دروغ نامه ی کیهان 2 شبه 4 مهر ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " اضطراب پدرخوانده ها "

"انتخاب عنوان دفاع مقدس ، نوعی مصلحت گرایی و پوششی برای ماهیت جنگ افروزانه ی رژیم ضد بشری قرون وسطایی بوده است. برای اینکه اکنون بطور عریان در نقل بخش هایی از وصیت نامه ی خمینی شیاد نه اشاره به نعمت بودن جنگ شده است که بر جنگ افروزی و صدور آن در منطقه و جهان تأکید شده است"

پس از 23 سال که از آتش بس جنگ و سرکشی جام زهر شکست جنگ از سوی خمینی شیاد می گذرد . ولی سایه ی شوم این جنگ خانمان برانداز ایران و عراق از آسمان میهن به خصوص استان های جنگ زده رخت بر نبسته است . طوریکه مردم شهر های استان خوزستان از خاموشی های برق و عدم آب آشامیدنی رنج می برند . ولی هرسال هفته ی اول مهر که همزمانی با باز گشایی مدارس و دانشگاه ها دارد .گذشته از رقم بیش از 7 میلیون دانش آموزان ترک تحصیل کرده گزارش شده است که ناشی از فقر خانوادگی والدین دانش آموزان می باشد. اما این هفته ، به نام هفته ی دفاع مقدس و دولت نامگذاری شده است . تا که فرصت برای مداحان وتعزیه گردانان مدافع و مبلغ جنگ نعمت الهی نامیده شده فراهم گردد . برای همین روضه خوانی تکراری و یک نواخت طلبه هم لهجه پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان شروع شده است وه از موضع فرار به جلو و و ارونه گویی با آویزان به خمینی شیاد شدن و از جنگ افروزی وی تجلیل و ستایش گری کردن رجز خوانی و قدرت نمایی از موضع ضعف کرده است . به خصوص اینکه از سخنرانی تناقض آمیز پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل هم دفاع کرده است که سراسر تناقض آمیز و وارونه با آنچه است که در 33 سال گذشته در ایران رخ داده است . از سوی دیگر سخنرانی وی موجب ترک نمایند گان کشور های زیادی از سال سخنرانی سازمان ملل شد. ولی این مداح وارونه گوی دردفاع از اندیشه ی جنگ افروزانه ی خمینی شباد و جنگ 8 ساله و سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل این چنین به عنوان عزت ناشی از پشتوانه مردمی و به چالش کشیدن قدرت های استکباری از پشت تریبون ساز مان ملل یاد نموده است.

"موضوع اين نوشتار مي تواند ريشه يابي انقلاب هاي 8 ماه گذشته منطقه در متني باشد كه 23 سال پيش نوشته شد و در تلخي جام زهر، بشارت فتح مي داد. يا مي تواند سخنان مقامات بلندپايه اسرائيل باشد كه ديگر رمق ندارند بگويند چهارمين ارتش قدرتمند دنيا هستند و چنين و چنان مي كنند بلكه از جهنمي خبر مي دهند كه ايران در متن «بهار عربي» براي آنها افروخته است. مي شود از عزتي سخن گفت كه نماينده ملت ايران- رئيس جمهور محترم- به پشتوانه آن، قدرت هاي مستكبر را از پشت تريبون سازمان ملل به چالش كشيد و بالاخره مي شود همه اين سوژه ها را تار و پود تحليل اين باور بلند كرد كه نسبت ما و ولايت فقيه، نسبت فرزندي و پدري است"

مضحک و توهین آمیز تر اینکه طلبه قلم بر دست این جنگ ویرانگر ایران وعراق که 1000 میلیارد خسارت اقتصادی در بر داشت و منتهی به شکست و سر کشی جام زهر از سوی خمینی شیاد شد با نمک پاشیدن بر روی زخم خانواده های داغدار و عزادار جنگ بطور آشکارا حقایق را کتمان و ارونه کرده است و با نقل قول کردن از خمینی شیاد اینگونه نکبت و ذلت و فقر و خواری و آوارگی و... رامترادف هرروز برکت در جنگ قالب کرده است :

"قصه پدر و فرزندي يك بار 29 تير 1367 معنا شد آنجا كه حضرت روح الله(ره) يك تنه بار پذيرش قطعنامه 598 و سر كشيدن جام زهر را برعهده گرفت حال آن كه از عمق جان باور داشت «هر روز ما در جنگ بركتي داشته است»"

