گزیده خبر های 6 مهر 90 قسمت -2

فارس گزارش می‌دهد؛آوارگي خانواده‌ 4 نفره در پارك نازي آباد.خبرگزاری فارس: خانواده‌ 4 نفره‌ای به دلیل نداشتن اجاره بهاء مدت‌هاست در پارک نازی آباد در حال گذران زندگی هستند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900703000436

خوب سئوال است ادعای واگذاری هزار زمین به مردم پیش کش . همچنین ادعای نیشدار که حالت نمک بر روی زخم داغ پاشیدن وزنده کردن آنهم نا دیده گرفته می شود که در کشور فقیری وجود ندارد و کسی با شکم گشنه سر بر بالین در شب نمی گذارد . بعلاوه اختلاس مبلغ 3 هزار میلیارد تومان بانکی و فرار رئیس بانک ملی هم فراموش می شود. اما توجیه سفر خانوادگی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به آمریکا در صورتی که ادعای ساده زیستی و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران دارد با این گزارش آوارگی توی پارک این خاانواده چیست که از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس مدافع سانسور بازتاب داده شده ست؟ مگر این تضاد وتناقض ادعا و شاعر وعمل با وجور شاف واختلاف فاصلهی طبقاتی بیانگر بی چون وچرای آشکارا رفع ابهام شدن از اذهان عمومی نیست که رژیم ضد بشری و فاشیستی دینی ضد مردمی و فاقد مشروعیت ومی باشد. چون که از طریق این گزارش تصویری به نمایش گذاشته شده است . برای اینکه در شرایطی اینگونه گزارش خبری تصویری از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس به نمایش گذاشته می شود که اشاره شد خبر اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانکی و فرار مجرمان موازی عدم واریزی 12 میلیارد دلار فروش در آمد نفت به خزانه ی دولت گزارش شده است؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، برپایی چادر در پارک‌ها همیشه برای گردش و استقرار یک روزه بوده است ولی چادری چند ماه است که خانواده 4 نفری را در گوشه‌ای از پارک در خود جا داده و سقفی برای این خانواده شده است.در پارک نازی آباد خانواده‌ای 4 نفره با دو کودک 4 و 6 ساله چند ماه است که در شرایط سخت در حال زندگی هستند.پدر 40 ساله این خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مشکلات زندگی در پارک می‌گوید: در یک شرکت خصوصی پخش مواد غذایی کار می‌کردم که به علت برخی از مسایل اخراج شدم.وی ادامه می‌دهد: من در یک ماه 40 میلیون تومان فروش داشتم که باید حدود یک میلیون و500 تومان به خودم برمی‌گشت ولی آخر ماه فقط 300 هزار تومان دستم را می‌گرفت که این مبلغ هم به جایی نمی‌رسید، 300 هزار تومان فقط پول اجاره خانه‌ام بود.پدر این خانواده یادآور شد: پس از اخراج کار نداشتم چندماهی بود که اجاره خانه را پرداخت نکرده‌ بودم ولی صاحبخانه وضع مالیش خوب بود ولی متاسفانه یک روز، تمام اسباب و اثاثیه مرا در کوچه ریخت و یک مهلت کوچک هم به من داد.وی که زیر لب مکرر می گفت که شرمنده زن و بچه‌ام شده‌ام ادامه داد: صاحبخانه پول پیش را بابت اجاره بهاء برداشت و به خاطر اینکه 50 هزار تومان کم بود از بنده شکایت کرد و حکم جلب مرا گرفت که همسایه‌ها پول جمع کردن و 50 هزار تومان را به صاحبخانه دادند تا رضایت داد.دیگر به تنگ آمده‌ام، نمی‌دانم باید چه کنم، سهم من و خانواده‌ام از زندگی آوارگی است؟وی یادآورشد: محیط پارک آنقدر ناسالم است که جرأت ندارم خانواده‌ام را یک ساعت تنها بگذارم، شهرداری و نیروی انتظامی اذیت می‌کنند به جای اینکه اقدامی برای رفع مشکلات ما کنند با بدترین شکل برخورد می‌کنند.وی می‌گوید: همه با یک نگاه ترحم‌انگیز و توهین به ما نگاه می‌کنند و رد می‌شوند انگار ما فقط مرده‌ای متحرک هستیم.پدر این خانواده دیگر قادر به صحبت کردن نبود، از مادر این خانواده درباره مشکلاتشان پرسیدم وی می‌گفت: صاحبخانه دارای شش خانه بود ولی می‌خواست به خاطر 50 هزار تومان شوهر من را به زندان بندازد و ما را بی‌سرپرست کند.مادر این خانواده می‌گوید: بچه‌های من 6 ماه است بیمار هستند که با کمک خیرین و بعضی افراد رهگذر درمانشان کردم ولی هنوز دختر و پسرم بیماری اسهال و استفراغ دارند.وی می‌گوید: دستشویی پارک هم خراب است و برای استفاده از سرویس بهداشتی به بیمارستان امیرالمومنین که روبه‌روی پارک است، می‌رویم.

