گزیده خبرهای 28 شهریور 90
لنكرانی: درجلسات 8+7شركت نمی‌كنيم

این دو خبر هم مرتبط به همدیگر می باشد که ناشی از جنگ قدرت و رقابت و اختلاف میان باندهای ماقیایی کودتایی حاکم است که مدعی اصول گرایان می باشد . البته ه پس از حذف رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب ویک پا یه کردن رژیم قرون وسطایی ضد بشری که در ادامه رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری و جراحی وحذفشد و آخوند ویلچری مهدوی کنی جانشین وی شد اکنون بر سر تقسیم قدرت و سهم خواهی بیشتر از نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم اینگونه به جان همدیگر افتاده و مقابل هم صف آرایی کرده اند؟

فردا هفتمین جلسه جبهه متحد اصولگرایی تشکیل می گردد و نمایندگان جبهه پایداری همچنان در آن جلسات حضور ندارند. به گزارش باشگاه خبرنگاران: عضو جبهه پایداری با بیان اینکه فرایند حل ابهامات و مشکلات میان جبهه پایداری و کمیته 8+7 نیازمند زمان و بستر مناسب است گفت: در هفتمین جلسه کمیته 8+7 نیز شرکت نخواهیم کرد. کامران باقری لنکرانی عضو جبهه پایداری، با اشاره به اینکه جبهه پایداری صرفا یک تشکل انتخاباتی نیست گفت : نمایندگان جبهه پایداری تا زمانی که اصول و گفتمان مورد نظر آنها در جبهه متحد اصولگرایی تحقق پیدا نکند در جلسات کمیته شرکت نخواهند کرد. لنکرانی خاطر نشان کرد: مجموعه جبهه پایداری تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در راستای حل ابهامات با کمیته 8+7 وارد عمل شود اما این فرایند نیازمند گذشت زمان است . شایان ذکر است، فردا هفتمین جلسه جبهه متحد اصولگرایی تشکیل می گردد و نمایندگان جبهه پایداری همچنان در آن جلسات حضور ندارند.آخرین فرصت مهدوی كنی به جبهه پایداری.عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دعوت آیت الله مهدوی كنی از جبهه پایداری آخرین اتمام حجت با آنان بود، هر گروهی كه ساختار و منشور اصولگرایی را نپذیرد زیر عنوان دیگری فعالیت كند. حمیدرضا ترقی در پاسخ به این سئوال كه تردیدهای جبهه پایداری برای پیوستن به كمیته وحدت اصولگرایان تا چه زمان ادامه خواهد داشت و كمیته وحدت چقدر به جبهه پایداری برای پیوستن به اصولگرایان فرصت خواهد داد؟، اظهار داشت: ادامه پیدا كردن این وضع بستگی به نظر جامعتین و شورای داوری اصولگرایان دارد كه در این زمینه تصمیم خواهند گرفت، اما من فكر نمی كنم نظر آیت الله مهدوی كنی در این باره تغییر كند. تصور می كنم این آخرین دعوت آیت الله مهدوی كنی برای شركت جبهه پایداری در جلسات كمیته وحدت و آخرین اتمام حجت با آنان بود. گزیده سخنان وی به این شرح است: *ملاك و مبنایی كه برای پذیرش یك تشكل در زیرمجموعه اصولگرایان وجود دارد پذیرش منشور اصولگرایی و ساختار اجرایی آن است بنابراین هر گروه دیگری كه این منشور و ساختار را نپذیرد می تواند زیر عنوان دیگری فعالیت كند. *در این انتخابات مسئله وحدت ترجیح دارد بر طرد یا حذف افرادی كه آن ها (جبهه پایداری) در شورای مركزی اصولگرایان نمی پسندند.چون ارایه دو لیست جداگانه ممكن است موجب موفقیت جناح مقابل اصولگرایان یعنی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بشود.

تصاویر:حاشیه‌های جلسه غیر علنی مجلس


چگونه است که ادعامی شود مجلس در رأس امور وعصاره ی ملت است . اما در عمل آنگونه است که این ملت آنقدر نا محرم می باشد که نه مطالباتش داده نمی شود ، بلکه حق د انستن ندارد . زیرا که نمایندگان شا ن که اعضای بازار مکاره هسند برای بستن کا نال های درز خبر پیرامون 3000 میلیارد تومان اختلاس و ماستمالی کردنش نشست غیر علنی بر گزار می کنند تا ضمن تسویه حساب با رقبای در ون دولت کردن مردم ایران در جریان قرار نگیرند . بد تر اینکه پس از اجرای این شوی پنهانی اعضای بازار مکاره که مقابل خبرنگاران قرار می گیرند حاضر به پاسخگویی نیستند.