بدون آنکه گفته شود چگونه خمینی شیاد پس از سرکشی جام زهر شکست جنگ کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی را دست آویز کرد و فتوای قتل برای نویسنده ی کتاب وی صادر نمود. زیرا که هدف منحرف کردن اذهان عمومی به خصوص خانواده های داغدا و عزادار جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق بود . همچنین فرمان قتل عام زندانیان سیاسی در سراسر کشور را داد که یک سند غیر قابل کتمان جنایت علیه ی بشریت می باشد تا توانست فضای اعتراضی پس از آتش را مهار کند. اما اکنون طلبه هم لهجه پاسدار سر بازجو شریعتمداری دست به لغز خوانی زده تا توانسته باشد از جنگ افروزی خمینی شیاد دفاع کرده باشد. در ادامه نه از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و سانسور کردن نگفته ، بلکه اعتراف اینکه اگر آبرویی داشتم با خدا برای چاشنی ضعف ناشی از شکست جنگ معامله کردم را هم سانسور کرده آنگاه از جنگ افروزی خمینی شیاد اینگونه نقل قول کرده است.

"تازه فهميديم دو روز بعد از پذيرش قطعنامه 895(27 تير 76)- در آن شرايط سنگين روحي و رواني جامعه و تبليغات مسموم مغرضان- چگونه مي توان پيامي سراسر آرامش و اميد و بشارت نوشت كه طليعه آن بشارت فتح باشدامام در همان شرايط سنگين كه مواضع كساني رنگ و بوي فشلي داشت، نوشت: «... البته ما اين واقعيت و حقيقت را در سياست خارجي و بين المللي اسلامي مان بارها اعلام نموده ايم كه درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و كم كردن سلطه جهانخواران بوده و هستيم. حال اگر نوكران آمريكا نام اين سياست را توسعه طلبي و تفكر تشكيل امپراتوري بزرگ مي گذارند، از آن باكي نداريم و استقبال مي كنيم... امروز خميني آغوش و سينه خويش را براي تيرهاي بلا و حوادث سخت و برابر همه توپ ها و موشك هاي دشمنان باز كرده است و همچون عاشقان شهادت، براي درك شهادت روز شماري مي كند. ا مي گوييم تا شرك و كفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستيم. ما بر سر شهر و مملكت با كسي دعوا نداريم. ما تصميم داريم پرچم لااله الاالله را بر قله رفيع كرامت و بزرگواري به اهتزاز درآوريم... هرگز از دست دادن موضعي را با تاثر و گرفتن مكاني را با غرور و شادي بيان نكنيد... امروز روزي است كه خدا اين گونه خواسته است و ديروز، خدا آن گونه خواسته بود و فردا ان شاءالله روز پيروزي جنود حق خواهد بود».

طلبه قلم زن هم لهجه پاسدار گمشته احمدی نژاد لز توهین و هتاکی و پرخاشگری به منتظری کردن هم دریغ نورزیده است و وی را چنین جزو طوایف منفقین متهم کرده است :

" 7ماه بعد طوايف منافقين- و از جمله كسي كه درس ولايت فقيه مي داد و سوداي رهبري داشت!- كار را به جايي رساندند كه حضرت امام ذيل منشور روحانيت، چشمه ديگري از حقايق پيدا در افق را باز گفت: «هر روز، ما در جنگ بركتي داشته ايم كه در همه صحنه ها از آن بهره جسته ايم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ايم. ما مظلوميت خويش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ايم. ما در جنگ، پرده از چهره تزوير جهانخواران كنار زديم. ما در جنگ، دوستان و دشمنانمان را شناخته ايم. ما در جنگ به اين نتيجه رسيديم كه بايد روي پاي خودمان بايستيم. ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شكستيم. ما در جنگ ريشه هاي انقلاب پربار اسلامي مان را محكم كرديم... جنگ ما كمك به افغانستان را به دنبال داشت. جنگ ما فتح فلسطين را به دنبال خواهد داشت"

بالاخره طلبه یادداشت روز نویس با زهم با نقل قول کردن از وصیت جنگ افروزانه ی خمینی شیاد بیشتر اعتراف به جنگ افروزی و پذیرش مسئولیت و عواقب آن کرده است . چونکه اصرار بر ادامه جنگ موجب کشته و مجروح و آواره شدن میلیون ها نفر بیشتر ایرانی و عراقی شد که بدون شک یک سند محرز انکار ناپذیر جنگی جنایت علیه ی بشریت است که می بایست پیروان خمینی شیاد وجنگ افروزان کنونی حاکم بر ایران به اتهام جنایت جنگی علیه ی بشریت در داد گاه بین المللی و محاکمه و مجازات شوند. زیرا که متهم بودن شان اینگونه با نقل قول از خمینی شیاد جنگ افروز محرز می باشد:

"ما در جنگ براي يك لحظه هم نادم و پشيمان از عملكرد خود نيستيم. راستي مگر فراموش كرده ايم كه ما براي اداي تكليف جنگيده ايم و نتيجه فرع بر آن بوده است... نبايد براي رضايت چند ليبرال خودفروخته در اظهارنظرها و ابراز عقيده به گونه اي غلط عمل كنيم .جهان هنوز تشنه و كنجكاو شنيدن درباره دكترين عملي «ولايت فقيه» است كه چگونه تدبير و شجاعت، جنگ و صلح، صلابت و انعطاف، و پيشوايي و پيشاهنگي در ميدان خطر را به هم آميخته است. و البته هنوز هم گويا، حكايت همان حكايت كم گذاشتن متوليان جبهه حق است كه در معرفي اين مدل كارگشا آن چنان كه شايد و بايد، همت لازم را به كار نبسته و آن را مهجور گذاشته اند تا چه رسد به معرفي ولايت و حاكميت امام موعود(عج). كيست كه از غمخواري و بزرگ منشي و ايثار پدر در قبال فرزندان بشنود و متأثر نشود؟ دنيا امروز، يتيمي را حس مي كند. از عمق جان مي فهمد كه گمشده اش، پدري از جنس ولايت خميني و خامنه اي است. مي فهمد كه جمع شدن عطوفت و صلابت، و حكمت و عدالت و ايثار در يك انسان كمال يافته يعني چه؟ قدرت هاي پدرخوانده و مستكبر در غرب، از همين آگاهي به اضطراب افتاده اند."

درخاتمه اینکه اکنون سالگردجنگ ضد ملی و میهنی ایران بر با د د ه است که هفته دفاع مقدس نامیده می شود که معرکه گیری در این هفته ی دفاع مقدس شروع شده است . در صورتیکه انتخاب این عنوان دفاع مقدس ، نوعی مصلحت گرایی و پوششی برای ماهیت جنگ افروزانه ی رژیم ضد بشری قرون وسطایی بوده است. برای اینکه اکنون بطور عریان در نقل بخش هایی از وصیت نامه ی خمینی شیاد نه اشاره به نعمت بودن جنگ شده است که بر جنگ افروزی و صدور آن در منطقه و جهان تأکید شده است . بنا براین اکنون که جانشین ولی وقیح منفور و نا مشروع و پیروان و جارچیان از همان اندیشه ی پلید جنگ افروزانه ی خمینی شیاد باا فتخار یاد می کنند وبر پیمودن ادامه ی این مسیر وبسط و تعمیم آن در تأکید می نمایند . طوریکه رحیم ازغندی که روزنامه نگار و اصول گرای همشهری رهبر ولی وقیح نا مشروع و منفور است در نوار صوتی خود با صدای رسا تأکید بر آمادگی و حضور تهاجمی در در 5 قاره ی جهان می کند و به مخاطبان خود می گوید که هیچ ترسی هم نداشته باشید. چون به آسیای میانه و آمریکای لاتین و قلب اروپا با ید برو ید بجنگنید و آماده این جنگ شوید... بنابراین نه دیگر جایی بر مظلوم نمایی کردن می ماند که ادعا شود عراق عامل جنگ بود ونه اینکه سنگر استتاری زیر چتر دفاع مقدس معنی و مفهومی دارد ، بلکه بر عکس آن واقعیت دارد . چونکه تهاجم نظامی پاسداران کودتا گر به کردستان عراق همچنین تلاش گذشته اش که از طریق حزب الله لبنان و حماس جنگ 33 روزه و 22 روزه با اسراییل بر پا نمود . نمایانگر گوشه هایی دیگر از واقعیت جنگ افروز بودن رژیم قرون وسطایی و ضد بشری می باشد چونکه بقای رژیم جنگ افروز ودین فروش و عوامفریب قرون وسطایی به جنگ نعمت الهی وابسته است . پس اکنون ضرورت مضاعف دارد که می بایست پرونده ی مجرمان جنایت جنگی علیه ی بشریت ایران وعراق گشوده و پیگیری شود. به ویژه اینکه حاکمان رژیم جنگ افروز ایران با تلاش پیگیر در شرف دستیابی به سلاح هسته ای می باشند و هرروز بیش از گذشته از موضع ضد آمریکایی و نا بودی اسراییل مدعی رهبری بیداری اسلامی یا قیام های ضد دیکتاتوری منطقه و گسترش جنگ در منطقه می شود.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900704/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 2 شبه 4 مهر ماه سال 1390

اضطراب پدرخوانده ها (يادداشت روز)