گزارشات تصویری و نوشتاری از پوشش و آموزش ورزش فوتبال ودو و میدانی . 13 شهریور 90

گفته می شود از کوزه هر آنچه بر آید که در اوست . بنابراین از ارتجاع حاکم عوامفریب دین فروش زن ستیز که سابقه ی 33 سال زن ستیزانه با بهانه ی مبارزه بی حجابی و یا روسری یا تو سری دارد . مشخص است که در شرایطی سنین دختران به تن فروشی و مصرف مواد مخدر به 13 سال رسانیده شده است . به خصوص اینکه هرروز بر صف دختران فراری از خانه ها و زنان خیابانی افزوده می شود . می بایست که لباس فوتبال برای بانوان این چنین طراحی شود آنهم با ورزشی همچون فوتبال که باید 90 دقیقه تلاش کرد ودوید . یا اینکه در مسابقات دوندگی باید سبک بال با سرعت بالا دوید. حال تصور کند با این نوع پوشش در گر مای بالا یا زمان بارندگی چه حالتی برای بازیکنان فو تبال یا رشته ورزش های همچون دو ومیدانی به وجود می آید و برروی تکاپوو دویدن و فعالیت ورزشکاران اثر منفی دارد؟

نایب رییس فدراسیون فوتبال در امور بانوان از طراحی لباس جدید برای ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.

مریم طوسی دونده دوی ۲۰۰ متر در کنار ورزشکاران زن دیگر کشورها در مسابقات جهانی دو و میدانی به میزبانی کره جنوبی/ بیچاره چطور میتواند با این لباس با دیگران رقابت کند


تيم ملي فوتبال زنان ايران كه به مرحله گروهي رقابت‌هاي مقدماتي المپيك لندن راه يافته بود، با تصميم فيفا و به دليل استفاده از پوشش متفاوت از حضور در مسابقه با اردن محروم شد و به اين ترتيب ايران بدون برگزاري بازي، ناگزير شد رقابت‌هاي گروهي را ترك كند. البته سرنوشت فوتبال پسران ايران هم براي حضور در المپيك تا حدودي مشابه بود و هر دو تيم به خاطر اتفاقاتي كم‌سابقه در فوتبال جهان، از ادامه رقابت‌هاي مقدماتي براي راهيابي به المپيك باز ماندند.

افشاگری درباره آزار جنسی در مدارس فوتبال

http://www.fararu.com/vdcb8gbw.rhbwspiuur.html

این گزارش افشاگری هم مرتبط با گزارشات تصویری فوق می باشد که به وضوح برجسته می سازد رژیم ضد بشری زن ستیز که مروج خرافات و مواد مخدر و آلوده کردن جوانان و نوجوان به مواد مخدر می باشد وسرکوب و سانسور و شکنجه و تزویر را همراه با کودک آزاری و آزار جنسی حتی زیر پوشش فوتبال در مدارس را رایج کرده است . توقعی نیست که چرا تضاد ریشه ای با روحیه ی ورزشکاری است . به خصوص با زنان و دختران خصومت خاص دارد . طوریکه برای حذف و تحقیر کردن شان از صحنه تلاش می کند اهداف پلیدش را از طریق بهانه ی حجاب اجباری دنبال کند.

ناهنجاری‌های اخلاقی در مدارس فوتبال،‌ حرف دیروز و امروز فضای فوتبال ما نیست؛ چندی است که بسیاری از دلسوزان این ورزش از آنچه که در برخی مدارس فوتبال می‌گذرد، گلایه دارند و مسئولان فوتبال را به دلیل بی‌توجهی به این مسئله مورد انتقاد قرار می‌دهند. عدم رعایت استاندارد‌ها و عدم صلاحیت‌ گردانندگان اگرچه از مسائل و معضلات اصلی خیلی از مدارس فوتبال در کشور هستند اما اصلی‌ترین مشکل این نیست؛ مشکل اصلی در برخی ناهنجاری‌های اخلاقی‌ است که در برخی از این مدارس فوتبال به وقوع می‌پیوند. آری اذیت و آزار جنسی اتفاقی است که خیلی‌ها معتقدند در برخی مدارس فوتبال می‌افتد و در عین حال مسئولان آکادمی فوتبال نمی‌خواهند درباره‌اش صحبت کنند. آنها می‌گویند صحبت کردن درباره آزار جنسی در مدارس فوتبال امری غیراخلاقی است. اما ناصر فریادشیران که یکی از مربیان باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود چنین اعتقادی ندارد. او حرف‌های تکان‌دهنده‌ای به زبان می‌آورد. چه آسیب‌هایی ممکن است در مدارس فوتبال بچه‌ها را تهدید کند؟ ببینید، بچه‌ها مثل گل هستند. الان سن مدارس فوتبال پایین آمده و بچه ها از 5 سالگی هم می‌توانند وارد این مدارس شوند. من می‌گویم این بچه‌های گل را با همان وسواسی به مدارس فوتبال بفرستید که درباره بهداشت شخصی، معلم مدرسه و محل تحصیل‌شان حساسیت به خرج می‌دهید. متأسفم اما باید این حرف‌ها را بزنم. در همین مدارس فوتبال افرادی هستند که متأسفانه به دنبال مسائل جنسی هستند و بچه‌ها را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند. شما به روزنامه ایران ورزشی مراجعه کنید. 4 سال پیش در یکی از شماره‌های این روزنامه آمده بود که یک فردی ساک یکی از باشگاه‌های تهران روی دوشش بود و در منیریه در حال قدم زدن بود. یکی از بچه‌ها از این شخص می‌پرسد شما به کدام باشگاه تعلق دارید؟ می‌گوید من در فلان باشگاه هستم. بچه ذوق‌زده می‌گوید من می‌خواهم تست بدهم. آن فرد هم قبول می کند و می‌گوید فردا فلان ساعت بیا برویم تست بدهی. اما آن بچه هیچ‌وقت به محل تمرین نمی‌رود. آن فرد وقتی به این بچه معصوم تجاوز می‌کند او را می‌ترساند و از او می‌خواهد شاگردهای دیگر را هم بیاورد که از آنها هم سوء‌استفاده کند. این فرد با همین روش چهار نفر را مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهد. مسئولان آکادمی فوتبال مدعی‌اند که از طریق ناظرهایی که به مدارس فوتبال می‌فرستند، وضعیت فرهنگی و اخلاقی این مدارس را کنترل می‌کنند. آیا واقعاً چنین نظارتی وجود دارد؟ بسیاری از رسانه‌ها درباره ناهنجاری‌های مدارس فوتبال سکوت می‌کنند فکر می‌کنید سیاست درستی است؟ به نظر من هیچ‌کس نباید سکوت کند. در تهران 500 مدرسه فوتبال داریم. در تمامی محله‌های تهران مدرسه فوتبال وجود دارد اما ......