علیرضا .م قاتل قوی ترین مرد ایران به شدت گریه می کرد.حاشیه های فارس از قصاص قاتل روح الله داداشی+عکسخبرگزاری فارس: قاتل داداشی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد و طلب بخشش داشت.

30 شهریور - 90

سئوال است که هدف از برگزاری اجلاس 2 روزه بیداری اسلامی در تهران چه بود؟ مخاطبین این اجلاس که بود وچگونه برای شان پیام داده شد؟ برای چه برای مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان منطقه اشک تمساح ریخته شد؟ چرا تلاش می شود تا وانمود شود که اهداف قیام کنندگان ضد دیکتاتوری منطقه نه دمکراتیک و سکولار که گرایشان اسلامی یا بیداری اسلامی است که الگو گرفته از حکومت فاشیستی مذهبی ایران می باشد؟ مگر حاکمان مذهبی ایران چکار برای ملت ایران وکشور کرده یا دسته گلی بر سر مردم ایران زده اند که قرار است عملکرد شان الگو برای سایر کشور های دیگر از جمله کشور های مسلمان منطقه شود؟ مگر مبارزه محوری قیام کنندگان ملت های منطقه با دیکتاتور هاو نظام دیکتاتوری نمی باشد که بدترین شان 33 سال است که در ایران حاکم شده است . مشروط بر اینکه هدف از مبارزه شان درست مشابه خواست معترضان ایرانی می باشد که پس از کودتای 22 خرداد 88 توی خیابان های ایران به خصوص در تهران دست به تظاهرات های ضد حکومتی زدند و پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور سر دادند؟ بنابراین مشخص است که رژیم مرگ زی و مرگ آفرین وتولید کننده فقر و بی عدالتی و نا هنجاری های اجتماعی و نا بسامانی های اقتصادی که قربانیانی پرورش داده است که بخشی از آن در دام های ضد انسانی خانمان سوز اعتیاد کشانیده و... خلاف هایی می باشد که از آنان قاتلان و مقتولانی ساخته می شود که هر دو بخش جزو قربانیان همین رژیم ضد انسانی تولید گر مرگ هستند . بطور مثال به سرنوشت شوم این دو قاتل و مقتول کرجی نگاه شود که هردو پرورش یافتگان همین رژیم ضد بشری و قرون وسطایی بودند. بنابراین برای ریشه یابی چند پرسش می شود که مقتول چگونه کشته شد و چرا؟ قاتل چند ساله بود و چگونه قاتل شد یا به این راه کشانیده شد ؟ در صورتیکه اختلاف جثه و هیکل قاتل و مقتول قابل مقایسه نبود؟ آموزش و پرورش و تعلیم وتربیت فرهنگی و اجتماعی در شکل گیری شخصیت های جوانان چیست ؟ نقش حکومت در این مورد چگونه است؟ چند سال است که از اینگونه اتفاقات افتاده است؟. چرا همچون مبارزه با بی حجابی و قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین نتیجه ی وارونه داشته است؟ آیا مقصر مردم و جامعه می باشند یا نه سیستم می باشد که چون آلوده به همه گونه فساد می باشد . بنابراین اینگونه قربانیان قاتل و مقتول پرورش می دهد یا تولید می کند تا که بطور مضاعف قربانی و به مسلخگاه مرگ برده شوند تا بتوان با پاک کردن صورت مسأله طلبکاری کرد؟ مهمتر اینکه چرا این روز ها آمار اعدام های علنی در ملأ عام و درون سیاه چا ها افزایش بی سابقه یافته است؟ آیا اینگونه ارتکاب جنایت ضد انسانی شدن و نوجوان 17 ساله در حال گریه کردن و روحیه نا متعادل دار زدن از موضع قدرت است یا نه نشان از ضعف آشکار ناشی از رشد جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف و رقابت های باندهای مافیایی می باشد که رقبا آنگونه در حال نزاع و غارتگری و تلاش برای حذف هم دیگر می باشند که یک قلم اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی اختلاس علیه ی هم رو می کنند . به ویژه اینکه عجیب وحشتی هم از خیزش قیام عمومی دارندکه با ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و احکام سنگین محکومیت همراه با صدور روز افزون دار زدن ها واعدام ها تلاش مذبوحانه می کنند تا که بطور موقت این فضای انفجاری مهار شود؟


