گزیده خبرهای 29 شهریور 90 قسمت -3

توصيه ما اين است كه كيهان نخوانيد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900629/2.htm#other200

واکنش از موضع شلاق بر دستی وکف بر دهانی بازجو گونه ی زندان اوینی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری به افشاگری به شیوه ی خودش از سوی سایت ابصار نیوز که حامی دولت است که این چنین موجب افسار پاره کرده وجا نماز آب کشیدن وی شده است انگاری که خودش و دروغ نامه ی کیهان مفت و رانت خوار حکومتی نمی باشد وسرش توی توبره ی کلان دردانی نمی باشد که از حاشیه ی امنیتی آهنین بر خوردار هستند؟
اين روزها پايگاههاي اينترنتي و روزنامه وابسته به جريان انحرافي ضمن فحاشي عليه كيهان نسبت به تأثيرات اين روزنامه به شدت ابراز نگراني مي كنند كه به عنوان نمونه به يكي از دهها مورد آن اشاره مي كنيم؛سايت «ا...» در واكنش به سرمقاله چند روز پيش مديرمسئول كيهان كه به موضوع دخالت جريان انحرافي در اختلاس 3 هزار ميليارد توماني و خدشه در اعتبار رئيس جمهور و دولت خدمتگزار پرداخته بود، از حسين شريعتمداري به عنوان «خوارج پيشاني پينه بسته» ياد كرد و نوشت: وي اين روزها پرده از چهره افكنده و رگه هاي نفاق را در خود ظاهر كرده است.سايت مذكور همچنين كيهان را مركز اسناد محرمانه و سري توصيف كرده و افزود: اين روزنامه علاوه بر اتهام زني، تهمت، دروغ و غيبت، در تحريف سخنان بزرگان نيز دستي بر آتش دارد.رسانه وابسته به جريان نفاق جديد مي افزايد: خواندن كيهان موجب ناراحتي سلامت روان و ايجاد فضاي شك و ترديد خواهد شد و توصيه مي شود ديگران نيز از خواندن اين روزنامه يا بولتن محرمانه و سري اجتناب كنند....

مرگ شگفت انگيز در دورود تيري از آسمان جان كارگر را گرفت

معجزه رخ داده شده در مورد کار گر نگون بخت درودی که گفته شده از طریق تیر هوایی به قتل رسیده است ولی صدای شلیک تیر شنیده نشده است . احتمال می رود به سبک صدا خفه کن که در عراق سپاه قدس در مورد حذف مخالفان ومعترضان نوری مالکی مزدور اقدام می کنند این کار گر دروی هم به قتل رسیده باشد.


دورود- خبرنگار كيهان:در حادثه اي يك كارگر ساختماني پس از سقوط از داربست در دم جان سپرد اما در تحقيقات، علت قتل اصابت گلوله اعلام شد.بازپرس دادگستري دورود كه مسئول رسيدگي به پرونده اين قتل است گفت: با اعلام وقوع مرگ به دليل سقوط از داربست، در محل حادثه حضور يافتيم و پس از انجام تحقيقات اوليه، جسد براي كالبدشكافي و كشف دليل تامه مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.محمود رضا جعفري افزود: در مراحل تحقيق پزشكي قانوني روي جسد مشخص شد كه علت مرگ، اصابت گلوله بوده است!وي اظهار داشت: شگفتي اين قتل آنجاست كه كسي صداي شليك گلوله نشنيده است و مسير اصابت گلوله به صورت عمودي و از آسمان به پشت كارگر مذكور برخورد كرده است.بازپرس دادگستري دورود در پايان گفت: ماموران و كارشناسان در حال بررسي اين موضوع هستند و به محض كشف چگونگي قتل اطلاع رساني خواهد شد

440 اصله درخت در آتش سوخت

چند سال است که گزارش از نهضت جنگل سوزان گزارش می شود که ادامه ی سیاست 33 ساله ی چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن می باشد؟

شيراز - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: حريق گسترده در يك باغ با تلاش آتش نشانان ايستگاه‌هاي 8 و 5 خاموش شد. يك مورد حريق باغ به مركز 125 شيراز گزارش شد در پي اعلام اين خبر 3 دستگاه خودرو به همراه 11 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از حدود 10 هزار ليتر آب حريق را خاموش كردند. عمليات اطفاء توسط مأمورين ايستگاه‌هاي 8 و 5 انجام گرفت و در مجموع حدود 206 دقيقه به طول انجاميد. در اين آتش سوزي حدود 440 اصله درخت خسارت ديد و تحقيقات پيرامون علت وقوع اين آتش سوزي از سوي آتش نشانان ادامه دارد.

