گزیده خبر های 30 شهریور 90 قسمت -4

بهروز جاوید تهرانی به همراه سه زندانی سیاسی به رجایی شهر کرج منتقل شدند

بازهم گزارش جنایت پس از جنایت از درون سیاه چال ها که با اعمال فشار های روحی و روانی مضاعف و زندان اندر زندان ساختن که در مورد زندانیان مقاوم اعمال می شود .

بهروز جاوید تهرانی به همراه سه زندانی سیاسی دیگر پس از سه ماه بازداشت در سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند. به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی، روز سه شنبه ۲۹ شهریور ماه زندانیان سیاسی بهروز جاوید تهرانی، محمدعلی منصوری، فرزاد مددزاده و صالح کهندل پس از تحمل نزدیک به سه ماه انفرادی به سال ۱۲ بند ۴ زندان رجایی شهر منتقل شدندزندانیان سیاسی بهروز جاوید تهرانی، محمدعلی منصوری، فرزاد مددزاده و صالح کهندل در تاریخ ۷ تیر ماه بصورت ناگهانی به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بودند.

اجراي حکم شلاق دو متهم به سرقت در طبس در ملاء عام

شتر با باری می رود لنگه پشه کوره گرفته می شود . یا گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری . در بانک صادرات مبلغ 3 هزار میلیارد دلار دولت مردان و شرکای شان اختلاس کرده اند ولی بخت بر گشتگان در طبس در ملاء عام شلاق زده می شود.

حکم شلاق دو نفر سارق، در ملاء عام و در محل میدان مرکزی شهر طبس اجرا شد.به گزارش فارس، حکم شلاق دو نفر متهم به سرقت، که پس از بررسی و رسیدگی در شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزائی طبس در ملاء عام و در محل میدان امام خمینی طبس اجرا شد.براساس رای دادگاه، این شخص که دارای بیش از ۸ فقره سابقه محکومیت کیفری است به تحمل سه سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در ملاء عام و در محل میدان اصلی شهر، رد اموال مسروقه به مال‌باختگان و سه سال اقامت اجباری در شهرستان بردسکن محکوم شد.البته این این شخص به دادنامه صادره به‌وسیله شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزائی طبس اعتراض کرد که موضوع در شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان یزد مورد رسیدگی قرار گرفت، اما این دادگاه ضمن رد تجدیدنظرخواهی، دادنامه شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزائی طبس را عینا تایید کرد.علاوه بر این درباره اتهام سرقت «شهرام ب» فرزند «ماندنی» اهل یاسوج، متولد ۱۳۵۶ که متاهل و فاقد سابقه محکومیت کیفری است، حکم مزبور در مورد وی نیز اجرا شد.براساس رای دادگاه این شخص به تحمل دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در ملاء عام و در محل میدان اصلی شهر، و برای اتهام رانندگی بدون پروانه به پرداخت ۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.این شخص به دادنامه صادره به‌وسیله شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزائی طبس اعتراض کرد که موضوع در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان یزد مورد رسیدگی قرار گرفت اما این دادگاه ضمن رد تجدیدنظرخواهی، دادنامه شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزائی طبس را عینا تایید کرد.

جهت اطلاع

گفته می شود کدخدای ده که مرغابی بود بر سر آن ده چه رسوایی بود . اکنون اوضاع آنقدر گرگ و میش و خراب شده است که دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی با دفاع کردن از یار غارش رحیم مشلیی به وی توصیه کرده است که بدلیل جو سازی که عله ات راه انداخته شده است باید در این سفر به آمریکا مواظب باشی که چشم و گوش و هم منقلی وهمشهری ولی وقیح منفور علی اکبر ولایتی حضور دارد آهسته بیا و آهسته برو که گربه شاخت نزند پنجول به نافت نکشد.