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهم‌ترین حاشیه‌های مراسم اعدام روح‌الله داداشی عبارت‌اند از:از حدود ساعت یک بامداد جمعیت کثیری از مردم استان البرز در محل اجرای حکم واقع در خیابان پونه گلشهر کرج حضور یافته و در نهایت حدود 15 هزار نفر قصاص قاتل را از نزدیک مشاهده کردند.دادگستری استان البرز روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده بود که از هرگونه فیلمبرداری و عکاسی جلوگیری خواهد کرد و رسانه‌ها نباید عکاس و فیلمبردار به مراسم اعزام کنند، اما بیش از 20 تصویربردار در محل مراسم حاضر بوده و جایگاهی ویژه نیز برای تصویربرداری بهتر آنها تدارک دیده شده بود.یک جرثقیل برای اجرای حکم در محوطه حضور داشت که با داربست‌های متعدد از نزدیک شدن مردم به محوطه جلوگیری می‌شد.صدها مامور نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت و نظم را بر عهده داشتند که در برخی از مواقع به دلیل حجم زیاد جمعیت مجبور به استفاده از قوه قهریه برای کنترل حاضران شدند.در ساعت چهار و 55 دقیقه قاتل روح‌الله داداشی به وسیله یک دستگاه ون متعلق به نیروی انتظامی به محل آورده شد که این خودرو با دو دستگاه ماشین نیروی انتظامی و یک دستگاه پراید که خانواده اولیای دم در آن بودند، همراهی می‌شد.محوطه خبرنگاران و عکاسان که به وسیله داربست فراهم شده بود، در اواسط اجرای برنامه به دلیل تعداد زیاد نمایندگان رسانه‌ها و هجوم جمعیت شکسته شد که خوشبختانه مشکلی برای خبرنگارانی که در بالای آن حضور داشتند،‌ پیش نیامد.ماموران نیروی انتظامی بارها از طریق بلندگو از مردم می‌خواستند که نظم را رعایت کنند. آنها تاکید داشتند که در صورت بی‌نظمی اجرای این مراسم به تعویق خواهد افتاد.در ساعت پنج و پنج دقیقه صبح تلاوت کلام‌الله مجید آغاز شد که نشان می‌داد تا دقایقی دیگر حکم قصاص قاتل روح‌الله داداشی اجرا می‌گردد.در حین تلاوت کلام‌الله مجید، تجهیزات اعدام از جمله طناب دار آماده شد.پس از تلاوت کلام‌الله مجید، نماینده دادستان متن حکم را قرائت کرد که بر اساس آن اجرای قصاص در ملاءعام در راستای اجرای عدالت توصیف شد.
در بخشی از این حکم آمده است: دستگاه قضایی با اقدامات سریع، دقیق و قانونی در کمترین زمان پرونده را بررسی کرده و بلافاصله مراحل اجرای حکم بر اساس قانون طی شد.در پایان حکم فوق اظهار امیدواری شده است که اجرای قصاص قاتل درس عبرتی برای تمام مجرمان بوده و از سوی دیگر مردم مطمئن باشند که حق مظلوم از ظالم در کمترین زمان با تلاش قوه قضاییه و نیروی انتظامی ستانده خواهد شد."علی‌رضا م " قاتل روح‌الله داداشی در ساعت 5 و 15 دقیقه از خودروی ون برای اجرای مراسم پیاده شد.وی پیراهن و شلوار یک دست سورمه‌ای رنگ به تن داشت.با آمدن "علی‌رضا م " حدود 15 هزار جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن کردند. عده‌ای به وی فحاشی کرده و عده‌ای سوت و کف می‌زدند که با هدایت برگزارکنندگان مراسم،‌ فریادهای الله اکبر در فضا طنین انداز شد.در ساعت پنج و 19 دقیقه حکم قصاص قاتل اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.در ساعت پنج و 25 دقیقه یک دستگاه آمبولانس برای اعزام جنازه قاتل به پزشکی قانونی در محل حاضر شد.در ساعت پنج و 55 دقیقه یعنی حدود 45 دقیقه پس از اجرای حکم‌، جنازه قاتل از بالای دار به پایین منتقل و در آمبولانس قرار داده شد.و بالاخره اینکه، علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت. وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد. وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود.جمعیت حاضر در این مراسم در مورد اجرای حکم قصاص قاتل نظرات متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و عده‌ای دیگر خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند