گزیده خبرهای 3 مهر 90

خودكشي تاوان اختلاس

معلوم نیست برای چه اینگونه خبر ها بازتاب داده می شود . زیرا که که در ایران نه از اینگونه اتفاقات رخ نمی دهد ، بلکه با وجود اینکه هم مورد های اختلاس بطور زنجیره ای رو به رشد می باشد ، هم اینکه ارقام اختلاس ها بیشتر است . مهمتر اینکه اختلاس گران نه محاکمه نمی شوند ، بلکه حمایت می شوند و ارتقای پست و مقام کسب می کنند . در عوض تا دلت بخواهد احکام اعدام یا زندان وحبس سنگین برای آفتابه دزدان صادر می شود؟

رئيس بانك پس انداز كره جنوبي خودكشي كرد.به گزارش خبرآنلاين، گفته مي شود اين اتفاق پس از آن افتاد كه مأموران دادستاني براي بازداشت وي و برخي مسئولان اين بانك كه به تخلفات مالي متهم هستند، سرزده وارد اداره مركزي اين بانك در سئول شدند.پليس مي گويد: تحقيقات درباره علت مرگ ادامه دارد. اين حادثه در حالي اتفاق افتاد كه بازار مالي و اقتصاد كره جنوبي به علت بحران بدهيهاي منطقه يورو و آمريكا با مشكل روبرو است

پس كت و شلوار اين مرغ و خروس كو؟! (خبر ويژه)

اینهم به تمسخر گرفتن سر لشگر پیر نشئه مهدی روحانی یا هخای دوم که خواب نما شده بود که روز دوم مهر که تعطیلی عمومی می باشد .همه چنین روزی را تعطیل می کنند ودست به تظاهرات خنده و با کت و شلوار از خانه بیرون آمدن وقدم زدن توی خیابان ها و امثالهم خواهند زد و موجب سر نگونی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی می شوند . حتی این مشنگ فسیل تهدید کرده بود آنهایی که دست به خواسته ی وی نزنند خائن است . اما اکنون چون یادش رفته بود که زنان را هم اضافه کند .موجب شکست فراخوان وی شد . بنابراین از سوی سربازجو پاسدار شریعتمداری و چک کردن سایت بالاترین و زیر سئوال بردنش که در چند ماه گذشته سر کار گذاشته شد مورد تحقیر و ریشخند واقع شده است .

تعيين تاريخ يكي از عناصر روان پريش ضدانقلاب براي براندازي در ايران، بار ديگر باعث طعنه و تمسخرهاي تازه در محافل اپوزيسيون شد.فردي به نام سرلشگر مهدي روحاني از چندماه پيش رسانه هاي گوناگون اپوزيسيون از جمله «بالاترين» را سركار گذاشته و از روز اول مهر به عنوان تاريخ ورود به ايران و پايان كار جمهوري اسلامي ياد كرده بود. وي كه با لباس خلباني در شبكه هاي ماهواره اي زرد ظاهر مي شد، از مخالفان هم فكر خود خواسته بود فقط با كت و شلوار به خيابانها بيايند و بقيه كار را به وي و هم قطارانش بسپارند.در پي اين سياه بازي مضحك، يكي از كاربران عصباني بالاترين عكس 2 مرغ و خروس پرو بال ريخته (بدون كت و شلوار!) را منتشر كرده و نوشت: اين هم از اول مهر و نتايج انقلاب هاي لس آنجلسي و اروپايي. هر كس ديگر هم راه هخاها را برود، به همين سرنوشت دچار خواهد شد. اين وسط، سودش را فقط رژيم برد كه از فردا، طرح اول مهر و گروه هاي حامي آن را مورد مضحكه قرار خواهد داد. تنها كاري كه اين گونه طرح ها انجام مي دهند به ابتذال كشيدن اپوزيسيون است

جواد لاریجانی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس-1اصلاح‌طلبان لياقت شركت در انتخابات را ندارند/آنها دشمن دموكراسي‌اند.خبرگزاری فارس: محمدجواد اردشیر لاریجانی با بیان اینکه اصلاح‌طلبی خطی انحرافی، فرصت‌طلب و دشمن دمکراسی است، گفت: اصلاح‌‌طلبان لیاقت شرکت در انتخابات را ندارند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900701000180

