم خود گفت دوست داشتم آقاي صادق خرازي نيز در اين جلسه مناظره حضور پيدا مي‌كرد اما وي مشكل پزشكي داشته و اكنون براي مداوا به كشور آلمان سفر كرده است و بايد دعا كنيم كه شفا پيدا كند. در تراكت تبليغاتي اين جلسه مناظره، نام حسين شيخ‌الاسلام نيز با عنوان "دكتر " اطلاق شده بود كه وي در واكنش به اين اقدام گفت بايد اعلام كنم من هم دكتر نيستم.يكي از طرف‌هاي مناظره كه بسيار پرحرارت و با انرژي سخن مي‌گفت حسن قشقاوي بود كه در اين خصوص كواكبيان در ابتداي وقت 5 دقيقه‌اي دوم خود گفت آقاي قشقاوي بسيار پرحرارت سخن مي‌گويد اما نمي‌دانم چرا حرارت من بالا نمي‌آيد. اما در واكنش به اين سخنان قشقاوي، مجري جلسه گفت: ما به عملكرد مسئولان كاري نداريم. ما از اقدامات آقاي كواكبيان در مجلس نقدهايي داريم اما مي‌دانيم كه وي نماز شب هم مي‌خواند اما به نماز خواندن وي كاري نداريم. * مصطفي كواكبيان در وقت سوم خود خطاب به قشقاوي گفت: ظاهرا مجموعه بحث‌ها به آقاي قشقاوي باز مي‌گردد كه قشقاوي در واكنش به اين سخنان به حالت شوخي به پشت كواكبيان زد و گفت خيلي با حالي. * كواكبيان در واكنش به سخنان مجري برنامه كه ادعا داشت كواكبيان نماز شب مي‌خواند گفت "من نمي‌دانم از كجا مي‌دانيد نماز شب مي‌خوانم در حالي كه خيلي هم اين‌گونه نيستم. كواكبيان در خصوص تخصص داشتن ديپلمات‌هاي ايراني گفت: من به مكاني رفته بودم كه درست نيست نام آن را اينجا ذكر كنم و پرسيدم سفير ايران در اين كشور چه مدركي دارد گفتند مدركش ريخته‌گري است كه در پاسخ گفتم حتما مردم اين كشور قيافه‌هاي درستي ندارند كه اين سفير را با اين مدرك گمارده‌اند. هي به من نگوييد مطالبه دانشجويي، مطالبه دانشجويي، مثل اينكه ما هم زماني دانشجو بوديم كه در اين حين دانشجويان حاضر در نشست وي را تشويق كردند. قشقاوي در بخشي از سخنان خود گفت آقاي كواكبيان بايد حرف‌هاي علمي بزنيم؛ آيا وزن مسئله چچن با فلسطين قابل قياس است؟ آيا آمريكا به اندازه‌اي كه به مسائل خاورميانه مي‌پردازد به مسائلي چون چچن پرداخته و هزينه‌ مي‌كند؟ كه در اين حين دانشجويان حاضر در نشست به علامت تاييد سخنان قشقاوي وي را تشويق كردند. * قشقاوي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: عليرغم اينكه معتقدم ديپلمات‌هاي كشورمان با تحصيل و گذارندن برخي از دروس علوم‌پايه بهتر مي‌توانند در وزارت امور خارجه فعاليت كنند اما من به دليل احترامي كه به خانواده خود داشتم در رشته حقوق تحصيل كردم. متاسفم كه در اين جلسه سعي داشتيم فقط مچ يكديگر را بگيريم و دانشجويان به علامت تاييد كف بزنند اما در خصوص آينده و مسائل مصر و خاورميانه به نتيجه لازم نرسيديم.

عکس/ بالا رفتن هموطنی با پرچم ایران و شعار 25 بهمن از جرثقیلی واقع در چهار راه قصر تهران (امروز 25 بهمن)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=28667

چرا فقط یک نفر آنهم دختر باید دست به این ابتکار واقدام بزند. پس بقیه به خصوص مردان و جوانان پسر کجا می باشند ؟ چه موقع قرار است که در ایران تجربیات قیام کنند گان تونسی و مصری و یمنی و.... دنبال و ارتقاء داده شود؟ به ویژه این رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی از قیام های ملت های منطقه وحشت زده شده ودر وضعیت ضعف و آسیب پذیر ی قرار دارد

منبع چند سایت از جمله دانشجو آنلاين: امروز صبح (25 بهمن) یک دختر(به اختمال بسیار) از جرثقیلی واقع در چهار راه قصر تهران بالا رفته و پارچه سبزی به گردن بسته و عکس پدر و پسری در دست دارد و شعارهایی در حمایت از جنبش سبز سر میدهد. جمعیت زیادی جمع شدند و همینطور آتشنشان ها قصد داشتند این دختر را پائین بیاورند ولی گویا این دختر آنها را تهدید کرده که اگر نزدیک شوند خود را از بالا به پائین پرت میکند