هوشنگ اميراحمدي، كه به دلال سياسي آمريكا معروف است، با اشاره به همراهي رحيم مشايي با رئيس‌جمهور در سفر آمريكا گفته است: "جو عليه آقاي رحيم مشايي سنگين و بسيار سياه است. واقعيت اين است كه يك نيروهايي درون دولت، جو را عليه آقاي مشايي ايجاد كرده‌اند و اگر من جاي آقاي مشايي باشم، با احتياط مي‌روم و با احتياط بر مي‌گردم و كاري نمي‌كنم كه بهانه دست كسي بدهم." سايت جهان كه اين خبر را داده افزوده است: او درباره كساني كه "نيروهاي درون دولت" ناميده، توضيح بيشتري نداده است. امير احمدي به مشايي پيشنهاد داده است كه "با آدم‌هاي جنجالي و بحث‌انگيز ملاقات نكند." وي علت طرح اين پيشنهاد غيرمنتظره خود را بيان نكرد اما اظهار داشت: من اگر جاي آقاي مشايي باشم، حساس خواهم بود و بهانه دست نيروهاي "جوساز" نمي‌دهم! همين گزارش مي‌افزايد: امير احمدي همچنين مشايي را از اتهامات اقتصادي‌اش تبرئه كرده و گفته است: اگر رحيم مشايي پرونده اختلاس داشت، امكان خروج نداشت و ممنوع الخروج بود. سفر آقاي مشايي نشان دهنده اين است كه وضعيت‌اش از نظر سياسي عادي است و از نظر اقتصادي وضعيت‌ او باعث ممنوع الخروج شدن نشده است

زمان جديد محاكمه 2 ايراني در كويت به اتهام جاسوسي اعلام شد

در کدامین کشور تروریست ها یا جاسوس های اعزامی رژیم ضد بشری ایران لو نمی روند و بازداشت و محاکمه و زندانی و اخراج نمی شوند که شامل کویت نشود؟

محاكمه اعضاي مجموعه موسوم به شبكه جاسوسي ايران، روز 29 آبان آينده در كويت ازسرگرفته مي‌شود. به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه الوطن كويت، دادگاه تجديدنظر كويت به رياست انور العنزي اعلام كرد محاكمه متهمان در مجموعه موسوم به جاسوسي براي ايران به روز 29 آبان (20 نوامبر) آينده موكول شده است. اين اقدام در پي درخواست وكلاي مدافع متهمان صورت گرفت. علي العصفور يكي از وكلاي دفاع از متهمان اين پرونده پيش از اين با حضور در دادگاه و ارائه مدارك پزشكي خواستار تعويق برگزاري نشست دادگاه تجديدنظر شده بود. پيش از اين دادگاهي در كويت افراد متهم رديف اول، دوم و سوم را به اعدام، متهمان رديف‌هاي چهارم و پنجم را به حبس ابد و اخراج از كويت محكوم و متهمان رديف ششم و هفتم را تبرئه كرد

علي مطهری تهديد به استعفا كرد

آخر وقتی دستگاه قضایی فاسد آلوده که دارای یک رئیس انتصابی دارد هیچ غلطی مقابل تصمیمات پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی تواند بکند . مشخص است که اخوی پاسدارش که رئیس بازار مکاره می باشد کاره ای نیست که بتواند نقش در مورد سئوال کردن از پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور در این بازار مکاره داشته باشد.

علي مطهري با رد اظهارات باهنر مبني بر از حد نصاب افتادن امضاء كنندگان سوال از رئيس جمهور گفت: از 100 امضا تنها 16 امضا پس گرفته شده و درصورت تعلل بيشتر هيئت رئيسه در اين امر، استعفا مي دهم.علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: از 100 امضاي سوال از رئيس جمهور تنها 16 امضا پس گرفته شده و اظهارات باهنر مبني بر از حد نصاب افتادن اين طرح مردود است. وي افزود: هيات رئيسه در اين زمينه تخلف كرده و در صورت ادامه اين روند برخورد ديگري خواهم داشت و امكان دارد استعفا دهم. همچنين محمد دهقان نقندر نماينده چناران و طرقبه و عضو هيئت رئيسه مجلس كه مسئول طرح سوال از رئيس جمهور و هيئت رئيسه است ،در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از تعداد امضاها خبر ندارم چرا كه اين طرح دست باهنر بوده و اخبار مربوط به اين موضوع را بايد از وي دنبال كرد