قیافه ی بیش از حد کمدی آخوندی این بچه ی آخوند انگلیسی هفت خط فرصت طلب که مبتکر تز مذاکره با دشمن تا قعر دوزخ می باشد . اکنون با تملق و چاپلوسی ولی وقیح منفور ونا مشروع وکیل مدافع دو برادرش شده است که رئیس دو نهاد حکومتی هستند که موقعیت شان متزلزل شده است . بنابراین مجبور شده است بر ای دفع خطر رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان را چنین دراز و متهم کند .گو اینکه باند مافیایی کودتایی حاکم که از سوی ولی وقیح نا مشروع و منفور پشتیبانی می شود مدافع مکراسی هستند؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد اردشیر لاریجانی پسر میرزا هاشم آملی، روحانی برجسته شیعه و یکی از ۵ برادر لاریجانی (صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم، باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، فاضل لاریجانی رایزن فرهنگی ‏ایران در کانادا) است.وی در حال حاضر عهده‌دار سمت دبیری ستاد حقوق بشر قوه قضائیه است و در کارنامه خود نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم، چهارم و پنجم، مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، معاون سابق وزارت امور خارجه و موسس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را داراست. محمدجواد لاریجانی علاوه بر اینکه نخبه علمی است، یک نظریه پرداز سیاسی و سیاست‌مدار نیز محسوب می‌شود. نظریه ام‌القری "نظریه‌ای برای تبیین خط مشی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و موقعیت ایران در جهان اسلام" در دهه ۱۳۶۰ از سوی وی مطرح شد.براین اساس، تحولات منطقه و مباحث داخلی و بین‌المللی بهانه مناسبی بود تا نزد وی رفته و نظراتش را در این باره جویا شویم. لاریجانی در این گفت‌وگو به تشریح دیدگاه‌های خود درباره بیداری اسلامی و برنامه‌های غرب برای مقابله با این بیداری و مسائل جاری کشور ازجمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی پرداخت. * تحولات امروز منطقه از موارد بسیار شگرف تاریخ معاصر است* در فتنه 88 غرب تلاش کرد تا در ایران دیکتاتوری سکولار را جایگزین دموکراسی اسلامی کند.* نگرانی غرب از حرکت‌های ضدصهیونیستی، ضداستکباری و استقلال طلبانه در تحولات منطقه.* زمانی که بیانات رهبر انقلاب را درباره تحولات منطقه شنیدم احساس غرور کردم* بازرگان معتقد بود اگر از حکومت سوئیس شراب و زنا را برداریم مدل خوبی برای ایران است.* فارس: انقلاب اسلامی ایران چه پیامی داشت که امروز تبلور آن را در تحولات منطقه مشاهده می‌کنیم؟* انتخابات ناموس نظام است.
* انقلاب اسلامی ایران بهترین بهترین الگو برای حرکت‌های اسلامی در منطقه است.* غربی‌ها قذافی را تشویق به مقاومت کردندمقام معظم رهبری جزو اولین کشورهایی بود که به صورت صادقانه از این حرکت‌ها حمایت کرد؛ حال بایستی این حمایت‌ها را در همه ابعاد جلو برد.* انقلاب‌های منطقه هر درجه‌ای موفق شوند، توفیق عظیمی برای ماست.* خط سیاسی اصلاح‌طلبان ایران، منحرف، فرصت‌طلب و دشمن دمکراسی است.* اصلاح‌طلبان ایران دشمنان قسم‌خورده دموکراسی هستند* اصلاح‌طلبان لیاقت شرکت در انتخابات را ندارند.* مخالف تشویق اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات هستم* انتخابات ما بدون جریان اصلا‌ح‌طلبی انتخابات پرشوری خواهد بود

قاضیپور در صحن علنی مجلس عنوان کرد؛تذكر به دليل خروج 2 فرد "ممنوع الخروج" از كشور براي سازش با آمريكاخبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی به تذکر قاضیپور مبنی بر اینکه دو ممنوع الخروج از کشور خارج شده و بحث رابطه یا مذاکره با آمریکا را مطرح کرده‌اند، هیچ واکنشی نشان نداد.