آتش3 هكتار جنگل و مرتع كهگيلويه و بويراحمد را سوزاند

این خبر مکمل خبر قبلی و مترادف همان سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن وجنگل ها نا بودن کردن و رودخانه و در یاچه ها خشک نمودن می باشد

فرمانده يگان حفاظت از منابع طبيعي كهگيلويه و بويراحمد گفت: بيش از5 / 3 هكتار جنگل و مرتع در سه آتش سوزي عصر شنبه در اطراف شهر ياسوج طعمه حريق شدند. رحمت الله دين پرور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عصر شنبه سه آتش سوزي به طور همزمان در مناطق پارك جنگلي ياسوج، «كله گه دهنو» و «وزگ» در اطراف شهر ياسوج به وقوع پيوست.وي افزود: حضور به موقع يگان حفاظت، آتش نشاني ياسوج و نيروهاي مردمي باعث شد، آتش سوزي خيلي سريع مهار شود. دين پرور اظهار داشت: در اين سه آتش سوزي، يك هكتار از جنگل و مرتع منطقه «وزگ» يك و نيم هكتار از منطقه جنگلي «كله گه» و يك هكتار از پارك جنگلي ياسوج طعمه حريق شدند

دبيركل جهاد اسلامي فلسطين: تشكيل كشور فلسطين در مرزهاي 1967 را قبول نداريم

بهمین دلیل وی به اجلاس فرمایشی ونمایشی بیداری اسلامی در تهران دعوت شد تا که چنین موضع گیری کند .چون بخشی از هدف این اجلاس مخالفت کردن با پیشنهاد تشکیل کشور مستقل فلسطین از سوی محمود عباس از سوی شورای امنیت سازمان ملل می باشد.

رمضان عبدالله تاكيد كرد كه تشكيل كشور فلسطين در مرزهاي 1967 را قبول نداريم و فلسطين براي ما تمام فلسطين است.دبيركل جنبش جهاد اسلامي گفت: شرط بندي بر سر كشور مستقل فلسطيني با مرزهاي سال 1967 خطرات بسياري در پي دارد.به گزارش شبكه تلويزيوني الجزيره عربي، وي اين سخنان را پس از آن بيان كرد كه محمود عباس بر پافشاري تشكيلات خودگردان براي مراجعه به سازمان ملل متحد جهت درخواست عضويت فلسطين با مرزهاي سال 1967 تاكيد كرده است.رمضان عبدالله كه در اجلاس بين المللي بيداري اسلامي سخن مي گفت تاكيد كرد: برخي بر سر تشكيل كشوري شرط بندي كرده اند كه وتو در انتظار آن است و اين مسئله خطرات بسياري در پي خواهد داشت البته ما نيز خواهان تشكيل كشور فلسطين بوده و به جهان نيز بي توجه نيستيم اما هرچند ممكن است برخي بخواهند كشوري براساس مرزهاي 1967 داشته باشند اما فلسطين براي ما تمام فلسطين است و حاضر نيستيم يك ذره از خاك فلسطين را واگذار كنيم و پايتخت آن قدس خواهد بود

تصویر بزرگترین اختلاس‌گر تاریخ ایران

مگر تا کنون گفته نشده است تا اتهام ثابت نشده و حکم محکومیت صادر نشده است مطبوعات مجاز نیستند خبر یا اسامی و مشخصات متهمان را فاش سازند . چگونه است که در این مورد نه رعایت نشده است بلکه تبلیغات همره با نام و تصویر و با آب وتاب فراوان خبرر سانی می کنند؟ حال اگر چنانچه متهم وابسته به باند مافیایی ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر بود باز هم این چنین خبر رسانی می شد؟

مشایی چگونه به آمریکا رفت؟

http://www.fararu.com/vdcfvtdc.w6d1cagiiw.html

بازگو کردن داغ دل گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که چگونه از نا کام ماندن سناریو و سریال توطئه های زنجیره ای گزارش داده است که خیلی وقت است علیه ی رحیم مشایی و حمید بقایی تهیه و باز تاب داده می شو به امید آنکه اینان بازداشت شوند . ولی اکنون با چشمان حسرت زده شاهد همسفری اسفندیار دولت در کنار حمید بقایی به اتفاق پاسدار گماشته احمدی نژاد عازم آمریکا شدند.

اسفندیار مشایی برای چند دقیقه در سمند مشکی به انتظار می‌نشیند تا اولین نفری باشد که دور از چشمان همه و بدون مواجهه با لنز دوربین‌ها سوار هواپیما می‌شود. به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان امروز دوشنبه عازم نیویورک شد تا بار هفتمی باشد که او و همراهانش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور می‌یابند؛ البته احمدی‌نژاد یک بار دیگر به منظور شرکت در کنفرانس خلع سلاح به آمریکا رفته است. ** خبرنگاران و برخی عکاسان خبری را از ساعت 6:45 صبح آفیش (دعوت) کرده‌اند؛ البته خبرنگاران حوزه دولت به خوبی می‌دانند اینگونه برنامه‌ها حداقل 1 ساعت بعد از برنامه اعلام شده، رسماً آغاز می‌شود. ** بختیاری و بقایی جزو اولین دولتمردانی هستند که به پاویون جمهوری می‌آیند؛ حضور بقایی در این مراسم 2 نظر را به ذهن متبادر می‌کند؛ آیا او رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کند یا همانند برخی از همکارن خود در دولت، صرفاً برای بدرقه احمدی‌نژاد آمده است!؟ جواب این سئوال البته دقایقی بعد، زمانی که معاون اجرایی رئیس جمهور کارت پرواز خود و همسرش را می‌گیرد، معلوم می‌شود. ** دولتمردان و برخی مقامات، یکی پس از دیگری بعد از احوال پرسی و گپ‌و‌گفت، وارد محل سخنرانی احمدی‌نژاد می‌شوند؛ غضنفری، نامجو، صالحی، شیخ‌الاسلام، ثمره هاشمی،سعیدلو، مجتهدزاده، رحیمی، ولایتی، نجار، نیکزاد، تقی‌پور، قاسمی، صفایی، بداغی، میرتاج الدینی، احمدزاده کرمانی و سعید مرتضوی. البته از این بین، برخی تنها تا پلکان هواپیما همراه رئیس جمهوراند و برخی دیگر تا آخر سفر. ** احمدی‌نژاد در این سفر - همانند برخی سفرهای دیگر- 2 بدرقه‌کننده ویژه دارد، پسر و برادرش اما نه داوود احمدی‌نژاد، بلکه امیر، دیگر برادر بزرگش. ** "نیویورک که رسیدی، به یاد ما هم پای مجسمه آزادی دو رکعت نماز بخوان!" این آخرین توصیه مزاح‌گونه تقریبا درگوشی یک مقام دولتی است به همکارش که با رئیس‌جمهور عازم آمریکا می‌شود. ** اسفندیار دولت(مشایی) این‌بار هم مورد توجه است، آنجا که ابتدا همسرش وارد سالن انتظار می‌شود و به سمت جایگاه مسافران می‌رود و بعد خود او ترجیح می‌دهد برای چند دقیقه در سمند مشکی به انتظار بنشیند تا اولین نفری باشد که دور از چشمان همه و مواجهه با لنز دوربین‌ها، خود را به هواپیما رئیس‌جمهور ‌رسانده و او را در آمریکا همراهی کند. ** بالاخره ساعت 8:40 دقیقه رئیس‌جمهور به همراه رئیس دفتر، معاون اجرایی و شماری از دولتمردان خود عازم آمریکا می‌شود.