نمایندگان پس از نشست غیرعلنی 4 ساعته درخصوص اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از بانک‌های کشور، از صحن مجلس خارج شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

اخراج کارگران معترضِ شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس

معنی ومفهوم امن و آزادترین کشور جهان و ادعای کمدی و وارونه ی خمینی شیاد که گفته بود بوسه بر دست کوج نشینان می زند و خدا هم کارگر است این چنین که هروز اخبار بیشتر از حفوق تعویقی کار گران و اعتراض و اخراج شان بازتاب داده می شود . البته این اقدام واکنش آن سوی سکه ی رشد واردات کالاها و تورم وگرانی و فقر و بیکاری می باشد

هفتهٔ گذشته ۷۵ تن از کارگران شرکت "حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس (پدکس)" که در اعتراض به عدم دریافت حقوق معوقهٔ خود دست به اعتراض زده بودند، از کار اخراج شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ۷۵ نفر از کارگران دکل پدکس ۱۰۱ که در حال حاضر بر روی ۲۱ چاه نفت کار می‌کند، بعد از ۷ روز اعتصاب توسط کارفرما اخراج شدند.این افراد که در اعتراض به محرومیت خود از دریافت ۶ ماه حقوق و مزایا دست به اعتصاب زده بودند، توسط سرویس شرکت پس از اخراج از محل دکل به اهواز منتقل شدند تا به منازل خود بروند.گفتنی ست، شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس، پدکس (Pedex)، سازندهٔ دکل‌های نفتی، از شرکت‌های حفاری "خصوصی" وابسته به "بنیاد مستضعفان" است.شرکت پدکس که در سال ۱۳۶۰ تاسیس گردید در راستای ورود به فعالیت‌های بالادستی نفت و گاز توانست درسال ۱۳۷۸ قرارداد حفاری ۱۹ حلقه چاه گازی و تعمیر دو حلقه چاه دیگر در میادین گازی تابناک را با شرکت مهندسی و توسعه نفت منعقد ساخت.

هاشمی رفسنجانی:وزارت‌اطلاعات و بچه حزب‌اللهي‌ها ما را اذيت مي‌كنند.خبرگزاری فارس: هاشمی رفسنجانی دیروز طی سخنانی در قزوین که منتشر نشد، بیان داشت: «گاهی فشار می آورند که فلان آقا مثلاً رادیکال هست و برکنارش کنید، وزارت اطلاعات یک جورایی اذیت میکند، دیگران یه جور دیگر اذیت میکنند، بچه حزب‌الهیها یه جور دیگر اذیت می کنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900627001253

باندهای مافیایی کودتا گران که از سوی پاسداران و ولی وقیح نفور و نامشروع پشتیبانی می شوند همگام با سناریو سازی وتوطئه که علیه ی جریان انحرافی درون دولت را دنبال و اجرا می کنند . پرونده سازی و فشار وتهدید مشترک علیه ی رفسنجانی و ر قیب مغلوب مدعیان اصلاح طلبان را نیز با شدت دنبال می کنند.

بچه حزب الهی‌ها یه جور دیگر اذیت می کنند، این کار ما نیست همه مدیران بدانند ما این جوری نیستیم.»هاشمی به طور تلویحی حمایت خود از یک جریان خاص در دانشگاه آزاد را مورد اشاره قرار داد و افزود: «بعضی‌ها می گویند فلان استاد سرکلاس این حرف‌ها را زده است، خوب بگوید، او یک استاد است، نظراتی دارد و سرکلاس یا جلسات می گوید ما بنا نداریم که مسائل باندی و سیاسی بشود و لو اینکه خودمان در یک جریان باشیم به هر حال هرکس در یک جریان و تفکری هست دیگر، ولی در دانشگاه آزاد ما می خواهیم میدان بازی باشد برای همه.»رفسنجانی در این مورد توضیح نداد که چگونه می توان کرسی های استادی را در دانشگاه به افراد با گروه های طیفی مختلف سپرد، اما از جلوگیری انتقال مفاهیم انحرافی از سوی اساتیدی که حامی تفکرات منحط غربی و یا احتمالاً دارای تفکرات ضداسلامی هستند، صحبت کرد. وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: «معلم، استاد، «انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال»، شامل این جا هم می شود، وقتی استادی با هر گرایش کار خودش را به درستی انجام می‌دهد از او استقبال بکنیم و باید دستش را ببوسیم، ولی اگر کوتاهی کرد با هر گرایش باید تذکر داده شود.»عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: «ما بنا داریم که دانشگاه آزاد اسلامی جایی باشد برای تعلیم و تربیت و اخلاق که بنیه علمی کشور را بالا ببرد.»