گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 4 مهر 90

كمك ! (گفت و شنود)

گفتم : دلیل و استدلال سربازجو ، درست شده شبیه آن یارو

برای دزدی رفت در خانه ای ، صاحبخونه کمک راکردبهانه ای

دزد گفت چرا طلب می کنی کمک؟ همراه آوردم کمکی های با نمک

گفت: خانواده يكي از اعضاي گروهك «پژاك» از شخصي بنام «همن سيدي» كه ساكن لندن است به كميسيون حقوق بشر سازمان ملل شكايت كرده اند.
گفتم: «همن سيدي» ديگر كيست؟
گفت: او رابط پژاك با موساد است و 5 درصد باج هايي كه پژاك با تهديد به حمله مسلحانه از مردم عادي و يا صاحبان صنايع در مناطق مرزي دريافت مي كرد به او داده مي شد.
گفتم: خب! حالا موضوع شكايت چيه؟!
گفت: خانواده «پ-م» مي گويند پسرشان از اين ماجرا باخبر شده بود و اين موضوع را با خواهرش هم در ميان گذاشته بود، ولي الان سه هفته است كه ناپديد شده.
گفتم: خب! شايد در جريان درگيري هاي اخير در غرب كشور كشته شده باشد؟
گفت: خانواده او مي گويند، فرزندشان بعد از پي بردن به ماجراي «همن سيدي» ديگر حاضر به همكاري با پژاك نبوده و به احتمال زياد توسط موساد و «همن سيدي» به قتل رسيده است.
گفتم: كميسيون حقوق بشر سازمان ملل متحد كه همدست تروريست هاست... مي گويند دزدي وارد خانه اي شد. صاحبخانه كه متوجه او شده بود فرياد زد «كمك كمك» و دزد با خونسردي گفت؛ براي چه كمك مي خواهي؟ من خودم چند نفر را براي كمك همراهم آورده ام!

گفت: سربازجو با خر غلت زدن بر پا کرده خاک ، تا عرعر کنان دهان گشاد دهد چاک

تا این منفور زشت روی پلید نا پاک ، پاچه گیری کرده باشد از گروه پژاک

گفتم : چرا این زنجیری روانی ؟ مملو از انباشت عقده های جوانی

این آلوده تر از هر زهر و سم ، چپاولگر هدایای زلزله زدگان بم

چرا با دیوار پوسیده کشیده نم ؟ سربازجو در پاچه گیری آورده کم

چون این مفلوک زمین گیر ، برای چه به گروه پژاک داده گیر؟

گفت : پس از تهاجم به کردستان عراق ، پاسداران کارشان شده شاق

این ارگان عراق کرده با تلاق ، بفرمان رهبر منفور علیل چلاق

گروه پژاک را می کند تعقیب ، تا بشه مثل رهبران رقیب

سلاح را به پاسدار کند تقدیم ، پس از آن دست بالا برد شود تسلیم

اما چون پژاک نکرده اینکار ، لو داده پاسدار جنایتکار

شاکیست چراخواهر پ-م کرده فاش ، پس از 3 هفته کردن تلاش

ازبرادرش نیافته هیچ خبر ، سربازجوعلیه اش رفته منبر

گشود ه دهان کثیف گشاد ، علیه این خانواده زده فریاد

تا جنایات پاسداران برد از یاد ، اینان متهم کند به جاسوسان موساد

خلاصه کف کرده این حامی جنایت ، علیه کمیسیون حقوق بشرکرده شکایت

در ادامه اتهامات ساختگی کرده لیست ، سازمان ملل کرده حامی تروریست

گفتم : دلیل و استدلال سربازجو ، درست شده شبیه آن یارو

برای دزدی رفت در خانه ای ، صاحبخونه کمک راکردبهانه ای

دزد گفت چرا طلب می کنی کمک؟ همراه آوردم کمکی های با نمک