یکی از طراحان استیضاح در گفت‌وگو با فارس:استيضاح وزير اقتصاد سياسي نيست/اختلاس چندهزار ميلياردي يادشان فته.خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه استیضاح وزیر اقتصاد سیاسی نیست، گفت که این طرح به امضای25 نماینده و 4 تن از رؤسای کمیسیون‌های مهم مجلس رسیده است.

اگر این بازی سیاسی ونا شی از جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و رقابت میان باند های مافیایی غارتگر مدعی اصول گرایان حاکم نمی باشد. پس چیست؟ چونکه . سئوال است که مگر این اختلاس نومی یکشبه به وقوع پیوسته است که موجب خواب نما یا پریدن چرت برخی درب ازار مکاره شده است که می بایست از طریق استیضاح کردن وزیر موضوع پیگیری شود؟

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و از طراحان طرح استیضاح وزیر اقتصاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر سیاسی بودن استیضاح وزیر اقتصاد، اظهار داشت: برخی‌ها که می‌گویند استیضاح وزیر اقتصاد سیاسی است فراموش کرده‌اند که اختلاسی به بزرگی چندهزار میلیارد تومان در کشور رخ داده است.وی با بیان اینکه مجلس سوگند خوره که مدافع حقوق ملت باشد، افزود: آقایانی که استیضاح وزیر اقتصاد را سیاسی می‌دانند، توضیح بدهند که مجلس چگونه می‌تواند در برابر اختلاس اخیر سکوت کند؟قاضی‌پور با بیان اینکه تعداد نمایندگانی که طرح استیضاح وزیر اقتصاد را امضاکرده‌اند، بیش از 25 نماینده است، گفت: اکنون رؤسای 4 کمیسیون مهم مجلس طرح استیضاح را امضا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:حمله به مجلس و قوه قضائیه ننگ اختلاس را از دامن جریان انحرافی پاک نمی کند خبر گزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بویر احمد در مجلس با بیان اینکه اختلاس اخیر در حوزه دولت رخ داده است، اقدام جریان انحرافی در متهم کردن قوه‌قضاییه و مجلس به اهمال‌کاری در اختلاس اخیر را فرافکنی دانست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900706001230

مگر ننگ بر دامان ولی وقیح منفور و نا شروع وپاسداران کودتا گر ننشسته است که با کودتا پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند واز دولت ساده زیست اصول گرای عدالت محور پشتیبانی کردند ومنتقدانش را متهم به عدم مرز شاسی دشمن وتوی زمین دشمن بازی کردن نمودند؟ همچنین مگر دستگاه آلوده به فساد قضاییه و بازار مکاره آلوده به ننگ نیست که ادعا شده جریان انحرافی آلوده به ننگ است چونکه پاسخ به منتقدان داده است؟

حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به یادداشت اخیر جوانفکر در سرمقاله روزنامه ایران که مجلس و قوه قضاییه را در اختلاس اخیر متهم به اهمال کرده است، اظهار داشت: اختلاس چند هزار میلیاردی در حوزه دولت رخ داده است و دولت باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.وی با بیان اینکه قوه قضاییه به عنوان دستگاه قضایی کشور موظف به برخورد با عاملان این اختلاس است ، افزود: متهم کردن قوه قضاییه به اهمال کاری در قوه قضاییه نوعی فرافکنی در فرار از روشنفکری است لذا کسانی که قوه قضاییه را متهم می‌کنند باید بدانند که ملت ایران وظایف و مسئولیت‌های افراد را به خوبی می‌شناسد.: هجمه به قوه قضایئه هیچ کمکی به حل مشکل اختلاس نخواهد کرد چرا که حمایت از دستگاه قضایی برای برخورد با عاملان اختلاس سیاست کلی نظام است.بر اساس این گزارش، علی‌اکبر جوان فکر طی یاداشتی در سرمقاله امروز روزنامه ایران، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی در اختلاس اخیر متهم به اهمال کاری کرده است.

حدادعادل در گفت‌وگو با فارس:مرتبطين BBC در مسیر اهداف استعماری انگلیس فعاليت می کنند.خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بازداشت تعدادی از مرتبطین با تشکیلات اطلاعاتی بی‌بی‌سی، تأکید کرد: مرتبطین BBC در مسیر اهداف استعماری دولت انگلستان عمل می‌کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900705000897

مشخص است که تیغ کشی هم منقلی و فامیل ولی وقیح نا مشروع و منفور و پدر همسر جانشین ولی وقیح منفور ونا مشروع مجتبی خامنه ای عیه مستند سازان باز داشت شده و شبکه ی ماهواره ای آیت الله بی بی سی که پخش کرده است از چه منظری می باشد؟ برای اینکه نعل وارونه زدن است . چونکه زمان زیادی از سفر این مدعی با عیال به لندن نمی گذرد که برای خرید البسه ی عیال به فروشگاه بزرگ لباس زنانه رفته بود که تصاویرش هم در سایت های اینترنتی باز تاب داده شد . مشروط براینکه آخوند های حوزوی پیوند دیرینه با دولت فخیمه ی انگلیس دارند . پس چاقو که نمی تواند دسته اش را ببرد . یا اگر اینان گوشت همدیگر را بخورند استخوان های شان برای هم دیگر می ماند چونکه لازم و ملزوم هم دیگر هستند.

غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بازداشت تعدادی از مرتبطین با تشکیلات اطلاعاتی بی‌بی‌سی، گفت: تصور ما این است که وزارت اطلاعات با در دست داشتن اسناد و مدارکی اقدام به این کار کرده است. وی در این باره افزود: وزیر اطلاعات توضیحاتی در این رابطه داده است، اما انتظار این است که توضیحات بیشتری در رابطه با دستگیری مرتبطین با تشکیلات اطلاعاتی بی بی سی در کشور داده شود تا آنهایی که اعتراضی دارند، مطلع شوند که مسئله چیست. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در اینکه بی‌بی‌سی و دولت انگلستان هیچ وقت خیرخواه دولت و ملت ایران قبل و پس از انقلاب نبوده است، شک و تردیدی نیست. حداد عادل اضافه کرد: هر کس که با بی‌بی‌سی همکاری کند، عملاً در مسیر اهداف دولت انگلستان کار کرده است، اما زمانی بحث آزادی اطلاع رسانی مطرح می‌شود و زمانی هم قرار گرفتن در مسیر اهداف استعماری دولت انگلستان.وی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات معتقد است که افرادی که دستگیر شده‌اند، در مسیر اهداف استعماری دولت انگلیس کار می‌کردند و با توضیحات بیشتری که در آینده خواهند داد، امیدوارم ابعاد بیشتری از اقدام وزارت اطلاعات روشن شود.

عضو ارشد «قرارگاه عمار»: سينمای ما بيشتر به شهوت و غرائز می‌پردازد

خیلی پررویی می خواهد که آخوندهای قدرت و ثروت پرست و شکم پرور که مدافع صیغه و چند همسری که به جز این این موضوعات کار و فکر دیگری ندارند آنگونه که دستآورد 33 ساله شان دختران فراری وخرید وفروش شان وطولانی شدن صفوف ز نان تن فروشان خیابانی می باشد . اکنون بدلیل پخش فیلم مستند بیت رهبری از شبکه ی ماهواره ای بی بی سی دولت فخیمه برای اینکه انتقام گرفته شود با توهین به سینما گران اینگونه آدرس غلط داده شده است.

دیگربان : علیرضا پناهیان عضو ارشد «قرارگاه عمار» می‌گوید: «متاسفانه سینمای ما به جای اینکه به برقراری ارتباط بین دین و سینما بپردازد بیشتر به مسئله شهوت و غرائز اهمیت می‌دهدبه گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای پناهیان روز سه‌شنبه (پنجم شهریور) در نشست «نحوه به کار‌گیری سینما در تبلیغ اسلامی» در تالار اندیشه حوزه هنری٬ این مطلب را بیان کرده است. وی گفته که «دین و سینما به هم چسبیده‌اند و نمی‌توان آن را از هم جدا کرد چرا که سینما ماهیتی است که به درد دین می‌خوردبه گفته این روحانی محافظه‌کار «کسانی که این لفظ را به سینما می‌دهند و آن را با این معنی بیان می‌کنند درک درستی از عناصر کلیدی سینما ندارندپناهیان افزوده که «فراوانی استفاده از سینما در جهت باطل در کشور ما عین فراوانی استفاده از کلمات در جهت باطل است و استفاده از سینما در جامعه ما بیشتر در جهت باطل استعلیرضا پناهیان از جمله روحانیون نزدیک به علی خامنه‌ای که در سال‌های اخیر اظهارنظر‌های جنجال برانگیزی در خصوص مسائل مختلف فرهنگی٬ اجتماعی و اقتصادی داشته است