تابش:موارد مشابهی نظیر اختلاس 3 میلیاردی وجود دارد ولی نمی گوییم

مشخص است که این اختلاس 3 میلیارد تومانی نه اولین و نه آخرین اختلاس می باشد . برای اینکه 33 سال است که د ر رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و اختلاس و غارتگری اینگونه اختلاس گری ها ادامه داشته است . برای اینکه نهادی یافت نمی شود که در آن آلوده به فساد نباشد . بنابراین عضو بازار مکاره ی فراکسیون اقلیت راست می گوید که موارد مشابه این اختلاس وبزرگتر از آن وجودد ارد که اجازه فاش شدنش داده نمی شود .چون مردم نا محرم هستند که دانستن حق شان نیست.

شفاف؛ تابش، نماینده اصلاح طلب مجلس در گفت و گو با روزنامه اعتماد گفت: موارد مشابهی نظیر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی وجود دارد، ولی چون گفته‌اند سخنی نگوییم از بیان آنها صرف نظر می‌كنم. شبیه به تخلف سه هزار میلیارد تومانی باز هم وجود دارد، اما عزمی برای رسیدگی به آنها وجود ندارد.وی در مورد تبعات این اتفاق گفت: به عقیده بنده مطرح شدن این تخلف در شرایط فعلی كشور، انحراف افكار عمومی از بسیاری از وقایع پشت پرده است و به جرات می‌توان گفت پشت صحنه این قضیه بر متن غلبه دارد. باید بگذارید گذر زمان اتفاق بیفتد تا درباره آن مسائلی كه ما معتقدیم اصلی‌تر و متن‌تر است بتوان صحبت كرد.به گزارش شفاف، در حالی این اظهارات مطرح می‌شود که جامعه هنوز از شوک خبر اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بیرون نرفته و پشت صحنه علت لو رفتن این اختلاس نیز به صورت شفاف برای مردم بیان نشده است.

سایت جریان انحرافی ارگان محصولی را به ناسپاسی در قابل رانت‌های دولتی متهم کرد!

این افشاگری سایت دولت هم هم درست است . برای اینکه سایت رجا نیوز وابسته به پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی آن موقع که پاسدار محصولی از دولت اخراج نشده بود . بطور تخته گاز از دولت وپاسدار گماشته احمدی نژاد پشتیبانی ودفاع می کرد چونکه از رانت کلان دولتی بهره مندبود . اما اکنون با جل و پالان زدن جفتک پرانی برای ولی نعمتان سابق خود می کند.

به گزارش ابصارنیوز، این سایت خبری که طی سالهای گذشته با استفاده از رانت‌هایی در وزارت ارشاد اسلامی سابق و همچنین استفاده از منابع روزنامه ایران تغذیه می‌شد، توانست به جایگاهی در میان سایتهای خبری دست پیدا کند، پس از خروج اجباری از این وزارتخانه و روزنامه با تغییر تاکتیکی، آتش حملات خود را به بهانه جریان انحرافی به سوی دولت نشانه گرفت.یکی از سایت‌های وابسته به جریان انحرافی (ابصارنیوز)؛ از «ناسپاسی»! سایت حامی دولت و ارگان محصولی (رجانیوز) نسبت به استفاده از رانت‌هایی که در وزارت ارشاد داشته و از منابع مالی روزنامه ایران تغذیه کرده‌اند انتقاد کرد. به گزارش «شفاف»؛ ابصار نیوز در خبر ویژه مدعی شد: سایت خبری رجانیوز که به تازگی به بولتن جبهه میراث‌خواران احمدی‌نژاد (پایداری) تبدیل شده، در واکنش به اظهارات روشن و رسای رئیس جمهور مردمی، به اختلاس ۳هزار میلیاردی، وی را پرافاده خواند.به گزارش ابصارنیوز، این سایت خبری که طی سالهای گذشته با استفاده از رانت‌هایی در وزارت ارشاد اسلامی سابق و همچنین استفاده از منابع روزنامه ایران تغذیه می‌شد، توانست به جایگاهی در میان سایتهای خبری دست پیدا کند، پس از خروج اجباری از این وزارتخانه و روزنامه با تغییر تاکتیکی، آتش حملات خود را به بهانه جریان انحرافی به سوی دولت نشانه گرفت.