از این شفاف تر نمی شود اعتراف نمود که در رژیم ضد بشری کودتایی و قرون وسطایی نه قانون نه عدالت و نه استقلال نهاد ها ونه ادعاهای مسئولان هیچگونه ارزش و اعتباری ندارد . چونکه دارا ی یک رهبر همکاره به نام ولی وقیح منفور و نامشروع دارد که ماورای قانون عمل می کند و قدرت دارد و به هیچ مرجع و مقامی هم پاسخگوی نمی باشد . برای همین روشنگری اعتراضی عضو باز ار مکاره همچون شیون وز اری بر سر گوری کردن می باشد که درون آن مرده ای وجود ندارد . چونکه وی انتقاد به سیاست زد وبند پشت پرده با آمریکا کرده است که سابقه ی بیش از 3 دهه دارد که اکنون در شرایطی انتقاد به 2 ممنوع الخروج یعنی رحیم مشایی و حمید بقایی همراه هیأت همراه پاسدار گماشته احمدی نژاد به آمریکا برای زد و بند کرده است که از سوی دیگر 2 گروگان آمریکایی از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) طی تذکری آیین‌نامه‌ای از مطرح شدن بحث رابطه یا مذاکره با آمریکا انتقاد کرد و گفت: سیاست‌های کلی نظام را در بحث رابطه یا مذاکره با آمریکا رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند و افراد دیگر چنین حقی ندارند.وی با بیان اینکه دو فرد ممنوع الخروج از کشور خارج شده و در آمریکا بحث سازش یا مذاکره و رابطه با آمریکا را مطرح کردند از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست تذکرات لازم را به مسئولان اجرایی ارائه کند.نماینده مردم ارومیه همچنین گفت که سیاست ‌های کلی نظام را رابطه یا مذاکره با آمریکا همخوانی ندارد.علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از استماع تذکر قاضی پور هیچ واکنشی به تذکر وی نشان نداد.

فرار از پارتی شبانه، مرگ دختر جوان را رقم زد

http://www.fararu.com/vdci3ua3.t1auz2bcct.html

بازهم یک سند جنایت آمیز دیگر از اثبات چونگی ایران آزاد و امن و با ثبات ترین کشور جهان می باشد به نمایش گذاشته شده است که اقدام وحشیانه و ضد انسانی نیروی انتظامی موجب مرگ یک دختر جوان در شهر مذهبی مشهد شده است

ایسنا نوشت: رییس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی گفت: دخترجوانی که در زمان دستگیری میهمانان یک پارتی قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتمانی در مشهد به پایین سقوط کرد و در دم جان خود را از دست داد.سرهنگ پاسدار ناصر نجاریان در تشریح این پرونده اظهار کرد: تعدادی از شهروندان ساکن در یکی از مجتمع‌های مسکونی در محدوده بلوار هاشمیه مشهد از چندی قبل از رفت و آمد افراد مشکوک به یک واحد آپارتمانی و برگزاری مجالس مختلط و پارتی که با سر و صداهای زیادی همراه بود اعلام نارضایتی کردند. وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی در پیگیری این پرونده محل مورد نظر را به طور کاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته که تعدادی دختر و پسر جوان در این آپارتمان اقدام به برگزاری مهمانی مختلط و پارتی شبانه کرده بودند با هماهنگی مقام قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند. نجاریان خاطر نشان کرد: در این عملیات چهار پسر جوان و چهار دختر جوان دستگیر شدند و متاسفانه یکی از خانم‌های جوان که به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، با حالتی غیر طبیعی قصد فرار داشت، از تراس طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط کرد. رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در این حادثه زن جوان که از ناحیه سر به شدت صدمه دیده بود در دم جان خود را از دست داد. وی بیان کرد: متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر که از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده‌اند و به دستور مقام قضایی، جسد قربانی این میهمانی شیطانی به پزشکی قانونی انتقال یافته است. نجاریان گفت: در بازرسی از آپارتمان که محل برگزاری میهمانی بود، مقادیری مشروبات الکلی، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و اقلام منکراتی کشف شد، این در حالیست که متهمان مقداری از مشروبات الکلی را قبل از ورود پلیس به محل از پنجره آپارتمان به بیرون پرتاب کرده‌ بودند. رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: متاسفانه این افراد بر اثر استفاده از مشروبات الکلی کنترلی بر رفتار و حرکات خود نداشتند، تحقیقات پلیسی درباره این پرونده به دستور مراجع قضایی همچنان ادامه دارد